abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_234753
hAI ALLEMAAL.
Vond het heel opvallend het gesprek van Willem Ruud en Bart over het geld. Het leek mij een beetje vissen, zo van "als jij wint Bart doe jij dat dan ook? Heeft hij dat nu ook toegezegd trouwens. Leuk was dat met die sneeuw.
  woensdag 22 december 1999 @ 19:36:00 #2
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_234754
Leuke uitzending, hoogtepunt voor mij natuurlijk het advies van Ruud: “Zoek een stukje bos op en ga gillen.” (Húúúú, ik gil altijd in het enge bos)

Ook heel leuk was Karins reactie toen Bart geknipt werd, Willem kan ook goed bieslook knippen, als het opgedroogd is zit het vast leuk.
Barts uitleg tijdens de sportquiz voor de kijkers van rechts naar links…
Ik moest erg lachen om het kerstliedje in de piepschuim-sneeuw.

Terug uit het enge bos
pi_234755
Ik vondt het een leuke uitzending dit keer, Ruud die gewoon door blijft spelen op zijn gitaar als de rest hem het piepschuim toegooit en zoals we nu dus allemaal weten geven Ruud, Willem, Karin en Bart een bedrag als ze winnen aan elkaar. En dat is een goed en net gebaar van allemaal. Verder een goede uitzending dus.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_234756
sinds tijden was dit echt een leuke aflevering, er werd veel lol gemaakt en gelachen. Zoals het nu is, is het haast jammer dat er een van Karin, Ruud en Bart weg moet.
ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
pi_234757
Kvon 't ook een leuke uitzending.
Meer valt er ook niet over te zeggen volgens mij
Ben benieuwd hoe doordevil zich hieruit gaat redden
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_234758
Goeie uitzending vanavond. Volgens mij denkt Ruud dat hij wint, hij zat de buit al te verdelen, tsjonge wat een misser.
Wat zal hij op zijn neus kijken als Bart wint, want dat gaat ie... zeker weten!!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  Redactie Frontpage woensdag 22 december 1999 @ 20:12:00 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_234759
Heb ik weer wat gemist;-(
vanavond kijken dan maar. Wordt close call tussen r en b in de finale. K gaat er natuurlijk uit en w krijgt 13 procent van de stemmen. b: 39 en r 48

wacht maar af

  † In Memoriam † woensdag 22 december 1999 @ 20:15:00 #8
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_234760
quote:
op 12-22-1999 om 07:32 PM schreef itsme het volgende:
hAI ALLEMAAL.
Vond het heel opvallend het gesprek van Willem Ruud en Bart over het geld. Het leek mij een beetje vissen, zo van "als jij wint Bart doe jij dat dan ook? Heeft hij dat nu ook toegezegd trouwens. Leuk was dat met die sneeuw.

Volgens mij was dit een gesprek tussen Bart en Ruud. Bart heeft niks toegezegd tegen Willem

The future is after you
pi_234761
No way dat Ruud gaat winnen, hij ligt nu al gigantisch achter op Bart.
Tuurlijk word het een spannende race, met Judas Willem als toeschouwer want die is echt geen partij.
Ik lees net dat boze bellers naar de Telegraag hebben gebeld om Willem donderdagavond eruit te donderen.
Maar wat de Telegraaf daar nou mee te maken heeft, weet ik ook niet, ze hadden beter naar VOO kunnen bellen.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_234762
Otaku-san of zoiets. Ik denk dat jij beter moet lezen en kijken. Ten eerste zat Willem wel bij dit gesprek in bad, en vertelde dat hij dat ook zou doen. Ten tweede Ik VROEG in mijn stukje of Bart iets had toegezegd. vroeg,van vragen weet je wel.
pi_234763
Was inderdaad wel een leuke uitzending deze keer. Willem heeft dus duidelijk zijn roeping gevonden als kapper. Ik dacht eerst dat hij Bartje wel even zou verknippen, maar nee, het viel me alleszins mee. Het zag er wel fatsoenlijk uit.
Gaat het eigenlijk wel goed met Ruud, hij zit zo hysterisch te doen in dat bad. Of zullen het de zenuwen zijn?
Ik vind het trouwens wel komisch hoe Bart Chriet Titulaer nadoet(vergeef me als de naam verkeerd gespeld is).

Even tussendoor, ik had van een collega gehoord dat Karin de tent zal verlaten vanavond. Had ze namelijk in de Telegraaf gelezen, en die heeft tot nu toe gelijk gehad, zei ze. We wachten met spanning af

Groetjes
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 23 December 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')