abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235390
Bwaaaarffrf Bwwwwwwaaaaaaaarrrrhhffff

Mmm, ik dacht dat Bartje zo'n straffe drinker was. That boy can't hold his liquor...

  vrijdag 24 december 1999 @ 19:36:00 #2
910 Barbie
Graduated Fool
pi_235391
Jeetje hé, ik werd bijna misselijk toen ik dat zag! Bah, die Bart.Wel lief hoor, die Ruud met zijn emmertje.

Moest erg lachen om Willem die z'n bord leeg likte! Ik heb die neiging ook altijd wanneer ik mezelf heb overtroffen in de keuken Maar goed dat Karin er niet was, het had vast niet van haar gemogen!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_235392
Zelden mensen zo ontzettend vals horen zingen... Maar het kwam uit een goed hart zullen we maar denken......
Die kots scene van Bart had van mij niet gehoeven, net zoals Ruud in z'n blote kont. Makes me feel sick!
  vrijdag 24 december 1999 @ 19:46:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_235393
Het moet voor de heren een verademing zijn, om na een periode van nagels lakken, breien en borduren eindelijk eens weer lekker man te kunnen zijn.

Lekker zuipen, kotsen en borden aflikken. Morgen gaan ze hun eigen territoria afbakenen door het hele huis lekker onder te urineren.

Om toch nog even iets serieus te zeggen : Waar halen die kerels toch het idee vandaan dat Karin blij was dat ze weg 'mocht'? Ik had juist het idee dat ze erg teleurgesteld was.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_235394
Ik dacht dat Karin toch wel gemengde gevoelens had over het weggaan. Ene kant blij om de kerst thuis te vieren, maar toch tranen bij het muzikale intermezzooitje van de drie heren.
Ach, dat Bart over zijn nek gaat na 3 maanden droog te hebben gestaan, kan ik me wel voorstellen, maar smeeeeerig was het wel.

Bart for president!!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_235395
Er was vanavond weer creatief gemonteerd. Het begeleidend commentaar van "Karin weg, dus nu mannen lekker onder elkaar" bij de bad scene was natuurlijk fout. Wij weten dat de opname van gistermiddag na theetijd is geweest, dus Karin was er bij, alleen niet in bad. Wel zaten ze rond middernacht weer in bad met Grolschjes, maar die zijn nu een keer niet in beeld geweest. Die komen dit weekend wel aan de beurt .
pi_235396
Arme Bart, maar ach 3 liter per man is wel errug veel, Of zou het dat eitje zijn geweest?
Lief van Ruud dat hij hem meteen hielp,
Willem deed net alsof hij sliep, je kunt mij niet wijsmaken dat je daar niet wakker van wordt

Wel een leuke uitzending vandaag Hotel California voor Karin was grappig.

Greetz Tina

pi_235397
quote:
op 12-24-1999 om 07:58 PM schreef wich het volgende:
Wel zaten ze rond middernacht weer in bad met Grolschjes, maar die zijn nu een keer niet in beeld geweest. Die komen dit weekend wel aan de beurt .


Ben je blind of zo ?

Die flesjes waren toch overduidelijk in beeld , waar denk je dat Bartje van moest overgeven ?

pi_235398
Willem heeft het nu duidelijk over een andere boeg gegooid, roddel en achterklap werken niet om zijn tegenstanders uit te schakelen...hij 'rommelt' nu met het eten.
Héél demonstratief likt hij zijn eigen bord uit.."kijk jongens, ik eet het ook...het is vertrouwd" ...en vervolgens blijft Bart er 's nachts bijna in. Gelukkig wordt hij op het nippertje gered door Ruud... 'k ben benieuwd wat ze morgen eten!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  vrijdag 24 december 1999 @ 20:10:00 #10
1464 ART
FOK!member
pi_235399
Duidelijk punten voor Ruud met zijn snelle en onvoorwaardelijke hulp. Stond meteen mee te zwabberen.

En Bart die het bier niet binnenhield. Volgens mij posten hier wel meer mensen bij wie een biertje een keer niet goed gevallen is.
Het werd wat grafisch in beeld gebracht, maar dat werd de vrij-scene met Sabine ook en ik denk dat weinigen die had willen missen. Het breekt de routine een beetje en het is een onderdeel van het leven.
Op de vraag hoe Willen zijn effectieve tactiek in het spel tot nu toe een vervolg gaat geven nu de medebewoners niet meer bespeeld hoeven te worden, weten we nu ook het antwoord: hij kiest de rol van de underdog. Door Bart zo overduidelijk op te hemelen hoopt hij dat de kijker zich gaat afvragen of ze zo'n heldenrol wel willen voor Bart. Helaas weet W. niet dat Ruud met afstand second in line is.

