abonnement Unibet Coolblue
pi_66626468
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:54 schreef Freeflyer het volgende:
Ik link dit niet aan elkaar om eerlijk te zijn..
Ik weet niet meer waar, maar ik heb ergens gelezen / gehoord dat Menzo deze man niet mocht en weg wilde hebben en dat hij alles rond de keepers anders wilde aanpakken. Nu vertel ik het weer lekker briek, maar het is ook alweer tijdje terug dat ik dit hoorde / las.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66629428
Meer nieuws:
quote:
C Cambuur en Stanley Menzo hebben tóch een overeenkomst bereikt over een nieuw contract. Ondanks de deadline, die de Leeuwarders stelden voor de oud-doelman, zijn de twee partijen op een paar details na eruit over een nieuw éénjarig contract.

Het betreft een één jarig contract met een optie voor nog een extra jaar. Cambuur stelde vorige week nog een deadline, omdat het volgens de clubleiding te lang duurde. De eisen van Menzo lagen te hoog en een overeenkomst leek ver weg, maar dat is in een week tijd veranderd. Cambuur hoopt met Menzo volgend seizoen definitief om het kampioenschap van de Jupiler League te spelen.

Ook werd vandaag bekend dat keepertrainer en trainer van de beloften, Wim de Ron, op non-actief is gesteld. De reden is nog onduidelijk en de oud-doelman wilde er verder niet op reageren.
bron: http://www.soccernews.nl/news/62257

En deze wil ik jullie ook niet onthouden, FC Zwolle nieuws: http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)rballen-incident.htm


[ Bericht 9% gewijzigd door Kahlen op 02-03-2009 21:16:10 ]
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:51:53 #53
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_66648889
Aan het dienstverband van Wim de Ron bij SC Cambuur-Leeuwarden is voortijdig een einde gekomen. De keeperstrainer vertrekt per direct bij de Friese Eerstedivisionist.

SC Cambuur-Leeuwarden was niet van plan het aflopende contract met De Ron te verlengen. Na overleg hebben beide partijen besloten met onmiddellijke ingang de samenwerking te beëindigen. De Ron was sinds 2006 aan de Friese club verbonden als keeperstrainer en had dit seizoen ook de beloftes onder zijn hoede.

Bron: www.vi.nl


Das wel verassend zeg
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:10:12 #54
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66649536
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik weet niet meer waar, maar ik heb ergens gelezen / gehoord dat Menzo deze man niet mocht en weg wilde hebben en dat hij alles rond de keepers anders wilde aanpakken. Nu vertel ik het weer lekker briek, maar het is ook alweer tijdje terug dat ik dit hoorde / las.
Dan is het geen verrassing

Ik moet wel zeggen dat ik er niet rouwig om ben dat hij weggaat. Ik kan mij nog heel goed herinneren hoe hij zich in de doelesteeg gedroeg. Gekeken naar het heden is het nou ook niet echt zo dat vd Vlag beter is gaan keepen onder leiding van de Ron.
Neerkomen wel!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:40:21 #55
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_66650498
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Dan is het geen verrassing

Ik moet wel zeggen dat ik er niet rouwig om ben dat hij weggaat. Ik kan mij nog heel goed herinneren hoe hij zich in de doelesteeg gedroeg. Gekeken naar het heden is het nou ook niet echt zo dat vd Vlag beter is gaan keepen onder leiding van de Ron.
Dat kan zijn. Maar je kan ook niet zeggen dat vd Vlag op zich zelf een geweldige keeper is met veel potentie. Ik weet niet wat er verder aan keeperstalent zit bij cambuur hoor. Maar haal Fred Grim en ga je talent klaarstomen!
pi_66690534
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:40 schreef DurQ het volgende:

[..]

