abonnement Unibet Coolblue
pi_87471345
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:54 schreef Waalwijker het volgende:
Inderdaad, sterker nog, toen ik hier ergens las dat hij er niet bij was tijdens die opnames ben ik de serie nog eens gaan terugkijken en viel het me toen pas op dat hij er echt niet was. Is vroeger totaal langs me heengegaan.

Ze hebben het wel mooi oplost met Harry die dan in het hotel moet blijven om dat vliegtuigje te besturen of een boem te maken. En een paar teksten als 'hij is waarschijnlijk even de auto wegzetten', en je bent klaar. :)
Nu ik er over nadenk valt het me ook pas op. Maar ik heb er serieus tot nu toe nog nooit bij stilgestaan :D

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Harry was er niet bij van af Florida maar daarvoor wel toch ?
Ja, o.a. Las Vegas en San Fransisco was hij er sowieso wel bij.
pi_87702320
Ik heb net B&A gekeken op Telekids. Ze begonnen met de aflevering van de Reis door Europa. Echter ze hebben flink lopen knippen bij RTL zodat er van de 25 minuten maar 15 minuten overblijft :(.

Dus de hele scene waarbij B&A hun circusfeestje opruimen is nergens te vinden, en ze komen direct bij hun vrachtwagen aan....
Sneu :( :(
RTL 8 :(

En ik mis Carlo & Irene op Telekids ..... :'(
pi_87711028
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Harry was er niet bij van af Florida maar daarvoor wel toch ?
Klopt Harry was er niet in deel 1 (Curacao), wel in deel 2 (Nederland, New York, Washington, LA, yosemite park, death valley, las vegas en the grand canyon), toen ze daarna richting Florida en St. Maarten gingen was hij er niet meer bij. (Althans hij was er dus wel in binnenopnamen en soms wel buiten, maar dit was geen VS of de toenmalige Antillen)
Een heer met stijl
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:13:00 #179
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_87712369
Kijken jullie alles nog weleens terug?
Zou al die dvd's nog weleens willen hebben.

Waar is die goedkoop te krijgen?

http://www.bol.com/nl/p/d(...)#product_description

is dit echt alles? :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:18:19 #181
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_87712611
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Kijken jullie alles nog weleens terug?
Zou al die dvd's nog weleens willen hebben.

Waar is die goedkoop te krijgen?

http://www.bol.com/nl/p/d(...)#product_description

is dit echt alles? :D
Da's wel vet :P
pi_87712694
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:49 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb net B&A gekeken op Telekids. Ze begonnen met de aflevering van de Reis door Europa. Echter ze hebben flink lopen knippen bij RTL zodat er van de 25 minuten maar 15 minuten overblijft :(.

Dus de hele scene waarbij B&A hun circusfeestje opruimen is nergens te vinden, en ze komen direct bij hun vrachtwagen aan....
Sneu :( :(
RTL 8 :(

En ik mis Carlo & Irene op Telekids ..... :'(
Hoe laat zenden ze dit normaal uit?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:42:59 #183
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_87716393
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klopt Harry was er niet in deel 1 (Curacao), wel in deel 2 (Nederland, New York, Washington, LA, yosemite park, death valley, las vegas en the grand canyon), toen ze daarna richting Florida en St. Maarten gingen was hij er niet meer bij. (Althans hij was er dus wel in binnenopnamen en soms wel buiten, maar dit was geen VS of de toenmalige Antillen)
Harry was wel op Curaçao, je ziet ze alledrie op het vliegveld, en op de parkeerplaats ervan.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_87720204
De afleveringen bij RTL duren nu nog maar 13 (!!) minuten. Wat zonde.

En moet die geldwolf niet verbieden dat het nu gratis is terug te kijken op internet? http://bit.ly/bdCUff
Hitradio 3.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:29:54 #185
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_87720792
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:15 schreef Waalwijker het volgende:
De afleveringen bij RTL duren nu nog maar 13 (!!) minuten. Wat zonde.

En moet die geldwolf niet verbieden dat het nu gratis is terug te kijken op internet? http://bit.ly/bdCUff
Zijn het niet gewoon halve afleveringen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_87720910
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:29 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zijn het niet gewoon halve afleveringen?
Klopt, ik was aan het twijfelen omdat iemand hierboven zei dat er in geknipt was, maar het is inderdaad gewoon de complete aflevering, maar verdeeld in verschillende delen. :Y
Hitradio 3.
pi_87720915
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:42 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Harry was wel op Curaçao, je ziet ze alledrie op het vliegveld, en op de parkeerplaats ervan.
Nee dus, je ziet ze lopen in een gebouw op het vliegveld, voor de rest zie je op die parkeerplaats alleen B100.
Een heer met stijl
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:42:28 #188
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_87721280
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Waalwijker het volgende:

[..]

Klopt, ik was aan het twijfelen omdat iemand hierboven zei dat er in geknipt was, maar het is inderdaad gewoon de complete aflevering, maar verdeeld in verschillende delen. :Y
Misschien is er op tv wel ingeknipt, maar ik zit nu te kijken en ik mis niks, voor zover ik weet (Europa is niet bepaald mijn favoriete serie dus die heb ik niet zo vaak gezien als andere).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_87722074
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef wonderer het volgende:

[..]

Misschien is er op tv wel ingeknipt, maar ik zit nu te kijken en ik mis niks, voor zover ik weet (Europa is niet bepaald mijn favoriete serie dus die heb ik niet zo vaak gezien als andere).
Ik heb de twee uitzendingen nu vergeleken en er mist tot nu toe iig geen enkele scene. Alleen bij de RTL-versie is de aflevering afgelopen bij de scene met Bassie in de kas. :) Maar dat houd in dat ze er dus gewoon kleinere en meerdere afleveringen van hebben gemaakt.
Hitradio 3.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:38:08 #190
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_87723354
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nee dus, je ziet ze lopen in een gebouw op het vliegveld, voor de rest zie je op die parkeerplaats alleen B100.
Ik kan me vergissen, maar zegt de Baron niet tegen B100 op de parkeerplaats dat hij moet wachten tot Bassie en Adriaan aankomen op het vliegveld? Dan staan ze toch met hun drieën op de parkeerplaats?
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:00:13 #191
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_87724133
Ik heb het opgezocht: Harry is zichtbaar in een terminal... maar dat hoeft niet curacao te zijn. En dan zijn ze buiten en dan is Harry "even een auto aan het halen".
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_88462786
Wordt http://info.nietoverdrijven.com/index.php?page=3000 nog wel eens up2date gehouden?
En door wie? Ik heb al wat mailtjes gestuurd met fouten (moet even zoeken welke dat waren; is alweer een tijd geleden) maar ik krijg geen reactie....
pi_88467073
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 18:38 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar zegt de Baron niet tegen B100 op de parkeerplaats dat hij moet wachten tot Bassie en Adriaan aankomen op het vliegveld? Dan staan ze toch met hun drieën op de parkeerplaats?
Harry is niet te zien op die parkeerplaats.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het opgezocht: Harry is zichtbaar in een terminal... maar dat hoeft niet curacao te zijn. En dan zijn ze buiten en dan is Harry "even een auto aan het halen".
Lijkt me niet dat dit een terminal op Curacao is, vooral omdat ie tijdens de rest van hun verblijf daar buiten totaal niet voorkomt.
Een heer met stijl
pi_88467114
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 08:44 schreef GSMboy het volgende:
Wordt http://info.nietoverdrijven.com/index.php?page=3000 nog wel eens up2date gehouden?
En door wie? Ik heb al wat mailtjes gestuurd met fouten (moet even zoeken welke dat waren; is alweer een tijd geleden) maar ik krijg geen reactie....
Gelukkig leest de beheerder van die site hier ook zo nu en dan _O-

;)
Een heer met stijl
  maandag 8 november 2010 @ 12:44:39 #195
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_88469009
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 08:44 schreef GSMboy het volgende:
Wordt http://info.nietoverdrijven.com/index.php?page=3000 nog wel eens up2date gehouden?
En door wie? Ik heb al wat mailtjes gestuurd met fouten (moet even zoeken welke dat waren; is alweer een tijd geleden) maar ik krijg geen reactie....
Niet echt. ;) Tenminste, ik neem het me altijd voor maar het komt er steeds niet echt van (vooral omdat ik denk dat er toch niemand kijkt :'))

Overigens zit ik nu wel even te kijken, maar ik heb van niemand meerdere reacties gekregen... Ik weet niet wat jouw naam is verder, maar misschien zijn ze echt niet aangekomen. Ik heb nog een goof liggen en de rest is locaties.

[ Bericht 10% gewijzigd door wonderer op 08-11-2010 13:00:31 ]
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_88483021
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Niet echt. ;) Tenminste, ik neem het me altijd voor maar het komt er steeds niet echt van (vooral omdat ik denk dat er toch niemand kijkt :'))

Overigens zit ik nu wel even te kijken, maar ik heb van niemand meerdere reacties gekregen... Ik weet niet wat jouw naam is verder, maar misschien zijn ze echt niet aangekomen. Ik heb nog een goof liggen en de rest is locaties.
Als je hulp nodig hebt en tijd te kort komt.
Houd ik mij aanbevolen ;)
pi_88569262
ja doen Wonderer!
is erg leuk om te lezen
  woensdag 10 november 2010 @ 20:27:55 #198
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_88569591
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:05 schreef GSMboy het volgende:

[..]


Als je hulp nodig hebt en tijd te kort komt.
Houd ik mij aanbevolen ;)
Het invoeren kost niet zoveel tijd, maar ik moet de dingen ook checken voor ik het op de site zet (voor zover mogelijk). Maar mail me anders nog even, dan weet ik in ieder geval wie jij bent, heheh.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 15 november 2010 @ 13:07:52 #199
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_88735171
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2009 17:34 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf zaterdag 28 maart.

Vooral leuk voor de fans die er nog niks van hebben. :P
die heb ik _O-
:')
pi_88745285
quote:
2s.gif Op maandag 15 november 2010 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

die heb ik _O-
Ik heb hem cadeau gekregen, wel jammer dat het Smorenburg muziek is en het zijn officieel niet 'alle speelfilms' aangezien 'de Geheimzinnige Opdracht' en 'de Reis vol Verrasingen' er niet bij zit.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')