abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_234716
Het lijkt mij heel raar om jezelf terug te zien op de video nadat je eerst 108 dagen (of minder) in een huis hebt gezeten en waar alles is gefilmd.
Volgens mij leren de bewoners bij die beelden zichzelf echt goed kennen(weet je nog hoe raar het is om jezelf op een bandje te horen laat staan zien?).
Volgens mij gaat Willem erg van zichzelf schrikken en leert Ruud dat hij niet iedereen kan vertrouwen.
Wat voor een gevolgen zal dit hebben voor de (ex)bewoners?

Greetz Tina

pi_234717
Volgens mij gaan de bewoners heel erg schrikken van hoe ze neergezet werden en hoe situaties uit hun verband werden getrokken
et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_234718
Natuurlijk gaan de bewoners schrikken. Van zichzelf en van de montage, maar wat dacht je van de aandacht die hen te wachten staat. Of zou Veroniqa ze hiervoor toch goed voorbereiden. Ik las laatst dat Willem (natuurlijk hij) al interview-afspraken heeft gemaakt a f750,- per gesprek. Hoe doet ie dat toch, vraag ik me af. Maar ik begrijp het wel van de omroepen want als Willem echt zou weten hou populair BB is zal hij zeker niet nalaten veel en veel meer te vragen.
  woensdag 22 december 1999 @ 17:18:00 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_234719
De laatste bewoners zullen absoluut schrikken van hoe ze neergezet zijn door Hummie en de haren.
Kijk maar naar Bientje en Anouk.
Sowieso lijkt het mij moeilijk om aangesproken te worden op dingen die je 3 weken terug of langer/korter gezegd cq. gedaan hebt.
Sommige mensen hebben een olifantengeheugen en kunnen je de vreemdste beschuldigingen voor de voeten gooien.

Normaal gesproken bespreek je bepaalde zaken privé met 1 of meerdere personen. Maar als de hele wereld ineens meekijkt en het vervolgens niet met je eens is berg je dan maar!

Er schuilt altijd wel iets slechts in ieder mens en nu kunnen wij bij een aantal van ons met een vergrootglas meekijken. Waardoor bepaalde dingen uit hun verband getrokken wordt. Toch denk ik als een Willem (daar gaan we weer) zichzelf terugziet, hier niet zo goed mee zal kunnen leven. En dan is het al te laat om zich alsnog te kunnen verdedigen.

Karin heeft al heel veel over zich geleerd in het huis. Ik denk dat ik me daar niet over hoef uit te wijden.

Bart leert helemaal niets, want die is zo eigenwijs dat hij het niet eens zou zijn met zichzelf . Blijft toch wel mijn superheld, of ben ik nu te doorzichtig?

Ruud heeft ook ongetwijfeld geleerd dat de wereld toch anders in elkaar zit dan hij dacht. Maatjes die hij had, werden weggestemd of vertrokken spontaan. En de enige maat die over was bleek een matennaaier te zijn. Ruud is een man van principes en kan het nu slecht verkroppen dat zijn laatste maat dat niet is. Ruud leert dus dat de wereld helemaal niet zo zwart/wit is als hij gedacht/gehoopt had.
Ik denk ook dat hij een stukje naiviteit is kwijtgeraakt.

Dus dat is mijn antwoord op de vraag: Wat leren de bewoners over zichzelf.

Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')