abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235107
quote:
op 12-23-1999 om 11:37 PM schreef buzzer het volgende: "werk je het wel ff snel af, dan kunnen we hier weg"
de lul

Op de streams was te horen, toen Karin haar koffers pakte en de 3 mannen in de tuin stonden, dat een paar pubers stonden te schreeuwen: "Bartje, Bartje, Bartje. Karin rot maar lekker op! Karin rot maar lekker op!" En dat ging minutenlang door.
Ook Wim en de kinderen moeten dit gehoord hebben. En jij vindt het gek dat hij zo snel mogelijk weg wil? Dat zal toch gezegd worden over je vrouw/moeder.

Persoonlijk had ik deze pubers graag uitgelegd wat het verschil is tussen zinloos en zinvol geweld.

  vrijdag 24 december 1999 @ 11:08:00 #27
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_235108
De man van Karin zei inderdaad dat hij snel naar huis wilde (ivm met de kinderen?)
en ik kan me zo voorstellen dat hij het "napraten met Bianca, het nachtdier" niet zo zag zitten" (gelijk heeft ie)

Ook plaatste hij een opmerking m.b.t de jongste kinderen, die NIET in beeld mogen
(de regels van TV

  vrijdag 24 december 1999 @ 11:59:00 #28
1201 tina
Fok!Member
pi_235109
quote:
op 12-24-1999 om 11:08 AM schreef Quenda o.a. het volgende:

Ook plaatste hij een opmerking m.b.t de jongste kinderen, die NIET in beeld mogen
(de regels van TV



Ja hij zei tegen dat jongste (geadopteerde) kindje dat hij niet in beeld mocht komen en straks hard moest rennen of zoiets!?

Verder vraag ik me nog steeds af met wat Karin bedoelde met: En ik heb geen sneeuw gezien Bart, misschien komt dat nog wel!???
Dit zei ze toen ze via de rode knop met de bewoners mocht praten. Zou ze Sabine bedoelen??

Het was trouwens een leuke uitzending.

Greetz Tina

pi_235110
Doordenkertje, Tina
Zou inderdaad typisch Bart zijn, om zo'n code te gebruiken !
S. is vlgs. mij in het buitenland op een soort van promotie-reis.
  vrijdag 24 december 1999 @ 12:41:00 #30
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_235111
Ben een beetje laat, maar goed. Enkele dingen die me opvielen (die volgens mij nog neit genoemd zijn):

1. Tim, de vriend van Bart, gaf volmondig toe dat Bart vaak tegendraads is om het tegendraads zijn. Is toch een insider.
2. Bart zelf die in de vroege avond uitzending zoiets zei als: "Ik ben de afgelopen dagen nagegaan wat iedereen voor de camera's heeft gedaan en hoe dat mogelijk is gebracht, en hoe het publiek daarop reageert (sorry, ik kan het niet letterlijk meer natikken).
Dit vond ik toch een opmerkelijke quote. Het geeft duidelijk aan dat het besef van de camera's, vooral van Bart ontzettend aanwezis is. Ik denk dat Bart ook heel erg bezig is met hoe hij 'de mensen thuis'kan vermaken. Meer dan ik eerst dacht in ieder geval.


bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_235112
De LMK valt het op dat, elke keer als er iemand het huis uit komt, Martin ook op komt dagen. Maar dat NIEMAND aandacht heeft voor de arme stakker. hehe
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  vrijdag 24 december 1999 @ 13:04:00 #32
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_235113
quote:
op 12-24-1999 om 11:59 AM schreef tina het volgende:

Verder vraag ik me nog steeds af met wat Karin bedoelde met: En ik heb geen sneeuw gezien Bart, misschien komt dat nog wel!???
Dit zei ze toen ze via de rode knop met de bewoners mocht praten. Zou ze Sabine bedoelen??


Volgens mij bedoelde ze sneeuw i.v.m. de weekopdracht. Ze hadden het er al een paar keer over gehad dat het leuk zou zijn als een sneeuwmachine kunstsneeuw zou brengen.

Terug uit het enge bos
pi_235114
Toen Karin haar man zoende, zei hei iets in de trant van "Dat is voor het vreemdgaan"

Is dat niemand opgevallen? of hoor ik spoken

Kapot is leuker
  vrijdag 24 december 1999 @ 13:14:00 #34
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_235115
En wat fluisterde Bianca snel in het oor van Karin in de ontvangsthal? Kon alleen het woord Veronica verstaan. ("vertrouw niet op Veronica"?)
  vrijdag 24 december 1999 @ 13:16:00 #35
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_235116
Ja, ik ging juist hierheen om te vragen of iemand die het heeft opgenomen dat misschien uit zou kunnen zoeken?

Ik vond Karin trouwens zeer goed overkomen. Beter dan sommige voetballers na een jaren lange mediatraining.

Twee duimen omhoog voor Karin!

  vrijdag 24 december 1999 @ 13:30:00 #36
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_235117
Bianca zei iets van "wees jezelf" en later nog "we praten in de auto terug wel, niet hier".

In alle afgelopen 100 dagen is het Karin gelukt haar achternaam geheim te houden. Van de rest is het eigenlijk allemaal bekend, Hunter heeft geloof ik het lijstje (of was het Voyeur?) Door die sukkelige broer van haar wordt het op het eind toch nog bekend!
Hij liet dat zelfgemaakte certificaatje zien voor 250.000 kussen, bestemd voor......
Karin van Elswijk. Had niemand daar nu even aan kunnen denken, die broer moet toch inmiddels wel weten hoezeer (voornamelijk Wim, denk ik) is gehecht aan zijn privacy.

