jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En dat van dat water was wel echt of..?
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef djkoelkast het volgende:
Merk weet ik niet meer, klacht ook niet, maar ik kreeg ook nog een keer een kaartje met "wat een koekebakkers!" en daarop € 1 geplakt
daar kan je 10 jaar mee vooruitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:07 schreef honda1990 het volgende:
Mijn moeder heeft een keer een potje oregano gekocht waar rozemarijn in zat, teruggestuurd en van verstegen(geloof ik) een pakket twv. 150 gulden aan kruiden teruggekregen
Helaas niet, wij eten nogal gekruid, maar ik vond dit dus echte topservice.quote:
Zat er echt maar 1 chocolaatje in?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef Qwea het volgende:
Ik. Bij unox omdat de soep naar zeep smaakte. Een blik soep, wat ragout en wat van die ragout pasteitjes gekregen.
Bij ben and jerry's omdat in de chunkey monkey maar 1 chocolade ding te vinden was. Tegoed bon voor een nieuwe pot gekregen.
Bij friesche vlag omdat er een dikke smerige bruine bal in mn vanille vla zat (heerlijk over mn nek gegaan naderhand ) tegoed bon voor een nieuw pak vla gehad.
En deze ;
[ afbeelding ]
Bij de dekamarkt. Ja, dat is een made ja ook heerlijk over mn nek gegaan. Geld terug gehad en nooit meer kersen daar gekocht
Hmm, ja, een beestje in een potje groenten... Kan gebeuren... Komt vers van het land, beestjes soms ook...quote:Op maandag 16 februari 2009 12:53 schreef McFarmer het volgende:
Tijd geleden een potje doperwten van o'lacy:
[ afbeelding ]
tegoedbon gehad van o'lacy van € 2,50.. hiermee niet akkoord gegaan
consumentenbond heeft nog niet gereageerd
Je zult maar een allergie hebben voor kokos...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:03 schreef Blue Thunder het volgende:
Een pak zachte nougat smaakte naar kokos. Als ik er ergens van gruwel is het kokos..
mail gestuurd, kreeg een brief terug (had mijn adres op voorhand erin gezet ) met de vraag of ik de verpakking terug wilde sturen met inhoud.
Dit gedaan en een paar dagen later kreeg ik een pakket thuis met verschillende pakken nougat (zonder kokos) en een begeleidende brief erbij dat ze het onderzocht hebben.
Het bleek dat de machines niet goed schoon gemaakt waren na productie van nougat met kokos
Er zat echt maar 1 banaantje in. Het stikte wel van de walnotenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zat er echt maar 1 chocolaatje in?
Dan heb ik waarschijnlijk de rest opgegeten en hem weer op de band gezet.
Nee geintje, het lijkt me wel raar omdat er constant word gekeken of het ijs goed is. En dan meen ik ook echt constant.
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:53 schreef McFarmer het volgende:
Tijd geleden een potje doperwten van o'lacy:
[ afbeelding ]
tegoedbon gehad van o'lacy van € 2,50.. hiermee niet akkoord gegaan
consumentenbond heeft nog niet gereageerd
GETVER wat zijn al die groene bolletjes om je garnaal heen?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:53 schreef McFarmer het volgende:
Tijd geleden een potje doperwten van o'lacy:
tegoedbon gehad van o'lacy van € 2,50.. hiermee niet akkoord gegaan
consumentenbond heeft nog niet gereageerd
Ziet er inderdaad echt niet uit als doperwten .quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
GETVER wat zijn al die groene bolletjes om je garnaal heen?
whahaha ik ook, zal me benieuwen of ze er nou nog steeds intrappen, FOK! doet dit nu toch al dik 4 jaar toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:40 schreef moby92 het volgende:
Net een beetje rond gemaild naar Friesche Vlag, Ben & Jerry's en Bolletje. Ben benieuwd wat het resultaat is. Wherters pak ik ook nog even mee.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
GETVER wat zijn al die groene bolletjes om je garnaal heen?
