abonnement Unibet Coolblue
pi_66664681
Ik heb nog een AZ-voetbal met alle handtekeningen van de selectie en technische staf uit het jaar 1997 of 1998 met oa Van Hanegem
Als je handtekeningen wilt kun je het beste gewoon even naar een training gaan en dan op het einde vragen, zijn ze altijd wel voor in.
pi_66664975
Ja klopt, wij hadden een nike bal met een handtekening van koevermans erop staan maar die was gestolen
pi_66667797
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Idd en ik heb me over laten halen om toch donderdag te gaan kijken.
Gatalin jij bent er toch ook bij? Meen dat het geen woensdag moest zijn.....

NAC zal alles geven en moeten geven als ze europees willen knallen dus die geven zich niet zo snel gewonnen.
Maar revanche is altijd een goede "motivator"

Chris2k? Xfriendx?!
Ik weet morgenavond pas of ik kan !
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:23:02 #229
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_66670976
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef Ayca het volgende:
hahah nee ik heb al een handtekening van stijn schaars en maarten martens in mijn geschiedenis schrift
(schaars, pocongnoli, poulssen en mendes da silva wonen hier in de buurt)
en wat is hier in de buurt voor jou? Hoewel je nu wel al 3 uur in je bed zal liggen gok ik zo
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:28:25 #230
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66674032
Ik las dat ze al 3 uur bij jou in bed lag, fuckbuddy.

Confidence through competence
pi_66677612
Ik ben ook weer present, mijn weekend begint nu donderdagmiddag Eerst met de trein naar Schagen, daar eten met een groep vrienden en dan door naar het stadion.

Ik zou morgen ook nog naar Twente - De Graafschap kunnen, maar dan moet ik wel Twente aanmoedigen. Europees oke, maar voor de beker
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:49:06 #232
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_66680725
Twente komend weekend tegen PSV, ik ben benieuwd of PSV de vorm kan vasthouden.
Belangrijk weekend dus, als wij winnen en twente niet dan sta je opeens op 12 punten....

Knallen dus, ik hoop Moisander minuten te zien maken.
Lens nog even niet...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:32:38 #233
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66685963
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 02:18 schreef Gatalin het volgende:
Ik ben ook weer present, mijn weekend begint nu donderdagmiddag Eerst met de trein naar Schagen, daar eten met een groep vrienden en dan door naar het stadion.

Ik zou morgen ook nog naar Twente - De Graafschap kunnen, maar dan moet ik wel Twente aanmoedigen. Europees oke, maar voor de beker
Eten in Schagen? Mag ik De Engel ten zeerste afraden ? De rest schijnt wel in orde te zijn.
pi_66686156
Je kan altijd nog naar de Febo op de hoek
pi_66686360
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:32 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Eten in Schagen? Mag ik De Engel ten zeerste afraden ? De rest schijnt wel in orde te zijn.
Dat mag. We gaan daar nu sowieso niet eten, maar dan weet ik dat voor een andere keer
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:36:07 #236
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_66688286
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Dat mag. We gaan daar nu sowieso niet eten, maar dan weet ik dat voor een andere keer
Linke loetje.....laat me raden
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_66689435
Nee, Zins
pi_66692062
quote:
‘Teruggekeerden kunnen bij de groep zitten'

In de voorbereiding op het KNVB bekerduel met NAC Breda blikte Louis van Gaal woensdag tijdens het persmoment vooruit. De oefenmeester van AZ ging in op de fysieke gesteldheid van zijn ploeg en analyseerde het gevaar van NAC Breda: ‘Ze zullen op de counter spelen’.

“Ik heb vernomen dat ze bij NAC Matthew Amoah hebben klaargestoomd voor deze wedstrijd”, meldde Van Gaal. “Die heeft eerder dit seizoen twee keer tegen ons gescoord. Ze zullen daarom op de counter spelen, met Amoah voorop. Daar hebben ze ook de ploeg voor. In zo’n bekerwedstrijd blijft dat altijd gevaarlijk. Nourdin Boukhari is geen counterspeler. Hij is een echte voetballer met veel gogme. Boukhari scoort echter wel veel tegen zijn oude clubs. Ik heb dat rijtje in het AD ook gezien.”

Systeem
Van Gaal blikte kort terug op de eerdere ontmoeting dit seizoen, die door NAC Breda met 1-2 werd gewonnen. “Wat ik mij herinner is dat wij toen ook beter waren. Maar in het voetbal wordt een wedstrijd niet altijd door de beste ploeg gewonnen. Die wedstrijd bevestigde dat. Het is de vraag in welk systeem NAC zal spelen. FC Groningen kwam hier ook met hun eigen systeem en werd met 3-0 weggevaagd. Daardoor zullen alle trainers weer gaan denken. Normaal speelt NAC 4-3-3, dus jullie kunnen morgen kijken wat er gebeurt. Wij spelen al maanden hetzelfde systeem, behalve tegen topploegen Ajax en PSV. Zij beschikken namelijk over meer individuele kwaliteit.”

