abonnement Unibet Coolblue
pi_66650026
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

opgaan tegen uw kennis en ervaring is meestal nutteloos

maar stel je nu eens voor, je komt de man van je dromen tegen en hij is (ongelukkig) getrouwd in een monogame huwelijk, zodra hij je ziet is hij stapel verliefd maar kan niet zomaar vertrekken hun levens (zoals alle getrouwde koppels) is enorm verwoven met elkaar. maar vertrekken is voor hem zeker een optie!
Wat nu?

Rug draaien en verlaten?
Ja tot hij zelf die keuze maakt om uit zijn ongelukkige huwelijk te stappen.
En daarbij komt dat sommige mannen alles zeggen om vreemd te kunnen gaan en niet hypocriet gevonden te worden..
Want misschien is hij helemaal niet ongelukkig.. En misschien wil jij (als vrouw) wel zien dat hij ongelukkig in zijn huwelijk is.. Je maakt hem niet elke dag mee.. Dus je weet niet of hij echt ongelukkig is..
Want dan zou hij zelf die stap nemen (en moeten nemen) om met dat ongelukkige huwelijk te kappen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_66650266
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja tot hij zelf die keuze maakt om uit zijn ongelukkige huwelijk te stappen.
En daarbij komt dat sommige mannen alles zeggen om vreemd te kunnen gaan en niet hypocriet gevonden te worden..
Want misschien is hij helemaal niet ongelukkig.. En misschien wil jij (als vrouw) wel zien dat hij ongelukkig in zijn huwelijk is.. Je maakt hem niet elke dag mee.. Dus je weet niet of hij echt ongelukkig is..
Want dan zou hij zelf die stap nemen (en moeten nemen) om met dat ongelukkige huwelijk te kappen..
ja mannen liegen... evenveel als vrouwen

Maar mijn voorbeeld was maar kort geschreven in de veronderstelling dat alles wat erin staat waar is.
ik ken toch al enkele relaties die begonnen zijn terwijl een van de andere nog in een vaste relatie zat en die nu nog gelukkig (monogaam) zijn, maar heel in het begin was het ook eerst in't geniep hoor!

Alle ik wil hier geen ruzie maken, maar elke voorval is uitzonderlijk en moet dan ook afzonderlijk bekeken worden, en dan nog wie zijn wij om te oordelen over de zoektocht van anderen om gelukkig te zijn?

Ik ben gelukkig

En WendyD??? tja zij nog niet en zij zoekt verder.
pi_66650366
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:32 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

ja mannen liegen... evenveel als vrouwen

Maar mijn voorbeeld was maar kort geschreven in de veronderstelling dat alles wat erin staat waar is.
ik ken toch al enkele relaties die begonnen zijn terwijl een van de andere nog in een vaste relatie zat en die nu nog gelukkig (monogaam) zijn, maar heel in het begin was het ook eerst in't geniep hoor!

Alle ik wil hier geen ruzie maken, maar elke voorval is uitzonderlijk en moet dan ook afzonderlijk bekeken worden, en dan nog wie zijn wij om te oordelen over de zoektocht van anderen om gelukkig te zijn?

Ik ben gelukkig

En WendyD??? tja zij nog niet en zij zoekt verder.
Elk voorval is inderdaad uitzonderlijk en niemand zou er over moeten oordelen maar daar doe jij net zo goed aan mee

Zoals je het hier dropt is het niet uitzonderlijk en is het globaal.. Dan krijg je er een globaal antwoord op.

En trouwens.. Je hebt gelijk als je roept dat vrouwen net zo hard liegen.. Ik ken er zat die alles doen voor een beetje aandacht
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_66650423
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef Tally het volgende:

[..]

Elk voorval is inderdaad uitzonderlijk en niemand zou er over moeten oordelen maar daar doe jij net zo goed aan mee

Zoals je het hier dropt is het niet uitzonderlijk en is het globaal.. Dan krijg je er een globaal antwoord op.

En trouwens.. Je hebt gelijk als je roept dat vrouwen net zo hard liegen.. Ik ken er zat die alles doen voor een beetje aandacht
Een antwoord, het was niet mijn bedoeling om te roepen
pi_66650664
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

opgaan tegen uw kennis en ervaring is meestal nutteloos

maar stel je nu eens voor, je komt de man van je dromen tegen en hij is (ongelukkig) getrouwd in een monogame huwelijk, zodra hij je ziet is hij stapel verliefd maar kan niet zomaar vertrekken hun levens (zoals alle getrouwde koppels) is enorm verwoven met elkaar. maar vertrekken is voor hem zeker een optie!
Wat nu?

