gouden ringquote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef schijffie het volgende:
stel, je krijgt bij elk product dat je terug opstuurt een hele rits aan producten van datzelfde merk terug. Wat zou dan het beste zijn om terug te sturen?
Een televisie van Daewoo ofzo. En dat je dan een auto, schip, vliegtuig, scheepsmotor en weetikveel wat allemaal krijgt.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef schijffie het volgende:
stel, je krijgt bij elk product dat je terug opstuurt een hele rits aan producten van datzelfde merk terug. Wat zou dan het beste zijn om terug te sturen?
wel beetje realistisch blijvenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een televisie van Daewoo ofzo. En dat je dan een auto, schip, vliegtuig, scheepsmotor en weetikveel wat allemaal krijgt.
sow dat is netjes van ze!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb wel een half jaar geleden een klacht ingediend bij Comedy Central omdat het behoorlijk mis ging met de uitzendingen. (ondertiteling die ontbrak of die niet bij de uitgezonden serie/aflevering hoorde, uitzendingen die maar voor de helft werden uitgezonden) En toen kreeg ik het complete eerste seizoen van Scrubs thuisgestuurd als dank voor mijn oplettendheid
vond ik ook welquote:
Er zijn nog steeds storingen... EPG klopt niet, ondertitels kloppen niet.. Het is nog steeds dramaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vond ik ook wel
en nu hoop ik op nog meer storingen in de uitzending want ik wil seizoen 2 ook hebben
Dat was niet de moeite geweest, ze storten alleen het aankoopbedrag terugquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:16 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik had ooit een pak bedorven Chocomel, echt verschrikkelijk ranzig (en nog binnen de houdbaarheidsdatum). Had ik eigenlijk ook een klacht over moeten sturen bedenk ik me nu
hoera, 2 euro... nouja toch maar ff cashenquote:Geachte heer/mevrouw Zero_Empathy,
Hartelijk dank voor uw email van 16-2-2009 over CoolBest Strawberry Hill.
Wij vinden het vervelend dat u in het bezit bent gekomen van een pak CoolBest Strawberry Hill, waarvan de inhoud niet aan uw verwachtingen voldeed en wij bieden u daarvoor onze verontschuldigingen aan.
Uw melding hebben wij besproken met de medewerkers van onze Kwaliteitsdienst. Omdat zij niet over gegevens beschikken zoals tht en productiecode kunnen zij niet aangeven waarom er bij u in het pak alleen maar water zat. Wel kunnen wij u meedelen dat er geen identieke reacties zijn ontvangen.
Dit neemt echter niet weg dat het door u aangetroffen pak CoolBest Strawberry Hill niet voldeed aan uw verwachtingen.
Graag willen wij u het aankoopbedrag van uw verpakking vergoeden.
Vriendelijk vragen wij u ons uw bank- of gironummer te laten weten, zodat wij deze vergoeding van ¤ 2,- aan u kunnen overmaken.
Met vriendelijke groet,
Friesland Foods ConsumentenService
Adriana van der Wilk
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
daar stonden wel leuke foto's bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef schijffie het volgende:
stel, je krijgt bij elk product dat je terug opstuurt een hele rits aan producten van datzelfde merk terug. Wat zou dan het beste zijn om terug te sturen?
Dat was niet de 7up hoor, lightproducten smaken sowieso viesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:21 schreef Gitarist het volgende:
Ik had een keer een heel vies smakende fles 7up light (ja toentertijd heette dat nog zo). Erover geklaagd, fles met aankoopbon opgestuurd. Even later kreeg ik een tray met 24 blikjes 7up light
En dat van dat water was wel echt of..?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef Zero_Empathy het volgende:
gister ff een mail gestuurd dat er water in mijn pak coolbest zat
kreeg ik net een mail terug:
[..]
hoera, 2 euro... nouja toch maar ff cashen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |