abonnement Unibet Coolblue
pi_66148017
Whehe het is deel 19
pi_66148052
Weet iemand ook al hoe het precies gebeurt is met dat meisje?
En waaraan ze is overleden?
Er gaan allemaal verhalen van tegen een boom geskied?

Sneu verhaal
pi_66150576
Nu tellen we ook allemaal voor twee, of niet?
pi_66150826
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef MaxMark het volgende:
Nu tellen we ook allemaal voor twee, of niet?
pi_66151403
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 08:38 schreef VlaDje het volgende:
Weet iemand ook al hoe het precies gebeurt is met dat meisje?
En waaraan ze is overleden?
Er gaan allemaal verhalen van tegen een boom geskied?

Sneu verhaal
Op DVHN staat dat ze inderdaad tegen een boom is geskied.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_66157182
tvp
Zo niet.. dan toch!
pi_66160490
FC Emmen wordt een satellietclubje. SC Heerenveen gaat Emmen helemaal opslokken.
Hoi.
pi_66162743
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:57 schreef pekel het volgende:
FC Emmen wordt een satellietclubje. SC Heerenveen gaat Emmen helemaal opslokken.
Vertel verder?
pi_66169947
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:57 schreef pekel het volgende:
FC Emmen wordt een satellietclubje. SC Heerenveen gaat Emmen helemaal opslokken.
Graag meer info uwer zijde over deze interessante ontwikkeling
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_66186947
Ja, wat is dat nou weer voor gezeik, samenwerken met die nepclub SC Heerenveen?
pi_66189166
Ah, morgenavond persconferentie dus.
pi_66191638
Nou, ik las net het volgende op Emmen.nu:
quote:
woensdag 18 februari 2009 om 11:05
Klopt A en B en beloftes worden gecombineerd de C en D junioren worden op postcode ingedeeld. Heerenveen heeft hiermee een groter scoutingsgebied en de C en D jeugd wordt hier sterker. Uiteindelijk gaan de besten door naar de B en A jeugd en naar de enige beloftenelftal. Wat weer goed is voor het niveau. Beide clubs kunnen vanuit deze beloftenelftal spelers vastleggen. Daarnaast wil heerenveen die tegen het 1ste aanzitten laten spelen bij FC Emmen
En zo gaat het dus worden. .
Hoi.
pi_66191911
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef pekel het volgende:
Nou, ik las net het volgende op Emmen.nu:
[..]

En zo gaat het dus worden. .
klinkt eigenlijk niet slecht
pi_66191940
-----
pi_66194170
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef VlaDje het volgende:

[..]

klinkt eigenlijk niet slecht
Niveau wordt hoger, en FC Emmen houdt bestaansrecht. .
Hoi.
pi_66194603
Dat hielden ze sowieso wel. Voordeeltje kan ook zijn dat als ze een beetje een band krijgen en Emmen draait weer wat mee, er ook wat Heerenveen fans af en toe hier een kijkje nemen.

Het misschien ooit wat meer gaat leven tussen Heerenveen en Emmen (lees: het gebied rond Assen/Beilen/Meppel).

Nja, het kan eigenlijk niet echt kwaad denk ik, zolang we niet echt een identiteitloos clubje worden!
pi_66194721
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:58 schreef JDx het volgende:
Dat hielden ze sowieso wel. Voordeeltje kan ook zijn dat als ze een beetje een band krijgen en Emmen draait weer wat mee, er ook wat Heerenveen fans af en toe hier een kijkje nemen.

Het misschien ooit wat meer gaat leven tussen Heerenveen en Emmen (lees: het gebied rond Assen/Beilen/Meppel).

Nja, het kan eigenlijk niet echt kwaad denk ik, zolang we niet echt een identiteitloos clubje worden!
Inderdaad. Zolang FC Emmen maar echt Emmens blijft (en dat blijft het) is een beetje hulp van bovenaf niet verkeerd. . Al blijf je in zekere zin toch een beetje Heerenveen 2, er zal veel invloed zijn vanuit hun kant.
Zal zeker positief werken als er resultaten komen, wat weer meer publiek en aandacht trekt.
Hoi.
pi_66201768
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef pekel het volgende:

[..]

