abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235053
Karin weg, mijn hart huilt. Ik ben me de hele dag aan het voorbereiden geweest, maar als het zover is, is de schok even groot.

Kijk, de rest van de bewoners zien we duizend keer terug in allerlei leuke en minder leuke programma's. Maar als Karin vanavond het huis verlaat, zien we haar nooit, nooit meer terug.

Laat me maar alleen, de streams bekijken dan kan ik nog even dicht bij haar zijn.....

  donderdag 23 december 1999 @ 20:17:00 #2
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_235054
De BigBrother tijd is ook voor mij voorbij nu de leukste mother alle tijden het huis uitgaat.

Nooit meer haar stopwoordjes horen: "dat is ook (wel)zo"

Nooit meer die aanstekelijke lach, die grapjes, dat gezicht vol oprechte blijheid.

Nooit meer de enige echte..

ik moet stoppen, ben overvrouwd door emoties.

pi_235055
Troost je maar met de gedachte dat ze ten eerste toch niet gewonnen zou hebben en ten tweede nu met de kerstdagen thuis zal zijn. Dat laatste is in ieder geval voor haar heel belangrijk.

Moreel is ze sowieso de winnares, geen act voor de camera, geen nare spelletjes en geen krampachtige pogingen om te winnen. Gewoon volhouden en karakter tonen. En daar kan ze trots op zijn.
Mijn winnares heeft vanavond verloren.

pi_235056
Ja, dat is ook zo!
pi_235057
  donderdag 23 december 1999 @ 21:34:00 #6
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_235058
quote:
op 12-23-1999 om 08:29 PM schreef Sorrow het volgende:
Troost je maar met de gedachte dat ze ten eerste toch niet gewonnen zou hebben en ten tweede nu met de kerstdagen thuis zal zijn. Dat laatste is in ieder geval voor haar heel belangrijk.

Moreel is ze sowieso de winnares, geen act voor de camera, geen nare spelletjes en geen krampachtige pogingen om te winnen. Gewoon volhouden en karakter tonen. En daar kan ze trots op zijn.
Mijn winnares heeft vanavond verloren.


Helemaal mee eens Sorrow!

Jammer dat Kaartje gaat, fijn voor haar met de feestdagen thuis

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_235059
Ik denk maar zo: Beter nu naar huis, lekker de kerstdagen vieren en je oud en nieuw rustig kunnen plannen dan nu nog in dat huis zitten, kerst daar doorbrengen en dan uiteindelijk vlak voor oud en nieuw met lege handen naar huis gaan en bek af waardoor je met oud en nieuw nog snel onder de veren ligt ook. Want als je de 30e iets na middernacht het huis uit komt ben je nog lang niet thuis en slaap je nog laaaaaange niet...

Dus Karin, voor iemand die toch niet zou winnen, de beste oplossing nu die je je maar wensen kon. Met opgeheven hoofd het huis uit...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 23 december 1999 @ 22:07:00 #8
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_235060
Gelukkig was het ook geen oud zeikwijf!!

Dus die gaan we ook niet missen.............

pi_235061
Ik zie al de hele avond een blije Karin en daarom is het goed dat ze gaat, ze is er gewoon aan toe.

Kaartje was mijn voorbeeld, ik kon me goed indentificeren aan haar.

Kaar je bent en blijft een kei, je hebt in mijn ogen gewonnen!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 24 december 1999 @ 08:16:00 #10
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_235062
Wel gehoopt, niet gebeurd: had een mooie droom over Karin gepland, maar helaas.
Ben te zaai voor een signature
pi_235063
Karin uit het Big Brother huis Ongelovelijk jammer. Maar het is niet anders.

In ieder geval kan ik het nu van afstand nog een beetje volgen, want de zin om nu nog iedere avond te kijken is er wel af.

Ik vond het gekissebis tussen Karin en Bart altijd wel wat grappigs hebben. Gebeurde er tenminste nog iets. Waarop de andere heren dan weer reageerden.

Komende week zal het wel erg saai worden met de drie heren: Zullen proberen elkaar een beetje de loef af te steken. Zullen proberen het meest in de gunst te komen van de kijker!!! Maar zijn het meestal erg met elkaar eens (behalve achter elkanders rug om).

