abonnement Unibet Coolblue
pi_66141197
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
IK heb net een betere component kabel voor de wii gekocht. Die van mij hapert wat.
Goed product, ik heb 'm ook! Vergeleken met composite zeker een vooruitgang!
  FOK!fotograaf maandag 16 februari 2009 @ 22:59:53 #77
145146 Andyy
pi_66142158
hebben mensen de Fiio E5 ?
  maandag 16 februari 2009 @ 23:03:52 #78
81996 Bond
License to kill
pi_66142403
Even een tvp neerzetten. Ik hoop dat dit topic wat minder snel gaat (of heel snel maar dan met relevante dingen, waar ik nu weer niet aan meewerk ... )
Geen commentaar
  maandag 16 februari 2009 @ 23:05:00 #79
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66142463
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Bond het volgende:
Even een tvp neerzetten. Ik hoop dat dit topic wat minder snel gaat (of heel snel maar dan met relevante dingen, waar ik nu weer niet aan meewerk ... )
Hij gaat wel snel
pi_66142735
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:59 schreef Andyy het volgende:
hebben mensen de Fiio E5 ?
Niet de E5, wel de E3. Ik snap de toegevoegde waarde van de E5 niet echt, de E3 is echt een leuk ding, zorgt er ook echt voor dat het geluid voller en harder wordt. Maar veel meer dan een paar dollar zou ik ook niet voor zo'n ding over hebben. Maar FiiO heeft sowieso leuke dingen
  FOK!fotograaf maandag 16 februari 2009 @ 23:22:30 #81
145146 Andyy
pi_66143294
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef lezut het volgende:

[..]

Niet de E5, wel de E3. Ik snap de toegevoegde waarde van de E5 niet echt, de E3 is echt een leuk ding, zorgt er ook echt voor dat het geluid voller en harder wordt. Maar veel meer dan een paar dollar zou ik ook niet voor zo'n ding over hebben. Maar FiiO heeft sowieso leuke dingen
De E3 heb ik al, ik vind het irritant dat er geen aan uit knop is en dat je die AAA batterijen moet gebruiken.
Ik heb de E5 besteld net iig. hij heeft ook een volume knop en ruist ook minder/niet heb ik gelezen (nu heb ik er weinig last van omdat m'n oordopjes veel ohm hebben )
pi_66143528
Ik heb mijn E3 nog niet echt gebruikt, maar ik ga binnenkort een eind op reis, dan zal ik hem wel tussen mijn oordopjes en mijn telefoon hangen.

Ben benieuwd naar je ervaring met de E5 dan, zo'n interne batterij is idd wel een voordeel.
  FOK!fotograaf maandag 16 februari 2009 @ 23:38:42 #83
145146 Andyy
pi_66143898
neem dan een paar extra batterijen mee
en plug je oordopjes uit als je ze niet gebruikt want dat ding blijft dan stroom vreten als ze erin zitten
pi_66146794
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Elias3 het volgende:
Ik heb dat horloge ook 2 weken geleden besteld en is ook nog niet verzonden maar ik ben toch echt niet zo ongeduldig dat ik de order ga cancellen Voor die prijs krijg je echt niet veel beters hoor, en door al die mailtjes en geschillen op paypal worden ze alleen nog maar langzamer
So what, ik heb wel een geschil op PP geopend, ik heb toch allang betaald, moeten ze gaan shippen/leveren!
Heb ik een mailtje gehad dat het wegens omstandigheden langer gaat duren?,nee!
Heb ik antwoord gehad om mijn ticket?,nee!
Hoe lang zou ik dan moeten wachten? 6 weken wachten op shipping, no way!
Hebben ze geantwoord op mijn geschil?,nee!
Ze hebben gewoon vet interne problemen en schuiven het af op leveranciers, wat heb ik daar nu aan? hun probleem hoeft niet het mijne te worden!
Ze moeten eerst maar eens leren organiseren/communiceren!
Als je iets in NL besteld, wordt je toch ook op de hoogte gehouden van je bestellings status!
pi_66147383
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

So what, ik heb wel een geschil op PP geopend, ik heb toch allang betaald, moeten ze gaan shippen/leveren!
Heb ik een mailtje gehad dat het wegens omstandigheden langer gaat duren?,nee!
Heb ik antwoord gehad om mijn ticket?,nee!
Hoe lang zou ik dan moeten wachten? 6 weken wachten op shipping, no way!
Hebben ze geantwoord op mijn geschil?,nee!
Ze hebben gewoon vet interne problemen en schuiven het af op leveranciers, wat heb ik daar nu aan? hun probleem hoeft niet het mijne te worden!
Ze moeten eerst maar eens leren organiseren/communiceren!
Als je iets in NL besteld, wordt je toch ook op de hoogte gehouden van je bestellings status!
http://dealextreme.com/fo(...)-204~threadid.265807


Lezen
pi_66147529
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef juan123nl het volgende:

[..]