Inderdaad. Zolang FC Emmen maar echt Emmens blijft (en dat blijft het) is een beetje hulp van bovenaf niet verkeerd. . Al blijf je in zekere zin toch een beetje Heerenveen 2, er zal veel invloed zijn vanuit hun kant.
Zal zeker positief werken als er resultaten komen, wat weer meer publiek en aandacht trekt.
Wat ook wel helpt voor het imago van FC Emmen is dat de mensen hier in de regio Heerenveen over het algemeen wel een symphatieke club vinden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_66231501
Maar toch is het ook ergens wel een nepclub. Schijnheilig ofzo, de zogenaamde voorbeeldige club van Nederland... dat zullen wel meer mensen met me eens zijn.

Ik zou liever samenwerken met FC Utrecht bijvoorbeeld. Maar wat goed, het kan geen kwaad denk ik, als je het niet alleen kan, moet je soms hulp vragen.
pi_66248380
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef JDx het volgende:
Maar toch is het ook ergens wel een nepclub. Schijnheilig ofzo, de zogenaamde voorbeeldige club van Nederland... dat zullen wel meer mensen met me eens zijn.

Ik zou liever samenwerken met FC Utrecht bijvoorbeeld. Maar wat goed, het kan geen kwaad denk ik, als je het niet alleen kan, moet je soms hulp vragen.
Gezien het imago van Fc Emmen in Drenthe denk ik dat Heerenveen beter overkomt dan FC Utrecht. Bovendien ziet het er naar uit dat Heerenveen de zaakjes goed voor elkaar heeft. Ook niet onbelangrijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_66248394


[ Bericht 100% gewijzigd door Knutknuttsson op 19-02-2009 19:11:33 (moet leren quoten) ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_66251626
Net persbericht gekregen, even copy/paste:
quote:
Emmen, 19 februari 2009


Samenwerking sc Heerenveen en FC Emmen


Vanavond, tijdens een in het Univé stadion gehouden persconferentie, is de officiële samenwerking tussen sc Heerenveen en FC Emmen bekend gemaakt. FC Emmen en sc Heerenveen zijn een samenwerkingsverband overeengekomen, de samenwerking heeft betrekking op de jeugdopleiding, scouting en de eerste selectie.

De jeugdopleidingen worden geïntegreerd tot een gezamenlijke voetbalacademie waarbij de spelers gelabeld zijn en blijven aan de postcodegebieden van elke BVO. Deze voetbalacademie wordt gevormd door vier regionale voetbalscholen in de regio Heerenveen en vier regionale voetbalscholen in de regio Emmen in samenwerking met de KNVB. Beide clubs hebben elk een voetbalschool, D-junioren en C-junioren.

De bovenbouw bestaat uit één B-junioren team, één A-junioren team en één Beloftenteam. Deze keuze is overeenkomstig het KNVB beleid ten aanzien van jeugdopleidingen betaald voetbal in de toekomst. Deze teams zullen onder een, nog nader te bepalen, gezamenlijke naam uitkomen. De scouting wordt gemeenschappelijk uitgevoerd.

FC Emmen krijgt de beschikking over zes sc Heerenveen talenten, die zich kunnen door ontwikkelen in de Jupiler League. De samenwerking leidt tot een kwalitatieve verbetering voor beide betaald voetbalorganisaties ten aanzien van de eerste selectie, scouting en de jeugdopleiding.


Met vriendelijke groet,


Henk Eising
algemeen directeur
pi_66254014
Nog niet dood jullie?
pi_66364007
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef JDx het volgende:
Maar toch is het ook ergens wel een nepclub. Schijnheilig ofzo, de zogenaamde voorbeeldige club van Nederland... dat zullen wel meer mensen met me eens zijn.

Ik zou liever samenwerken met FC Utrecht bijvoorbeeld. Maar wat goed, het kan geen kwaad denk ik, als je het niet alleen kan, moet je soms hulp vragen.
Ik denk dat Utrecht te ver weg ligt.
Nu met heerenveen is het nog een beetje "regionaal".

Heerenveen heb hun schaapjes op het droge, ik denk dat dit wel goed gaat komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')