Dat kan zijn. Maar je kan ook niet zeggen dat vd Vlag op zich zelf een geweldige keeper is met veel potentie. Ik weet niet wat er verder aan keeperstalent zit bij cambuur hoor. Maar haal Fred Grim en ga je talent klaarstomen!
Menzo gewoon in de goal, ziet hij het evengoed als vanaf de zijlijn en ik vermoed dat hij het nog prima kan

Ik lees op steeds meer sites dat Menzo getekend heeft, dat betekend dat ik gegarandeerd weer een seizoenskaart koop voor het volgende seizoen. Nu even afwachten totdat het op officieel op www.cambuur.nl staat.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:26:25 #57
236335 neen
schone schijn
pi_66732333
Ik heb niet het gevoel dat het vrijdag erg druk gaat worden, vanmiddag kaartjes gekocht en die zijn nog voor vak 18 dus redelijk dichtbij het midden. Maar goed, ik ga in ieder geval wel weer

Genoooot!
het lijkt niet wat het is
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:24:25 #58
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66749678
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:40 schreef DurQ het volgende:

[..]

Dat kan zijn. Maar je kan ook niet zeggen dat vd Vlag op zich zelf een geweldige keeper is met veel potentie. Ik weet niet wat er verder aan keeperstalent zit bij cambuur hoor. Maar haal Fred Grim en ga je talent klaarstomen!
Je vergeet even dat Vlag een paar jaar geleden nog tot beste keeper van de eerste divisie uitgeroepen werd.
Sindsdien is hij hard achteruit gegaan en dat ligt voor een groot deel aan kabouter de Ron. Het eerste seizoen werd Vlag volgens mij nog getraind door Sierd van den Berg (is nu bij Zwolle de keeperstrainer)
Neerkomen wel!
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:27:10 #59
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66749805
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Menzo gewoon in de goal, ziet hij het evengoed als vanaf de zijlijn en ik vermoed dat hij het nog prima kan

Ik lees op steeds meer sites dat Menzo getekend heeft, dat betekend dat ik gegarandeerd weer een seizoenskaart koop voor het volgende seizoen. Nu even afwachten totdat het op officieel op www.cambuur.nl staat.
Als het op cambuuronline.nl staat is het ook officieel Daar is het nieuws eerder bekend en de bronnen van de nieuwspagina zitten er nooit naast. Op het forum daar zijn een aantal betrouwbare bronnen. Handjevol ongeveer.
Neerkomen wel!
pi_66761303
Verwachting dat er vanavond minimaal 7000 toeschouwers zijn. Ook minuut stilte ivm overlijden van Hans Lesterhuis.

3 punten pakken we vanavond hoop ik, lastige wedstrijd toch ondanks dat RBC op de 12 plek staat.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:02:51 #61
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66762918
Ben er helaas niet bij.. Probeer er alles aan te doen maar ik ben bang dat het niet lukt
Neerkomen wel!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:07:17 #62
236335 neen
schone schijn
pi_66763070
RBC is deze periode ook nog eens ongeslagen, 3x winst en 1x gelijk.
het lijkt niet wat het is
pi_66765251
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:07 schreef neen het volgende:
RBC is deze periode ook nog eens ongeslagen, 3x winst en 1x gelijk.
VVV was ook thuis onverslagen totdat Cambuur kwam

Maar RBC moeten we niet onderschatten. Het is nog niet zo lang geleden dat RBC in de eredivisie speelde.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:01:45 #64
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66780158
1-1 rust.

10 - Van Driel voor RBC
19 - Brack voor Cambuur

Kan nog alle kanten op nu
Neerkomen wel!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:20:14 #65
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66780996
rode kaart voor Van Driel van RBC

RBC is nu keihard aan het tijdrekken

Buitenspeldoelpunt van RBC, Cambuur is de weg kwijt...

