abonnement Unibet Coolblue
pi_66259958

Bij het maken van een nieuwe topic, hier vind je deze openings post

Knut/GI probeert de OP bij te houden, hij leest echter niet altijd helemaal alles, soms mist hij een post over de OP. Mocht je missen in de OP, meld het gewoon even in het topic

Patch 3.1.0 in developement.
De laatste patch heeft een hoop veranderingen die allemaal een grote invloed kunnen hebben. Lees erover voordat het je gaat beinvloeden :
Huidige patch: 3.08a (Wrath of the Lich King)
Aankomende patch: 3.1

Om een overzicht te krijgen van wie in dit topic nou ongeveer wat doet en van welke server en welke class ze het meeste verstand hebben hier een lijstje van de actieve posters, gesorteerd op de server waar ze spelen:

Aggramar
stbabylon
Babylon - Aggramar (H)- Hunter (80)
Dakylon - Aggramar (H)- Death Knight
Nolybab - Aggramar (H)- Paladin
Doeland - Aggramar (H)- Bank

Ps2K
Kabar - Aggramar (A)- Shaman (80)
Gilfin - Aggramar (A)- Hunter



Avotar
Amarilla - Aggramar (H) - Mage
Avotar - Aggramar (H) - Shaman
Grubleddim - Aggramar (A) - Hunter
Warlockrick - Aggramar (A) - Warlock


Auchindoun
Brutus.nl
Brutaluc - Auchindoun (A) - Holy Paladin (80)
Brutala - Auchindoun (A) - Feral Druid
Bruticus - Auchindoun (A) - Marksman Hunter
Brutalii - Auchindoun (A) - Frost Mage


Anachronos
Sanakthe
Sanakthe - Anachronos (H) - Warlock 80


Aszune
Windigo
Ijzel - Aszune (A) - Deathknight


Azjol-Nerub
Murloc
Phalanx - Azjol-Nerub (A) - Warlock (80)
Giverne - Azjol-Nerub (A) -Rogue
Hyva - Azjol-Nerub (A) - Hunter
Tailz - Azjol-Nerub (A) - Shaman


[i]Draenor

Offsprngr
Nachtschaduw - Draenor (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - Draenor (H)- Rogue
Nachtarend - Draenor (H)- Death Knight
Nachtvalk - Draenor (H) - Hunter


Executus
Hanstin
Éládor - Executus(A) - Fury Warrior (80)


Emeriss
Merkowitz
Lynalea - Emeriss (A) - Warlock(80)
Naiya - Emeriss (A) - Warrior(80)
Healyn - Emeriss (A) - Priest
Shato - Emeriss (A) - Rogue


Frostmane
Fir3fly
Aliya - Frostmane (A) - Priest
Avey - Frostmane (A) - Paladin
Scorchess - Frostmane (A) - Hunter
Executia - Karazhan (A) - DK

Knoflook
Runetusk - Shaman - Frostmane (H)




Hellfire
Civilian
Civilian - Hellfire (A) - Shaman(80)
Kevorkian - Hellfire (A) - Paladin
Phrenesis - Hellfire (A) - Hunter


Khadgar
Drizzt_DoUrden

Naschtokh - Khadgar (H)- Warrior
Orzhov - Khadgar (H)- Rogue
Razedhel - Khadgar (H)- Priest

Hansch
Kaenargh - Khadgar (H) - Paladin (80)
Kadavúrial - Khadgar (H) - Knight
Tharsolas - Khadgar (H) - Rogue
Morbithos - Khadgar (H) - Priest


Khadgar
Black-Hole
Jileen - Khadgar (A) - Druid (80)

Anwell - Khadgar (A) - Paladin





Kor'gall
Blistering
Alisier Undead | Death Knight (80)
Plaza-Kor'gall (H) - Druid
Kathelyn Kor'gall (H) - Hunter
Infidelity Kor'gall (A) - Rogue

Ragnaros
Thormodo
Zooko - Ragnaros (A) - Warlock (80)
Glonius - Ragnaros (A) - Priest (80)
Thormodo - Ragnaros (A) - Death Knight

Scarshield Legion
Stommie
Darinos - Scarshield Legion (A) - Warlock (80)
Anani - Scarshield Legion (A) - Priest
Eryps - Scarshield Legion (A) - Deathknight

