abonnement Unibet Coolblue
pi_66348770
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:54 schreef Mark het volgende:
Ach, met de thuiswedstrijd erbij genomen zullen we het maar karma noemen
Dat zou zomaar kunnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 februari 2009 @ 20:01:46 #127
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66350658
Lucky NEC
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_66350989
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:01 schreef Paul het volgende:
Lucky NEC
Paultjuhhhhhhhhh
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_66352191
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:20 schreef -J-D- het volgende:
Ach, in Nijmegen wordt steeds minder naar Vitesse gekeken, volgens mij. Weet niet of dat met de resultaten te maken heeft, maar het genot om boven Vitesse te staan is minder aanwezig. Mij boeit het ook niet zoveel, ik ben wel een van de weinige Nijmegenaren die Vitesse niet zo'n erge club vind
Dat 'beste van Gelderland' gelul boeit me ook niet, maar wel plek 8
pi_66352542
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:20 schreef -J-D- het volgende:
Ach, in Nijmegen wordt steeds minder naar Vitesse gekeken, volgens mij. Weet niet of dat met de resultaten te maken heeft, maar het genot om boven Vitesse te staan is minder aanwezig. Mij boeit het ook niet zoveel, ik ben wel een van de weinige Nijmegenaren die Vitesse niet zo'n erge club vind
Als Vitesse plaats 8 afpikt van NEC zal dat wel veranderen Maar met de zege tegen Utrecht en het speelschema moet NEC wel heel tegenvallende resultaten gaan halen willen ze het uit handen geven. Naja, NEC staat nu nog 9e maar ik denk dat NAC wel te pakken valt, die zakken steeds verder af.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 februari 2009 @ 21:15:10 #131
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66353241
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat 'beste van Gelderland' gelul boeit me ook niet, maar wel plek 8
Plaats 9 bedoel je
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 22 februari 2009 @ 21:26:19 #132
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66353618
Nee, 8
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 februari 2009 @ 21:28:25 #133
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66353725
quote:
Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef Mark het volgende:
Nee, 8
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 februari 2009 @ 21:28:52 #134
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66353749
NAC staat op 8
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 22 februari 2009 @ 22:00:54 #135
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66354846
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:16 schreef DeVinger het volgende:
Jammer dat we geen onderling duel meer hebben. Teleurstelling dit resultaat voor mij. Toch weer de bevestiging dat NEC niet de vorm verloren heeft. Tis geen topvorm meer, maar wel voldoende om waarschijnlijk boven Vitesse te blijven zo.
Wie weet in de play-offs, daar moet nog wat worden rechtgezet Maar de competitie duurt nog te lang voor zulke conclusies, 6 punten verschil is zo weggewerkt.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_66359136
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:01 schreef Paul het volgende:
Lucky NEC
Dramatisch FC Utrecht

Ja, wij waren ook slecht, maar we winnen tenminste nog

Doen we in ieder geval IETS goed vandaag!
pi_66360203
Heeft iemand een mooie sluitende uitleg over wanneer je plek 8 en wanneer je plek 9 moet halen voor play offs? Ik ben de draad kwijt.
  maandag 23 februari 2009 @ 00:58:57 #138
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66360367
Alleen 5 t/m 8 spelen playoffs. Indien de bekerwinnaar lager geplaatst is, zal dat wel 4/7 worden, denk ik? Volgens mij is nummer 9 sowieso niet in beeld voor playoffs
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_66360560
quote:
Op maandag 23 februari 2009 00:58 schreef Mark het volgende:
zal dat wel
quote:
denk ik?
quote:
Volgens mij
Hom3r vroeg om een sluitend verhaal

Ik zou het jullie trouwens niet kunnen vertellen.....
  maandag 23 februari 2009 @ 02:33:24 #140
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66361687
Ok, dan krijg je een sluitend verhaal:

