abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235419
Ik vind dat Ruud moet winnen, toen arme bartje ongecontroleerd lag te braken. Wie ging hem helpen? Juist ja, Ruud en Willem lag waarschijnlijk net te doen of hij sliep.

Ruud is echt een goeie loebas, en hij verdient het gewoon om te winnen.

Lees goed na je geen woorden vergeten bent.
pi_235420
O.K. ik geef het toe Ruud heeft vandaag weer 10 punten gescoord... maar of hij zijn "vroegere" populairiteit weer zo snel kan terug winnen vraag ik me af.... ik denk dus toch dat Bart wint. Bart Rules dus.
Greetz Tina

pi_235421
Ruudje moet winnen! Da's zeker! Hij is vanaf het begin al mijn favoriet! En volgens mij heeft ie nog zat fans, dus ik hoop dat het nog spannend gaat worden en we Bart nog kunnen verslaan nu die iedereen heeft gebrainwashed met zijn domme rare fratsen... go go Ruudje!

-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 december 1999 @ 21:08:00 #4
862 Arcee
Look closer
pi_235422
Ruud IS Big Brother. Hij heeft het meeste recht om te winnen. Hij heeft het programma gemaakt. Hij is de meest kleurrijke persoon. Karin vond ik de leukste, maar Ruud behoort de overwinning toe. Maar het zal wel Bart worden.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 december 1999 @ 02:33:00 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235423
Na maandenlang voor Willem te zijn geweest, omdat hij toevallig de enige Noorderling is, ben ik volledig bekeerd, door zijn eigen toedoen. Eigen schuld, had hij maar niet zo achterbax moeten doen. En hierbij hoop ik dat Ruud wint. Ik heb al een Ruud "Efee knuffele"pet in huis en een Ruud "Zullen we ff lekker knuffele"Tshirt in huis liggen. Ik gun het Ruud van hartem hij heeft het nodig, kan zellufs zich geen auto veroorloven...
Gegroet,
Djeez
PS: Bart wint helaas....
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 25 december 1999 @ 02:46:00 #6
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_235424
Jullie kennen mijn mening waarschijnlijk al, maar toch:
Ruud is de nr. 1 uit BB. En als Bart wint, dan zal nog Ruud het meest aandacht trekken denk ik!
  zaterdag 25 december 1999 @ 02:52:00 #7
1390 pink
auto doet t altijd ! ja toch?
pi_235425
Bart moet winnen
lijkt me vrij duidelijk dat Ruud een watje is

vandaar laat Bart maar winnen

  zaterdag 25 december 1999 @ 02:55:00 #8
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_235426
Ik denk ook dat Bart wint (helaas), maar er zijn heel veel gefrustreerde mensen die hun irritatie en ongenoegen zelf niet durven te uiten en die niet rustig over hun gevoelens durven te spreken. Vandaar de voorliefde voor Bart misschien?
  zaterdag 25 december 1999 @ 03:10:00 #9
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_235427
Ruud moet winnen vind ik. Ik heb hem alleen nog maar positief gehoord/gezien en ik heb begrepen dat hij het niet zo breed heeft. Hij heeft ook als enige van de 3 overgebleven bewoners goede plannen met het geld. Hij loopt ook niet zo te koop met leuzen als: Als ik win dan ga ik kopen .....

Bart weet het volgens mij niet zo goed en hij zegt zelf dat hij een mooie oprotpremie gekregen heeft van het leger.

En Willem....als ik daarover begin ben ik morgenvroeg nog bezig. Als je alles eens opteld wat hij met dat geld wil doen, tjonge, tjonge dat een volwasse man van zijn leeftijd nog geen verstand heeft van geldzaken is toch wel triest! Als je zijn plannen eens opteld:
- Ruud, Bart en Karin krijgen ieder 10.000,- ( totaal 30.000,-)
- Camper voor ouders ( 2de hands zit je denk ik toch wel op z'n laagst rond de 25.000,-)
- Tuin aanleggen voor ex-vrouw
- Feestje voor vrienden en collega's
- Zijn oudste zus wil hij een groter bedrag geven.
- Al de andere broers en zussen krijgen iets minder dan die bovengenoemde zus en dan wil meneer al zijn neefjes en nichtjes wat geven en hij wil er ook nog een jaartje goed van leven, met een biefstukje, een wijntje en een kaasje!

Hij droomt veel te veel. Houd geen rekening met de belastingsdienst. Met zijn nieuwe inkomen kan ex-vrouw meer alimentatie gaan vragen!! Ik zou zeggen Willem Dream on!

Ruud moet winnen!!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


pi_235428
ik denk dat er meer achter de vraag van vorige week gesteld door de redactie tijdens de nominaties"wie wil jij dat er wint"...Bart is populair maar zegt dat hij het Ruud gunt om te winnen..VOO denkt,"maar dat kan geregeld worden Bart" , dus , >>>>>Ruudje wins.


de details zijn hetgeen wat de leugen geloofwaardig maakt.

Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  zaterdag 25 december 1999 @ 06:54:00 #11
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_235429
quote:
op 12-25-1999 om 02:55 AM schreef Thorka het volgende:
Ik denk ook dat Bart wint (helaas), maar er zijn heel veel gefrustreerde mensen die hun irritatie en ongenoegen zelf niet durven te uiten en die niet rustig over hun gevoelens durven te spreken. Vandaar de voorliefde voor Bart misschien?

Gelukkig zijn er ook mensen met de capaciteiten om hun gevoelens rationeel te benaderen, zodat e.a. gerelativeerd kan worden. Als Ruud wint, verdient Menno Buch een televizierring. Een beetje niveau mag toch best, ook al is het dan op t.v.?


Life is what you make it.
  zaterdag 25 december 1999 @ 07:22:00 #12
2250 pasha
love & peace
pi_235430
Ruudje is een echte schat. Gewoon een doodgoeie vent met een gouden hart.
Ik gun het hem wel dat ie wint, maar om eerlijk te zijn ga ik toch voor Bart.

Nou ja, als het Willem maar niet wordt!

Hup Bart (oke, en Ruud)

Ben soms een beetje in de war
pi_235431
quote:
op 12-25-1999 om 03:10 AM schreef jooltje het volgende:

- Camper voor ouders ( 2de hands zit je denk ik toch wel op z'n laagst rond de 25.000,-)



Een camper is dus echt wel veel duurder behalve als je zo'n omgebouwde bus koopt. Wat je met deze info doet moet je zelf maar weten, doe er iets nuttigs mee zou ik zeggen.

Lees goed na je geen woorden vergeten bent.
  zondag 26 december 1999 @ 15:43:00 #14
957 Skraph
boy genius....
pi_235432
Volgens mij wint Bart, van mij mag hij winnen
De doelgroep van VOO is toch dezelfde leeftijdscatagorie als Bart is. Dus is het niet moeilijk te raden wie er wint.
Op zich vindt iedereen Bart toch ook popi, zo nonchalant als hij is. Dat vinden de kijkers leuk....


p.s. Ik wist niet dat fok ook een plaatje van Bart had:

A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  † In Memoriam † zondag 26 december 1999 @ 15:52:00 #15
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_235433
Bart...Ruud....wah moak 't uut. As Willem moar nie is!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_235434
Ben ook voor Rude Boy Ruud.Gewoon een doodgoeie vent, zit geen kwaad in volgens mij.Beetje oversexed dat wel maar zolang er niemand tegen haar wil gedwongen wordt tot sex Who cares!Ik niet in ieder geval.

Bartje is van top tot teen fake!!Gaan we dan ook vast nog veel van horen in de toekomst.
Errug zielig,om op je 23ste nog in de pubertijd te zitten.Nou ja,ik laat in het nieuwe jaar m'n tenen wel weer recht zetten.


En dan natuurlijk Willem, glorieus Kansloos Door Eigen Schuld!Hierbij in niet geringe mate geholpen door Hummie v/d T. en haar edit
slaafjes.Zelfs Diederick van Vleuten die ik toch tamelijk hoog had zitten vond het nodig om bij Barend en van Dorp een onzeker hoopje mens voor vuile NSBer uit te maken.Not Done
Diederick!!Geen leuk grapje!! In een klein gezelschap al niet dus laat staan in een tv
programma waar een paar 100.000 mensen naar kijken.Voor jou dan ook een smiley.


Maar Bartje wint.Helaas pindakaas!!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zondag 26 december 1999 @ 17:18:00 #17
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_235435
quote:
op 12-26-1999 om 03:43 PM schreef Skraph het volgende:
De doelgroep van VOO is toch dezelfde leeftijdscatagorie als Bart is. Dus is het niet moeilijk te raden wie er wint.


Wie controleert VOO eigenlijk met de stemming ? Is het niet nu al duidelijk dat Bart gaat winnen ? (terecht trouwens ; neem alleen de discussie laatst over de functie van de mens alsook over Kerstmis..).

Willem sucks

  † In Memoriam † zondag 26 december 1999 @ 17:27:00 #18
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_235436
Ik heb op de FOK! page al 4 keer op Willem gestemd maar het schiet niet erg op

Trouwens Ruud heeft al gewonnen, als hij eruit komt heeft zijn broer een hele stapel papieren die hij kan tekenen.
Er is redelijk wat belangstelling voor endorsements door Ruudje.

Over aanbiedingen voor Bart heb ik weinig gehoord/gelezen, misschien komt er wel niets als hij zo gauw mogelijk ver weg gaat.
De prijs kan hij toch al niet meer mislopen.