Skullcrusher
WyriHaximus
WyriHaximus - Skullcrusher (H) - Rogue (80)




Steamwheedle Cartel
Knut/GI
Farlad - Steamwheedle Cartel (A)- Mage (80)
Zulkian - Steamwheedle Cartel (H)- Priest
Yoshua - Steamwheedle Cartel (A) - Shaman

Spinebreaker
HSG-BOMBER
Hiir = Spinebreaker (H) - Shaman




Sporregar
TjopClown
Dodo - Sporeggar (H) - Shaman (80)
Cáre Bear - Sporeggar (H) - Druid


Turalyon
SharQueDo
Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
Lithariel - Turalyon (H) - Priest

Sapstengel:
Triptíco - Turalyon (H) - Mage (80)
Katarzyna - Turalyon (H) - Paladin (80)



Twisting Nether
VatosLoco
Lavendor - Twisting Nether (A)- Rogue (80)
Palladio - Twisting Nether (A)- Paladin
Aloys - Twisting Nether (A) - Druid

Fipotje
Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue (80))
pi_66259965
fipo

Laatste post in vorig topic:



Zie rechtsonder, Recount.
pi_66261735
TVP.

Beetje die saaie nagrand nesingwary grind aan het doen op mn DK .
  vrijdag 20 februari 2009 @ 00:39:32 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66262036
Alweer 71 op m'n nieuwe DK .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_66262123
68 op me priest.
Fear is the grease of society.
pi_66262604
tvp
pi_66263727
tvp
Doe eens niet.
pi_66263785

hoe
Fear is the grease of society.
pi_66264505
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:09 schreef Migwi het volgende:
Meervoud van euro is euro's!
Gadverdamme wat een kutwoord is dat euries toch
[/rant]

2 euro's


5 euro

sorry, moest even. we zeiden namelijk ook niet dat iets 16 guldens koste.

en we hebben het ook niet over een 60 Watts lamp
of over het stroomnet van 220 Volts
of dat het 5 graden Celsius's is
pi_66264514
http://wowwebstats.com/wv3wvwaazokvy?s=600381-637018&a=Gxf14060b369000406

En dan uitklappen en kijken bij Swing hit en Bite crit.

Imba pet
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:14:09 #11
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66265082
5.7k op patch 25. Beetje teleur gesteld, had meer kunnen hebben. Volgende keer ga ik voor 6.2k als er wat minder lag is.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66265239
Tijd voor doorlvlen naar 80 post
pi_66265665
ROFL ROFL ROFL

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=8137433675&sid=1

Lactose vertellen dat hij teveel +hit heeft. Ik lig krom
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:19:02 #14
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_66266317
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:51 schreef stbabylon het volgende:
ROFL ROFL ROFL

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=8137433675&sid=1

Lactose vertellen dat hij teveel +hit heeft. Ik lig krom


En jij bent degene die op z'n level 1 post?
Woonachtig in: Rřdovre - Křbenhavn - Danmark
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:23:24 #15
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_66266430
TVP EN ZO
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_66266610
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:19 schreef Draz het volgende:

[..]



En jij bent degene die op z'n level 1 post?
Ja, want zoals je in #200 had kunnen lezen, ben ik gebanned op mijn main account
pi_66267781
Lees net het laatste stukje in het oude topic en het verbaasd me dat men nog gebruik maakt van het dkp systeem. In wow vanilla maakte wij er ook gebruik van maar het systeem is zo gammel als wat. Het reward wel de spelers die het meest raiden maar dat is nou juist ook het probleem, als je verder gaat in de raids blijven de nieuwkomers verder achter met gear omdat de oudere spelers alles oppikken en kleine upgrades maken. Het verschil wordt steeds groter naarmate je guild ouder wordt want mensen verlaten de guild vroeg of laat omdat ze bv stoppen met het spel of iets anders willen gaan doen dan raiden.

Ik ben blij dat wij ep/gp gebruiken, dit systeem kent je 2 soorten punten toe. Effort points voor de raids, bosskills en optijd zijn en lootpoints waarbij je punten krijgt als je een item toegewezen krijgt. Met deze 2 punten heb je een prioriteits lijstje en met de addon wordt er aangegeven wie het item het meeste verdient (als je als raider de addon hebt kun je needen, greeden/offspec of passen.

