abonnement Unibet Coolblue
pi_68461266




In een antikapitalistische bui gekocht.
pi_68475858
Mmm, het "welk boek heeft de fokker het laatst gelezen" is weg of kan ik niet vinden. Heb 3 dagen geleden het boek I am Legend (160 pagina's in het Engels) ontvangen en vandaag uitgelezen. Vond de film leuk, maar nu ben ik er zeer boos over. Wat een afschuwelijke verkrachting van een echt geniaal boek! Ik wil nooit meer een film zien die gebasseerd is op een boek, ik kan er wel om janken.

Als je van zombie's kan genieten is I am Legend een echte must have, een van de beste boeken die ik ooit gelezen heb, heerlijk! Ik heb trouwens geen idee of het vertaald is in het Nederlands.

Vandaag binnengekomen:





Deel 2 had ik al gekocht, had niet door dat er ook een deel 1 was (stond niet op de voorkant)
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_68480065
pi_68495585
Had per ongeluk teveel geld op mijn creditcard gestort (stond positief), dus reden om nog wat te bestellen

Allereerst deze voor mijzelf. Is deel 5 van een (volgens recensies) zeer goede militiaire science fiction reeks (ik lees graag militaire science fictie). Hier een uitleg van dit genre: http://en.wikipedia.org/wiki/Military_science_fiction



Daarnaast als cadeautje voor het dochtertje van een vriendin dit boekje gekocht, ze is zelf lerares Engels en haar halve familie is Engels, vandaar dat ik een Engels boek geef voor haar 2e verjaardag:

I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_68516268


pi_68539335
Vandaag 10 pockets (7 Engelse en 3 Nederlandse gekocht) op de vrije markt. Nu moet ik echt stoppen, moet nu meer dan 70 boeken lezen die ik dit jaar gekocht heb

Wel 2 uitgelezen vorige week! Dus we staan niet stil...
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_68553167
Hugo Borst - Alle ballen op Heintje

Schitterend!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 19:22:24 #183
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_68597516
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is dit boek?

Er is net een nieuw boek over Nietzsche uitgekomen: Morgenrood. Het lijkt mij een erg interessant boek. Heb jij die toevallig gelezen?

Boek op bol.com.
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_68629259
Uit London de volgende boeken meegenomen:










HP 1 tm 7

pi_68633814
zijn de boeken in londen goedkoper dan op http://bookdepository.co.uk (verzendkosten zitten in de prijs)? Zou je voor mij een titel kunnen opzoeken op de site en vergelijken met wat jij ervoor betaald hebt? Ik zit altijd te twijfelen of het nu goedkoper is om naar Londen te gaan om ze daar te kopen of online aan te schaffen.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_68635450
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:00 schreef Kahlen het volgende:
zijn de boeken in londen goedkoper dan op http://bookdepository.co.uk (verzendkosten zitten in de prijs)? Zou je voor mij een titel kunnen opzoeken op de site en vergelijken met wat jij ervoor betaald hebt? Ik zit altijd te twijfelen of het nu goedkoper is om naar Londen te gaan om ze daar te kopen of online aan te schaffen.
De chicklit die ik gekocht heb was allemaal halve prijs of 25% korting, dus ik weet niet of dat wel realistisch is als ik dat zou vergelijken. Ik heb bij WHSmith gekeken bij de uitverkooptafels en in de rekken waarop staat 'Buy 1 get 1 half price'. Ze hebben er ook een wand met boeken die nieuw zijn en waar de helft van afgaat en op die manier heb ik twee boeken voor nog geen 3,50 GBP per stuk gekocht

Ik heb The Alchemyst voor je opgezocht, die kostte mij in de winkel 5,99 GBP en via bookdepository kost ie 5,22 GBP. Ik zou ze bestellen als je niet naar London (of de UK in general natuurlijk) gaat, maar mocht je daar op vakantie/stedentrip/whatever gaan denk ik wel dat het de moeite waard is om een boekenwinkel binnen te stappen
pi_68638293
Heb jij gezegd dat ik een lul ben?
pi_68646503
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb The Alchemyst voor je opgezocht, die kostte mij in de winkel 5,99 GBP en via bookdepository kost ie 5,22 GBP. Ik zou ze bestellen als je niet naar London (of de UK in general natuurlijk) gaat, maar mocht je daar op vakantie/stedentrip/whatever gaan denk ik wel dat het de moeite waard is om een boekenwinkel binnen te stappen
Bedankt voor het nakijken. Ik ga de komende tijd niet naar Londen, maar dacht: ik kan een dagje op en neer gaan en boeken kopen en weer terug (lekker dagje uit), maar dat moet ik dus niet doen om te besparen op boeken. Mmm, nu een andere reden bedenken om een dagje te gaan shoppen in Londen
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_68702866

  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:59:07 #190
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_68714331
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:15 schreef Kahlen het volgende:
Had per ongeluk teveel geld op mijn creditcard gestort (stond positief), dus reden om nog wat te bestellen