Rug draaien en verlaten?
Stel dat dat zou gebeuren, dat je toch verliefd wordt, dan zou er niets gedaan worden tot dat netjes afgerond is.
Iemand moet keuze's durven maken, als iemand dat niet durft is iemand niet aantrekkelijk voor mij.

Ik zit niet te wachten op het gezeik van stiekum gedoe, ik zit al helemaal niet te wachten op iemand die voor stiekum gedoe kiest, wat moet ik verwachten van zo'n persoon later dan?
Dat hij dan ineens de eerlijkheid zelve zal zijn, als hij al heeft gekozen voor liegen, als dat hem goed afging, wat zegt dat dan over iemand, hoe kan ik dat persoon dan vertrouwen?

Het kan gebeuren dat iemand stopt met van iemand te houden en van iemand anders gaat houden, maar hoe je daarmee omgaat is tekenend voor je karakter.
Waarmee ik niet zeg dat mensen geen fouten mogen maken van me, hell ik heb zat fouten gemaakt in mijn leven en zal er vast nog wel wat maken.
Maar mensen die zo stiekum doen vind ik niet prettig van karakter, kan ik niets aan doen.
Ik hou van verantwoordelijkheid nemen voor je daden en doen, ook al ben je de fout al ingegaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_66650866
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Stel dat dat zou gebeuren, dat je toch verliefd wordt, dan zou er niets gedaan worden tot dat netjes afgerond is.
Iemand moet keuze's durven maken, als iemand dat niet durft is iemand niet aantrekkelijk voor mij.

Ik zit niet te wachten op het gezeik van stiekum gedoe, ik zit al helemaal niet te wachten op iemand die voor stiekum gedoe kiest, wat moet ik verwachten van zo'n persoon later dan?
Dat hij dan ineens de eerlijkheid zelve zal zijn, als hij al heeft gekozen voor liegen, als dat hem goed afging, wat zegt dat dan over iemand, hoe kan ik dat persoon dan vertrouwen?

Het kan gebeuren dat iemand stopt met van iemand te houden en van iemand anders gaat houden, maar hoe je daarmee omgaat is tekenend voor je karakter.
Waarmee ik niet zeg dat mensen geen fouten mogen maken van me, hell ik heb zat fouten gemaakt in mijn leven en zal er vast nog wel wat maken.
Maar mensen die zo stiekum doen vind ik niet prettig van karakter, kan ik niets aan doen.
Ik hou van verantwoordelijkheid nemen voor je daden en doen, ook al ben je de fout al ingegaan.
* lord_sylus knikt instemmend mee zoals hij al vaak gedaan heeft om ruzie te vermijden thuis

pi_66650927
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, ik zou nooit wat met iemand doen waarvan ik weet dat die gebonden is in een monogame relatie, dan hou ik de eer aan mezelf, ga niet stoken in andermans relatie, ga niet meewerken aan iemands leven overhoop halen, iemand zo'n pijn doen.

Vind dat echt smerig weet je, altijd dat schijnheilige maar ik ben niet verantwoordelijk, zodra je eraan meedoet ben je medeverantwoordelijk voor de pijn die het zal veroorzaken.

De ongeschreven afspraak in deze maatschappij is monogaam zijn, wil je anders dan moet je overleggen en als de ander het niet ziet zitten moet je gaan.
Daar ben je vrij in, om dan heel zielig achter iemands rug om toch te doen wat je wil is een zeer laag bij de grondse streek die niets met vrijheid of wat dan ook te maken heeft, want als je zelf zo gek bent op vrijheid en mogen doen wat je wil dan moet je ook zo eerlijk zijn de ander ook die kans te geven, dus weg te gaan of mee te doen.

Maar nee, dan houdt de stoere praat van degene die zijn/haar wil wil doordrammen ineens op, want de relatie verliezen willen ze ook niet, dus dan maar stiekum, waarmee je alles wat een open relatie inhoud als pleepapier gebruikt om je kont mee af te vegen.

