abonnement Unibet Coolblue
pi_67437223
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef guapo het volgende:

[..]

En ik vergat er nog één: Franck Ribery wordt ook genoemd voor Manchester City.
We kunnen beter een apart topic maken met transfergeruchten rondom Man City
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:49:25 #252
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67437289
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:47 schreef Sieps het volgende:

[..]

We kunnen beter een apart topic maken met transfergeruchten rondom Man City
Of een apart topic met spelers die niet aan City worden gelinkt. Anders gaat het wel erg snel.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_67438779
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67442511

Fred Rutten heeft een lange zomervakantie
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67446719
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk, je slaat jezelf ook voor de kop als je het nooit probeert. Heeft niets met "goudzoekers" te maken.
amen, als Arsenal aanklopt dan ga je natuurlijk.
Ambitie noemen ze dat, geen hoogmoed iig.

Typisch Nederlands om iemand die probeerd zijn droom te verwezelijken ongeveer uitlachen indien ze vallen ipv respect te hebben omdat hij het WEL probeerd..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_67446833
quote:
Lucius heeft vaak aangegeven zijn carrière bij FC Den Bosch af te willen sluiten. Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn van die club gaat een poging doen om Lucius het volgende seizoen naar De Vliert te halen.
pi_67446864
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67455537
Frank Rijkaard volgend seizoen nieuwe trainer van AC Milan.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_67455542
Nicky Kuiper naar AZ ..
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:13:59 #260
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67455838
haha, die kopen alles met een beetje talent. of is die jonge echt zo goed?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_67455941
Sinds hij geblesseerd is is het wel bagger op links. En dat ligt niet alleen aan de teamgeest. Die gast heeft zeker potentie maar nu al naar AZ...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 maart 2009 @ 10:21:27 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67456026
quote:
Barcelona have warned Chelsea and Manchester City that Argentine superstar Lionel Messi is not for sale at any price. (The Sun)

The Spanish side are also hoping to fend off interest in Thierry Henry by offering the French striker a new three-year contract. (The Sun)

AC Milan have reignited their interest in Arsenal striker Emmanuel Adebayor after failing to land him last summer. (Daily Express)

Liverpool are favourites to sign £20m-rated Spain midfielder David Silva after Valencia indicated they would prefer to sell him abroad. (Various)

West Ham are prepared to break their transfer record by bidding more than £9m for Atalanta striker Sergio Floccari. (Daily Mirror)

Tottenham have been told by Genoa to forget about signing their Argentine striker Diego Milito, saying £10m would not even buy his ear. (The Sun)

Aston Villa have been alerted to the availability of Standard Liege midfielder Steven Defour. (Daily Mirror)

David Beckham will stay at AC Milan rather than return to LA Galaxy when his loan spell ends in May, according to his Milan team-mate Paolo Maldini. (Daily Mirror)

Tottenham striker Roman Pavlyuchenko has insisted he "does not want to go anywhere at this point" despite him being linked with Chelsea. (Daily Express)

Stoke want to sign Manchester City striker Benjani and will move for him at the end of the season. (Daily Mirror)

Burnley striker Ade Akinbiyi is heading to the US to tie up a deal to play for MLS side Houston Dynamo next season. (Various)

Doncaster striker Jason Price is set to join Millwall on loan for the rest of the season. (Daily Star)

Brighton's top scorer Glenn Murray will snub a summer move to Cardiff and stay with the Seagulls, even if they are relegated to League Two. (Daily Star)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67456559
Oper --> Utrecht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 maart 2009 @ 13:32:00 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67460986
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Oper --> Utrecht
Oper wil naar het buitenland volgens het AD
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67461027
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Oper wil naar het buitenland volgens het AD
Hij zit toch al in het buitenland


Ben Sahar naar Ajax -> http://www.goal.com/en/ne(...)-youngster-ben-sahar
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:55:27 #266
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_67461757
NEE, alsjeblieft geen Sahar naar Ajax.
pi_67473186
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zal eens informeren bij Human vanavond. RCS is de club van de De Nooijers als het goed is.

Op de site van PZC in elk geval veel hits bij zijn naam. Scoort veel en is zo te zien ook zaalvoetballer: http://www.pzc.nl/sport/z(...)-Comte-in-vizier.ece en http://www.pzc.nl/sport/z(...)nen-in-Terneuzen.ece
Hoessein Bouzambou, even nagevraagd, is dit seizoen de revelatie van RCS. Erg technische speler, die makkelijk scoort. Behalve de BVO's heeft Hoek hem dus ook een aanbieding gedaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67499429
quote:
'Van der Vaart wil uitwijken naar Chelsea'

Real Madrid-middenvelder Rafael van der Vaart heeft te kennen geven dat hij de Spaanse hoofdstad wil verlaten. De 26-jarige oud-Ajacied zegt dat Chelsea hem in de armen wil sluiten, zo beweert Sky Sports.

Rafael van der Vaart verruilde HSV vorige zomer voor de Spaanse topclub Real Madrid. Een droom leek uit te komen, maar sinds de aanwezigheid van Juande Ramos is de Nederlander uit de gratie.

Met het WK in Zuid-Afrika in het vooruitzicht, wil Van der Vaart zoveel mogelijk aan spelen toekomen om aanspraak te blijven maken op een basisplaats in Oranje. Chelsea blijkt een goede oplossing.

"Gelukkig wil Chelsea me, dus ik maak nog kans. Als Guus Hiddink bij Chelsea blijft, dan hoop ik dat een transfer snel rond is, want ik wil Real Madrid verlaten," aldus Rafael van der Vaart volgens Sky Sports.
quote:
Russische televisie: 'Manchester United wil Vagner Love van CSKA Moskou'

Volgens geruchten op de Russische televisie is de Braziliaanse CSKA Moskou-spits Vagner Love in trek bij Champions League-titelhouder Manchester United.

Vagner Love en CSKA Moskou blijkt een gelukkige combinatie. Gedurende zijn vijfjarige aanwezigheid in Rusland scoort de Braziliaan aan de lopende band. Met Vagner Love won heeft CSKA Moskou reeds twee landstitels en de UEFA Cup gewonnen (2005). Volgens de Russische televisie heeft de Zuid-Amerikaan de interesse van Manchester United gewekt. Vagner Love zelf ontkent dat hij op de hoogte is van de Engelse belangstelling.

"Tot nu toe heb ik geen concrete belangstelling vernomen. Ik heb interesse van Tottenham Hotspur vernomen en ook van Everton, maar Manchester United is nieuw voor mij," aldus de aanvaller.
quote:
'AC Milan bereidt bod op Fabio Cannavaro voor'

AC Milan zou voor Real Madrid-verdediger Fabio Cannavaro mogelijk een uitkomst bieden. Bij de Spaanse landskampioen beleeft de Italiaanse international een wisselvallige periode.

Het is daarom ook niet zeker of Fabio Cannavaro nog lang bij Real Madrid zal blijven. Het Italiaanse Sportmediaset.it beweert dan ook dat de verdediger in trek zou zijn bij AC Milan.

Paolo Maldini staat op het punt zijn carrière te beëindigen en Giuseppe Favalli (wiens contract in juni ten einde loopt) krijgt geen contractverlenging.

Vanwege deze redenen zoekt AC Milan versterkingen voor de achterhoede. De Rossoneri willen niet teveel geld uitgeven en daardoor komt Fabio Cannavaro in aanmerking.
quote:
Toekomst Ronaldinho bij AC Milan wordt onzeker

AC Milan-vedette Ronaldinho heeft de oren van de veel clubs doen spitsen, nadat hij te kennen heeft gegeven dat hij vraagtekens rondom zijn toekomst bij zijn werkgever.

Ronaldinho heeft laten weten dat hij van plan is om aan het einde van het seizoen met AC Milan zijn toekomst gaat bespreken. Vorige zomer kwam de Braziliaanse international over van de Spaanse topclub Barcelona.

Bij AC Milan heeft de vedette zijn draai nog niet geheel weten te vinden.

"Aan het einde van het seizoen wil ik een gesprek met het bestuur van AC Milan. Dit seizoen is niet positief voor mij, maar ik ben een professional en ik wil Milan helpen met successen te bereiken. Tot aan het einde van het seizoen ga ik nog niet speculeren over mijn toekomst," aldus Ronaldinho tegenover The Mirror.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 maart 2009 @ 14:50:57 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67518451
quote:
People: PSV denkt aan Heinze

Of het ook maar enigszins serieus genomen moet, is natuurlijk de vraag, maar opmerkelijk is het wel. Het Britse tabloid The People meldt in een artikel over de interesse van Tottenham Hotspur voor de Argentijnse linksback Gabriel Heinze dat die club concurrentie heeft van PSV. Het salaris van de rechtsback, die momenteel uitkomt voor Real Madrid, lijkt echter veel te hoog.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 29 maart 2009 @ 14:54:20 #270
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_67518536
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Lijkt me dat Heinze geen trek heeft in PSV
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 29 maart 2009 @ 15:01:01 #271
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_67518679
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]
><(({°>
pi_67521519
Denk dat ze meer kans hebben dat jantje heinze weer gaat voetballen.
pi_67522500
FCDB zal deze week 2 nieuwe spelers presenteren.
pi_67523806
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
FCDB zal deze week 2 nieuwe spelers presenteren.
boem boem theo?
pi_67524015
Nee die zal wrs eerst nog naar het buitenland gaan.

Wel allebei van een eredivisie club trouwens.

[ Bericht 36% gewijzigd door TerroRobbie op 29-03-2009 18:19:47 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')