abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66050579
Hallo,

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Omdat ik denk dat meer mensen ooit hebben gezocht naar een geschikte achtergrond schakel ik even fok in.

Graag zou ik op mijn hyves een nieuwe achtergrond maken. In plaats van de standaard rode achtergrond kleur wil ik er een leuk plaatje hebben. Het liefste iets van natuur (zonsondergang, sterrenhemel, bos o.i.d.). Nu heb ik op internet gezocht en kom ik superveel sites tegen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Wie kent er een goeie achtergronden site die je voor hyves kan gebruiken? (gehele beeld gevuld met 1 plaatje).
En wie kan me vertellen hoe je veilig een nieuwe achtergrond kan instellen?

Groetjes
pi_66050740
Gewoon niet doen, het is tiefus irritant als mensen een achtergrond hebben op hyves, omdat alles onleesbaar wordt. Het is niet alsof het je profiel een meerwaarde geeft
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:36:50 #3
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66050863
Laat eens zien hoe je pagina er nu uit ziet.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:41:19 #4
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_66050955
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Gewoon niet doen, het is tiefus irritant als mensen een achtergrond hebben op hyves, omdat alles onleesbaar wordt. Het is niet alsof het je profiel een meerwaarde geeft
Precies!..

Dat dus, daarom klik ik ook altijd eerst op "Toon in standaard design" voordat ik iemand z'n Hyves ga bekijken/lezen, en als ik merk dat iemand van die opmaak verneukende irritante plaatjes in de opmaak heeft!..

Gebruik gewoon de standaard opmaak opties die Hyves je beschikbaar stelt, kun je ook een mooie Hyves mee maken..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_66051184
Die leesbaarheid is het hem inderdaad. Ik wil een mooie achtergrond, maar wel je wel nog alles goed mee kan lezen. Waar kan ik die standaard optie van hyves eigenlijk vinden waar je zelf een mooie achtergrond kan maken?
pi_66051224
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef DutchErrorist het volgende:
  zondag 15 februari 2009 @ 21:16:23 #7
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_66097862
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef Destrix het volgende:
Die leesbaarheid is het hem inderdaad. Ik wil een mooie achtergrond, maar wel je wel nog alles goed mee kan lezen. Waar kan ik die standaard optie van hyves eigenlijk vinden waar je zelf een mooie achtergrond kan maken?
Gewoon zorgen, dat de blokjes waar tekst in staat, niet transparant is, en dan een mooie achtergronden die de zijkanten en de tussenruimtes accentueert?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_66105394
of de achtergrond op de pagina "beeldvullend" is hangt af van de monitor instelling van de bezoeker volgens mij:P
  maandag 16 februari 2009 @ 00:29:07 #9
182073 invine
blablabla etc.
pi_66106180
www.interfacelift.com/wallpapers

eat your heart out.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')