abonnement Unibet Coolblue
pi_66423135
Wij zijn ook weer terug.

Het was erg leuk allemaal, we hebben echt genoten en veel gedaan.

Het hotel is overigens goed bevallen, uiteraard geen luxe, maar wel om de hoek van Earl's Court Tube en lekker goedkoop. Via Alpharooms betaalden wij ¤60 per nacht incl. ontbijt.
pi_66423526
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

The Electric zit toch bij portobello road ? Die straat is wereld beroemd en bijna altijd bezaaid met mensen. Wat je eventueel zou kunnen doen is er dus heen lopen via Central Park Hotel de weg bayswater road volgen naar portobello road of via queensway road naar westbourne grove en dan het laatste stukje portobello road. Dat zijn vaak vrij drukke wegen ook nog savonds laat met toeristen enzo. Komt nog een keer dat je dicht bij een politiebureau zit dus persoonlijk vind ik het wel een fijne buurt. En ja, ik woon er in de buurt, dus ik ken het er wel een beetje.

Overigens zit ik zelf sinds afgelopen zondag middag weer in Nederland, zondag ochtend voelde ik me zo niet lekker dat ik een klein tasje had ingepakt, naar St.Pancras ben ge-tubed, even gevraagd of er nog een trein richting nederland ging, en 1.5 uur later zat ik alweer in de trein richting Holland . Afgelopen 1.5 maand echt veel te vaak op en neer gegaan maar ja, tzij even niet anders
Dankjewel voor je uitgebreide antwoord! Ik ben niet echt bang uitgevallen maar wil het risico ook niet opzoeken, zeker als vrouw alleen. Om een uur of 11 's avonds teruglopen is daar dus goed te doen?

Beterschap!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:56:20 #78
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66423860
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord! Ik ben niet echt bang uitgevallen maar wil het risico ook niet opzoeken, zeker als vrouw alleen. Om een uur of 11 's avonds teruglopen is daar dus goed te doen?

Beterschap!
Om 11 uur leeft de stad nog heel behoorlijk daar. Het is niet alsof je door de binnenstad van Zoetermeer loopt ofzo.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66424180
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef XL het volgende:

[..]

Om 11 uur leeft de stad nog heel behoorlijk daar. Het is niet alsof je door de binnenstad van Zoetermeer loopt ofzo.
Ik heb in Maastricht gewoond dus ken het fenomeen. In mijn ervaring hangt wel vaak heel erg van de buurt af. Fijn om te weten dat Notting Hill en Bayswater tot de levendige gebieden van Londen horen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:11:05 #80
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66424476
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb in Maastricht gewoond dus ken het fenomeen. In mijn ervaring hangt wel vaak heel erg van de buurt af. Fijn om te weten dat Notting Hill en Bayswater tot de levendige gebieden van Londen horen.
Bedoel je Maastricht als levendig of dood om 23:00? Want Maastricht ken ik vooral als uitgestorven. Op zondagen of na 20:00 is daar niemand meer op straat zodra je 1 zijstraat ingaat.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:38:07 #81
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_66425572
Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef XL het volgende:

[..]

Dit kwam bij de zoekresultaten toen ik een hotel zocht. Je betaalt niks, maar daar krijg je dan ook niks voor terug. Slechts 24,50 per nacht

http://www.easyhotel.com

------

Zo ook weer terug van 3 dagen Londen.
En ben voor het eerst in een Easyhotel-ding geweest. Die van South Kensington. Dicht bij de tubes van Earl's Court en Gloucester Road (beide voorzien van 3 tubes - erg gemakkelijk!).
Ik moet zeggen: het is me niet tegengevallen:

eerst dat ik Kuuuuuuuuutt wat klein, maar goed dat was te verwachten. Wat we kregen:
Een 2 persoonsbed, een eigen wc op kamer, een eigen douche op kamer, een tv

Toevallig ligt het naast een Sainsbury's die 24-7 open is; ook handig.

Mijn advies: wil je net als ik een slaapplaats in het centrum met wc en douche in eigen kamer en verder niks (geen ontbijt, geen picolo's, geen wekservice, gewoon geen shit) dan kan ik dit wel aanraden.
Wil je met je meissie lekker romantisch niet maar kapot bij haar kunnen, dan moet je dit niet doen maar ben je 3 * die 34,50 kwijt.