Ari
Bij AZ blijft Ari ook tegen NAC Breda aan de kant met een spierblessure. Van Gaal: “Vorige keer dacht hij zelf nog te kunnen spelen tegen FC Groningen, maar ik dacht van niet. Nu stapte hij bij een training met een lage intensiviteit weer uit. De wil om te spelen is bij hem hoger dan de voorzichtigheid en zorg voor zijn lichaam.”

Terugkeer
Gill Swerts moest de training van dinsdag eerder verlaten en is een vraagteken. “Maar daartegenover staat de terugkeer van drie spelers”, doelde Van Gaal op Sébastien Pocognoli, Niklas Moisander en Jeremain Lens. “Zij zijn echter nog niet wedstrijdfit. Maar de drie teruggekeerden kunnen bij de groep zitten, omdat ze allen minimaal 45 minuten bij Jong AZ hebben gespeeld. Het is nu aan mij om de afweging te maken of ze onderdeel uitmaken van de wedstrijdselectie.”
Swerts dus onzeker De spoeling achterin wordt nu wel erg dun. Mocht hij niet kunnen spelen, dan denk ik dat de achterste linie bestaat uit Poulsen - Klavan - Luijckx - Jaliens...

Maakt het aan de andere kant wel spannender Al zou het mooi zijn als Moisander begint en dan maar gewisseld wordt als hij op is.
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:56:38 #239
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66694086
quote:
Poulsen - Klavan - Luijckx - Jaliens
Godsiedikkie, dit is ongeveer niveau BV Veendam normaal gesproken.

Als Swerts er niet in staat, dan Kohlemeinen erin.

Poulsen - Klavan Jaliens - Kohlemeinen

NAC zal dan wel 4-3-3 spelen om de druk op de flanken te verhogen.
Confidence through competence
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:05:04 #240
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66694458
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Godsiedikkie, dit is ongeveer niveau BV Veendam normaal gesproken.

Als Swerts er niet in staat, dan Kohlemeinen erin.

Poulsen - Klavan Jaliens - Kohlemeinen

NAC zal dan wel 4-3-3 spelen om de druk op de flanken te verhogen.
Kohlemeinen mag niet meer mee doen want die heeft al te vaak bij de AZ vrouwen in de basis gestaan
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:15:44 #241
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66694962
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Kohlemeinen mag niet meer mee doen want die heeft al te vaak bij de AZ vrouwen in de basis gestaan
Net als Van der Vaart niet mer Sneijder op één middenveld kan, konden Donk en Kohlemeinen niet samen in de verediging.

Anders staat Romero tussen 4 palen in.
Confidence through competence
pi_66695596
Het is KOLEHMAINEN stelletje klapperaars!
pi_66695643
Wat ik zelf overigens een betere optie vind dan Jaliens op de back, maar of Louis het durft...
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:32:45 #244
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66695662
Ja okee

Is wel leuk in dat filmpje met hem en Poco, latje schieten. Domme interviewer: "Je komt uit IJsland... bla bla" en Kolehmainen dus wat zacht verlegen terugzeggen "Finland..." maar je merkt gewoon dat de interviewer hem niet hoort. En dan bij het latjeschieten ook nog 'Ice ice baby'-muziekje eronder.

Arme gast. Hoop dat Jessica Fishlock maar snel met hem wil trouwen.
Confidence through competence
pi_66696705
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:23 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

en wat is hier in de buurt voor jou? Hoewel je nu wel al 3 uur in je bed zal liggen gok ik zo
ongeveer 3 min. lopen denk ik, en nee ik lag nog niet in bed ik zit niet de hele dag op fok

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2009 16:59:10 ]
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:28:18 #246
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_66697794
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef Ayca het volgende:

[..]

ongeveer 3 min. lopen denk ik, en nee ik lag nog niet in bed ik zit niet de hele dag op fok
hoe oud ben jij eigenlijk? En nee wil niet speeddaten..

Lekker kut die verdediging, hoewel ik er toch vanuit ga dat Gill "Stanley" Swerts gewoon speelt.
Pelle en Mounir in de aanval en klapperen maar..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_66697867
15
pi_66697889
In de VI van deze week een column van Peter Wekking over Pellè die ik de fans niet wil onthouden:
quote:
Graziano Pellè: het mysterie is nog niet ontrafeld

Aan de ene kant is er die aankoopsom van zes miljoen euro. Ofwel een zes met zes nullen. Aan de andere kant staan er ruim anderhalf jaar voetbal, 43 competitiewedstrijden en slechts zes goals op de balans. Ofwel één doelpunt per 369 minuten knikkeren. Het zijn cijfers die hartgrondig vloeken met elkaar, het zijn de cijfers van Graziano Pellè (22), wiens naam alleen al een vloek van zichzelf is geworden.

