abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 23 december 1999 @ 19:49:00 #1
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_235040
Ik vind het eigenlijk wel opvallend dat alle vrouwen zijn weggestemd en er alleen mannen overblijven nu. Volgens mij is dat een uiting van een conservatieve houding hier in Nederland dat mannen het maar moeten winnen. Persoonlijk vind ik dat 'zum kotsen' en ik vind het dan ook zwaar teleurstellend dat we hier in Nederland nog steeds een klompen cultuur hebben. Dus: Bah!!

(en het erge is ook nog dat volgens mij het vooral vrouwen zijn die bellen naar veronica, dat maakt het driedubbel bah)

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_235041
Misschien was Karin wel de minst polulaire van de drie . In ieder geval was nederland progressief genoeg haar niet te sparen omdat ze toevallig vrouw is!
pi_235042
Ach, er zijn 6 mensen weggestemd.

Martin, Sabine, Maurice en Karin zijn de enige 4 oorsprokelijke bewoners. Dat is dus 2 om 2.

Van Anouk en Cyrille was het te verwachten, die waren er gewoon later bijgekomen.

Verder zijn er 3 vrouwen uit eigen beweging weggegaan, daar had het publiek geen vat op.

pi_235043
Helemaal juist Ritorno, en daarnaast, het gaat wel erg ver om Karin voor te stellen als het grote voorbeeld voor progressief Nederland. Uiteindelijk was Karin toch het toonbeeld van een zeer traditioneel vrouwbeeld. De moeder die thuisblijft bij haar kinderen met een dominante meneer als broodwinner. Ondertussen mag je ook niet uit het oog verliezen dat de potentiėle winnaar Bart dat voornamelijk heeft te danken aan z'n mooie lijf en leuke koppie. Alweer geen bewijs dat Karin is weggestuurd omdat ze rolpatronen doorbrak.
pi_235044
Respect voor je mening natuurlijk en niets ten nadele van Karin.
Maar ik vind dit wel een heel mooi voorbeeld van een zeer ongelukkig gekozen titel voor een topic

[Dit bericht is gewijzigd door zazie (Datum 24 December 1999).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')