Verder een droog Londen gehad die 3 dagen met op het programma de museums, de bekende pleinen, bioscoopje en vele pubs.

Goed gehad.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:48:22 #82
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66426059
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef XL het volgende:

[..]

Dit kwam bij de zoekresultaten toen ik een hotel zocht. Je betaalt niks, maar daar krijg je dan ook niks voor terug. Slechts 24,50 per nacht

http://www.easyhotel.com

------

Zo ook weer terug van 3 dagen Londen.
En ben voor het eerst in een Easyhotel-ding geweest. Die van South Kensington. Dicht bij de tubes van Earl's Court en Gloucester Road (beide voorzien van 3 tubes - erg gemakkelijk!).
Ik moet zeggen: het is me niet tegengevallen:

eerst dat ik Kuuuuuuuuutt wat klein, maar goed dat was te verwachten. Wat we kregen:
Een 2 persoonsbed, een eigen wc op kamer, een eigen douche op kamer, een tv

Toevallig ligt het naast een Sainsbury's die 24-7 open is; ook handig.

Mijn advies: wil je net als ik een slaapplaats in het centrum met wc en douche in eigen kamer en verder niks (geen ontbijt, geen picolo's, geen wekservice, gewoon geen shit) dan kan ik dit wel aanraden.
Wil je met je meissie lekker romantisch niet maar kapot bij haar kunnen, dan moet je dit niet doen maar ben je 3 * die 34,50 kwijt.

Verder een droog Londen gehad die 3 dagen met op het programma de museums, de bekende pleinen, bioscoopje en vele pubs.

Goed gehad.
Leuk dat je daar geweest bent. Ik vond het een interessant concept. Betaal je 34,50 per nacht voor 2 personen?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66426307
Had je een kamer met of zonder raam?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 25 februari 2009 @ 14:06:32 #84
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_66444762
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef XL het volgende:

[..]

Leuk dat je daar geweest bent. Ik vond het een interessant concept. Betaal je 34,50 per nacht voor 2 personen?
34,50 per kamer (per nacht) , dus ja voor 2 personen.
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
Had je een kamer met of zonder raam?
Zonder raam. Met raam is volgens mij 15 pond duurder.

Oh ja, als je ook maar een beetje claustrofobisch bent aangelegd moet je dit echt niet doen.
Volgens mij heeft mijn schatje een foto gemaakt van de kamer, zal hem eens posten straks.



[ Bericht 4% gewijzigd door BeamofLight op 25-02-2009 14:25:25 ]
pi_66445144
Je gaat voor de lol in een raamloze kamer zitten als je op vakantie bent?
  woensdag 25 februari 2009 @ 14:32:48 #86
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_66445798
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Je gaat voor de lol in een raamloze kamer zitten als je op vakantie bent?
Hier stond eerst een heel stuk, maar de laatste smilie liet alles verdwijnen

- Review, omdat het hier meerdere keren over is gegaan (Easyhotel)
- Is voor mij geen vakantie, maar tussendoortje. Dus London zien en 's nachts binnenvallen en 's morgens weer op pad
- Vakantie vier ik met mijn kinderen in de zomer. Die tussendoor dingen kunnen gewoon basic zijn voor ons. We offeren onszelf op.
- Ik had ook kunnen zeggen dat we in het Marriot hebben gezeten, drie dagen lang. Maar dat was niet. We zaten wel tegenover het Marriot trouwens.
pi_66449605
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Je gaat voor de lol in een raamloze kamer zitten als je op vakantie bent?
Vakantie vieren is voor mij iets anders dan op je hotelkamer zitten. Of die nu 4 vierkante meter is of 40 vierkante meter, vanachter mijn oogleden ziet het er allemaal hetzelfde uit.

Leuk om een gebruikerservaring te lezen! Misschien dat ik die de volgende keer ook boek. Voor dat geld is het best te doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66449690
En wil je dus ietsjes luxer, dan zit je voor ¤60 in een hotel wat er zo uitziet:









En daar krijg je dan ook nog ontbijt bij.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:20:49 #89
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66450099
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

34,50 per kamer (per nacht) , dus ja voor 2 personen.
[..]

