abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 22 december 1999 @ 15:47:00 #1
2201 prop
explain it simple
pi_234703
Laten we een poging doen alle site´s met polls te verzamelen. Ik doe de aftrap:
1 www.spitsnet.nl/bbquiz.htm
2 www.voorspel.nu/big-brother/default.asp
3 www.fokzine.net
4 www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=176316&q=view
If you can´t explain it simple, you don´t understand it well enough

pi_234704
Goed plan !!!!

Willem www.voorspel.nu

Ca me fout le cul en larmes
pi_234705
Voorspel de winnaar:
www.address.nl/bb-finale.htm
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_234706
Hee King D ik weet niet of het jouw poll is maar ik vind het een beetje stom dat karin er niet bijstaat!!!
fake a dream
pi_234707
M B Je gaat nu dus veel ter ver en dat weet je zelf ook wel........ik zou die link maar snel schrappen als ik jou was...

*edit* ff voor de duidelijkheid, ik zie dat MennoBuch als nick hier geschrapt is, daar sloeg mijn bovenstaande opmerking op. dus ga niet zoeken naar ene MB, die bestaat dus niet meer...

En kimmie, bij die poll wordt er al vanuitgegaan dat Karin weg is vanaf as donderdag dus daarom is de keuze op 3 gesteld.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 22 december 1999 @ 20:20:00 #6
2201 prop
explain it simple
pi_234708
Er moeten toch nog meer polls zijn! Ik wil ze graag combineren
If you can´t explain it simple, you don´t understand it well enough

pi_234709
Tussenstanden:

Voorspel.nu: 6.234 stemmen
K: 61,8%
R: 25,7%
B: 12,5%

Alxpoll: 707 stemmen
K: 48%
R: 38%
B: 13%

BB-polls: 707 stemmen
K: 44,6%
R: 41,6%
B: 13,7%

pi_234710
quote:
op 12-22-1999 om 06:19 PM schreef DIGGER het volgende:

En kimmie, bij die poll wordt er al vanuitgegaan dat Karin weg is vanaf as donderdag dus daarom is de keuze op 3 gesteld.



Ja dat snap ik!!!!
Alleen dat je daar direct vanuit gaat vind ik nogal een idiote actie.Was er toen hij die poll maakte daar al iets over bekend dan, nee toch, nou dan....

fake a dream
  Moderator donderdag 23 december 1999 @ 12:20:00 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_234711
TOTAALVOORSPELLING

De drie gecombineerde pools (voorspelnu, allx, en bb)leveren samen de volgende percentages. Een en dezelfde persoon heeft op meerdere sites zijn voorkeur kunnen uitbrengen. Daarentegen is het aantal respondenten dermate hoog (7648) dat deze voorspelling mij zeer betrouwbaar lijkt.

OK, daar gaat-ie (p.s. percentages opgeteld levert 99% op, dit ivm decimalen)

KARIN: 59%

RUUD: 28%

BART: 12%


Karin gaat er zeker uit. Wie wil met me wedden?


(rekenmethode: per genomineerde -> percentage x totaal aantal stemmen. Dit per genomineerde bij elkaar opgeteld -> totaal aantal stemmen per genomineerde / totaal aantal stemmen vd drie polls)

[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 23 December 1999).]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_234712
Die polls zijn heel leuk, maar ik hoor om me heen dat Ruud er uit moet (eigenljik Willem maar dat kan niet)Ik vraag me af hoe groot het verschilis met de kijkers via internet en de kijkers die daadwerkelijk bellen naar VOO. of gunt iedereen het Karin om met Kerst thuis te zijn, en is dat de reden dat ze wordt weggestemd.
Want zeg nou eerlijk, hoe leuk is het om te kijken naar alleen RW&B
ik ben mezelf niet of nooit geweest

pi_234713
quote:
op 12-23-1999 om 12:20 PM schreef Gert het volgende:
TOTAALVOORSPELLING

De drie gecombineerde pools (voorspelnu, allx, en bb)leveren samen de volgende percentages. Een en dezelfde persoon heeft op meerdere sites zijn voorkeur kunnen uitbrengen. Daarentegen is het aantal respondenten dermate hoog (7648) dat deze voorspelling mij zeer betrouwbaar lijkt.

OK, daar gaat-ie (p.s. percentages opgeteld levert 99% op, dit ivm decimalen)

KARIN: 59%

RUUD: 28%

BART: 12%


Karin gaat er zeker uit. Wie wil met me wedden?


(rekenmethode: per genomineerde -> percentage x totaal aantal stemmen. Dit per genomineerde bij elkaar opgeteld -> totaal aantal stemmen per genomineerde / totaal aantal stemmen vd drie polls)



Nou dit zat er wel heel dicht bij!!!!!!!!!

Greetz Tina

pi_234714
Einduitslag op de alx-poll die in de nieuwsgroepen op use net liep.
http://www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=177089&q=view

BART (47) 11%
KARIN (214) 52%
RUUD (143) 35%
Total: 404 votes.

Grappig inderdaad dat een combinatie van verschillende polls het dichtst bij de uitslag zit


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_234715
Interessante ontwikkelingen!!!

Finale-poll: -klik hier-

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')