The future is after you
pi_235437
HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!

quote:
op 12-24-1999 om 08:13 PM schreef Diesel het volgende:
Ik vind dat Ruud moet winnen, toen arme bartje ongecontroleerd lag te braken. Wie ging hem helpen? Juist ja, Ruud en Willem lag waarschijnlijk net te doen of hij sliep.

Ruud is echt een goeie loebas, en hij verdient het gewoon om te winnen.


KONING RUUD IS HET VOORTAAN!!!!!!!!!!!!!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  maandag 27 december 1999 @ 12:55:00 #20
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_235438
Gisteravond, tijdens ons gezellige 2e Kerstdag-dineetje, heb ik mijn vrienden nog even gevraagd wie hun voorkeur heeft. Ruud kwam hier als grote winnaar uit. Willem vonden ze te sneaky en Bart te popie.
Voor de duidelijkheid, dit zijn allemaal mensen van rond de dertig die af en toe naar BB op tv kijken, maar zich er op internet niet mee bezig houden. Geen van allen gaat echter bellen om te stemmen.
Voor mijzelf maakt het niet zoveel uit of Bart of Ruud wint. Het is misschien zo dat ik Ruud het geld het meeste gun, maar Bart (na al zijn nominaties) de overwinning.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 27 december 1999 @ 13:45:00 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_235439
Kijk even op www.voorspel.nu dan zal je zien dat jullie toch behoorlijk je best zullen moeten doen om Ruud te laten winnen, want niet Ruud maar Bart rulez!
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 27 december 1999 @ 13:50:00 #22
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_235440
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat Bart een fanatiekere aanhang heeft, die dus ook belt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 27 december 1999 @ 13:52:00 #23
627 Willy
Koekenbakker
pi_235441
Ruud is de grootste loser die ik ooit op TV heb gezien

Er moet helemaal niemand winnen.
Het zijn alle drie verschrikkelijke mensen.

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_235442
Ruud is gewoon een goeie vent en ik gun hem die 250.000 gulden best.
Toch heb ik al voor Bart gebeld. Waarom?
Bart was aan het begin helemaal niet poulair, zeker bij mij niet. De eerste week was hij er bijna uitgestemd door het publiek (gelukkig kozen die op het laatste moment toch nog voor Martin). Daarna werd Bart steeds leuker. Vooral sinds Sabine weg is, hebben veel mensen "genoten" van de inbreng van Bart in het Big Brother huis. Hij was de enige die ervoor zorgde dat het zooitje niet in elkaar zakte. En dan ook nog eens alle nominatierondes overleven, geweldig!
Bart moet dus gewoon winnen.
Maar als Ruud wint, ga ik ook niet huilen. Hij verdient het net zo goed.
Alleen Willem gun ik het niet, maar daar zal ik me niet verder over uitweiden.

Groetjes van Fannetje

pi_235443
Bart wint, dat is zeker, en dat vind ik ook heel gaaf!!!!!Maar ik gun Ruud het geld het meest!
Bart wint de eer en Ruud mag om mij het geld hebben !!!!!!
Het was inderdaad wel heel lief dat hij de kots van Bart op ging ruimen

pi_235444
De aflevering van vanavond, Ruud was weer the best. Hij blijft Willem steunen ondanks zijn "verraad". En geef toe, jij moest ook lachen toen je Ruud, zo blij als een baby, met zijn camera z'n oksels aan het oksels filmen zag.
Lees goed na je geen woorden vergeten bent.
pi_235445
Ruud Rulez? Bart Rocks!
Ik vind echt dat Ruud niet mag winnen. Het is een aardige vent enzo maar dat gelul over dat hij zo gelovig is, dûh! en zo ongelooflijk dom dat ik het echt niet meer aan kan zien. Ik weet niet, maar vreemdgaan wordt vast ook niet gewaardeerd in de bijbel en dat gezeur over sex de hele tijd. En dan Bart bekritiseren omdat hij kerst etc hypocriet vindt... Het is een lieve domme dikke lul. En het wordt tijd dat hij een keer zijn hersens gebruikt en ik denk dat hij dat misschien gaat doen als hij het geld niet wint en zichzelf terug ziet.
Don't confuse charisma
with a loud voice.
pi_235446
Bovendien is Bart echt door iedereen de hele tijd gepeopled! Ben ook blij dat hij als enige niet in ging op het geld verhaal. Waarom zou het ook maar iets delen met mensen die hem de hele tijd weg willen hebben. Ook vind ik het heel kut dat Ruud het de hele tijd over het verschil van wijsheid tussen de jongeren en de ouderen heeft...Hij is namelijk echt de grootste baby. Ik denk ook dat Bart het meest aan het geld heeft. Zijn toekomst is nog niet vastgeroest en kan daarom veel meer veranderen. Bij de anderen betekend het slecht meer luxe... en Ruud verdient toch vast wel erg veel geld als hij eruit komt, met commercials etc... Zijn slimme broertjes hebben vast wel een leuk BV-tje opgericht.

Don't confuse charisma
with a loud voice.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')