abonnement Unibet Coolblue
pi_66265612
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW *rent naar de xenos na haar werk*
Whieh!! Dank je wel voor de tip zeg die wil ik ook!!

By the way, wel gebento-ed vandaag, maar mijn telefoon is nu leeg dus foto komt vanavond!
pi_66270112
Lang leve de xenos
Ik heb de blauwe vierkante van die serie, erg handig. Word van de vakantie nog keer langs om te kijken voor keer wat andere kleuren.

Heb ook net een bento- pakketje binnen als cadeautje voor een vriendin
En gratis extra item gekregen das altijd leuk! (erg fijne e-bayseller Bento_Delicious weet niet of jullie er ook bekend mee zijn) Altijd fijne snelle service, netjes verpakt etc. dus aanrader!

Baal dat me camera leeg was en ik dat ding telkens vergeet op te laden dus geen foto's van me vorige bento

----edit----
Ik ga volgende week dus naar Den Haag op jacht naar Furikake in ieder geval en ander spul wat ik kan gebruiken in de keuken en/of bento's.

Nog tips / adressen/ must-see ?

[ Bericht 11% gewijzigd door vahmpcat op 20-02-2009 12:34:29 ]
pi_66273330
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef vahmpcat het volgende:


Heb ook net een bento- pakketje binnen als cadeautje voor een vriendin
En gratis extra item gekregen das altijd leuk! (erg fijne e-bayseller Bento_Delicious weet niet of jullie er ook bekend mee zijn) Altijd fijne snelle service, netjes verpakt etc. dus aanrader!
Ja, bij hem heb ik ook zowat al mijn bento-spullen gekocht, idd erg goede verkoper En wat extra's krijgen is altijd leuk
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 14:26:32 #54
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66277081
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef vahmpcat het volgende:
Lang leve de xenos
Ik heb de blauwe vierkante van die serie, erg handig. Word van de vakantie nog keer langs om te kijken voor keer wat andere kleuren.

Heb ook net een bento- pakketje binnen als cadeautje voor een vriendin
En gratis extra item gekregen das altijd leuk! (erg fijne e-bayseller Bento_Delicious weet niet of jullie er ook bekend mee zijn) Altijd fijne snelle service, netjes verpakt etc. dus aanrader!

Baal dat me camera leeg was en ik dat ding telkens vergeet op te laden dus geen foto's van me vorige bento

----edit----
Ik ga volgende week dus naar Den Haag op jacht naar Furikake in ieder geval en ander spul wat ik kan gebruiken in de keuken en/of bento's.

Nog tips / adressen/ must-see ?
Bento_Delicious heeft een erg goede service en een heel vriendeljke eigenaresse

En ik citeer even uit eigen werk :
Op de Gedempte Burgwal moet je iig zijn: Yong Da horecabenodigdheden heeft sushi mallen (geen konijntjes e.d.), grasafscheidinkjes, lunchboxes (een laags) en traditionele bento dozen - Supermarkt Wah Nam Hong heeft zeven soorten furikake en sushi mallen met beertjes en gezichtjes en hartjes.
Bij de Amazing Oriental supermarkt op de Grote Marktstraat hebben ze heeeeeel veel ingredienten.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66278691
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef Macka66 het volgende:

[..]


En ik citeer even uit eigen werk :
Op de Gedempte Burgwal moet je iig zijn: Yong Da horecabenodigdheden heeft sushi mallen (geen konijntjes e.d.), grasafscheidinkjes, lunchboxes (een laags) en traditionele bento dozen - Supermarkt Wah Nam Hong heeft zeven soorten furikake en sushi mallen met beertjes en gezichtjes en hartjes.
Bij de Amazing Oriental supermarkt op de Grote Marktstraat hebben ze heeeeeel veel ingredienten.
Aha, erg handig.
Ik heb in Amsterdam ooit wel rijstvormpjes gevonden een set van 4 met daarin een sterrtje, vierkantje, beertje en een hartje ofzo, best handig en erg kleine vormpjes ook. Maar het is me inderdaad vooral om de furikake te doen e.d we zien wel of er dan vormpjes tussen zitten die ik nog niet heb ^.^
Dank u in ieder geval!
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 15:30:52 #56
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66280000
Oh, en ook op de Gedempte Burgwal zit Toko Mega. Die heeft strooiflessen met verschillende smaakjes sesamzaad, leuk om je eigen furkake mee te brouwen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66284480
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb er 1 bij de Halfords gekocht, 3 bakjes en blijft tot 6 uur warm ( wel even een folietje erover heen doen, anders wil hij nog wel eens lekker. Bakjes kunnen eventueel ook in de magnetron als je ze langer dan 6 uur mee hebt.

