abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235168
Vanaf morgen kan er gebeld worden om te beslissen wie er wint. Iedereen, of althans verreweg de meesten, gaan er al van uit dat Bart wint, maar ik weet dat noch niet zo zeker.
Bart kreeg (ik rond het even af) 18% van de stemmen nu, Ruud 25%. Dit kun je lezen als 'Ruud krijgt bijna anderhalf keer zoveel stemmen als Bart om weg te gaan, Bart ligt dus anderhalf keer zo goed bij het publiek als Ruud'.
Echter, kijk even iets verder en samen hebben ze maar 44% van de anti-stemmen. Dit houdt dus in dat 56% van de bellers Karin de minste vond van die 3. Maar grote vraag is wie die 56% als winnaar zien, Ruud of Bart. Willem laat ik voor het gemak maar even buiten beschouwing, het moge duidelijk zijn dat hij kansloos is.
De polls hebben tot nu toe , net als de uitslagen van de belrondes, alleen maar laten zien wie het minst goed ligt, maar wie het beste ligt nog niet. Het kan best zijn dat een groot deel van de Anti-Karin stemmers van de laatste belronde namelijk pro Ruud is. En zeker gezien de Ruud promotie in de late avonduitzending van vandaag ben ik er zelf nog helemaal niet zo zeker van dat Bart dit wel even op zijn sloffen gaat winnen.

Naar mijn mening is de strijd nog niet beslist, begint die nu de laatste week pas echt en veel zal afhangen van hoe bijde mannen de eerstkomende dagen in beeld gebracht worden.

Iemand andere ideen of theorien hierover?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 23 december 1999 @ 23:58:00 #2
995 PeteRp
What a decade!
pi_235169
Volgens mij zit ik er niet ver naast als de verhoudingen als volgt liggen: Wie gaat er winnen?

Bart +/- 65% van de stemmen
Ruud +/- 30%
Willem +/- 5%

Tell the others!
  vrijdag 24 december 1999 @ 00:49:00 #3
959 opa
De man met de witte shawl
pi_235170
De zachte krachten zullen winnen in het eind.

Dus: Willem.

GRTZ opa

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_235171
Bart, heef de meest fanatieke "fans" dus hij zal wel winnen.
pi_235172
Onder de fans van Willem zitten ook behoorlijk fanatieke lui, alleen zijn dat er een stuk minder
pi_235173
Volgens mij gaat VOO er de komende dagen een Bartje-de-bescheiden-anti-hero sausje overheen draperen. De DBK-gesprek-montage van Bart was daar al een voorbeeld van. Dan Bart's uitgesproken vrees voor "een halvegare die zijn ouders komt lastigvallen" : erg onwerkelijk die vrees, maar roept natuurlijk wel meteen bewondering op bij de kijker: Bart spaart óók zijn ouders, groots toch van die knul ?
Dan Daphne met Tim: "Tig keer genomineerd die jongen..." Over tendentieus interviewen gesproken.

Conclusie: het promoten van Bart gaat stevig door. Uitslag-percentages zijn niet eens meer zo belangrijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 24 December 1999).]

pi_235174
bart gaat het dik winnen..en dat gun ik hem ook van harte..geeft tenminste toe dat die in zijn vuistje zal lachen en hij doet ook niet mee aan die al die "liefdadigheid" tegenover de andere, en mocht bart onverhoops niet winnen dat hoop ik op Ruud
rather die like a man then live like a coward


pi_235175
Moor
Ijzersterke zet van veronica om Bart zo ontzettend goed op het laatst naar voren te laten komen.
Ik dacht ook, de buit is voor Bartje binnen.

Maar toen ik de vertegenwoordiging voor Ruud zag, dacht ik, ( blijf voor Ruud ) ah gelukkig dat slaat ook wel aan.

Aangezien ik niet bel, heb ik op dat ( beslissende moment ) moment niet meer zo goed opgelet.

Iedereen in Nederland weet toch wel dat je nou op degene moet stemmen die je wilt laten winnen?

Wat een bak als degene zou winnen, die men niet had willen laten winnen.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_235176
Als ik de fok!poll en de populariteit op de VOOsite naast elkaar leg denk ik dat het wel duidelijk is; Bart is de winnaar van Big Brother.
pi_235177
HiZ de optie van Digger, had ik anders nog niet aan gedacht.
Dacht zelf ook, ja inderdaad daar zeg je me wat.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_235178
Zoals het er op de polls uit ziet blijkt het verschil in populariteit tussen Ruud en Bart alleen maar groter dan de laatste wegstemronde aangaf in het voordeel van Bart.
Zoals Moor zei, de 1e donderdaguitzending was aardige Bart promotie, de late uitzending daarintegen was een behoorlijke dosis Ruud promotie. Willem doet, ook voor VOO al helemaal niet meer mee, die is de afgelopen dagen ook amper in beeld gebracht. Ik neem dus aan dat als alles zo blijft Bart gaat winnen, maar je weet maar nooit met het verschil tussen internetters en bellers.
En het zal toch wel even anders zijn, nu voor iemand stemmen en niet tegen.....

We'll wait and see...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 24 december 1999 @ 14:49:00 #12
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_235179
Zou het niet kunnen dat de NAC-fans die Ruud al zo lang steunen massaal gaan bellen?
Dat zou de uistlag nog wel eens danig kunnen gaan beinvloeden.

Maar normaal gesproken wint Bart, wat voor mij niet echt zo nodig hoeft.

Dan krijgen we zo iets (met een ingecalculeerd NAC-effect) van

Bart: 60%
Ruud: 30%
Willem: 10%

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

  vrijdag 24 december 1999 @ 19:31:00 #13
910 Barbie
Graduated Fool
pi_235180
-Dacht ik net voor het aller aller allereerst in mijn leven: Hé, weet je wat, ik ga gewoon bellen, is het nummer voor Bart (0909-0303) CONTINUE in gesprek!!

Ik denk dus dat Bart gaat winnen!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_235181
quote:
op 12-24-1999 om 07:31 PM schreef Barbie het volgende:
-Dacht ik net voor het aller aller allereerst in mijn leven: Hé, weet je wat, ik ga gewoon bellen, is het nummer voor Bart (0909-0303) CONTINUE in gesprek!!

Ik denk dus dat Bart gaat winnen!



He dat is grappig, wij probeerden dus ook voor Bart te bellen, maar kregen te horen dat het nummer niet in gebruik was

ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
  vrijdag 24 december 1999 @ 19:46:00 #15
1656 GEeR+
een schaduw
pi_235182
Ik vond het ronduit vies vanavond!! Zit je rustig Big Brother te kijken gaat eerst Bart over zijn nek, dat is tot daaraan toe, maar daarna komt Ruud voluit in beeld met zijn geslacht! Nu zullen jullie dat ongetwijfeld vaker gezien hebben, ik niet! En om dat nou nu dat maagzuuropwekkende vertoon van Bart te zien te krijgen, vraagt om keiharde maatregelen!!

Bart moet winnen zodat hij geld heeft en kan oefenen met drinken!!

Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
  zaterdag 25 december 1999 @ 01:29:00 #16
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_235183
Helaas is al enkele weken door V besloten wie er gaat winnen. In hun uitzendingen hebben zij steeds maar weer Bart naar voren gebracht op de manier waarop "het publiek" iemand wilde zien. V heeft gewacht tot ze wisten wat het volk wilde zien. Bijv. op dit forum konden ze zien dat we wachtten op actie, op baldadigheid en ruzie. Aangezien Bart het V type (+z'n meisje) bij uitstek is, is denk ik de keuze snel gemaakt voor V. Ze hebben ons gevoerd met dat wat wij wilden, en op het internet konden ze zien of het werkte. ja zelfs op dit forum (van toch wel redelijk intelectuele mensen) had V succes. De laatste weken heb ik soms, hier terigkerend, gedacht dat ik op de Bart fansite was beland. (iedereen z'n eigen mening en hierdoor was discussie goed mogelijk voor mij!). Persoonlijk had ik heel graag Ruud zien winnen, voor mij is hij de anti-held. De Neanderthaler gevoelsmens met grandioos taalgebruik. Ik vind hem intrigerend door z'n gewoonheid, door z'n gebrek aan schaamte, z'n eerlijkheid, nou ja, gewoon door alles wat Ruud Ruud maakt (voor zover ik dat kan zien!).
Ik denk juist dat hij het middelpunt uit BB is (waarom bijv. heeft Paul de Leeuw hem gekozen...hij is een karikatuur van de doorsnee Nederlander, heerlijk toch).

Ik draaf weer door: Ik vermoed dat Bart wint, maar Ruud is denk ik "volksheld"nr.1 aan het einde!!!

  zaterdag 25 december 1999 @ 02:06:00 #17
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_235184
Thorka, jij beschouwt Ruud als doorsnee Nederlander? Ik hoop het niet. Ik beschouw mijzelf ook als redelijk doorsnee maar vind mij daar redelijk ver vanaf staan.
Qua doorsnee denk ik eerder aan Willem maar ook aan Bart. Ga maar na: niet op z'n mondje gevallen, toch een klein hartje, in alles trots op Nederland, alles beter weten (typisch Nederlands, wij bepalen wel hoe het buitenland het moet doen), een zekere mate van humor, toch wel vrijgevochten, kortom, doorsnee Nederlander ten top.

Als Ruud doorsnee is, dan weet ik niet waar je vandaar komt en waar je mee omgaat (niet negatief bedoeld hoor) maar mensen als Ruud kom in het 'wild' weinig tegen.

wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 25 december 1999 @ 02:16:00 #18
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_235185
Je hebt niet goed gelezen (of ik ben niet duidelijk geweest): Ruud is in mijn ogen een karikatuur van de doorsnee nederlander. Hij lijkt niet op mij of m'n omgeveng (!), maar weet je wel hoeveel wijken in nederland vol van mensen zijn in nederland (kijk maar eens goed als je bijv. op zaterdagmiddag in de stad rondwandelt!).
Groetjes
  zaterdag 25 december 1999 @ 02:39:00 #19
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_235186
quote:
op 12-25-1999 om 02:16 AM schreef Thorka het volgende:
Je hebt niet goed gelezen (of ik ben niet duidelijk geweest): Ruud is in mijn ogen een karikatuur van de doorsnee nederlander. Hij lijkt niet op mij of m'n omgeveng (!), maar weet je wel hoeveel wijken in nederland vol van mensen zijn in nederland (kijk maar eens goed als je bijv. op zaterdagmiddag in de stad rondwandelt!).
Groetjes

Sorry Thorka, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze weinig tegenkom. Nu woon ik niet in de 'grote' stad maar ik een klein provinciestadje. Ik ben eigenlijk ook Karin vergeten als toch wel doorsnee. Als ik in mijn buurt kijk zie ik inderdaad kerstkransen aan de buitenkant van de huizen, de kerstboom en versieringen al op 6-12 verschijnen en veel prototypes van huisje-boompje-beestje. Ruud is toch meer een 'vrije jongen' wat ongetwijfeld veel mannen wel willen zijn diep in hun hart, maar niet kunnen/mogen.


wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 25 december 1999 @ 02:43:00 #20
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_235187
Onze observatie van de doorsnee mens verschilt duidelijk! Laten we het erop houden dat ik in ieder geval Ruud de overwinning het meeste gun!
pi_235188
Wij hopen dat Bart wint we hebben ook op hem gestemd. 0909 0303

Maar als Bart niet wint laat dat aub Ruud winnen die andere(willem) mag van mij niet winnen, maar ja wie ben ik.

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')