abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235274
Ik heb deze topic maar weer eens te voorschijn gehaald omdat er nogal wat aandacht besteed wordt aan het gedrag en de woorden van Wim, de man van Karin, gisteravond.

Eerst een citaat van ‘Freesia’ (hij/zij citeerde een krantenbericht) uit de oude topic, aangemaakt ten tijde van het vertrek van Maurice:

Bij aanvang van de live-uitzending, toen Maurice van het Big-Brother huis naar de studio wandelde,hieven de jongens die in de bomen rond het pand waren geklommen hun strijdlied aan. "Flikker, flikker"' klonk het minutenlang zeurderig.
Een club die met een spandoek "Bart no 1" rondzeulde had een iets afwisselender repetoire. Dan weer scandeerde ze "Maurice is een hoerenjong", dan weer "loser" en dan weer "En we zwaaien met zijn allen naar Maurice .....klootzak".
Einde citaat

Het sfeertje dat in dit citaat werd beschreven was er gisteravond helaas weer, misschien in iets minder extreme bewoordingen maar toch. Op de streams was te horen dat er gegild werd: “Karin, rot maar lekker op, Karin rot maar lekker op.” Minutenlang ging dit door. Ruud, Willem en Bart hoorden en becommentarieerden dit vanuit de achtertuin. Toen ze er niet langer tegenkonden zijn ze naar binnen gegaan. En was het dus ook niet meer op de streams te volgen.

In dit sfeertje hebben Wim en de kinderen een tijdlang staan wachten op Karin. En vanwege dit sfeertje wilde Wim zo snel mogelijk weg. Gek hč. Heeft volgens mij niet zo veel te maken met wie de broek aanheeft. Meer met wie beschermt wie. Hij wilde Karin en hun kinderen hier niet langer dan strikt noodzakelijk aan bloot stellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sorrow (Datum 24 December 1999).]

pi_235275
Ik ben het helemaal met je eens Sorrow! Maar dat is niet alleen de tendens bij die bijeenkomsten, ik vind dat dergelijke uitlating ook in de verschillende forums erg regelmatig naar voren komt! Heel erg jammer. (Ik mag van sommige schrijvers hier niet meer over niveau praten, want dan valt die hele groep weer over je heen in hullie taaltje).

Ik heb het in een andere topic ook al eens geschreven: Al die onzin in de roddelbladen. Daarnaast niet te vergeten al die onzin (soms wel zeer schandelige opmerkingen) in de forums (die soms nog erger waren dan alle roddelbladen bij elkaar). Soms erg eng. En daarbij is er altijd een groep die alles geloofd.

Ik vind het jammer dat Karin eruit is, en ik denk dat we de saaiste week van BB tegemoed gaan!

En al weet ik (hoop ik ook wel een beetje) zal Karin dit nooit persoonlijk lezen: Ik wil haar via deze weg toch hartelijk danken voor alle uurtje TV, waarvan ik erg heb genoten. Voor mij ben jij de winnaar! Dag Kanjer!

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
pi_235276
Je kunt dus straks wel nagaan wat Willem wel niet over zich heen zal krijgen daar komende donderdagnacht. En dat nog onvoorbereid ook wat ze denken dat ze er vrijdag pas uitmogen....Brrr geen leuke gedachte...
Iedereen in het huis roddelt wel en doet dingen sneaky, Willem wellicht het meest maar iedereen die nu nog in dat huis zit is gewoon een held dat ie het zo lang heeft volgehouden en dient dientengevolge ook zo ontvangen te worden.

Dat die groepen mensen die daar staan niet eens het fatsoen en respect kunnen opbrengen voor personen als Maurice en Karin die toch een hele bijzondere prestatie hebben neergezet vind ik diep maar dan ook diep droevig.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_235277
Het is inderdaad erg misselijk dat sommige mensen zich zo gedragen!
Dit stond erover op de BB-site:

Ruud over de fans buiten de hekken: “Ze zaten vandaag weer nog verder in de boom.” Bart: “Hele trossen zaten erin.” Willem: “Behalve die ene man, was het wel leuk. Die vent was echt misselijk. Die riep klootzak. Als ik
hem volgende week tegenkom, stap ik over de
omheining en dan geef ik hem eerst een peer voor zijn hoofd.”


  vrijdag 24 december 1999 @ 23:46:00 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_235278
Sorrow, even naar aanleiding van dat andere topic (jeweetwel) dit is inderdaad ook een invalshoek. Ik heb eigenlijk niet zo op de omgeving gelet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Jouw topic bevestigt wel mijn mening over Willem (heb ik ook iets over gepost in een ander topic), ik hou mijn hart vast als hij donderdag het huis uit gaat. Ik vind het echt schandalig hoe Willem in de diverse nedia behandeld wordt. Er worden zelfs vergelijkingen getrokken naar de NSB enzo.

Ik heb hier echt geen woorden voor, en geeft me ook een heel naar gevoel in de maagstreek.
Iemand niet mogen is een ding, maar op deze iemand 20 meter de grond intrappen vind echt het absolute einde (en niet in positieve zin bedoeld).