REGLEMENT DEELNAME EUROPESE CLUBCOMPETITIES EN
PLAY-OFF VOOR EUROPEES TICKET BETAALD VOETBAL
SEIZOEN 2008/'09

1. De hoogst geklasseerde betaaldvoetbalorganisatie na 34 speelronden in de Eredivisie is
kampioen van Nederland en heeft op grond daarvan in het seizoen 2009/'10 direct toegang tot
de groepsfase in de Champions League.
De nummer 2 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden heeft op grond van deze
klassering in het seizoen 2009/'10 toegang tot de derde kwalificatieronde Champions League.
De nummer 3 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden heeft op grond van deze
klassering in het seizoen 2009/'10 toegang tot de UEFA Cup (UC) en zal (evenals de winnaar
van de KNVB beker seizoen 2008/'09) instromen in de play-off UC.
De nummer 4 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden heeft op grond van deze
klassering in het seizoen 2009/'10 toegang tot de UC en zal instromen in de derde
kwalificatieronde UC. Indien de nummer 4 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden
zich heeft geplaatst voor deelname aan de KNVB beker finale en hierin uitkomt tegen één van
de nummers 1, 2 of 3 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden zal hij, ongeacht
winst of verlies in de KNVB beker finale, instromen in de play-off UC. Het daarbij vrijkomend
UC ticket voor de derde kwalificatieronde zal alsdan vergeven worden aan de nummer 5 van
de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden. Indien de nummer 4 van de ranglijst in de
Eredivisie na 34 speelronden zich heeft geplaatst voor deelname aan de KNVB beker finale
en hierin uitkomt tegen een deelnemer niet behorend tot de nummers 1, 2 of 3 van de ranglijst
in de Eredivisie na 34 speelronden zal hij, enkel bij winst in de KNVB beker finale, alsnog
instromen in de play-off UC. In dit laatste geval zal het vrijkomend UC ticket voor de derde
kwalificatie ronde alsdan vergeven worden aan de nummer 5 van de ranglijst in de Eredivisie
na 34 speelronden.
2. De KNVB beker finale wordt bij aanvang van de play-off voor Europees Ticket (ET) gespeeld.
De winnaar van de KNVB beker wordt conform de UEFA voorschriften ingeschreven voor de
play-off UC tenzij:
a. de winnaar van de KNVB beker finale zich reeds als kampioen of als nummer 2 van
de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden heeft geplaatst voor de
(kwalificatieronde van de) Champions League, dan wordt (alsnog) de verliezend
finalist ingeschreven voor de play-off UC. Het bestuur betaald voetbal heeft, indien
noodzakelijk, de bevoegdheid vorengaande regeling ten aanzien van de verliezend
finalist te wijzigen c.q. aan te passen conform de UEFA voorschriften geldend voor het
seizoen 2009/'10;
b. beide deelnemers aan de KNVB beker finale zich reeds als kampioen én nummer 2
van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden hebben geplaatst voor de
(kwalificatieronde van de) Champions League.
In de hiervoor onder b. genoemde situatie worden de UEFA Cup-tickets doorgeschoven. Het
nog te vergeven play-off UC-ticket komt ten goede aan de nummer 4 van de ranglijst in de
Eredivisie na 34 speelronden. Het derde kwalificatieronde UC-ticket komt vervolgens ten
goede aan de nummer 5 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden, die derhalve niet
deelneemt aan de play-off ET. Zijn plaats in de play-off ET wordt dan ingenomen door de
© KNVB 2008 Reglement Europese clubcompetities en play-off voor Europees ticket -2-
nummer 9 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden. De desbetreffende deelnemers
in de eerste ronde komen alsdan overeenkomstig de regeling in artikel 9 tegen elkaar uit.
3. In het seizoen 2008/'09 wordt na afloop van de competitie in maximaal 2 ronden een play-off
ET gespeeld om één plaats in de tweede kwalificatieronde UC. Aan de in dit artikel bedoelde
play-off ET wordt deelgenomen door de nummers 5 tot en met 8 van de ranglijst in de
Eredivisie na 34 speelronden, tenzij hiervan overeenkomstig het bepaalde in dit reglement
wordt afgeweken.