Over Wim en zijn 'niet in beeld'houding: ik denk dat Wim huiverig is om een doelwit te worden. Beetje hetzelfde als de ouders van Sabine, ook veel geld, ook beetje Heineken-ontvoeringsangst. Maar hij had best iets subtieler kunnen zijn naar Karin toe, ze werd direct losgescheurd van haar BB-bestaan en direct weer onder Wim's hoede geplaatst, en ze had maar niet tegen te spreken en lief te glimlachen. Snap niet dat ze zoiets pikt.

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_235118
Nu Karin tijdens de late uitzending het huis heeft verlaten kunnen we ons opmaken voor de finale!!!!

Finale-poll: -klik hier-

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  vrijdag 24 december 1999 @ 16:11:00 #38
521 ruby
Hell yeah!
pi_235119
quote:
op 12-24-1999 om 12:32 PM schreef Moor het volgende:
Doordenkertje, Tina
Zou inderdaad typisch Bart zijn, om zo'n code te gebruiken !
S. is vlgs. mij in het buitenland op een soort van promotie-reis.

Sabine is inderdaad in Lapland geweest met o.a. Mental Theo, maar aangezien ze haar wekelijkse collumn in de VOO van de volgende week alweer heeft geschreven, is ze gewoon in Nederland tenzij ze wéér moest reizen.
Karin en Sabine waren niet de beste vriendinnen, dus misschien heeft het daar enigszins mee te maken dat ze niet aanwezig was.

Leuk hoe hysterisch Mona op Karin afkwam. Karin schrok zich volgens mij wezenloos

* ruby merkt een paar uur later op dat Sabine tezamen met Maurice en Mona bij RTL Live zit..

Groetjes
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 24 December 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_235120
quote:
op 12-24-1999 om 10:31 AM schreef Liejannuh het volgende:
Conclusie: Daphne moet gewoon lekker voor dr kindje gaan zorgen en vooral geen journalistieke aspiraties vertonen!!

ze is ook nog zwanger....

  vrijdag 24 december 1999 @ 18:28:00 #40
1201 tina
Fok!Member
pi_235121
quote:
op 12-24-1999 om 01:30 PM schreef Alkyone o.a. het volgende:

In alle afgelopen 100 dagen is het Karin gelukt haar achternaam geheim te houden. Van de rest is het eigenlijk allemaal bekend, Hunter heeft geloof ik het lijstje (of was het Voyeur?) Door die sukkelige broer van haar wordt het op het eind toch nog bekend!
Hij liet dat zelfgemaakte certificaatje zien voor 250.000 kussen, bestemd voor......
Karin van Elswijk. Had niemand daar nu even aan kunnen denken, die broer moet toch inmiddels wel weten hoezeer (voornamelijk Wim, denk ik) is gehecht aan zijn privacy.


Vandaagop de voorpagina van de Apeldoornse Courant en het Gelders dagblad (toch wel grote kranten) staat Karin op de voorpagina en wordt haar achternaam + straatnaam en woonplaats (Apeldoorn) genoemd. Bovendien staat er maar 1 van Elswijk in het telefoonboek. Zou ze hier blij mee zijn?? denk het niet.

Greetz Tina

  vrijdag 24 december 1999 @ 21:55:00 #41
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_235122
quote:
op 12-24-1999 om 06:28 PM schreef tina het volgende:
Vandaagop de voorpagina van de Apeldoornse Courant en het Gelders dagblad (toch wel grote kranten) staat Karin op de voorpagina en wordt haar achternaam + straatnaam en woonplaats (Apeldoorn) genoemd. Bovendien staat er maar 1 van Elswijk in het telefoonboek. Zou ze hier blij mee zijn?? denk het niet.


Er staan er twee in de CD-foongids, maar het is inderdaad niet zo snugger. Vooral het adres en de plaatsnaam lijkt me zo overbodig, hadden die krantenlui dat nou niet subtieler aan kunnen pakken???

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_235123
Zou het niet zo kunnen zijn, dat Karins man Wim niet op de televisie MAG. Hij heeft waarschijnlijk een bepaald soort functie waardoor hij met zijn gezicht niet in de publiciteit MAG komen. Zou dat het kunnen zijn??
pi_235124
Het gaat er helemaal NIET om of 'ie nu wel of niet op tv wil of mag. Het gaat er WEL om waarom 'ie te belazerd is om nog even een kwartier beneden te wachten terwijl z'n vrouw het rustig en waardig afmaakt!!!!!!!!!
Haar tot haasten aanzetten was zoiezo, kon hij ook weten, volkomen zinloos, daar het programma altijd rond dezelfde tijd +/- 5 min. vroeger of later, eindigd en er altijd met de BB-er samen afgesloten wordt. Dit had hij ook wel kunnen weten en hij zal zeker naar het draaiboek gevraagd hebben als het zo belangrijk voor hem is. Als het hem trouwens echt om die 5 min.! eerder ging is ie echt een beetje raar, wat maken 5 min. nu uit op zo'n 100 dagen!

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 25 December 1999).]

pi_235125
Toen de man van Karin iets tegen haar zei in de trant van 'snel afwerken, we moeten/willen snel weg' dacht ik meteen: he, slim. Hij heeft geregeld dat ze de kerst niet thuis doorbrengen. Volgens mij 'duiken'ze onder, misschien wel naar het buitenland. Kan zijn dat ze nog een vliegtuig moesten halen.
Dus zolang we de echte reden niet weten, lijkt het mij voorbarig om die man daarom meteen een lul te noemen.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')