Ik ben niet monogaam, maar dat betekend niet dat ik mee wil doen aan een web van leugens weven, dat ik mee wil doen aan pijn berokkenen en dat ik mee wil doen aan de farce van monogaam zijn hoog houden.
Klopt; swingen betekent de facto openheid, eerlijkheid en respect voor elkaars mening/gevoelens en voor de mening/gevoelens van de betrokken tegenpartij. Men een tegenpartij de koffer induiken, waarbij die tegenpartij zijn partner bedriegt, lijkt me sowieso al eerder op "vreemd gaan" (al dekt de term hier niet helemaal de lading).
Als wij swingen, dan is dat met een koppel waarvan we weten en aanvoelen dat ze er beiden ook voor willen gaan; hebben we ook nog maar de geringste twijfel daarover of hebben we er zelf geen goed gevoel bij, dan gaat het eenvoudigweg niet door.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 14:05:56 #58
242681 mosterdman
mosterd na de maaltijd
pi_66651246
geef je vrouw meer aandacht in bed...richt al je energie tot haar...dan lijkt mij dat je die fantasie wel weer vergeet
wie heeft er zin?
pi_66651780
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 14:05 schreef mosterdman het volgende:
geef je vrouw meer aandacht in bed...richt al je energie tot haar...dan lijkt mij dat je die fantasie wel weer vergeet
Uum het is WendyD's fantaasie en zij is een Vrouw!

Ik heb al meerdere fantasieën vervult met mijn eigen vrouw en vaak ook met anderen erbij... dus ik hoef er hier geen topic over te beginnen
pi_66669294
jullie gaan toch geen ruzie maken over mijn fantasie he
de man waar ik het over heb wil wel maar hij zit in over zijn vrouw wat ik heel goed kan begrijpen
niet iedereen heeft zón geweldige man als ik
en ik wil niet hebben dat hij zijn huwelijk op het spel gaat zetten
als mijn fantasie uitkomt dan weet zijn vrouw ervan en heeft ook de toestemming gegeven
wil zij het niet dan blijft het bij fantaseren van beide kanten
en over het huwelijk in het algemeen
ik denk en ik weet dat het er gewoon aan ligt hoe je het huwelijk in stapt
zo wist mijn man voor dat ik met hem trouwde
dat ik heel graag biefstuk eet ( mijn man) maar ook wel eens een gehaktbal lust ( een ander)
toen hij met de fantasie kwam dat hij graag eens sex wou hebben met mij en een ander vrouw
ben ik daar voor gegaanen heb een mooie meid versierd voor hem
en samen met haar mijn man verwend
mijn mening is als je vertrouwen in elkaar hebt ook op sex gebied maakt het je leven een stuk rijker
wij zijn bijna 12 en half jaar getrouwd dus zit er echt iets goed toch
pi_66672863
Dat het tussen jou en je man goed zit op deze wijze, betekend niet een vrij kaart om een getrouwde man met wellicht andere afspraken te versieren. Als zijn vrouw niet wil,moet je eraf blijven en het met deze man tot een fantasie houden. Zoek een ander stel en leef je daarmee uit. Niets mis mee als je man en het andere stel daar open voor staan.
pi_66673707
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:07 schreef wendyD het volgende:
maar ik dram niet ik neem zelfs afstand maar de fantasie blijft wel
en de vraag was of iemand daar ook wel eens last van gehad
want ik weet niet hoe ik het uit mijn hoofd moet krijgen

Goed dat je afstand neemt.
Hierdoor toon je respect voor de vrouw van de chatter die jij begeert.

Jammer dat zoveel mannen eerst stiekum via chat op zoek gaan naar een sexcontact en zich dan pas realiseren dat "ze nog een vrouw hebben waar ze ook afspraken mee hebben over trouw". Het is een egoistische laffe man. Dat zal hij voor jou ook zijn, ondanks dat je hem nu leuk vindt. Vond zijn vrouw indertijd vast ook.
Laatst zei iemand tegen mij die al jaren vreemdgaat: .. maar ik ga niet echt vreemd, hoor, ik ben wel voor 95% trouw aan mijn vrouw.....
Wat doet zo'n man zichzelf aan, wees een vent en praat eerst met je vrouw voor je op zoek gaat. Dan kan ze kiezen of ze je nog wil of uitzwaait
Maar kijk, dat is lastig want ja we hebben het hier over een egoistische man die de beide kanten en het midden wil...

Snel vergeten, meid! Er zijn meer mannen dan kerken zeggen ze toch?
pi_66684205
komt al goed hoor
pi_66684901
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef wendyD het volgende:

wij zijn bijna 12 en half jaar getrouwd dus zit er echt iets goed toch
Mag deze in het verzameltopic 'enge redeneringen' ?
Verbaal terrorist
pi_66705240
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:02 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Mag deze in het verzameltopic 'enge redeneringen' ?
Nee.
Niet bij de enge redeneringen.
Wel bij de eerlijke OPEN relaties.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')