Tot afgelopen zaterdag, misschien. De winter was wijkende, het was de laatste dag van februari, de dag dat Graziano Pellè eindelijk spits werd. Althans, voor één etmaal. Met twee rake kopballen zette de Italiaan de aanstaande kampioen op het spoor van de overtuigende 3-0 overwinning op FC Groningen. Waarbij de vraag maar bleef prangen: was de Groningse mandekker Andreas Granqvist - uit Zweden - nu zo slecht of was Graziano Pellè uit Italië nu zo ongrijpbaar?

Hoe dan ook, met zijn eerste dubbelklapper in Alkmaarse dienst is het mysterie Pellè nog niet ontrafeld. In de zomer van 2007 telde AZ de hoogste transfersom uit de clubgeschiedenis voor hem neer, bijna achteloos. Trainer Louis van Gaal en directeur voetbalzaken Marcel Brands hadden hem zien schitteren op jeugdtoernooien in Nederland en daarnaast talrijke dvd's geanalyseerd. Daarop ontbraken echter goals in de Serie A, waarin Pellè namens Lecce speelde. Scoren in de Serie B, dat lagere kunstje beheerste hij wél. Zestien keer in twee seizoenen, voor Crotone en Cesena.

Geen nood, zo klonk het bij AZ. De club presenteerde de afgezant van de Serie B in Alkmaar als een heus project. Van Gaal had met de miljoenenaankoop hetzelfde opleidingstraject voor ogen zoals hij eerder Jari Litmanen bij Ajax en Danny Koevermans bij AZ liet ondergaan. Eerst een jaartje rijpen in de anonimiteit van het beloftenteam, daarna de intrede bij de grote mannen.

Het project Pellè vergde echter meer geduld dan verwacht en leek lange tijd zelfs op een genetische mislukking uit te draaien. Als showman manifesteerde hij zich vooral als een modern product van Bella Italia. Diamant in de oren, bont aan de kraag en gel in de coupe. En als de Latin Lover op zijn kroko-leren laarsjes door de Noord-Hollandse straten zwierde, kwamen de kortgerokte freules in opperste opwinding uit hun huizen gedanst.

Maar als hij het shirt van de spits om zijn schouders drapeerde en in naam van AZ het veld betrad, ontstond er nauwelijks beroering. Pellè ontpopte zich vooral als een stuntelaar in de zestienmeter, onhandig in de combinatie en ongelukkig in de afronding. Een voetballer met meer parfum achter zijn oren dan dynamiet in zijn schoenen.

Niet voor niets kelderde het project Pellè zienderogen in de hiërarchie van de Alkmaarse kleedkamer. Het duurde maar even of de karikaturale spits was de reserve van Moussa Dembélé en Ari. En hij dreigde zelfs slippendrager te worden van Afonso Alves, waarvoor AZ een duizelingwekkend miljoenenbedrag overhad. De eigenwaan van Pellè leed daar niet onder, integendeel zelfs. In interviews verkondigde de Italiaan vorig seizoen niets van de kritiek aan zijn adres te begrijpen, Nederlandse verdedigers konden er volgens hem weinig van en de taal leren vond hij niet nodig, want AZ was voor hem slechts een kortstondig opstapje richting de hogere wereld van het Europese topvoetbal. En passant onthulde hij ook nog de droom van het leven: een keer meedoen met Dancing with the Stars. 'Bij Pellè staat zijn arrogantie in de weg,' velde basketbalgoeroe Ton Boot eens een heel vilein oordeel.

Misschien heeft de Italiaan zich die kritiek aangetrokken. Misschien weet hij nu eindelijk dat vast in de coaching toch echt de Nederlandse betekenis heeft en niet die van het Engelse fast, wat duidt op snel. Misschien ontleent hij kracht aan het voortdurende vertrouwen van Van Gaal. Afgelopen zaterdag tegen FC Groningen leek het project Pellè eindelijk serieus te worden gelanceerd. Twee goals in 82 minuten voetbal; de cijfers worden minder kil. Al blijft het voorbehoud. Twee zwaluwen, maar nog geen zomer. Laat het in het moeizame spitsenleven van Graziano Pellè eerst maar eens fatsoenlijk lente worden.
pi_66698176
Dames uit Alkmaar
Jessica

Ontopic:

Leuk met die verdediging, weer een andere invulling. Waar was dat laatst nou, dat ik op tv hoorde dat AZ al in 17 verschillende opstellingen heeft gespeeld door alle blessures (basis dacht ik, maar weet dat niet helemaal zeker).

Speeddaten Speedbieren
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:51:26 #250
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66698522
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Ayca het volgende:
15
Jailbait.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')