abonnement Unibet Coolblue
pi_66131634
Ik zou graag zelf een lichtbox willen maken. Eerst een foto flink uitvergroten en deze dus van achteren laten belichten. Een beetje dat filmposter effect wat je in bioscopen ziet. Ik zie enkele doe het zelf sites, maar de informatie en tutorials lopen nogal uiteen.

Heeft er iemand misschien ervaring met het maken van zo'n lichtbox?

Even voor de duidelijkheid, ik wil dus zoiets zelf gaan maken: http://www.weilandworks.com/summerland/lightbox_overview.html

Tips, dingen waar ik op moet letten? Op welk materiaal moet ik de foto laten afdrukken?
  maandag 16 februari 2009 @ 19:57:24 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66131975
> subforum 'algemeen'.

Maar in welk opzicht verschillen die tutorials? Ik kan me voorstellen dat ze niet allemaal 't zelfde zijn, maar meestal is er toch wel te zien wat het eindresultaat zou moeten zijn. Heb je een paar voorbeelden van tutorials misschien?
Huilen dan.
pi_66132053
Ik kwam deze net tegen, dat ziet er nog redelijk 'te doen' uit http://au.geocities.com/freakydvd/backlit.pdf

Ze verschillen in de zin van materiaalkeuze En ze zijn allemaal in het engelse (inches enzo) en het liefst vraag ik het een Nederlander. Ook handiger dat ik dan gewoon kan vragen in welke winkel in de buurt ik bepaalde materialen kan kopen

En ik dacht, laat ik dit delen, misschien wil iemand anders dit ook gaan proberen
  maandag 16 februari 2009 @ 20:50:20 #4
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_66134605
lijkt me toch niet al te lastig? Goede egale verlichting, mooie bak eromheen knutselen en een mooi plaatje op het juiste matriaal. (semi-transparant-plastic oid?)
Formaat en soort omlijsting moet je toch zelf mooi vinden...
pi_66144593
hoe groot moet het worden?

benodigdheden :

-hout
-lampje
-diffuusdingie voor je lampje
-melkplexieglas
-gewoon plexieglas
een foto op folie afgedrukt
en een stopcontact
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_66144641
en als je het zelf niet wil maken maar eventueel gratis op de kop kan tikken ...stuur me maar ff een pm
Thank Drunk I'm a Goddess!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')