Klik

Kost maar 10 euro
Die heb ik ook. Bevalt prima.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66287524
Ik ben vanmiddag even langs de Halfords geweest, maar ik heb het ding nog niet meegenomen. Zo lelijk en een beetje log Nog even over nadenken, want het is op zich wel heel goedkoop natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66287990
Hij is wel lelijk en log inderdaad maar ik vond dat absoluut acceptabel aangezien ik hem zelden gebruik. Zoveel geld uitgeven aan een echte Mr.Bento voor die paar keer dat ik hem gebruik vond ik gewoon echt onzin.
Helemaal omdat ik nog maar moet zien hoe lang ik dat bento's maken ga volhouden.
Ik heb hem toen gekocht met het motto: als ik hem vaak gebruik en het bento maken me goed bevalt kan ik altijd nog een keer een echte kopen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66306752
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vanmiddag even langs de Halfords geweest, maar ik heb het ding nog niet meegenomen. Zo lelijk en een beetje log Nog even over nadenken, want het is op zich wel heel goedkoop natuurlijk.
Misschien idee om hem zelf te pimpen?

Ben toch echt wel curieus naar hoe het ding er nu uitziet, maar halfords zit hier niet echt op een handige lokatie vanaf mijn huiske gezien. Ben al blij als ik met carnaval op de deurmat hier in brabant vanmiddag de xenos in het centrum haal Met wat pech optocht ofzo...
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 09:44:26 #61
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66307037
Ik moest meteen denken aan deze gepimpte Mr. Bento


Meer moois hier
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66307895
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:44 schreef Macka66 het volgende:
Ik moest meteen denken aan deze gepimpte Mr. Bento
[ afbeelding ]

Meer moois hier
Wat een stoere look heeft die gekregen, maar inderdaad zoiets moet toch ook te doen zijn voor die van de Halfords? Of simpeler met stickers (gewone of van die raamstickers misschien?)

En dit is de bento die ik gemaakt heb voor mijn vriend gisteren, hij heeft er een foto van gemaakt nog voor ik beneden was en dat heeft blijkbaar het laatste beetje batterij opgezogen wat er nog in zat. Hij heeft dit thuis gegeten, want toen bleek zijn les uit te vallen...
Niet echt heel goede foto, beetje vreemd donker aan een kant, maar het was ook nog erg vroeg he.
(en het konijntje kijkt een beetje twijfelachtig somehow, ik denk dat het zijn lot tegemoed zag )

pi_66307950
Wat een leuk konijntje zeg, ondanks zijn sombere blik
pi_66309301
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:40 schreef vahmpcat het volgende:

Wat een stoere look heeft die gekregen, maar inderdaad zoiets moet toch ook te doen zijn voor die van de Halfords? Of simpeler met stickers (gewone of van die raamstickers misschien?)

De Xenos had een tijdje terug ook erg leuke laptopstickers, dus misschien kan ik die er ook voor gebruiken.
Vandaag wel bakvormpjes en siliconen muffinvormpjes gehaald
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66315074
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De Xenos had een tijdje terug ook erg leuke laptopstickers, dus misschien kan ik die er ook voor gebruiken.
Das ook wel een goed plan inderdaad, even op maat knippen en dat hoort ook wel goed te blijven zitten.
Eventueel als je crea bent met stof (bijv vilt?) kan je er jasje voor maken met knoopjes ofzo, lijkt me best leuk om zo'n ding heen. Maar goed eerst het echte ding van de week maar es gaan bekijken toch

Kom net van de xenos en silicon ronde muffinvormpjes bijgehaald, setje van wat rooie, wat blauwe en wat gele. Je kan niet genoeg van die dingen hebben.

En wat ik wederom in het assortiment spotte zijn van die herbruikbare ijsklontjes, met van dat plastic eromheen. Kostte maar paar cent en top voor in de zomer, je wilt immers niet dat door zomers weer je voedsel te warm word en/of bederft als je geen koelkast in de buurt hebt! Gewoon erbij in tasje doen of ze tussen je eten in proppen. Heb ze nu in allerlei tinten blauw
pi_66315170
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef vahmpcat het volgende:

[..]


