abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235231
Maurice komt zo met Bianca in Koffietijd, misschien een topic aanmaken overbodig, dacht dat het even leuk was om dat te weten .

Als er wat leuks is misschien dat ik het wel even hier meldt.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_235232
Dank je Oliebol, nu kan ik het even opnemen.
  vrijdag 24 december 1999 @ 11:00:00 #3
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_235233
Ik kon alleen maar denken: 't Arme schaap! Laat die lieve jongen gewoon lekker auto's verkopen en verlos hem van de kwelling om op te moeten draven in dit soort idioterieën.
Ben te zaai voor een signature
pi_235234
Hij was dus inderdaad uit logeren geweest bij Wim. Goh... kan me daar dus echt niks bij voorstellen...
pi_235235
Dit is toch een prima reden om een topic aan te maken Oliebolletje! Dank je (hoewel ik het niet kan zien) voor je mededeling. Misschien was de datum in de topicnaam nog extra verhelderend geweest.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_235236
Jaybee daar heb je gelijk in vergeten . Maar Maurice was netjes, vriendelijk en open vondt ik, helemaal niets op aan te merken. Dat had ik toch al nooit op Maurice . Hij deed het goed vondt ik en ook toen Hans hem nog een keer vroeg hoe was het bij Karin thuis. Daar ging Maurice prima en discreet mee om. Overigens zei hij dat hij niet meer terug ging naar de autobranche dat had hij al besproken met zijn baas, wat hij dus wel gaat doen werd niet gezegd. Kijk dat had ik nu dus gelijk gevraagd . Hij mocht niet in de metamorfose..hahaha, nee hoor dat verzin ik hier terplekke. Maurice ziet er gewoon goed uit en heeft dat niet nodig.

Ik zal even tikken wat Maurice werd gevraagd, voor degenen die geintereseert zijn.

Mireille: "dat moet vreselijk zijn toen kwam het hoge woord eruit van Karin, laten we even gaan kijken"..ze kijken nu dus dat stukje van de aankondiging.

M: "je ziet wel die spanning, ik voel dat zelf ook die spanning als je dat weer ziet. Als je eenmaal het hoort wil je ook gelijk weg eigenlijk"

Mireille: "weet je wat ik helemaal niet leuk vondt, dat die mannen daar zo raar over deden, zo van ah ja fijn dat je naar huis gaat, daarna gewoon weer de keuken in, vondt je dat niet opvallend?"

M: "ik denk dat zij net een andere band hadden met hun als met een aantal andere bewoners, ik denk dat dat ook 1 van de reden is"

H: "is je leven nu na twee weken een beetje weer op de rail?"

M: "een hele rare wereld, je gaat van een vrij normaal bestaan naar een huis waar het eigenlijk heel rustig is, je hebt vrij weinig te doen en in een keer kom je in een wereld waar iedereen je aanspreekt, de reacties waren eigenlijk allemaal heel positief"

H: "nou zijn er vele verhalen over jou en Karin de ronde gegaan en verschenen in bladen, heb je er iets van gemerkt"

M: "we zijn gewoon vrienden en het wordt allemaal overtrokken, gisteravond hebben we eventjes gesproken"

M: "ik ben daar ook al gewest, geslapen en gespeeld met de kinderen was echt leuk. Haar man is ook heel nuchter en we weten allemaal wat er in de roddelbladen staan maar voor is is het duidelijk en helder"

H: "ben je nu terug in de autoshowroom wereld of is dat nu niet meer voor zo een beroemd iemand?"

M: "waarschijnlijk zla het niet gebeuren, ik heb inmiddels een gesprek gehad maar het zal niet gebeuren"

H: "wie denk je dat de wint?"

M: "ik dnek dat Bart wint, om mij mogen ze allemaal winnen. De laatste weken zin er dingen geweest waarvan ik vindt dat hij ondanks alles wel mag winnen."

H: "willem wortd achterbaks genoemd wat vindt jij daar nu van?"

M: "nou 1 ding is niet eerlijk dat hij niet direct de dingen tegen iemand zegt."

Voor degenen die het niet hebben gezien. Dat was het zo een beetje wel wat er gezegd is in koffietijd.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_235237
Dank je voor het verslagje.

Ik denk dat Dries voor de eigen duikschool (in Australie?) gaat.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_235238
Ter aanvulling: op de vraag aan Maurce over Willem antwoorde hij dat hij het niet eerlijk vond dat Willem Ruud had genomineerd, MAAR dat het wel erg overtrokken in de uitzendingen belicht vond. Vind ik een belangrijke aanvulling

[Dit bericht is gewijzigd door lilith (Datum 25 December 1999).]

Niemand is perfect. Wees niemand!

  zondag 26 december 1999 @ 02:09:00 #9
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_235239
Ook nog eventjes gekeken, ik had het opgenomen. Mij viel op dat hij zelfverzekerder over kwam. Hij praatte in iedergeval wel sneller dan in het BB-huis.

Ook nog RTL-Live gezien. Minoesch heeft haar excusses aangeboden ín de camera. Ze had een tijdje geleden iets gezegd dat ze Maurice niet zo moest omdat hij een autoverkoper was. Maurice wilde aanvankelijk niet komen maar het excuus maakte wel al veel goed. 1-0 voor Maurice. Sabien was trouwens te laat. Ze was zeker de weg weer eens kwijt naar de studio! (grapje)

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')