4. Indien deelnemers uit de Eredivisie in de eindrangschikking gelijk zijn geëindigd, is voor het
bepalen van de deelname aan en de positie in de play-off ET het doelsaldo bepalend. Is dit
gelijk dan beslist het aantal vóór gescoorde doelpunten. In afwijking van het bepaalde in
artikel 17 van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal is, indien ook het aantal vóór
gescoorde doelpunten gelijk is, het totale resultaat van de onderlinge wedstrijden beslissend
waarbij de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten dubbel tellen. Indien ook deze regeling
geen beslissing brengt, beslist het lot.
5. De play-off ronden ET worden gespeeld volgens het zogeheten 'best of three' principe,
bestaande uit een uit- en een thuiswedstrijd en, indien beide wedstrijden in een ronde in een
gelijkspel zijn geëindigd of beide wedstrijden een verschillende winnaar kennen, een derde
wedstrijd.
6. In de onderlinge play-offwedstrijden ET speelt de hoogst geklasseerde deelnemer in de
Eredivisie na 34 speelronden de eerste wedstrijd uit en daarna de tweede wedstrijd thuis
(hierna te noemen: "thuisvoordeel").
Indien er sprake is van een derde beslissende wedstrijd speelt de hoogst geklasseerde
deelnemer in de Eredivisie na 34 speelronden in de derde wedstrijd thuis.
In het geval de lokale situatie hiertoe aanleiding geeft, kan een club die op basis van de
eindrangschikking het thuisvoordeel heeft behaald, een verzoek indienen bij het bestuur
betaald voetbal om af te zien van dit thuisvoordeel. De betreffende club speelt dan de eerste
wedstrijd thuis en daarna de tweede wedstrijd uit. Het bestuur betaald voetbal beslist, gehoord
hebbende de lokale autoriteit van de tegenstander.
In het geval de lokale situatie hiertoe aanleiding geeft, kan een club, die op basis van de
eindrangschikking de eerste wedstrijd thuis speelt, na verkregen schriftelijke toestemming van
de tegenstander, een verzoek indienen bij het bestuur betaald voetbal om de eerste wedstrijd
uit te spelen en daarna de tweede wedstrijd thuis.
In het geval de lokale situatie hiertoe aanleiding geeft, kan een club die de derde wedstrijd
thuis speelt, na verkregen schriftelijke toestemming van de tegenstander, een verzoek
indienen bij het bestuur betaald voetbal om de derde wedstrijd uit te spelen. Het verzoek om
af te zien van het mogelijk thuis spelen van een eventueel te spelen derde wedstrijd dient door
het bestuur betaald voetbal te zijn ontvangen uiterlijk 24 uur voordat de tweede wedstrijd van
de desbetreffende play-offronde ET is gespeeld.
7. Indien overeenkomstig het bepaalde in artikel 4 van dit reglement een derde wedstrijd dient te
worden gespeeld, geldt dat in deze wedstrijd gescoorde uitdoelpunten niet dubbel tellen. Bij
een gelijke stand na 90 minuten (plus de eventuele extra speeltijd) zal de wedstrijd als volgt
worden verlengd:
a. onmiddellijk na het verstrijken van de reguliere speeltijd, wordt opnieuw geloot voor de
doelkeuze;
b. er wordt 2 x 15 minuten verlengd (waarbij de in de verlenging gescoorde
uitdoelpunten niet dubbel tellen);
c. na 15 minuten wordt van doel gewisseld;
d. indien de wedstrijd, nadat 2 x 15 minuten is gespeeld, niet door een van beide teams
is beslist, valt de beslissing door het nemen van strafschoppen op de wijze zoals is
vastgelegd in de Spelregels Veldvoetbal.
© KNVB 2008 Reglement Europese clubcompetities en play-off voor Europees ticket -3-
8. De stand op de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden bepaalt welke deelnemers in de
eerste ronde tegen elkaar uitkomen overeenkomstig de navolgende regeling:
- in wedstrijd A, de nummer 8 tegen de nummer 5;
- in wedstrijd B, de nummer 7 tegen de nummer 6;
Indien een deelnemer aan de eerste ronde wedstrijden van de play-off ET (alsdan nog)
deelneemt aan de finale van de UEFA Cup op woensdag 20 mei 2009, wordt de
desbetreffende ronde van de play-off ET voor die deelnemer en zijn tegenstander gespeeld
volgens een knock-out systeem waarbij de ronde bestaat uit een uit- en een thuiswedstrijd te
spelen op zaterdag 16 en zondag 24 mei 2009. Bij het winnen van de finale van de UEFA Cup