Maar ik kan er nu wel inkomen wat je hierboven beschrijft. Mijn post in het andere topic was ook eigenlijk meer geënt op het telefoongesprek van vorige week, want ook daar kreeg ik het heeeeel koud van.

Beste Fokkers, ik hoop dat de feestdagen de redelijkheid terugbrengen, en ik hoop echt van harte dat het neersabelen van Willem eens normale vormen aan neemt, want dit kan echt niet (en ook hier op FOK zag ik vergelijkingen met 40-45)!

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Redactie Frontpage zaterdag 25 december 1999 @ 02:25:00 #6
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235279
Ik ving toevallig iets op van Wim in de trant van:" Maak het niet te lang, dan gaan we gauw naar huis..." Die Wim, gelijk Karin al commanderen...
En ja, ik ben een BBhooligan vanaf de eerste aflevering...
Ik heb nog maar 4 afleveringen gemist, vanwege m'n nieuwe, kapotte Sonycombo...
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 25 december 1999 @ 02:32:00 #7
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_235280
Helaas, je ziet het mij meer zaken die tot een vorm van 'massahysterie' leiden dat mensen zich niet gedragen. Kijk naar voetbal en luister vooral naar wat er geroepen wordt. De populariteit van BB zit op dat niveau, kortom, het trekt van dit soort randdebielen (sorry voor het woord, maar ik ben echt kwaad) aan. Een idee: een soort 'sluis' leggen van de woning naar de studio met daarin bijv. harde muziek (of zet ze een walkman op) zodat de bewoners bespaard blijven van 'het schuim der natie'.

Ik ben geen Willem fan en ook tegen zinloos geweld, maar zijn opmerking die in dit topic ook geciteerd is, begrijp ik volledig. Wat geeft iemand het recht om een ander uit te schelden terwijl deze persoon je alleen via tv heeft gezien. Ook ik heb weleens mijn twijfels geuit bij de uitspraken van Willem maar altijd met een zekere 'afstand'.

wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 25 december 1999 @ 02:52:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_235281
quote:
op 12-24-1999 om 01:21 PM schreef Athena het volgende:
Het is inderdaad erg misselijk dat sommige mensen zich zo gedragen!
Dit stond erover op de BB-site:

Ruud over de fans buiten de hekken: “Ze zaten vandaag weer nog verder in de boom.”

Bart: “Hele trossen zaten erin.”

Willem: “Behalve die ene man, was het wel leuk. Die vent was echt misselijk. Die riep klootzak. Als ik
hem volgende week tegenkom, stap ik over de
omheining en dan geef ik hem eerst een peer voor zijn hoofd.”


Aha, en als Willem een uiting van zinloos geweld doet is het plots wel toelaatbaar en oké?

  zaterdag 25 december 1999 @ 03:03:00 #9
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_235282
Ik denk dat je hier op het forum wel je mening moet kunnen zeggen. Ik probeer altijd wel erbij te melden dat het mijn visie is, of iets dergelijks. Maar iemand uitschelden etc. is niet nodig. Het was mij nog niet opgevallen. Ik was zelfs (tot nog toe) lichtelijk ontroerd van al die "fans"buiten het hek, en stelde me voor hoe leuk dat moet zijn!?
Helaas is de maatschappij zo geworden. Wanneer er iets op touw is komen er altijd mensen op af die niet komen voor het gebeuren maar juist voor het rotzooi trappen. Dat is ook zo bij voetbal, stakingen, etc. Dus ook buiten het BB huis. Ik zou willen dat aan dit te stoppen is, en ik heb er al vaak over nagedacht (de toenemende agressievitiet), maar weet niet hoe die om te draaien!
pi_235283
quote:
op 12-25-1999 om 02:52 AM schreef Quenda het volgende:
Aha, en als Willem een uiting van zinloos geweld doet is het plots wel toelaatbaar en oké?


Nee Quenda, dat zeg ik toch ook helemaal niet? Sterker nog, niemand heeft dat hier volgens mij gezegd. Dus, what's your point?


  zondag 26 december 1999 @ 02:01:00 #11
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_235284
Ik vind het alleen maar heel akelig en angstaanjagend dat mensen zooo ongelooflijk fanatiek kunnen worden dat ze alle fatsoen (indien uberhaupt al aanwezig) zo overboord kunnen gooien. Het maakt niet uit voor of tegen wie je bent (in het BB-huis of daarbuiten), dit soort dingen doe je niet !!!
Jammer dat iets leuks en sappigs als BB weer zo'n vervelende bijsmaak moet krijgen door dit soort mensen
jzbl
-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
  Redactie Frontpage zondag 26 december 1999 @ 02:43:00 #12
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235285
Ja, t'is jammer. Maar toch blijf ik een Bbhooligan vanaf het eerste uur, al ben ik nog nooit bij het Bbhuis geweest. Wat heb ik in almere te zoeken ???
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')