Maar goed: hoewel Karin dit nooit zal lezen, wil ik haar toch bedanken voor alle leuke en vertederende momenten. Het gaat je goed!

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
  vrijdag 24 december 1999 @ 13:51:00 #12
1234 HiZ
Istanbullu
pi_235064
Is Karin's bijnaam Astarte of zo? Ze was wel aardig hoor, maar ook een toonbeeld van saaiheid op de keper beschouwd.
  vrijdag 24 december 1999 @ 16:52:00 #13
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkķejoonee
pi_235065
Verklaar je nader, HiZ.... Astarte is de maangodin.....
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

  vrijdag 24 december 1999 @ 18:27:00 #14
1234 HiZ
Istanbullu
pi_235066
Alkyone,

Maangodin, maan, maangekte ?

HiZ

  vrijdag 24 december 1999 @ 18:44:00 #15
2274 CURIO
...vreemd maar vrolijk
pi_235067
Ben ik te dramatisch als ik denk dat een van de redenen van Karin om in het BB huis te gaan was dat ze wilde weten of haar gezin het zonder haar kon redden?
Zodat ze een rustiger gevoel heeft daarover voor het geval ze onverhoopt weer ziek wordt?.....
pi_235068
quote:
op 12-24-1999 om 01:51 PM schreef HiZ het volgende:
Is Karin's bijnaam Astarte of zo? Ze was wel aardig hoor, maar ook een toonbeeld van saaiheid op de keper beschouwd.



Nee, neem dan Ruud. Mateloos interessant. Of Willem, ook zo'n voorbeeld van iemand die je dagelijks op de buis wilt zien. Karin is gewoon een saaie huismus. Of is ze gewoon zo omdat ze een vrouw is? Geen intrigerende gesprekken over voetbal of de Tour de France. Veel te serieus af en toe, terwijl het leven toch alleen maar lollig is? Geen geroddel op Willem-niveau maakt het ook al niet veel beter. Nee, nu gaat het pas gaaf worden: drie mannen die lekker gaan stinken en kotsen en alleen maar over voetbal praten. Hier hebben we al die weken op gewacht!!!! Stoer hoor!!!

godverdikkie, zeg!
  vrijdag 24 december 1999 @ 21:36:00 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_235069
Mijn hart huilt niet omdat Karin het huis is uitgegaan, ze was er inderdaad aan toe, maar mijn hart huilt om de manier waarop ze het huis is uitgegaan.

Dag Jongens ! en Zoeeeeeef !!!! om daarna een omhelsing van respectievelijk een Ijsbeer, een pinguin en een sneeuwkonijn te krijgen zijnde haar familie, die er liever weinig woorden aan vuil wilde maken. Er was gewoon niet een klein vonkje, gewoon helemaal niets !

Er waren er maar twee die spontaan en warm reageerden, Bianca en Maurice.
Ik vrees met grote vreze voor de realtie van Karin........

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_235070
Mijn hart huilt omdat ik me realiseer dat waarschijnlijk nooit een vrouwelijke bewoner een BB zou winnen. Niet alleen mannen, maar ook veel vrouwen gunnen een vrouw (die in alle opzichten respect verdient) geen overwinning. Allerlei oneigenlijke argumenten worden ook nu gebruikt om Karin weg te stemmen. 'Ze is er aan toe om naar huis te gaan', bijvoorbeeld. Waarom Ruud niet? Waarom stemmen vrouwen op Karin om het huis te verlaten ipv op de vrouw-onvriendelijke Ruud, die uitspraken doet als: 'Geef een vrouw een vinger en ze neemt je hele hand.' en 'De liefde van een man gaat door zijn maag'. Ruud is zo'n man die alleen maar maatjes ziet in andere mannen en voor wie vrouwen alleen interessant zijn voor de sex. Hij verdient het om naar huis te gaan, zonder een kwart miljoen. Dat mannen dat niet zien, daar heb ik enigszins begrip voor. Niet voor vrouwen die Karin wegstemden, ipv Ruud.
Seksisme komt op grote schaal in Nederland voor (vrouwen verdienen 24% minder in een gelijkwaardige functie als een man, maken minder snel carriere, moeten veel beter presteren dan een man om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Dit is allemaal bewezen uit talloze onderzoeken). Om er weer zo met je neus opgedrukt te worden is te erg voor woorden en maakt me behoorlijk depressief. Hoe goed je het ook wilt doen als vrouw, het zal je nooit lukken om net zo gewaardeerd te worden als een man. En de hele maatschappij is er zo op ingesteld dat ook vrouwen in deze valkuil vallen. Andere vrouwen worden met argusogen bekeken, veel kritischer dan op een man wordt gelet. Waarom toch? Mannen steunen elkaar toch ook, door dik en dun?
godverdikkie, zeg!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 december 1999 @ 22:17:00 #19
862 Arcee
Look closer
pi_235071
Karin is geweldig. Wat een ontzettend leuke, lieve meid. Jammer dat ze weg is. Ze had moeten winnen, maar ja, helaas.
pi_235072
Buzzer,