[ Bericht 42% gewijzigd door Freeflyer op 06-03-2009 21:27:01 ]
Neerkomen wel!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:36:05 #66
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66781712
2-1 Danny Guijt 80 ste minuut

4 minuten extra tijd

ik hoop dat het goed komt

pffff wat een stress, maar wel gewonnen

[ Bericht 57% gewijzigd door Freeflyer op 06-03-2009 21:50:42 ]
Neerkomen wel!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 02:10:29 #67
236335 neen
schone schijn
pi_66790298
Wat een doelpunten zeg ongelooflijk! Echt, die van Van Driel en die van Guijt.... wat een beautys! niet normaal... was wel weer even spannend maar toch de winst. Ook een prima RBC die gewoon voetbalden tot de rode kaart. Onterecht afgekeurde goal van RBC trouwens, daar kwamen we goed weg maar alleee, goed weg komen is leuk zolang het bij je eigen club gebeurd!
het lijkt niet wat het is
pi_66791587
Zo, dat was even geluk hebben. Als Guijt er niet was geweest... meesterlijke goal, deed me denken aan de 1e goal van RBC in de eerste paar minuten. Gewoon nemen, in 1 keer. Was nog een geluk dat Guijt de bal van Rudi Jansen kreeg, wat zat ik te balen van de manier waarop hij speelde. En maar gebaren waar de bal heen moest terwijl er notebene op links steeds mensen vrij liepen. Dat zie ik vaker de laatste wedstrijden, op links veel vrij, maar elke keer over rechts spelen. Ook veel risico nemen, steekpasses schuin over het veld en geluk dat het dit keer beide keren goed ging.

Ook was ik allerminst te spreken over vd Vlag, echt... leek wel of hij bang was de bal naar voren te schieten als hij een doeltrap mocht nemen. Als hij dat een paar keer gelijk had gedaan had RBC geen posities kunnen innemen. Cambuur hield daarnaast veel te lang de bal steeds in bezit en speelde te weinig over. En vaak kwamen ballen niet aan. En die terugspeelballen elke keer, er is geen ploeg in de 1e of eredivisie die zoveel terugspeelballen op de keeper geeft. Waarom niet naar het middenveld?

Kortom, helemaal niet in vorm. Vond de wissel van Mark de Vries ook niet super, hij speelde niet goed en waarom kregen van der Heide en Mark de Vries ruzie op het veld? van der Heide verspeelde een bal en geeft Mark de Vries de schuld (althans dat maakte ik eruit op) terwijl hij toch zelf de bal de verkeerde kant op schopte.

Was een wedstrijd waar ik wel op het puntje van mijn stoel zat. Maar echt, Menzo, zorg dat het beter gaat. Het is al weken niet veel meer en het kan veel beter. Gewoon sneller overspelen, iets meer power erin (zoals na de 1e goal van Cambuur) en je wint makkelijk van RBC (zeker met 10 man).

Het tijdrekken van de keeper viel trouwens wel mee vond ik. Al met al een boeiende avond, tijd vloog voorbij.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:19:24 #69
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66796179
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 02:10 schreef neen het volgende:
Wat een doelpunten zeg ongelooflijk! Echt, die van Van Driel en die van Guijt.... wat een beautys! niet normaal... was wel weer even spannend maar toch de winst. Ook een prima RBC die gewoon voetbalden tot de rode kaart. Onterecht afgekeurde goal van RBC trouwens, daar kwamen we goed weg maar alleee, goed weg komen is leuk zolang het bij je eigen club gebeurd!
Kijk de beelden nog maar eens terug. Was wel degelijk buitenspel
Neerkomen wel!
pi_66819044
Uit de nieuwsbrief:
quote:
Ons eerste elftal blijft op koers voor de play-offs. Zoals u weet doen we dit liever via een plaats bij de eerste vijf. Dit betekent dat we dan de eerste ronde vrijgesteld zijn en ons meteen plaatsen voor de tweede. In deze ronde speelt de nummer 2 tegen de nummer 5 en de nummer 3 tegen de nummer 4 van de eindrangschikking. Pas in de finaleronde (de derde) komen we dan eventueel een club tegen uit de ere-divisie.