door een deelnemer aan de eerste ronde wedstrijden van de play-off ET, vervalt de
returnwedstrijd op zondag 24 mei 2009 en plaatst de tegenstander van deze deelnemer zich
automatisch voor de tweede ronde wedstrijden van de play-off ET.
Indien een deelnemer aan de eerste ronde wedstrijden van de play-off ET (alsdan nog)
deelneemt aan de KNVB beker finale zullen de eerste ronde wedstrijden van de play-off ET
voor alle deelnemers worden gespeeld volgens een knock-out systeem waarbij de ronde
bestaat uit een uit- en een thuiswedstrijd op donderdag 21 en zondag 24 mei 2009.
Bij het winnen van de KNVB beker finale door een deelnemer aan de eerste ronde wedstrijden
van de play-off ET, zal de plaats van deze deelnemer in de play-off ET worden ingenomen
door de nummer 9 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden conform het bepaalde in
artikel 9 van dit reglement.
Indien de desbetreffende deelnemers in een knock-out systeem alsdan evenveel punten
hebben behaald, is het doelsaldo bepalend voor het behalen van de volgende ronde.
Is ook het doelsaldo van de desbetreffende deelnemers gelijk, dan wordt de volgende regeling
gehanteerd:
a. de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten tellen dubbel;
b. indien de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten geen uitsluitsel geven, wordt een
verlenging gespeeld:
- onmiddellijk na het verstrijken van de reguliere speeltijd van de tweede
wedstrijd in een speelronde, wordt opnieuw geloot voor de doelkeuze;
- er wordt 2 x 15 minuten verlengd;
- na 15 minuten wordt van doel gewisseld;
- de in de verlenging door de uitspelende deelnemer gescoorde doelpunten
tellen dubbel;
- indien de wedstrijd, nadat 2 x 15 minuten is gespeeld, niet door een van beide
deelnemers is beslist, valt de beslissing door het nemen van strafschoppen op
de wijze zoals is vastgelegd in de Spelregels Veldvoetbal.
Indien een deelnemer aan de eerste ronde wedstrijden van de play-off ET (alsdan nog)
deelneemt aan de finale van de UEFA Cup én de KNVB beker finale zal de desbetreffende
ronde van de play-off ET voor die deelnemer en zijn tegenstander bestaan uit één wedstrijd
die wordt gespeeld op zondag 24 mei 2008 op het terrein van de deelnemer die het hoogst
geklasseerd is in de Eredivisie na 34 speelronden.
Indien overeenkomstig het bepaalde in voornoemde regeling één wedstrijd dient te worden
gespeeld, geldt dat in deze wedstrijd gescoorde uitdoelpunten niet dubbel tellen. Bij een
gelijke stand na 90 minuten (plus de eventuele extra speeltijd) zal de wedstrijd als volgt
worden verlengd:
a. onmiddellijk na het verstrijken van de reguliere speeltijd, wordt opnieuw geloot voor de
doelkeuze;
b. er wordt 2 x 15 minuten verlengd (waarbij de in de verlenging gescoorde uitdoelpunten niet
dubbel tellen);
c. na 15 minuten wordt van doel gewisseld;
d. indien de wedstrijd, nadat 2 x 15 minuten is gespeeld, niet door een van beide teams is
beslist, valt de beslissing door het nemen van strafschoppen op de wijze zoals is vastgelegd in
de Spelregels Veldvoetbal.
© KNVB 2008 Reglement Europese clubcompetities en play-off voor Europees ticket -4-
9. Indien één van de nummers 5 t/m 8 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden zich
heeft geplaatst voor deelname aan de KNVB beker finale en hierin uitkomt tegen de nummer 1
of 2 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden, neemt hij niet deel aan de play-off ET.
Zijn plaats in de play-off ET wordt dan ingenomen door de nummer 9 van de ranglijst in de
Eredivisie na 34 speelronden. De desbetreffende deelnemers komen in de eerste ronde
alsdan overeenkomstig de navolgende regeling tegen elkaar uit:
- in wedstrijd A: de laagst geëindigde betaaldvoetbalorganisatie van de ranglijst in de
Eredivisie na 34 speelronden tegen de hoogst geëindigde betaaldvoetbalorganisatie;
- in wedstrijd B: de op één na laagst geëindigde betaaldvoetbalorganisatie van de
ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden tegen de op één na hoogst geëindigde
betaaldvoetbalorganisatie;