In principe kun je EP opsparen maar er wordt wekelijks een decay van 10% overheen gegooit naast de max die je kunt behalen. Het systeem is zo ingesteld dat je het beste ook de kleine upgrades aan kunt pakken zodat mensen niet bewust een speciaal item gaan afwachten (bv van de allerlaatste boss). Iemand met EP en weinig LP zal het item krijgen over iemand met EP en veel LP. Nieuwere spelers krijgen zo sneller items toegewezen zodat ze sneller worden gegereared (we hebben wel een minimale rank hiervoor, leden gaan voor trials).

Op de lange termijn zullen spelers die lang bij de guild blijven ongeveer evenveel looten maar nieuwe spelers maken ook nog steeds een realistische kans op een item. Bij DKP hadden wij na verloop van tijd een hoge inflatie waardoor nieuwe spelers kansloos waren en dit brak het moraal onder de nieuwe aanwas waardoor de raids stagneerde en gecancelled moesten worden door de te lage opkomst.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:21:59 #18
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_66268098
tvp
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_66268195
Geen enkel loot systeem is perfect. Maar het loot systeem wat in WoW zit is voor raiding guilds totaal niet goed (need/greed/roll).
pi_66270020
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Geen enkel loot systeem is perfect. Maar het loot systeem wat in WoW zit is voor raiding guilds totaal niet goed (need/greed/roll).
Als de officers moeten kijken wie het er meeste aan heeft ben je 2 uur bezig om te looten per boss, zo niet al uren van te voren als officer om elke potentiële drop te vergelijken met iedereen zn gear.

Plus het meeste van de guild is al gegeared. In de tijd dat ik initiate/trial was in m'n guild mocht ik alleen rollen als alle members/raiders niet rolden. Eerste avond Naxx25, 8 upgrades voor mij.
pi_66270117
Het probleem speelt ook niet echt in Naxx. Nieuwe spelers krijgen binnen no time een enorme hoeveelheid goodies.

Maar straks bij Ulduar, waar iedereen qua gear weer op nul begint, dan is het wel kut als de oudere spelers 300+ DKP hebben, en de nieuwere 50 DKP.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:19:48 #22
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_66270128
Terug Vind Uitzicht:
phluphy for president!
pi_66270311
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef stbabylon het volgende:
Het probleem speelt ook niet echt in Naxx. Nieuwe spelers krijgen binnen no time een enorme hoeveelheid goodies.

Maar straks bij Ulduar, waar iedereen qua gear weer op nul begint, dan is het wel kut als de oudere spelers 300+ DKP hebben, en de nieuwere 50 DKP.
Daarom hebben wij DKP reset als 3.1 live gaat.
pi_66270428
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef muhahaha het volgende:
Lees net het laatste stukje in het oude topic en het verbaasd me dat men nog gebruik maakt van het dkp systeem. In wow vanilla maakte wij er ook gebruik van maar het systeem is zo gammel als wat. Het reward wel de spelers die het meest raiden maar dat is nou juist ook het probleem, als je verder gaat in de raids blijven de nieuwkomers verder achter met gear omdat de oudere spelers alles oppikken en kleine upgrades maken. Het verschil wordt steeds groter naarmate je guild ouder wordt want mensen verlaten de guild vroeg of laat omdat ze bv stoppen met het spel of iets anders willen gaan doen dan raiden.

Ik ben blij dat wij ep/gp gebruiken, dit systeem kent je 2 soorten punten toe. Effort points voor de raids, bosskills en optijd zijn en lootpoints waarbij je punten krijgt als je een item toegewezen krijgt. Met deze 2 punten heb je een prioriteits lijstje en met de addon wordt er aangegeven wie het item het meeste verdient (als je als raider de addon hebt kun je needen, greeden/offspec of passen.

In principe kun je EP opsparen maar er wordt wekelijks een decay van 10% overheen gegooit naast de max die je kunt behalen. Het systeem is zo ingesteld dat je het beste ook de kleine upgrades aan kunt pakken zodat mensen niet bewust een speciaal item gaan afwachten (bv van de allerlaatste boss). Iemand met EP en weinig LP zal het item krijgen over iemand met EP en veel LP. Nieuwere spelers krijgen zo sneller items toegewezen zodat ze sneller worden gegereared (we hebben wel een minimale rank hiervoor, leden gaan voor trials).

Op de lange termijn zullen spelers die lang bij de guild blijven ongeveer evenveel looten maar nieuwe spelers maken ook nog steeds een realistische kans op een item. Bij DKP hadden wij na verloop van tijd een hoge inflatie waardoor nieuwe spelers kansloos waren en dit brak het moraal onder de nieuwe aanwas waardoor de raids stagneerde en gecancelled moesten worden door de te lage opkomst.
Daarnaast is het zo dat je je als nieuwe speler (helemaal als initiate/trial period rank, zeg maar) je eerst moet bewijzen. Er zijn genoeg guilds waar je de eerste vier weken geen items krijgt maar welke elke dag mee moet raiden.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:30:32 #25
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_66270508
Mooie TvU Wyri

Howling Fjord / Grizzly Hills?
Woonachtig in: Rřdovre - Křbenhavn - Danmark
pi_66270819
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef stbabylon het volgende:
Het probleem speelt ook niet echt in Naxx. Nieuwe spelers krijgen binnen no time een enorme hoeveelheid goodies.

Maar straks bij Ulduar, waar iedereen qua gear weer op nul begint, dan is het wel kut als de oudere spelers 300+ DKP hebben, en de nieuwere 50 DKP.
wij gebruiken dkp per tier , in t7 kan je 900dkp hebben , t8 sta je weer op 0.
Dkp is imo een systeem dat regular raiders beloond , daarom gebruiken wij het dus ook.
Niet leuk voor de casuals/nieuwkomers , maar het zorgt er wel voor dat de 'core' die voor de progress zorgen de toons die het eerste als beste gegeared zijn.
Werkt al vanaf bwl prima voor ons , en degene die er over zeiken zijn uiteindelijk altijd de lootwhores die je eigenlijk toch niet wilt naar mijn ervaring ^^

edit : wij gebruiken fixed dkp values voor items btw.

[ Bericht 0% gewijzigd door dontcare op 20-02-2009 11:46:17 ]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:40:16 #27
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_66270884
<TVP>
pi_66270929
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:38 schreef dontcare het volgende:

[..]

wij gebruiken dkp per tier , in t7 kan je 900dkp hebben , t8 sta je weer op 0.
Dkp is imo een systeem dat regular raiders beloond , daarom gebruiken wij het dus ook.
Niet eerlijk voor de casuals/nieuwkomers , maar het zorgt er wel voor dat de 'core' die voor de progress zorgen de toons die het eerste als beste gegeared zijn.
Werkt al vanaf mc prima voor ons , en degene die er over zeiken zijn uiteindelijk altijd de lootwhores die je eigenlijk toch niet wilt naar mijn ervaring ^^
Begrijp me niet verkeerd. In de guild zeur ik er ook niet om. Maak me alleen een beetje druk om hoe het zal gaan in Ulduar. Ben alleen een beetje /emo voor mijzelf. Heb geen zin om alles voor 1 DKP te pakken nadat de andere twee hunters alles hebben gepakt. Maar gelukkig heeft de CL al gezegd dat zij gewoon gaat bieden en niet gaat afspreken wie wat eerst krijgt (wat de andere hunter wel graag wil, en dan bedoelt hij wel dat alles eerst verdeelt wordt tussen hem en de CL).
pi_66271732
Niks mis met DKP.

Elke nieuwe major content patch resetten we gewoon dkp. Is een item een grote upgrade voor iemand anders, dan passen we gewoon zonder dat er om gewoon gevraagd wordt. Zo krijgt iedereen wat ie wilt en wordt iedereen op een fatsoenlijke manier gegeared.

Nieuwe recruits krijgen ook dkp en kunnen meteen meebidden, gaan ze gewoon in negatieve dkp. Minimum bid is 10 dkp, dus als je dat niet hebt en iemand anders wel dan krijgt die priority over het item als beiden hebben geboden. Maar dan is het dus alsnog van "oh je hebt nog blue bracers, pak jij ze maar dan".


Ik word wel helemaal SCHIJTZIEK van het feit dat in elke raid of dungeon die ik tank er alleen maar hunter en casterloot dropt Pas 1 KT shield gedropt en nog geen enkele keer de malygos tank legs. De enige 2 sidegrades nog ingame voor me.
deal with it
pi_66272003
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 06:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
2 euro's

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 euro

sorry, moest even. we zeiden namelijk ook niet dat iets 16 guldens koste.

en we hebben het ook niet over een 60 Watts lamp
of over het stroomnet van 220 Volts
of dat het 5 graden Celsius's is
Nogal logisch, weet ook niet hoe ik op euro's kwam
pi_66272381
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:38 schreef dontcare het volgende:

[..]

Werkt al vanaf bwl prima voor ons , en degene die er over zeiken zijn uiteindelijk altijd de lootwhores die je eigenlijk toch niet wilt naar mijn ervaring ^^

edit : wij gebruiken fixed dkp values voor items btw.
Klopt wel wat je zegt maar als je nieuwe aanwas niet blijft hou je weinig over. We deden niet aan resets, we stapelden alles op. Geen probleem voor mij, ik was er vanaf dag 1 bij en stond bovenaan aangezien mijn pvp gear beter was dan tier1 . Probleem is alleen dat het aantal leden langzaam terugloopt en je dan wel een probleem hebt. Wie gaat er nou maanden achtereen raiden zonder ook maar iets te krijgen, dat doet toch niemand (let wel, die emblems etc bestonden toendertijd nog niet).

Nee geef mij maar een systeem waar iedereen kans maakt. Ik ben er elke raid en vind het eigenlijk geen probleem als een ander ook eens wat wint. Zolang ze maar consumables gebruiken wanneer dat gevraagd wordt.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:23:18 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66272515
Over de DKP, ik vind zero-sum DKP het beste systeem, met fixed values. Dat betekent gewoon dat alle DKP van iedereen bij elkaar opgeteld altijd 0 is. Zo voorkom je dat nieuwe mensen ver achter raken, aangezien die 0 beginnen en algemeen gezien de helft ongeveer in de min staat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_66272921
Heeft iemand misschien zin om te RaFen op de Saurfang server?(de nieuwe PvE server) Ik wil wel voor de key betalen. En voor diegene die niet weten wat RaF is:http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=25716

Je krijgt eigenlijk gewoon 300% exp voor elk monster die je dood maakt en elke quest die je inlevert zolang je samen bent totdat je 60 bent(Wat niet lang duurt met RaF)
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:54:27 #34
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66275701
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef RTB het volgende:
Niks mis met DKP.

Elke nieuwe major content patch resetten we gewoon dkp. Is een item een grote upgrade voor iemand anders, dan passen we gewoon zonder dat er om gewoon gevraagd wordt. Zo krijgt iedereen wat ie wilt en wordt iedereen op een fatsoenlijke manier gegeared.

Nieuwe recruits krijgen ook dkp en kunnen meteen meebidden, gaan ze gewoon in negatieve dkp. Minimum bid is 10 dkp, dus als je dat niet hebt en iemand anders wel dan krijgt die priority over het item als beiden hebben geboden. Maar dan is het dus alsnog van "oh je hebt nog blue bracers, pak jij ze maar dan".


Ik word wel helemaal SCHIJTZIEK van het feit dat in elke raid of dungeon die ik tank er alleen maar hunter en casterloot dropt Pas 1 KT shield gedropt en nog geen enkele keer de malygos tank legs. De enige 2 sidegrades nog ingame voor me.
Je eigen loot dropt nooit en de mensen die de loot krijgen zijn altijd domme apen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66278500
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef SharQueDo het volgende:
fipo

Laatste post in vorig topic:

[ afbeelding ]

Zie rechtsonder, Recount.

malygos 25man dps meters
pi_66278749
Bij ons is het altijd gewoon need voor mainspec, als iemand in een run al meerdere items heeft gehad, maar de hoogste roll heeft, gaat het meestal naar iemand anders, beetje eerlijk verdelen. Vaak passen mensen ook wel gewoon als ze al 3 pieces hebben en er een 4e kleine upgrade dropt.

Maarja ik doe dan ook alleen altruns en semi-pug dus dan heb je sowieso niet echt een guildsysteem.
pi_66279094
DKP (en andere soortgelijke systemen) zijn er dan ook voornamelijk om mensen te belonen die er de hele tijd bij waren, dus ook bij whiperaids.

En het is op zich logisch dat diegene die er meer tijd (en whipes) in hebben zitten, meer spullen krijgen.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:10:49 #38
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_66283804
tvp
.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:51:53 #39
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_66289332
hoeveel AP moet een hunter hebben voor naxx?
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_66289617
Hoezo lag, tering zeg. Mount ik, 30 seconden later gebeurd het dan echt op het scherm.
pi_66289619
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:10 schreef Stommie het volgende:
tvp
Welkom op FOK!
pi_66289943
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijg ik nou 1 maand gratis als ik m'n trial account upgrade ofniet?
pi_66291159
Kan iemand mij uitleggen wat dkp is? ^_^'
pi_66291865
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef Dynd het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dkp is? ^_^'
Wikipedia is je vriend: http://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_kill_points
pi_66294700
tvp.
pi_66295307
Pimp weer met een nieuwe ui, ik heb gewoon iets met ui veranderen
pi_66297030
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wikipedia is je vriend: http://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_kill_points
Ty
pi_66300624
Mijn guild maakt gebruikt van SuicideKings. Een soort van lootlijst die steeds veranderd. Bijna geen problemen mee, alleen even met het uitleggen voor nieuwe raiders.

en Sharq die rogue dat was Howie...


- Poy
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_66301775
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Hanstin het volgende:
Pimp weer met een nieuwe ui, ik heb gewoon iets met ui veranderen
[ afbeelding ]
Hoe heet dat ding onder? (alles bij elkaar)
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:52:30 #50
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_66302776
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 06:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
2 euro's

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 euro

sorry, moest even. we zeiden namelijk ook niet dat iets 16 guldens koste.

en we hebben het ook niet over een 60 Watts lamp
of over het stroomnet van 220 Volts
of dat het 5 graden Celsius's is
Wat nog veel erger is, is dat mensen "Euro cent" zeggen. Stel je voor dat we eerder altijd "Gulden cent" zouden zeggen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 21 februari 2009 @ 01:06:41 #51
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66303320
Zo dichtbij, bijna undying op 8 man Naxx.

Iceblock death.
Gezien we nu dus allemaal de 8 man achievement hebben halen we volgende week er een extra healer bij.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66304505
68 op m'n DK . Nu maar ff northrend onveilig maken.
pi_66304680
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoe heet dat ding onder? (alles bij elkaar)
Georganiseerde rommel
pi_66305671
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef Casino.Bob het volgende:
hoeveel AP moet een hunter hebben voor naxx?
3000~3500 is een leuk begin.
pi_66307044
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Hanstin het volgende:
Pimp weer met een nieuwe ui, ik heb gewoon iets met ui veranderen
[ afbeelding ]
Echt super vet
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:24:15 #56
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_66310076
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:52 schreef Katth het volgende:

[..]

Wat nog veel erger is, is dat mensen "Euro cent" zeggen. Stel je voor dat we eerder altijd "Gulden cent" zouden zeggen.
Ik denk dat dat er in geslopen is tijdens de overstap van gulden naar euro
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:33:17 #57
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_66310317
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Hanstin het volgende:
Pimp weer met een nieuwe ui, ik heb gewoon iets met ui veranderen
[ afbeelding ]
Nooit van mijn leven.
Klap eens in je handjes.
pi_66310722
Ik voel me aardig verkankerd nu. Zojuist 20x gewiped op Moorabi in Gundrak voor de Less Rabi achievement. Groep was: Ik (Tank DK), Druid (Healer) Ele Shaman, FFB Mage, Rogue.

Die Rogue wist niet wat Fan of Knives was, dus die kickte ik na 2 tries al. Die Mage kon z'n Counterspell niet timen dus die ging ook weg na de 2de try.

Daarna een andere mage erbij genomen, die d/cde iedere try dus ook die gekicked. Daarna geprobeerd met Retridin en nog een Ele Shaman erbij. Maar het lukte gewoon echt niet. Steeds konden we de 3rde cast niet goed timen. Uiteindelijk na 20 tries dus maar opgegeven. Heb nu ook echt totaal geen zin meer om te spelen/tanken op m'n DK. Dus als troost maar die Bloody Arcanite Reaper (Heirloom Axe) gekocht voor m'n Pally en die maar ff 71 maken.