Zie mijn tekstje in een andere topic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003024.html

  Redactie Frontpage zaterdag 25 december 1999 @ 02:28:00 #21
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235073
Nog een week wachten, dan is mijn hart gebroken... 9 maand lang geen BB meer...
Dem, dat zal wel een ontwenningskuur worden in het Sanatorium voor BBverslaafden...
Idd, volgende week wordt het saai. met de 3 heren...
Maar ik zet mijn geld op Bart, die wint helaas...
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 25 december 1999 @ 02:45:00 #22
1234 HiZ
Istanbullu
pi_235074
Over iets in een opmerking lezen zeg, als je niet vindt dat Karin erg onderhoudend is zeg je nog niet dat de anderen dat wel zijn. Als je goed had opgelet op mijn bijdrages in dit forum had je weken terug kunnen lezen dat mijn grote nachtmerrie is uitgekomen. Bart, Willem en Ruud als laatst overgeblevenen in het huis.

quote:
op 12-24-1999 om 08:04 PM schreef Anne het volgende:
Nee, neem dan Ruud. Mateloos interessant. Of Willem, ook zo'n voorbeeld van iemand die je dagelijks op de buis wilt zien. Karin is gewoon een saaie huismus. Of is ze gewoon zo omdat ze een vrouw is? Geen intrigerende gesprekken over voetbal of de Tour de France. Veel te serieus af en toe, terwijl het leven toch alleen maar lollig is? Geen geroddel op Willem-niveau maakt het ook al niet veel beter. Nee, nu gaat het pas gaaf worden: drie mannen die lekker gaan stinken en kotsen en alleen maar over voetbal praten. Hier hebben we al die weken op gewacht!!!! Stoer hoor!!!


  zaterdag 25 december 1999 @ 02:46:00 #23
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_235075
Ik ben blij voor Karin dat ze nu op tijd thuis is om kerst met haar gezin en familie te kunnen vieren. Karin was echt een vanaf het begin. Al helemaal toen ze zo aangevallen werd door Sabien.

Ik vond het eigenlijk jammer dat ze niets leukers voor Karin hadden? Ik bedoel het is leuk dat ze nu voor de clini-clowns haar woordje mag doen. Maar was het niet leuker voor Karin EN haar gezin om haar naar Eurodisney te sturen? Al was het voor een weekendje. Eventjes van alles weg. Geen mensen over BB en geen camera's??

Ik wens Karin bij deze een goede en gezonde toekomst. Trek je niets aan van de bladen en maak er wat van!!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


pi_235076
Geen geroddel op Willem-niveau?? Het leek toch alsof ze elkaar aardig gevonden hadden wat dat betreft!
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

pi_235077
Anne, je hebt helemaal gelijk. Ik denk dat het komt omdat vrouwen zich over het algemeen kwetsbaarder opstellen. Dat heeft z'n voor- en nadelen. Je bent meer zichtbaar, maar daardoor roep je ook meer reacties op. Vrouwen veroordelen vrouwen denk ik ook eerder omdat ze meer herkennen.
Mannen als Ruud worden door veel vrouwen nauwelijks afgerekend op wat ze zeggen. Op een of andere duistere manier appelleert een dergelijke vent aan het moeder-gevoel van veel vrouwen. En dat vervelende kantje aan 'm veranderen ze wel.
Karin had dit niet. Zij negeerde Ruud eigenlijk, dit is ook bedreigend voor veel vrouwen die zo'n Neanderthaler op de bank hebben zitten. Veel te confronterend.

Zoiets misschien.....
groet, San

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')