abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66393172
Volgens de belgische professor van de eramusunversiteit Was Rijkman Groenink autistisch op het moment dat hij abn amro leidde.

Dit zou volgens de professor blijken uit een hersenscan.
pi_66393199
oké.
  maandag 23 februari 2009 @ 23:43:39 #3
36560 Lenn
zoooh, das even schrikken
pi_66393290
ooooooooooo en nu niet meer?
Experience is what you get when you don't get what you want.
Success is when your name is in everything but the phone book.
Relaxen maar: http:\bobross.fm
pi_66393295
Autist met een goed pensioen, dat wel.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_66393343
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:43 schreef Lenn het volgende:
ooooooooooo en nu niet meer?
Lijkt me niet, hij ligt nu met een bak geld onder de zon, Daar kun je moeilijk autistisch in zijn.

Als je zelfs een autist bent als je niks doet, dan is het zeer ernstig met je gesteld.
pi_66393456
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:45 schreef nieuwsbot het volgende:

[..]

Lijkt me niet, hij ligt nu met een bak geld onder de zon, Daar kun je moeilijk autistisch in zijn.

Als je zelfs een autist bent als je niks doet, dan is het zeer ernstig met je gesteld.
autisme is niet situatiegebonden. Je bent het altijd, of nooit; het is namelijk een permanente 'afwijking' in je hersenen. Alleen of en in welke mate je ook "autistisch gedrag" vertoont, dat verschilt.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_66393479
So what? De meeste succesvolle managers zijn op de een of andere manier autistisch.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 23 februari 2009 @ 23:49:24 #8
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_66393495
Alleen autistisch? Niet meer? Dat is wel erg dun! Vgns mij moet er meer aan de hand zijn!
pi_66393654
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

autisme is niet situatiegebonden. Je bent het altijd, of nooit; het is namelijk een permanente 'afwijking' in je hersenen. Alleen of en in welke mate je ook "autistisch gedrag" vertoont, dat verschilt.
Ja uiteraard, maar als directeur laat je meer autistische trekken zien dan wanneer je in de zon ligt.

En als hij in de zon ligt kan het best goed zijn dat hij helemaal niet autistisch(het zit wel in zijn lichaam) is.

Het is er wel altijd, maar staat niet altijd aan.
pi_66393655
Autisten hebben niet zo heel erg veel people skills en zullen nooit ver komen in een organisatie/sociaalproces. Een autist zal eerder heel erg goed met cijfers zijn en eerder een riskmanager ofzoiets worden.

Die professor vond ik trouwens ook een heel raar mannetje, creepy gewoon.
pi_66393675
In retrospect kun je niet anders stellen dat hij AA voor een fantastisch bedrag verkocht heeft. Dat was z'n bonus meer dan waard.

...alleen jammer dat vervolgens de marktomstandigheden wat tegen zaten
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:08:01 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_66394089
Niet alleen een autist maar ook een profiteur
Echt geniaal zijn nl de mensen die arbeid creeeren zoals die mensen die aan tafel zaten bij p&w
Hij kwam aleen om te werken en te profiteren en cashen
pi_66397538
Tijdelijk autist zijn, best handig.
For great justice!
  Admin dinsdag 24 februari 2009 @ 07:51:54 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_66397570
Het moet niet gekker worden.. "nieuwsbot"
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')