Indien wij ons kwalificeren voor de play-offs dan is uw seizoenkaart niet meer geldig. U dient dan opnieuw een kaartje aan te schaffen. U krijgt, als seizoenkaarthouder, echter wel voorrang bij de aanschaf van een kaartje voor de play-offs.
En Cambuur, ga nu eens die omroepinstallatie in vak 8 repareren, hij is nu helemaal kapot
Als jullie geld willen voor de play offs, doe dan ook wat met het geld waar ik wat aan heb en ga het niet besteden om de Comfort Gallery uit te breiden, dat is net als een tijdje terug Noord opeens uitbreiden met het uitvak echt geld weggooien. Besteed het geld aan de omroepinstallatie, daar hebben wij als supporters allemaal wat aan!
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:42:36 #71
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66821772
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:27 schreef Kahlen het volgende:
Uit de nieuwsbrief:
[..]

En Cambuur, ga nu eens die omroepinstallatie in vak 8 repareren, hij is nu helemaal kapot
Als jullie geld willen voor de play offs, doe dan ook wat met het geld waar ik wat aan heb en ga het niet besteden om de Comfort Gallery uit te breiden, dat is net als een tijdje terug Noord opeens uitbreiden met het uitvak echt geld weggooien. Besteed het geld aan de omroepinstallatie, daar hebben wij als supporters allemaal wat aan!
Klok en klepel dat vetgedrukte. Heeft niets gekost anders dan het hek openzetten en een ander hek afsluiten.
Geluidsinstallatie is een goede, dat roept de supportersvereniging al jaren. Ik zal es even een paar mensen informeren

edit: in de zomerstop staat er het eea op de planning om op te knappen/vernieuwen/verbeteren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Freeflyer op 08-03-2009 12:57:06 ]
Neerkomen wel!
pi_66825985
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:42 schreef Freeflyer het volgende:
Ik zal es even een paar mensen informeren

edit: in de zomerstop staat er het eea op de planning om op te knappen/vernieuwen/verbeteren.
Mooi!

Ze mogen ook de toiletten wel uitbreiden op west, al is het maar 1 meter plasbak voor de mannen erbij in beide wc's, het bierverkoophokje op west moet daarnaast ook koffie en koek gaan verkopen, de opstelling moet niet alleen voor sponsoren te krijgen zijn (ok, je kan naar binnen lopen en vragen om een opstelling en die krijg je dan, maar toch) en de box in vak 8 (en vast meerdere vakken) repareren. En die tl balken moeten uit, dat snap ik ook niet waarom dat nog niet geregeld is (maar lees ik ook als klacht bij kern van cambuur).

Pluspuntje natuurlijk ook even plaatsen: politie was er niet meer de afgelopen wedstrijd (al vond ik het wel gezellig omdat het collega's zijn, maar ik begreep dat veel mensen er problemen mee hadden).

Nou, ik kruip weer voor de tv, eredivisie

Is er trouwens al bekend tegen wie Cambuur gaat spelen in Franeker aan het einde van de zomer?
En wanneer kan je van seizoensplek wisselen? Ik wil graag meer naar het midden van west of helemaal naar oost toe. Iemand enig idee hoe je dat kan/moet regelen?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zondag 8 maart 2009 @ 19:57:18 #73
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66836008
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Mooi!

Ze mogen ook de toiletten wel uitbreiden op west, al is het maar 1 meter plasbak voor de mannen erbij in beide wc's, het bierverkoophokje op west moet daarnaast ook koffie en koek gaan verkopen, de opstelling moet niet alleen voor sponsoren te krijgen zijn (ok, je kan naar binnen lopen en vragen om een opstelling en die krijg je dan, maar toch) en de box in vak 8 (en vast meerdere vakken) repareren.
Tip van mij. Steun de Kern van Cambuur door lid te worden. Je kunt dan heel goed je input kwijt. Als ik continu zaken door geef dan lijkt het alsof het steeds dezelfde persoon is die weer wat heeft te mekkeren.
quote:
En die tl balken moeten uit, dat snap ik ook niet waarom dat nog niet geregeld is (maar lees ik ook als klacht bij kern van cambuur).
Laat dat nu een 1-2tje zijn tussen de club en je collega's
quote:
Pluspuntje natuurlijk ook even plaatsen: politie was er niet meer de afgelopen wedstrijd (al vond ik het wel gezellig omdat het collega's zijn, maar ik begreep dat veel mensen er problemen mee hadden).