Mijn god zeg .

EDIT:

Volgende keer dus maar een full dps groep, of iig een groep die wel meer dan 2.5k dps kan doen..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_66314817
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef Blistering het volgende:
Ik voel me aardig verkankerd nu. Zojuist 20x gewiped op Moorabi in Gundrak voor de Less Rabi
Die heb ik!

Verder moet ik er nog best veel maaar ik heb gehoord dat dit best een lastig was. Hoewel-ie toch best simpel was eigenlijk...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_66314884
Da's toch dat je hem moet stoppen om in een olifant te veranderen? Weet trouwens niet of dat uberhaupt wel met counterspell werkt, alleen nog maar met rogue-kick en zo'n warrior shieldbash ofzo geprobeerd.
pi_66315152
Damn, ik wil een DK aanmaken maar heb dan WOTLK nodig. Moet ik het spel alleen voor de serial key kopen? Of staat die code ergens op het internet ofzo?
pi_66315231
Mjah je moet gewoon naar account management gaan en daar upgrade to WoTLK doen ofzo. Dan je serial invoeren. Alleen ik verwacht niet dat je die op internet kan vinden.
pi_66315807
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:18 schreef Henkius het volgende:
Damn, ik wil een DK aanmaken maar heb dan WOTLK nodig. Moet ik het spel alleen voor de serial key kopen? Of staat die code ergens op het internet ofzo?
ja hoor, een nep code voor WoW... suuuuuuuuure
pi_66316156
Je kan wel serial only halen, scheelt vaak wel een paar euro's. Op offgamers.com oid, krijg je gewoon een mailtje met je code .
pi_66316195
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Zo dichtbij, bijna undying op 8 man Naxx.

Iceblock death.
Gezien we nu dus allemaal de 8 man achievement hebben halen we volgende week er een extra healer bij.
Rofl, pijnlijk.

Undying moet je eigenlijk zonder andere achievs doen. Maakt het alleen maar moeilijker.

Ik moet wel zeggen; alles is makkelijk behalve KT, die iceblocks zijn echt nerve wrecking. Nu, alleen nog Twilight zone.. dan mijn plagued proto-drake :/!
pi_66316493
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan wel serial only halen, scheelt vaak wel een paar euro's. Op offgamers.com oid, krijg je gewoon een mailtje met je code .
Maar dat was niet wat hij bedoelde
pi_66316825
Nee idd, maar keygens voor WoW gaat niet echt werken denk ik .
pi_66317473
Oké
pi_66317768
wil me warrior alt maar weer is uit de kast gaan halen om te lvlen. Is arms nog steeds een goede lvl build?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:54:20 #70
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66320536
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef uwbftp het volgende:

[..]

Rofl, pijnlijk.

Undying moet je eigenlijk zonder andere achievs doen. Maakt het alleen maar moeilijker.

Ik moet wel zeggen; alles is makkelijk behalve KT, die iceblocks zijn echt nerve wrecking. Nu, alleen nog Twilight zone.. dan mijn plagued proto-drake :/!
Hoe minder mensen hoe minder noobs die fouten maken.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66321369
Je wilt undying gaan pug'en?
Fear is the grease of society.
pi_66321503
Ja of z'n guild bestaat uit noobs .
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:42:12 #73
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66323849
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of z'n guild bestaat uit noobs .
Er zijn gewoon genoeg apen die sommige dingen nog steeds niet kunnen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66327007
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:54 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Hoe minder mensen hoe minder noobs die fouten maken.
Ja, maar 3 healers op je undying is geen overbodige luxe.

Anyhow, Undying runs zijn zeer lastig.

Op mijn (succesvolle) Undying run ging een mage bijna dood bij sapph, net voordat sapph zijn melee aanval deed gooide ik een hand of protection op die mage, mijn hart sloeg bijna op hol.

De rest ging geweldig, dus je zou het zomaar kunnen verkloten op 1 makkelijke boss.
pi_66328030
65 Tevens tvp
I spoke proper England since I was a children.
pi_66332205
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Er zijn gewoon genoeg apen die sommige dingen nog steeds niet kunnen.
En vertel eens, wat verkloot jij zoal?
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')