Allereerst deze voor mijzelf. Is deel 5 van een (volgens recensies) zeer goede militiaire science fiction reeks (ik lees graag militaire science fictie). Hier een uitleg van dit genre: http://en.wikipedia.org/wiki/Military_science_fiction
Ik wist niet dat dat een sub-genre was. Ik dacht dat SF toch meestal wel over intergalactische oorlogen en zulks ging (hyperion, dune, foundation etc.).
Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:02:35 #191
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_68714441
Geen leesboeken deze keer, maar een aantal boeken meegenomen van een paar dagen in Duitsland: de gids van de Dresdener Gemäldegalerie en het Berlijnse Pergamonmuseum, en twee boeken over Dresden vóór de bombardement en de wederopbouw.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:21:09 #192
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_68715041
Niet gekocht, wel geleend. Een boek waar ik al zeker 4 jaar naar opzoek ben. Was niet te vinden, wordt dan ook al jaren niet meer gedrukt. De bibliotheek ergens in Limburg (geloof ik) zou m moeten hebben, en de slegte in Groningen, maar bij beiden kom ik eigenlijk nooit

Maar goed, ik heb m nu:

En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:25:30 #193
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_68715163
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef Pien85 het volgende:
Niet gekocht, wel geleend. Een boek waar ik al zeker 4 jaar naar opzoek ben. Was niet te vinden, wordt dan ook al jaren niet meer gedrukt.
Tipje: http://boekwinkeltjes.nl/

Kun je zoeken bij vrijwel al die leuke, al dan niet stoffige, tweedehands zaakjes. Lang zo leuk niet als er daadwerkelijk binnenlopen, maar handig als je iets zoekt
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:30:16 #194
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_68715302
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Tipje: http://boekwinkeltjes.nl/

Kun je zoeken bij vrijwel al die leuke, al dan niet stoffige, tweedehands zaakjes. Lang zo leuk niet als er daadwerkelijk binnenlopen, maar handig als je iets zoekt
Ook gezocht Maar het boek is geloof ik in '76 voor het laatst gedrukt... Dus het schoot niet echt op Maar goed, ik ben gelukkig
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:32:02 #195
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_68715346
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:30 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ook gezocht Maar het boek is geloof ik in '76 voor het laatst gedrukt... Dus het schoot niet echt op Maar goed, ik ben gelukkig
Ik zag hem er nu net drie keer bij staan En als je nog oude boeken over hebt is BookMooch ook een mooie optie. Kun je ook zowat alle oude boeken vinden. Het is maar een tip, voor de volgende keer .
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:38:18 #196
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_68715514
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:32 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik zag hem er nu net drie keer bij staan En als je nog oude boeken over hebt is BookMooch ook een mooie optie. Kun je ook zowat alle oude boeken vinden. Het is maar een tip, voor de volgende keer .
Je zegt nu hele foute dingen he Boeken OVER hebben? Dat kan niet, echt niet, nooit niet, boeken kun je niet over hebben, dat is bijna net zo erg als te veel boeken hebben, dat kan ook niet
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:50:08 #197
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_68715788
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Je zegt nu hele foute dingen he Boeken OVER hebben? Dat kan niet, echt niet, nooit niet, boeken kun je niet over hebben, dat is bijna net zo erg als te veel boeken hebben, dat kan ook niet
Stel je voor: je hebt 200 boeken. Je loopt op een boekenmarkt. Je ziet een interessant boek. Je komt thuis en blijkt het al te hebben. Dan heb je er eentje over.

Stel je voor: iemand geeft je een boek. Ze zegt er bij 'deze vind je vast leuk'. Dat klopt, want het staat al in je kast. Dan heb je er eentje over.

Stel je voor: je hebt een paar boeken met dezelfde kaft, en eentje met een andere kaft. Dan zie je voor weinig geld dat boek met de 'juiste' kaft. Dan heb je er eentje over.

Kan best, hoor.

Oh, en ik heb al drie keer een kast bij moeten bouwen. Te veel boeken kan inderdaad niet. Te weinig kastruimte, tijdelijk, wel
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:52:26 #198
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_68715838
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Stel je voor: je hebt 200 boeken. Je loopt op een boekenmarkt. Je ziet een interessant boek. Je komt thuis en blijkt het al te hebben. Dan heb je er eentje over.

Stel je voor: iemand geeft je een boek. Ze zegt er bij 'deze vind je vast leuk'. Dat klopt, want het staat al in je kast. Dan heb je er eentje over.

Stel je voor: je hebt een paar boeken met dezelfde kaft, en eentje met een andere kaft. Dan zie je voor weinig geld dat boek met de 'juiste' kaft. Dan heb je er eentje over.

Kan best, hoor.

Oh, en ik heb al drie keer een kast bij moeten bouwen. Te veel boeken kan inderdaad niet. Te weinig kastruimte, tijdelijk, wel
Man, je moest s weten wat ik allemaal aan dubbele boeken heb.. Ik kan er geen afstand van doen, want wat nou als ik ga verhuizen en ik raak dr 1 kwijt? Of mijn moeder wil er 1 lenen en ik wil net op dat moment ook dat boek lezen? Of, of of... Nouja... Ik heb psychische issues
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:55:11 #199
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_68715898
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:52 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Man, je moest s weten wat ik allemaal aan dubbele boeken heb.. Ik kan er geen afstand van doen, want wat nou als ik ga verhuizen en ik raak dr 1 kwijt? Of mijn moeder wil er 1 lenen en ik wil net op dat moment ook dat boek lezen? Of, of of... Nouja... Ik heb psychische issues
Ik heb één boek dubbel gehouden omdat het een erg mooie gebonden uitgave was die ik voor weinig geld kon kopen. Maar verder vind ik het bewaren van dubbele boeken niet echt nodig. Zo zeldzaam zijn de meeste boeken die ik heb nu ook weer niet En dan was er nog iets met kastruimte, weet je wel..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_68838324
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')