Maar wel alsnog te weinig soepballen...quote:Op zondag 15 februari 2009 18:30 schreef RijstNatie het volgende:
Wie heeft wel eens een klacht ingediend over een bepaald product, waarna je een hele zooi gratis kreeg
Ik had laatst een klacht over te weinig soepballen van unox soep, kreeg toen 6 blikke gratis
Ik werk zelf op een brouwerij en dit samen met rommel in de flesjes zijn klachten die wel eens voorkomen. Die 25 cl flessen zijn jupiler flessen. En het is smerig als je ziet wat mensen allemaal in lege flessen stoppen. Zelfs de beste spoelmachine krijgt nooit 100% van alle flesjes 100% schoon. Van stoffen zakdoeken tot tampons etc.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef djkoelkast het volgende:
Alfa. Klacht: 1 flesje bier was 25cl ipv 33 (fysiek kleiner flesje). Resultaat: 1 nieuw flesje bier via pakketpost
gatverdamme waarom stopt iemand in godsnaam tampons in bierflesjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef huize het volgende:
[..]
Ik werk zelf op een brouwerij en dit samen met rommel in de flesjes zijn klachten die wel eens voorkomen. Die 25 cl flessen zijn jupiler flessen. En het is smerig als je ziet wat mensen allemaal in lege flessen stoppen. Zelfs de beste spoelmachine krijgt nooit 100% van alle flesjes 100% schoon. Van stoffen zakdoeken tot tampons etc.
Gadverdamme Waarom dat vertellen en iedereen daarover na laten denken tijdens het drinken van een biertjequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
gatverdamme waarom stopt iemand in godsnaam tampons in bierflesjes
en dan ook echt gebruikte tampons ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef huize het volgende:
Geen flauw idee maar ik heb het zien voorbij komen. Weet niet of het vaak gebeurd sta nmlk alleen bij uitzondering bij de vullerij te helpen.
Normaliter worden deze flessen er door een zogenaamde inspector uitgevist maar die dingen hebben ook hun defecte/onderhouds dagen. Dus dan gaat er wel eens een flesje door met een propje of een kroonkurk op de bodem. Grote dingen (zoals een tampon) worden vrijwel altijd gespot door 1 van de inspectors op de hele lijn.
je had onder het mailtje dat je naar lays stuurde heel nutteloos je eigen huis adres gezet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef larry_flynt het volgende:
Ooit een grote doos met chips van de Lays gehad.
Had een mailtje gestuurd of ze soms de smaak van de chips, sour cream, hadden veranderd. het smaakte plotseling heel anders.
En toen kreeg ik een hele doos met rotzooi.
Weet ik eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
je had onder het mailtje dat je naar lays stuurde heel nutteloos je eigen huis adres gezet?
Hoe weet je hoe Dreft smaakt? Ooit eens jouw afwassop opgedronken?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja! Naar Dreft ja !! Ik vind het dus nog steeds niet lekker, maar flessen waaruit die ik na die eerste keer dronk, smaakten dus echt niet zo erg naar Dreft, wel een raar smaakje maar niet zo erg als toen.
Ik ga het proberen met Ferrero Rocher, wormen erin stoppen en retour sturen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Qwea het volgende:
lays kun je niet mailen alleen maar schrijven zie ik
gaarne dan een doosje naar mij op sturenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ga het proberen met Ferrero Rocher, wormen erin stoppen en retour sturen.
Wie weet krijg ik een vrachtlading met Ferrero Rocher chocolade.
pringles welquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Qwea het volgende:
lays kun je niet mailen alleen maar schrijven zie ik
das dan weer jammer, misbruik maken van de situatie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:47 schreef mrPanerai het volgende:
.maar ik wou wel eens testen hoe klantvriendelijk ze waren een aangezien het gewoon per post was verstuurd heb ik een maand later een nieuwe mail gestuurd met de melding dat er nog niks was aangekomen...Daags nadien stond UPS met 3 onderbroeken en 2 T-shirts aan de deur. Klasse service hoor.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:10 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
das dan weer slim, gebruik maken van de situatie.
gisteren al gedaanquote:
Fo Real?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Nowak het volgende:
Ik heb een keer een mail gestuurd dat ik elke keer bij het zien van de Werthers Origional reclame moest huilen omdat ik dan weer moest denken aan mijn overleden opa. 5 zakken gekregen. Reclamespotje komt echter nog steeds soms langs.
Jammer dat er zoveel misbruik van gemaakt wordtquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ga ook maar wat verzinnen dan
Boeie, ze raken geen klanten kwijt en het is ook nog een soort van reclame.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jammer dat er zoveel misbruik van gemaakt wordt
Maar echt he, 1 flesje bier opsturen is behoorlijk duur. Hadden ze me beter een gratis krat tegoedbon kunnen geven ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef huize het volgende:
Geen flauw idee maar ik heb het zien voorbij komen. Weet niet of het vaak gebeurd sta nmlk alleen bij uitzondering bij de vullerij te helpen.
Normaliter worden deze flessen er door een zogenaamde inspector uitgevist maar die dingen hebben ook hun defecte/onderhouds dagen. Dus dan gaat er wel eens een flesje door met een propje of een kroonkurk op de bodem. Grote dingen (zoals een tampon) worden vrijwel altijd gespot door 1 van de inspectors op de hele lijn.
ik prop ze meestal ook vol met zooiquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef huize het volgende:
[..]
Ik werk zelf op een brouwerij en dit samen met rommel in de flesjes zijn klachten die wel eens voorkomen. Die 25 cl flessen zijn jupiler flessen. En het is smerig als je ziet wat mensen allemaal in lege flessen stoppen. Zelfs de beste spoelmachine krijgt nooit 100% van alle flesjes 100% schoon. Van stoffen zakdoeken tot tampons etc.
Is wel waar, maar als iedereen het doet..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Boeie, ze raken geen klanten kwijt en het is ook nog een soort van reclame.
Dat is zo, ik had hem wel direct de dag na mijn klacht dus dat was heel netjes en Alfa blijft het lekkerste, dus ik koop het toch welquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef huize het volgende:
Tsja dat zal wel afhankelijk zijn van iedere brouwerij's ideen m.b.t. klachtenbehandeling/afhandeling.
whehehquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef hdmedewerker het volgende:
Ik had ooit een lege kitkat in de verpakking zitten. Ook een brief gestuurd en kreeg maar 1 kitkat terug:')
terugbellen dat je daar geen genoegen mee neemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:56 schreef jack4ya het volgende:
Vriendlief zat met een flinke tros kinderen om tafel en beet op glas! Dacht eerst: "Ach, het zal..." Maar de tweede hap was weer raak. Acuut iedereen opgedragen zijn/haar eten laten vallen (uit de mond).
En toen voor 10 man/kinders eten moeten afhalen...
(Ging om glazen potten, soort van chicken-tonight product_
Gebeld naar de supermarkt... "ow werkelijk?" was de reactie?
Niet gevraagd naar productie datum, naar niets eigenlijk.
Ik vertrouwde ze niet en er is gebeld naar de fabrikant:
Uiteindelijke score? 2 bonnen van 2,50
(dat compenseert ook echt de kosten en het ongemak )
ombudsman?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:56 schreef jack4ya het volgende:
Vriendlief zat met een flinke tros kinderen om tafel en beet op glas! Dacht eerst: "Ach, het zal..." Maar de tweede hap was weer raak. Acuut iedereen opgedragen zijn/haar eten laten vallen (uit de mond).
En toen voor 10 man/kinders eten moeten afhalen...
(Ging om glazen potten, soort van chicken-tonight product_
Gebeld naar de supermarkt... "ow werkelijk?" was de reactie?
Niet gevraagd naar productie datum, naar niets eigenlijk.
Ik vertrouwde ze niet en er is gebeld naar de fabrikant:
Uiteindelijke score? 2 bonnen van 2,50
(dat compenseert ook echt de kosten en het ongemak )
En met jouw velen en als jullie eens zouden weten hoeveel ellende daarmee te verkomen is...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik prop ze meestal ook vol met zooi
kan je wel een ":r" plaatsen, maar ik vind deze reactie niet meer dan billijk van Hariboquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:47 schreef Qwea het volgende:
Geachte mevrouw ,
Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat uw klacht niet nader kunnen onderzoeken aangezien wij hiervoor zowel de verpakking alsook (een deel van) de inhoud nodig hebben.
Mocht u in het vervolg ontevreden zijn over een Haribo product, dan verzoeken wij u vriendelijk zowel verpakking alsook inhoud aan ons op te sturen zodat wij dit aan de productie-lokatie kunnen tonen en zij a.d.h.v. referentiemonsters na kunnen gaan waar het is misgegaan.
Met vriendelijke groet,
Haribo Nederland B.V.
wie gaat nou die producten bewaren. Dit is dus niet zomaar een mailtje he. Die haribo beren waren echt niet te vreten. Vorige week aangeschaft, en dan ga ik ze toch fucking niet bewarenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef Liquidist het volgende:
[..]
