abonnement Unibet Coolblue
pi_66319443
Misschien ben ik gek OF heb ik gewoon pech, maar ik heb vanmiddag, samen met een Samsung Full HD tv de HUMAX IRHD-5000C gekocht voor digitale (hd)tv via Ziggo. Alles geinstalleerd en alles werkte prima. Geen probleem. Ook de afstandsbediening van de HUMAX IRHD-5000C werkte gewoon. Ik leg 'm even neer om de dvd-speler te proberen op de tv, werkt okay, en ik pak de afstandsbediening van de HUMAX weer op. En opeens doet 'ie niets. Compleet dood. Dus ik andere batterijen erin. Nog steeds niets!

Ik ben nu anderhalf uur aan het klooien geweest met het ding: misschien heb ik iets verkeerds ingedrukt of zo, ik heb geen idee, maar niets helpt. Gelukkig kan je de zenders wel kiezen via de knoppen op het apparaat zelf, maar instellen en teletekst en weet ik veel nog meer, dat werkt natuurlijk allemaal niet. Zwaaaaaar irritant. Vooral omdat de installatie van alles zo lekker snel ging en probleemloos verliep!

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik bedoel, heb ik iets verkeerds ingedrukt? Ik heb het apparaat ook al helemaal aan en uit gezet, zonder resultaat. Of komt het doordat ik andere afstandbedieningen heb gebruikt en de HUMAX nu in de war is of zo...? Iemand dit ooit eens meegemaakt? Of heb ik gewoon pech en is de afstandsbediening binnen een paar minuten stuk gegaan...? (Vervelende is dat het gebeurde net nadat de winkel gesloten is...)
pi_66319939
Eerst een keer powercyclen (receiver stekker eruit - 5 minuten wachten - stekker erin)
Batterijen vervangen.
etc.
pi_66321661
Hou eens een webcam/digicam/cam van je foon voor de AB van Humax. Als je op wat knoppen v/d AB drukt en het lampje word rood/roze, dan zend ie iig nog signaal uit, anders is je AB gewoon dood.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_66326342
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:37 schreef PP. het volgende:
Hou eens een webcam/digicam/cam van je foon voor de AB van Humax. Als je op wat knoppen v/d AB drukt en het lampje word rood/roze, dan zend ie iig nog signaal uit, anders is je AB gewoon dood.
Handig, Als ik de AB op m'n mobiel met camera richt, zie ik op het scherm van de camera, als ik op een knopje druk, een lichtje flitsen. Maar da's wel een wit/blauw lichtje. Op m'n mobiel dus. Hij zendt dus wel een signaal uit... dus dan is de ontvanger van het apparaat mss dood...? Of heb ik toch ergens iets verkeerds ingedrukt?
pi_66338149
Op mijn decoder zit een knopje om te schakelen tussen controls voor tv of decoder. Maar ik heb een Samsung, misschien zit dat ook op de jouwe?
pi_66338482
Nee, thanks voor het meedenken, maar ik heb werkelijk ALLE knopjes al honderd keer ingedrukt, maar het werkt gewoon niet. De ontvanger zal dan wel kapot zijn...? Maar wel vreemd dat 'ie het eerst een kwartier of zo wel gewoon deed.

Pffff, dit zijn zulke irritante probleempjes...
pi_66382893
Ik heb de oplossing gevonden!!! Ik heb de decoder een plank lager gezet.......................!!!!!!!!! Pfffffffffffffffff...
pi_66423338
goedzo
pi_66450304
Hehehehe. Maar gisteravond ging het weer mis... Ik had een scartkabel aangesloten om wat op te nemen van een digitaal kanaal... en een half uur later deed de AB het weer niet! Pas nadat ik alle kabels had losgekoppeld en de scart had verwijderd, deed 'ie het weer... Pffff, erg gevoelig kastje...

EDIT:
En nu is het weer mis. Zonder dat ik wat veranderd heb... Ik moet alles loskoppelen, het apparaat ergens compleet anders zetten, daarna weer terugzetten en aankoppelen en dan doet 'ie het weer... voor zo'n 3 minuten. Pokkeding. Morgen terug naar de winkel.

Zijn hier mensen die zonder problemen de Hamux 5000c bij de tv hebben staan?

[ Bericht 38% gewijzigd door hello_goodbye op 25-02-2009 19:31:04 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')