quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:[..]
ja was wel vet eigenlijk... Na hun optreden zaten we een beetje te chillen en toen kwam de band ineens voorbij lopen.. Toen zei een vriendin van "Spliffy, ga er ff heen!!" toen zei ik "nee joh, hij komt maar naar mij"
en toen draaide hij om en zag ons zitten.. Kwam naar me toe en zei "hey man, nice tattoo you have..."
waarop ik zei "thnx man... Smoke some weed??? "
Toen hebben we ff een paar minuten gebabbeld en daar zijn deze 2 foto's nog van over gebleven..
( ik ben die met t rooie fucked up kapsel

[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Super man

Ik heb alleen Mike Smith de hand mogen schudden en Fred heeft even gezwaaid. Dat was in 2004 in Amsterdam. Terwijl iedereen aan de voorkant van de Pepsi Stage stond te wachten besloot ik met 'n vriend een rondje te wandelen, liepen we aan de achterkant van die tent langs een paar bouwketen, zat daar de band achter een groot raam te lunchen. Geen fan in de buurt verder. Mike kwam toen even naar buiten.
Ik vond Mike een geweldige gitarist, maar ik hoop ze nu na 2001 weer met Wes op Pinkpop te zien, dat zou de cirkel weer rond maken

quote:
Results May Vary was toch ook niet slecht? Stonden leuke nummers op: Eat You Alive en Underneath The Gun vond ik erg mooi. Kon alleen niet begrijpen dat mensen Behind Blue Eyes goed vonden

Naar mijn mening heeft LB de 'eer' om zowel de beste (Faith) als de slechtste (Behind Blue Eyes) cover ooit te hebben gemaakt