Kom net van de xenos en silicon ronde muffinvormpjes bijgehaald, setje van wat rooie, wat blauwe en wat gele. Je kan niet genoeg van die dingen hebben.
die heb ik ook ja, erg handig
pi_66328393
Geen gele sterrentjes bij ons in Utrecht *sniffff*!!!
Maar heb wel paar leuke nieuwe silconen vormpjes meegenomen en soort van mannelijke kleine bento boxjes (1 laag) wel lief met vliegtuig en auto handig voor erbij!!

Vrijdag was mega hectisch, dus vandaar nu nog even de foto:

Er zat in: veldsla, avocado, cherry tomaatjes, penguin met wasabi. Zwarte olijven, peultjes en paprika.

[ Bericht 0% gewijzigd door Amthezia op 21-02-2009 23:34:14 ]
pi_66334804
Ohhh dat pinguintje is echt te lief Amthezia!
Kheb ze ook keer gezien in een aapje en een kuikentje, kmoet toch echt volgende keer als ik bestel er zoiets bij doen. "Moet" als ik wat furikake heb gekocht in den haag toch waarschijnlijk van mezelf keer bestellen aangezien je te leuke strooidingen daar voor hebt ook (ja je moet toch ergens excuus voor jezelf vinden he )

Kriebelt ook bij een paarsige bentobox op het moment om te bestellen, raar genoeg zijn er bijna geen paarse!

Maar hijs wel duur dus twijfel nog ookal is ie wel echt huuuge, dus zou voor hele lange dagen zijn. Ookal is zoiets dan wel weer geschikt als het weer lekker weer word om voor 2 personen een picknick in te maken ook. Maar op het moment is alle hint van lekker weer buiten nog niet aanwezig... regen.. grijs.. nog meer regen
pi_66337884
hmm waar kan je die bestellen???? PAARS *i just love it!*
pi_66344990
Haha, ik kijk f mee
pi_66346136
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:19 schreef Amthezia het volgende:
hmm waar kan je die bestellen???? PAARS *i just love it!*
Ik ben een enorme paarsfan en dit is het dichtste bij op een laptoplunchdinges na die ik op ebay gevonden krijg op ebay



duur maar paaaaars ga em denk ik a.s dinsdag bestellen met wat geluk
Ookal is ie echt huge, dan neem ik gewoon 1 laag mee alst niet nodig is ofzo. (hijs 1070ml & 1450 ml O.o)
En kheb ook een leuke gezien een groene met mieren, en dies ook hip, dus dilemma
T'is toch erg die verleidingen

[ Bericht 8% gewijzigd door vahmpcat op 22-02-2009 18:28:36 ]
pi_66349134
Hmm hijs wel gaaf zeg! GROOT ook!!!
Heb je een link van die ebay shop, ben wel benieuwd wat ze nog meer hebben
Mijn man wil wat coolere bento's hebben, en deze zou ideaal zijn (maar misschien wel met iets minder bloemen!)
pi_66349805
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:09 schreef Amthezia het volgende:
Hmm hijs wel gaaf zeg! GROOT ook!!!
Heb je een link van die ebay shop, ben wel benieuwd wat ze nog meer hebben
Mijn man wil wat coolere bento's hebben, en deze zou ideaal zijn (maar misschien wel met iets minder bloemen!)

http://stores.ebay.com/JA(...)846873QQftidZ2QQtZkm
--> de link van het bento-deel van zijn ebay shop.

Kom er net wel achter dat hij enige is geloof ik die die box heeft en vanuit USA is duuuur kwa verzendkosten

Je hebt ook van die grotere man-sized bento's aangezien die gewoon meer voedsel nodig hebben op een dag. Ik weet niet of deze seller die ook heeft maar ik weet wel dat seller "mindofjapan" een paar bento's had voor mannen, simpeler en strakker in design vaak en vaak ook zwart en past rond de 900ml a 1000ml in. Weet niet precies wat ie zoekt? Maar ik kan me minder bloemen voor een man inderdaad voorstellen, mijn vriend weigert te schattige designs op het doosje zelf meestal.
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 20:45:26 #74
45833 crew  Fogel
pi_66352230
Mhhh, misschien dat mijn kinderen wel fatsoenlijk eten als de presentatie zo is. Zal het een keer testen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 22 februari 2009 @ 20:50:35 #75
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66352430
Mijn moeder heeft tijdens de verhuizing vaatwastabletten in mijn bento gedaan
"ja, ik vond het er wel een handig doosje voor".
Gelukkig ging de lucht er na 1 vaatwasbeurt wel uit
Als ik weer tijd heb, ga ik zeker weer bento's maken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')