Zonder raam. Met raam is volgens mij 15 pond duurder.

Oh ja, als je ook maar een beetje claustrofobisch bent aangelegd moet je dit echt niet doen.
Volgens mij heeft mijn schatje een foto gemaakt van de kamer, zal hem eens posten straks.

[ afbeelding ]
Ik vind het gaaf hoor. Ik heb nog nooit uit het raam van mijn hotelkamer gekeken. Ook al heb ik uitzicht op Victoria en Albert Museum en kan ik waarschijnlijk Harrods wel zien. Wat moet je nu met een raam. Ik zou zo'n hok ook boeken als ik op citytrip ging.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66450822
45 pond voor 1 nacht in het Easyhotel bij Victoria. Klinkt okee voor een hotel. Veel meer ben je ook niet nodig in principe als je er alleen komt om te pitten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_66450864
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:11 schreef XL het volgende:

[..]

Bedoel je Maastricht als levendig of dood om 23:00? Want Maastricht ken ik vooral als uitgestorven. Op zondagen of na 20:00 is daar niemand meer op straat zodra je 1 zijstraat ingaat.
Ik vind Maastricht levendig. Heb anderhalf jaar in het centrum gewoond en er waren altijd mensen op straat.
Dan moet je eens in Weert komen. Kun je om 18.00 uur al een kanon afschieten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:27:16 #92
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_66452526
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik vind Maastricht levendig. Heb anderhalf jaar in het centrum gewoond en er waren altijd mensen op straat.
Dan moet je eens in Weert komen. Kun je om 18.00 uur al een kanon afschieten.
Ik vind Leicester Square wel levendig.

Komen we daar na de late film op straat 's nachts op een maandag: is het nog drukker dan de markt in Eindhoven op zaterdagmiddag. Niet normaal. Dat is nou zo vet aan dat hele London. Alles kan, mag en is er.

Ik heb nog eens nagedacht over doe cheap-hotel discussie: die plaatjes hierboven van die Bark Side 60 euro bevestigen mijn keuze en de juistheid ervan.

Voor 26 pond een ontbijt wat je niet precies zo wil een 2 meter meer loopruimte? Nee easyhotel past mij beter en zo het zo weer doen.
Al is 26 pond (per nacht) natuurlijk ook weer een fooitje, maar het is ook een soort sport natuurlijk
pi_66452677
Ik ga maandag t/m woensdag naar Londen met m'n zusje. Lekker shoppen .
pi_66453100
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik vind Leicester Square wel levendig.

Komen we daar na de late film op straat 's nachts op een maandag: is het nog drukker dan de markt in Eindhoven op zaterdagmiddag. Niet normaal. Dat is nou zo vet aan dat hele London. Alles kan, mag en is er.

Ik heb nog eens nagedacht over doe cheap-hotel discussie: die plaatjes hierboven van die Bark Side 60 euro bevestigen mijn keuze en de juistheid ervan.

Voor 26 pond een ontbijt wat je niet precies zo wil een 2 meter meer loopruimte? Nee easyhotel past mij beter en zo het zo weer doen.
Al is 26 pond (per nacht) natuurlijk ook weer een fooitje, maar het is ook een soort sport natuurlijk
Rofl, leicester square. Het is daar altijd zo ontzettend tievus druk . Je kunt je kont daar vaak nooit keren, iedereen heeft zon stom kleine mini london boekje in de handen ' waar-o-waar moeten we heen?' Al die toeristen hebben ook een tempo waar ik met een scootmobiel nog rondjes om heen kan draaien! Bij elk restaurant staan rijen van files. En als je weer de tube in wil moet je eerst wachten op rijen met mensen die hun ticket opzoeken voor de Tube, ' waar-o-waar heb ik mn ticket toch gelaten?' en dan gezellig met zn 2en op de roltrap gaan staan.