P.S. Misschien heeft Sjoerd vannacht Bart wel stiekem een gemaild.

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 24 december 1999 @ 20:13:00 #11
1464 ART
FOK!member
pi_235400
quote:
op 12-24-1999 om 08:06 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Ben je blind of zo ?

Die flesjes waren toch overduidelijk in beeld , waar denk je dat Bartje van moest overgeven ?



Mijn eega vertelde dat ze op internet had gelezen dat VOO 80.000 piek boete voor sluikreclame moet betalen. Onder meer voor een zeker biermerk dat wel steeds erg nadrukkelijk en vermijdelijk in beeld staat. Voor de rest werden de pizza's en boeken geloof ik iets te expliciet in beeld gebracht.


------------------
Het is kunst, omdat het kunst is

[Dit bericht is gewijzigd door ART (Datum 24 December 1999).]

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 24 december 1999 @ 20:14:00 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_235401
quote:
op 12-24-1999 om 08:00 PM schreef tina het volgende:

Willem deed net alsof hij sliep, je kunt mij niet wijsmaken dat je daar niet wakker van wordt


Bart sliep zelf ook door .....

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 24 december 1999 @ 20:34:00 #13
1234 HiZ
Istanbullu
pi_235402
Hmmm hoezo, Bartje ziek van wat bier na al die weken droogstaan. De laatste weken leek het huis zo'n beetje een directe verbinding te hebben met de slijter, wijn en bier zag je bijna elke dag. Volgens mij kan het geen kwaad om eens te kijken naar de kwaliteit van dat badwater, dat is steeds op een fijne temperatuur voor bacteriën. Enne, ik geloof best dat Willem met een zatte kop door het kostfestijn heen is geslapen. Zelf ben ik wel eens door een lichte aardbeving heengeslapen
  vrijdag 24 december 1999 @ 21:01:00 #14
1464 ART
FOK!member
pi_235403
quote:
op 12-24-1999 om 08:34 PM schreef HiZ het volgende:
Volgens mij kan het geen kwaad om eens te kijken naar de kwaliteit van dat badwater, dat is steeds op een fijne temperatuur voor bacteriën.


Ze verversen het inderdaad niet al te vaak. Half afgekoeld badwater verwarmen ze weer en dat met een enorme snelheid. Ik geloof dat ze inmiddels 2 x daags voor een paar uur te water gaan. Over niet zo lang liggen ze er de hele dag in. Kan nooit goed zijn dat steeds maar opwarmen. Was er niet iets over Veteraneziekte vorig jaar? Had met warme bubbelbaden te maken. VOO mag wel oppassen.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_235404
Eindelijk! Bartje wordt misselijk van zichzelf!!!!! Ik was het al eventjes van hem, maar toch leuk dat hij het gevoel met me wil delen!

We have a R, an U, another U and a D!!!
RUUD!!!!

-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 december 1999 @ 21:19:00 #16
862 Arcee
Look closer
pi_235405
Ik ben het van harte eens met een van de posters in een reeds gesloten thread:

quote:
"Tevens begint hij zichzelf nu als sportieve verliezer neer te zetten, met opmerkingen als: 'ja, ik ben heel stabiel'en 'ik maak geen gekke bokkesprongen' hierbij vals lachend naar Bart kijkend."

Gaat over Willem dus en het klopt precies.

pi_235406
Na die slaapkamerscène van Bart heeft het woord "streamverslag" voor mij opeens een geheel andere betekenis gekregen.
pi_235407
Ruud, lief dat je ons Bartje verzorgd hebt. Tien punten erbij!!!!!

pi_235408
Ik heb nooit echt iets tegen Karin gehad, maar ik vond het toch knap lullig dat ze met die cadeautjes Bart net iets anders behandelde als de rest.
Het is jammer dat ze in de uitzending van gisteren vertelde dat ze de videobanden voorlopig niet zal bekijken. dan zou ze misschien een heel andere kijk op bepaalde personen krijgen.
Van alles is weer waardeloos

  vrijdag 24 december 1999 @ 23:34:00 #20
242 Pinball
Electric Monk
pi_235409
Ik werd bijna verliefd op karin in haar chinese feestjurk. Jammer dat ze weg moest, want ondanks haar gezeik (soms) over moltons en kerstkransen was ze de meest menselijke van alle BB bewoners. Lekkere actie van V. om de -scene van bart 10 minuten uit te zenden als half nederland zit te eten. Het is nu wachten op het eerste integrale verslag van bart's avonturen op het toilet.
Heerlijk om ruud half slapend en puur op routine bart te zien helpen. Ik stoor me af en toe aan z'n eeuwige "eyes wide shut" onzin verhalen, maar deze oer-brabo liet wel even zien hoe het moet. 10 punten!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_235410
Heel triest van Bart dat die moest overgeven. Maar ja, als je zo "back to basic" leeft kan je daar gewoon niet meer tegen. Gelukkig zag ik de scene pas heel laat in de avond dus ik had verder met mijn kerstdiner geen last van. Wel normaal denk ik! Anouk heeft dat ook eens gehad..het is nooit leuk. Wel tien punten voor Ruud ! Die hielp! Waar was Willem ? Ook al hoor je het niet , je ruikt het wel ! Toch? Is ons allen eens gebeurd ..denk ik . Wel - het was jammer dat Bart geen een regel van Karin heeft ontvangen, dat is wel duidelik.. ze hoefte hem echt niet ! Het zat hem erg dwaars.. je zag het. Ze waren geen vier handen op een buik en toch was er van Bart s kant een soort aantrekkingskracht naar haar toe...jammer Karin!
  zaterdag 25 december 1999 @ 00:21:00 #22
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_235411
Hahaha, wat een herkenbaar kotsstuk. Heb ooit eens een pizza gegeten die de volgende ochtend weer in oorspronkelijke vorm aan mijn wang kleefde als een grote oogklep, maar dat terzijde. Ruud als lieve zorgzame man, kan me hem prima voorstellen als liefdevolle vader bij Bibi, en nu bij Bart. Jammer dat 'ie zijn 10 punten respijt morgen weer teniet gaat doen met z'n gemaakt hippe quiz. Als 'ie op het eind: Lah juh nieh gek makuh! roept of zelfs maar fluistert denderen die punten er zo weer af. Willem als martelaar, kan ik erg graag naar kijken, ook in het dagelijks leven. Maak daar ook altijd grif misbruik van. Er is een verschil tussen kwetsbaar opstellen en kruiperige verering, het eerste moet je respecteren, het tweede uitbuiten. Ik hoop dat de mannen dat dan ook doen. En als de legionella dan toeslaat, waarschijnlijk midden volgende week, zit ik weer met tranen in mijn ogen naar een zorgende Ruud te kijken, maar dan is het waarschijnlijk te laat om nog te stemmen. Zonder omhaal wint Bart, hoeft alleen maar te eten, slapen en af en toe met de mannen te boeren, die 250K zitten in zijn zak. Vond het een mooie uitzending, ook al moet ik mijn lief nu missen. Wat was ze mooi he jongens!
Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 25 december 1999 @ 00:23:00 #23
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_235412
Het viel me overigens op dat Bart erg mager is geworden, hoeveel kilo zou hij nu al zijn afgevallen? Ik kon de ribben op zijn rug tellen (die aan de voorkant kon ik altijd al tellen). Volgens mij heeft het ook met je gewicht te maken hoeveel drank je kunt hebben. En als je zoveel afgevallen bent als Bart (een tijd geleden was hij al iets van 11 kilo kwijt) en je drinkt dan opeens op je oude niveau, dan kan je lichaam het niet aan en wordt het opruimen, desnoods terwijl het lijdend voorwerp in diepe roes verkeert. Hij zei zelf ook dat het hem nog nooit eerder was gebeurd...
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

  zaterdag 25 december 1999 @ 02:55:00 #24
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_235413
Moest dat nu echt? Ik heb niet de behoefte om iemand te zien kotsen als ik net mijn avond eten aan het verorberen ben. Hadden ze dat niet kunnen inkorten denk ik dan. En werd hij nu echt niet wakker? Hij lag er zowat met zijn handen in te roeren!

Ik vraag mij nu alleen af hoe heeft Sabien vanavond naar Bart gekeken??

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  † In Memoriam † zaterdag 25 december 1999 @ 13:35:00 #25
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_235414
Getverdemme, getverdemme, getverdemme!!! Wat een afknapper.... over en uit...
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')