Nou, ik kruip weer voor de tv, eredivisie

Is er trouwens al bekend tegen wie Cambuur gaat spelen in Franeker aan het einde van de zomer?
En wanneer kan je van seizoensplek wisselen? Ik wil graag meer naar het midden van west of helemaal naar oost toe. Iemand enig idee hoe je dat kan/moet regelen?
Volgens mij wordt er niet meer gespeeld in Franeker i.v.m. problemen een paar jaar geleden. Ik meen mij te herinneren dat de burgemeester van Franeker toen gezegd heeft geen voetbal meer in de stad te willen hebben. Belachelijkste van het hele verhaal is dat het een speler van de tegenpartij van toen was die er eigenhandig voor zorgde dat alles escaleerde. Als ik het mij goed herinner was het Ricky v/d Berg. Misselijk ventje en druk ik mij heel netjes uit
Neerkomen wel!
pi_66836500
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef Freeflyer het volgende:
Volgens mij wordt er niet meer gespeeld in Franeker i.v.m. problemen een paar jaar geleden. Ik meen mij te herinneren dat de burgemeester van Franeker toen gezegd heeft geen voetbal meer in de stad te willen hebben. Belachelijkste van het hele verhaal is dat het een speler van de tegenpartij van toen was die er eigenhandig voor zorgde dat alles escaleerde. Als ik het mij goed herinner was het Ricky v/d Berg. Misselijk ventje en druk ik mij heel netjes uit
Ja, Ricky vd Berg, maar kwam voort uit het sneeuwballenincident van jaren terug.

Sneeuwbalincident: http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ZelfUit.htm?msn=true
En uitleg van het incident + Ricky: http://www.vi.nl/MSNNieuw(...)gtBoete.htm?msn=true

En het nieuwe seizoen word ik wel donateur van kern van cambuur, als ik nu betaal is het maar voor 3 maanden en kan dus beter wachten tot 1 augustus voordat ik betaal zodat ik het komende seizoen er wat aan heb. Kan ik daar wel terecht met mijn opmerkingen, maar als je de box van vak 8 nog even wilt melden voor mij

[ Bericht 6% gewijzigd door Kahlen op 08-03-2009 20:26:54 ]
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zondag 8 maart 2009 @ 21:44:25 #75
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66840422
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ja, Ricky vd Berg, maar kwam voort uit het sneeuwballenincident van jaren terug.

Sneeuwbalincident: http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ZelfUit.htm?msn=true
En uitleg van het incident + Ricky: http://www.vi.nl/MSNNieuw(...)gtBoete.htm?msn=true
Het sneeuwballen incident was volgens mij de wedstrijd tegen Sparta. Welkom in SnLeeuwarden

En in Franeker schopte hij toen een speler van Cambuur onderuit, provoceerde supporters etc. Daarna escaleerde het waardoor er besloten is door de burgemeester om geen wedstrijd meer toe te staan.
quote:
En het nieuwe seizoen word ik wel donateur van kern van cambuur, als ik nu betaal is het maar voor 3 maanden en kan dus beter wachten tot 1 augustus voordat ik betaal zodat ik het komende seizoen er wat aan heb. Kan ik daar wel terecht met mijn opmerkingen, maar als je de box van vak 8 nog even wilt melden voor mij
Die geluidsinstallatie heb ik na je eerste bericht al doorgegeven.
En lid worden kan nu wel hoor, ze zijn niet heel erg moeilijk
Neerkomen wel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')