Goed product, ik heb 'm ook! Vergeleken met composite zeker een vooruitgang!
Er is dus een verschil tussen composite en component?
pi_66147642
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:43 schreef Andyy het volgende:

[..]

je kan er harder mee slaan
impact komt op een kleiner gedeelte aan => meer trauma

iemand vroeg laatst aan me of ik er 1 voor 'm kon regelen
Ja, ik begrijp wel dat dit veel schade aan kan richten, daarom poste ik dat ook. Nergens anders goed voor dan om iemand letsel mee toe te brengen.
pi_66150144
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 07:57 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp wel dat dit veel schade aan kan richten, daarom poste ik dat ook. Nergens anders goed voor dan om iemand letsel mee toe te brengen.
Ik snap
Ik snap ook niet helemaal waarom je zoiets in de kast zou willen hebben, met een vlindermes kan je tenminste nog een appeltje schillen maar een boksbeugel dient echt geen enkel ander doel dan iemand verwonden.
pi_66151591
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:01 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik snap
Ik snap ook niet helemaal waarom je zoiets in de kast zou willen hebben, met een vlindermes kan je tenminste nog een appeltje schillen maar een boksbeugel dient echt geen enkel ander doel dan iemand verwonden.
De meeste mensen bestellen zo'n boksbeugel om te kunnen zeggen dat ze hem 'hebben'.
Denk niet dat veel mensen hem ook 'echt' gaan gebruiken voor het echte doel van de boksbeugel.
pi_66151627
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:50 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

De meeste mensen bestellen zo'n boksbeugel om te kunnen zeggen dat ze hem 'hebben'.
Denk niet dat veel mensen hem ook 'echt' gaan gebruiken voor het echte doel van de boksbeugel.
Zelfde als met die BB guns..leuk voor de heb...ach dat is alles wat op DX staat leuk voor de heb.
pi_66152579
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Zelfde als met die BB guns..leuk voor de heb...ach dat is alles wat op DX staat leuk voor de heb.
Dat snap ik dus niet, met een vlindermes kan je nog een beetje spelen en met een BB gun op blikjes schieten maar een boksbeugel is toch totaal zinloos?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:19:55 #92
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66152681
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet, met een vlindermes kan je nog een beetje spelen en met een BB gun op blikjes schieten maar een boksbeugel is toch totaal zinloos?
kan je er flesjes bier mee openen dan heb je er nog wat aan

vooral besteld door pubers: de ideale cockring
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66152720
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef Negentien het volgende:
Bedankt voor je reactie!

Weet je toevallig ook of deze de grens over mogen, want ik ga ervanuit dat dit niet de originele zijn
Kun je dan geen boete krijgen of zoiets dergelijks?
Is te verwaarlozen.
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:22:53 #94
78498 classpc
I don't like change
pi_66152802
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Zelfde als met die BB guns..leuk voor de heb...ach dat is alles wat op DX staat leuk voor de heb.
Ja dat is het succes van dat soort winkels.
En soms staat er ook nog wat tussen wat je gebruiken kunt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_66153394
Er zitten ook wat handige dingetjes tussen hoor. Maar het meeste is inderdaad "hebben"
En zo'n boksbeugel heb ik ook. Ooit gekocht in Praag maar hij ligt hier idd alleen maar om te liggen, is nog nooit m'n huis uit geweest. En een paar keer iets doormidden slaan is toch wel leuk om de een of andere reden, zal wel in de aard van de man zitten
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_66155367
Ik wil ook een aantal dingetjes bestellen.

Ik wil ook bst een paypalaccount aanmaken als dat moet maar ik heb geen dollars... wel euros

Hoe zit dat? Kun je bij paypal dollars kopen voor je euro's? wat kost dat?
Accepteren ze euro's?

Ik snap ook niet zo goed hoe dit zo goedkoop kan zijn allemaal. Dingen waar je in nl 20 x de prjis voor betaald.

gr
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:42:17 #97
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66155443
Je kan gewoon met euro's betalen, PayPal rekent het voor je om (voor een voor hun gunstige wisselkoers, meestal 2 of 3 cent lager dan de echte koers).
Het is goedkoper omdat bijna alles wat je hier koopt in China word gemaakt, en de verzendkosten door het verzendbedrijf, en dus de overheid, worden gesubsidieerd.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66155651
en ik las ook ergens iets over aangeven dat het gifts zjin modat het anders ingenomen kan worden bji de douane. Hoe doe ik dat en doen jullie dat?

btw tnx macorgaz
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:50:57 #99
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66155735
Het wordt altijd als een gift verklaard, al is dat niet nodig omdat het als je de de bestelde dingen verdeeld over meerdere orders de douane sowieso niet naar je pakketje kijkt (zelfs niet als er een pistool-vormig ding in zit ).
Je kan alleen als je echt heel erg bang bent ook nog het item 1888 toevoegen, dan wordt het DX-logootje van de verpakking gehaald.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66156218
quote:
Heb ik niks aan, is niet voor mij van toepassing ik heb pas op 1 Feb besteld, das 1 maand na dat chinese nieuwjaar!
Ook dat de tickets wel nu normaal lopen heb ik ook niks aan, want de mijn eis al donderdag aangemaakt.
Al dat gepraat heb ik zoiezo niks aan, werken moeten ze, shippen/verzenden ipv smoesjes op een forum plaatsen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')