Bron
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_66361898
Dat weet ik zelfs door simpelweg Football Manager te spelen
(ok ik geef toe, ik heb het na het eerste volledige seizoen ook op de KNVB opgezocht)
pi_66362789
Dus als bv AZ - Twente de bekerfinale wordt en zij tevens de nr1 en 2 in de competitie worden dan doet de nr 9 mee aan de playoffs en als de nr 5,6,7 of 8 uit de competitie de beker wint doet de nr 9 ook mee aan de playoffs ipv dat team... als ik het allemaal goed begrijp zo even vlug doorlezend.

Redelijk kans dat het gebeurd dus... AZ-Twente lijkt me meest voor de hand liggende bekerfinale momenteel. En momenteel zitten de nrs 1,2,5,8,9,16,17,18 nog in de beker. Die drie degradatiekandidaten halen de finale niet lijkt me (zou wat zijn, Volendam of roda in de finale tegen kampioen AZ... krijg je team uit jupiler league in europa cup )

Ik snap alleen dit stuk niet:
quote:
De nummer 4 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden heeft op grond van deze
klassering in het seizoen 2009/'10 toegang tot de UC en zal instromen in de derde
kwalificatieronde UC. Indien de nummer 4 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden
zich heeft geplaatst voor deelname aan de KNVB beker finale en hierin uitkomt tegen één van
de nummers 1, 2 of 3 van de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden zal hij, ongeacht
winst of verlies in de KNVB beker finale, instromen in de play-off UC. Het daarbij vrijkomend
UC ticket voor de derde kwalificatieronde zal alsdan vergeven worden aan de nummer 5 van
de ranglijst in de Eredivisie na 34 speelronden
. Indien de nummer 4 van de ranglijst in de
Eredivisie na 34 speelronden zich heeft geplaatst voor deelname aan de KNVB beker finale
en hierin uitkomt tegen een deelnemer niet behorend tot de nummers 1, 2 of 3 van de ranglijst
in de Eredivisie na 34 speelronden zal hij, enkel bij winst in de KNVB beker finale, alsnog
instromen in de play-off UC. In dit laatste geval zal het vrijkomend UC ticket voor de derde
kwalificatie ronde alsdan vergeven worden aan de nummer 5 van de ranglijst in de Eredivisie
na 34 speelronden
.
In die gevallen zijn er dan géén play-offs?
pi_66362796
Jammer dat er niets meer te halen is in Hamburg (op voetbalgebied)
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66366047
quote:
Lasse Schöne is vanavond te gast bij Sport aan Tafel, het wekelijkse live programma op voetbalkanaal Eredivisie Live. Hij komt daar zijn prijs ophalen. De technicus van N.E.C. noteerde de snelste tijd dit seizoen tijdens het spel ‘Koppen Rollen’.
Sport aan Tafel met Lasse Schöne, Alfons Groenendijk en Koen Verweij: vandaag om 19:30 uur op Eredivisie Live.
quote:
De UEFA Cup wedstrijd tegen HSV wordt aanstaande donderdag live uitgezonden op de Duitse zender ZDF. De wedstrijd in de HSH Nordbank Arena begint om 18:15 uur, de uitzending van 'SPORTextra' om 18:05 uur.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_66366658
Ga ff naar schone kijken vanavond

Ik weet niet of we nou echt lucky NEC genoemd kunnen worden na de overwinning gister op Utrecht.
Beiden teams maakte aanspraak op winst, gelijkspel of verlies. Het spel was niet denderend, maar ook dan kan er een winnaar komen. En dit was NEC, omdat Utrecht op cruciale momenten fouten maakte. Eerst Vorm die de bal liet glippen (na een krachtig schot van El Ak), en daarna stond de verdediging van Utrecht te slapen en kon Tshibamba 'm zo inkopen. Toch wel verdiend lijkt me.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 23 februari 2009 @ 11:35:33 #146
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66368135
Zoals ik al zei: thuis won Utrecht onverdiend, per saldo heeft iedere club een keer gezwijnd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_66369861
Tegen Volendam gaat een belangrijke wedstrijd winnen. Als we die winnen (zal denk ik knap lastig worden). Dan staan we er waarschijnlijk heerlijk bij.

Feyenoord tegen vitesse
Kan alleen maar gunstig uitvallen voor ons, omdat het toch concurenten onder ons zijn.

AZ - Groningen
Laten we hopen dat Groningen punten laat liggen hier.

NAC- Sparta
Zal Sparta de slechte reeks te boven zijn. Hoop op een oplevening van sparta (speelde niet slecht tegen twente).

Utrecht - Ajax
Zou gunstig voor ons zijn als Ajax won.

Met andere woorden. Als we winnen in Volendam. En Utrecht en NAC verliezen. Dan staan we plots weer 7e. En is alles weer mogelijk!
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 23 februari 2009 @ 13:28:25 #148
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66371490
Volendam uit gaat echt moeilijk worden, NEC heeft het altijd lastig met de kleintjes.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 23 februari 2009 @ 13:30:11 #149
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_66371555
Hoewel we thuis makkelijk gewonnen hebben van Volendam kan het nog best lastig worden om nu van ze te winnen. We zijn het aan de stand verplicht maar ik heb een aantal wedstrijden bekeken van Volendam en ze zijn de laatste tijd niet slecht aan het spelen.

Als we winnen staan we er inderdaad goed voor
  maandag 23 februari 2009 @ 15:27:51 #150
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66375695
Het gaat regenen in Hamburg. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')