Nee leicester square heb ik wel gehad
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66453182
Er is mij gevraagd wat ik als salaris verwacht, is er iemand hier die me wat advies kan geven? Ik heb geen relevante werkervaring, het gaat om sales/marketing en is een junior functie, daarnaast wordt woonruimte voor me betaald.
pi_66453883
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Rofl, leicester square. Het is daar altijd zo ontzettend tievus druk . Je kunt je kont daar vaak nooit keren, iedereen heeft zon stom kleine mini london boekje in de handen ' waar-o-waar moeten we heen?' Al die toeristen hebben ook een tempo waar ik met een scootmobiel nog rondjes om heen kan draaien! Bij elk restaurant staan rijen van files. En als je weer de tube in wil moet je eerst wachten op rijen met mensen die hun ticket opzoeken voor de Tube, ' waar-o-waar heb ik mn ticket toch gelaten?' en dan gezellig met zn 2en op de roltrap gaan staan.

Nee leicester square heb ik wel gehad
Mij zul je dus niet zien met zo'n boekje. Ik bereid me thuis wel voor en probeer alvast de layout van de omgeving te krijgen.
Niks is efficiënter als met een stalen gezicht de verkeerde kant uitlopen. 'Was ik allang van plan heur.' Da's ook het voordeel van alleen reizen, ik overleg wel met mezelf terwijl ik loop, hoef ik geen straathoek voor te bezetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:29:03 #97
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_66454442
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:47 schreef Niek. het volgende:
Er is mij gevraagd wat ik als salaris verwacht, is er iemand hier die me wat advies kan geven? Ik heb geen relevante werkervaring, het gaat om sales/marketing en is een junior functie, daarnaast wordt woonruimte voor me betaald.
Dat kan alles tussen de GBP10.000 en 40.000 zijn denk ik voor een junior functie als je woonruimte er ook bij in zit. Welke industrie? Welk bedrijf? Wat zijn je taken? Krijg je commissie? Heb je contacten? enz enz.

Het is niet makkelijk te zeggen zonder veel info. Kijk eens op jobsites om vergelijkbare functies te vinden om te kijken wat ze daarvoor willen betalen.
reset
pi_66454704
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef Individual het volgende:

[..]

Dat kan alles tussen de GBP10.000 en 40.000 zijn denk ik voor een junior functie als je woonruimte er ook bij in zit. Welke industrie? Welk bedrijf? Wat zijn je taken? Krijg je commissie? Heb je contacten? enz enz.

Het is niet makkelijk te zeggen zonder veel info. Kijk eens op jobsites om vergelijkbare functies te vinden om te kijken wat ze daarvoor willen betalen.
Ik heb je even een pm gestuurd
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:47:07 #99
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66456622
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik vind Maastricht levendig. Heb anderhalf jaar in het centrum gewoond en er waren altijd mensen op straat.
Dan moet je eens in Weert komen. Kun je om 18.00 uur al een kanon afschieten.
Goed, ik heb voor ik naar London kwam een project in Maastricht gedaan en bovendien heeft mijn vriendin haar master opleiding daar gedaan. Ken het dus ook wel een beetje. Als je Maastricht levendig vindt hoef je je over Portobello road geen zorgen te maken. Hartstikke levendig.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:53:41 #100
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66456826
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef BeamofLight het volgende:

Ik heb nog eens nagedacht over doe cheap-hotel discussie: die plaatjes hierboven van die Bark Side 60 euro bevestigen mijn keuze en de juistheid ervan.

Voor 26 pond een ontbijt wat je niet precies zo wil een 2 meter meer loopruimte? Nee easyhotel past mij beter en zo het zo weer doen.
Al is 26 pond (per nacht) natuurlijk ook weer een fooitje, maar het is ook een soort sport natuurlijk
Helemaal mee eens Beamoflight! Ik zou zo kunnen genieten van dat extra biertje dat je nog even drinkt in de stad, omdat je hotel geen lobby heeft. In gedachte denk je, dat kan makkelijker van die 26 euro die ik bespaar. In werkelijkheid bespaar je meer, want dat biertje wat je drinkt is goedkoper dan wat je in de lobby zou kopen... daar gaat het ook helemaal niet om. Het is de sport, niet de obsessie. Volgens mij begrijp ik precies wat je ermee bedoelt te zeggen. In mijn citytrip denk ik aan een bed, niet aan een hotel.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')