kan je wel een ":r" plaatsen, maar ik vind deze reactie niet meer dan billijk van Haribo
Als je wilt dat er wat aan gedaan wordt in hun productieproces en / of nieuwe toegestuurd wilt krijgen, dan is het vaak wel handig om ze te bewaren hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
wie gaat nou die producten bewaren. Dit is dus niet zomaar een mailtje he. Die haribo beren waren echt niet te vreten. Vorige week aangeschaft, en dan ga ik ze toch fucking niet bewaren
zo kun je alles wel bewaren 1ste bedrijf dat me vraagt om shizzle op te sturen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als je wilt dat er wat aan gedaan wordt in hun productieproces en / of nieuwe toegestuurd wilt krijgen, dan is het vaak wel handig om ze te bewaren hoor
Als jij wilt dat je vergoed wordt: ja, dan dien je alles te bewaren ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Qwea het volgende:
zo kun je alles wel bewaren 1ste bedrijf dat me vraagt om shizzle op te sturen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef Roi het volgende:
Poep op mijn drop ! (foto doet het nog op de 2e Photobucket link)
Ooit wel eens gehad, nooit iets ermee gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef Zero_Empathy het volgende:
Klacht Heineken: bierdoppen zaten te los
Kreeg een handdoek en een viltjeshouder + viltjes.
of je verveelt jequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef DudeDudeDude het volgende:
Je bent echt kansloos als je een klacht gaat faken. Get a job. Triest.
En dat is dus niet waar, is een hoax die al heeeeel lang speelt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef Inner-Eye het volgende:
(deze is vast al bekend)
Als je een dik stukje shag in je pakje vind dat langer is dan een vloeipapiertje krijg je gratis shag opgestuurd. Maar dan moet je t wel met de klachtenbrief meesturen natuurlijk.
vrij triest om zo aan gratis spullen te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:13 schreef Lienzz het volgende:
heb een mailtje gestuurd naar:
- Unox
- Hak
- Pringels
ben benieuwd
Sneuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:13 schreef Lienzz het volgende:
heb een mailtje gestuurd naar:
- Unox
- Hak
- Pringels
ben benieuwd
Zielig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:13 schreef Lienzz het volgende:
heb een mailtje gestuurd naar:
- Unox
- Hak
- Pringels
ben benieuwd
Lekker ik ben/was dus bier aan het drinken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef sjerren het volgende:
[..]
Gadverdamme Waarom dat vertellen en iedereen daarover na laten denken tijdens het drinken van een biertje
Sneu kindquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:13 schreef Lienzz het volgende:
heb een mailtje gestuurd naar:
- Unox
- Hak
- Pringels
ben benieuwd
Wie betaalt die extra werkgelegenheid?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
of je verveelt je
je bent pas kansloos als je hier gaat zeiken, die klachten zorgen alleen maar voor werkgelegenheid en de dingen die je ervoor krijgt kosten toch geen drol
Welnee, je wilt gewoon dingen gratisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:30 schreef Lienzz het volgende:
ben gewoon benieuwd naar de reactie terug en als je daardoor wat gratis krijgt is dat toch alleen maar mooi meegenomen!
Dat er maar stront op jouw gratis producten mag zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:30 schreef Lienzz het volgende:
je bent pas zielig als je hier gaat liggen zeiken, die klachten zorgen alleen maar voor werkgelegenheid
ben gewoon benieuwd naar de reactie terug en als je daardoor wat gratis krijgt is dat toch alleen maar mooi meegenomen!
Je moest eens weten wat hun aan ons verdienen...huilie
dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:30 schreef Lienzz het volgende:
je bent pas zielig als je hier gaat liggen zeiken, die klachten zorgen alleen maar voor werkgelegenheid
ben gewoon benieuwd naar de reactie terug en als je daardoor wat gratis krijgt is dat toch alleen maar mooi meegenomen!
Je moest eens weten wat hun aan ons verdienen...huilie
de werkgever, en wees blij want als je iedereen mag geloven word er flink in banen gesneden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Wie betaalt die extra werkgelegenheid?
En wie betaalt de werkgever?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Zero_Empathy het volgende:
de werkgever
ga maar weer terug naar de mavo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
de werkgever, en wees blij want als je iedereen mag geloven word er flink in banen gesneden.
maar niet bij de klachtenafhandeling, want die hebben ze teveel nodig
quote:
Treurig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
of je verveelt je
je bent pas kansloos als je hier gaat zeiken, die klachten zorgen alleen maar voor werkgelegenheid en de dingen die je ervoor krijgt kosten toch geen drol
dat heb ik ook wel eens gehad, maar toen heb ik gewoon in de winkel gerolenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef Bravebart het volgende:
Ik had een Axe deo unit met een defect spuitsysteem, mail gestuurd en week later een Irischeque van € 7,50 thuisgestuurd gekregen zodat ik een nieuwe kon kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |