abonnement Unibet Coolblue
pi_66158955
Inwendige BH's
Blergh, moet er niet aan denken, aan de rotzooi die dat geeft bij het uitpakken...
pi_66159064
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nope. Of iig zo denk ik er nu over.
Ik vind het ook niet alles, die cosmetische chirurgie, maar sommige hebben er -voor zichzelf- wel baat bij. Persoonlijk hoef je niet aan een lichaam te tornen, een lichaam is gewoon mooi van zichzelf
*Uitzonderingen daargelaten*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:39:15 #278
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_66159793
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:20 schreef theKiD het volgende:

*Uitzonderingen daargelaten*


Pff leren gaat moeizaam, maar gelukkig is het wel allemaal begrijpelijk en kan ik me er ook iets bij voorstellen
quote:
Cognitive dissonance: buyer discomfort caused by post-purchase conflict.
Tja, wie heeft dat nou nog nooit gehad
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_66159932
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:39 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[..]

Tja, wie heeft dat nou nog nooit gehad
Ah impulsaankopen. Heerlijk!
Nu heb ik ook weer een pak dubbelvla in de koelkast staan, omdat ik die net zag staan bij de appie. Waarom in godsnaam ..
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:47:38 #280
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_66160124
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ah impulsaankopen. Heerlijk!
Nu heb ik ook weer een pak dubbelvla in de koelkast staan, omdat ik die net zag staan bij de appie. Waarom in godsnaam ..
Tja, hier staat ook een koffiezetapparaat (terwijl we 5 senseo's in huis hebben.."nee zelf gezette koffie is veel lekkerder" (is het ook maar al die moeite )), een pannekoekdouchekop (ja leuk, meer water uit de douche...bleek de waterdruk te laag...) en nog meer van dat soort dingen
Om over eten/drinken inderdaad nog maar te zwijgen...wat wij wel allemaal niet kopen bij de Appie en vervolgens ongebruikt wegdenderen

Btw, ik zag dat jij vanavond moet werken? Ik kom wel even langs denk ik
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:48:12 #281
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66160150
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ah impulsaankopen. Heerlijk!
Nu heb ik ook weer een pak dubbelvla in de koelkast staan, omdat ik die net zag staan bij de appie. Waarom in godsnaam ..
Die geelroze
pi_66160305
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:48 schreef Messenga het volgende:

[..]

Die geelroze
Die ja! Heerlijk .
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:47 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Tja, hier staat ook een koffiezetapparaat (terwijl we 5 senseo's in huis hebben.."nee zelf gezette koffie is veel lekkerder" (is het ook maar al die moeite )), een pannekoekdouchekop (ja leuk, meer water uit de douche...bleek de waterdruk te laag...) en nog meer van dat soort dingen
Om over eten/drinken inderdaad nog maar te zwijgen...wat wij wel allemaal niet kopen bij de Appie en vervolgens ongebruikt wegdenderen

Btw, ik zag dat jij vanavond moet werken? Ik kom wel even langs denk ik

Wij hebben ook twee senseo's, gewoon omdat het veel makkelijker is (net wat minder moeite kost).
Yup, moet om 20.00 beginnen.
pi_66160352
O ja. De filet American is in de aanbieding bij de appie.
Tuurlijk koop je dan gelijk twee bakjes! Het is tenslotte al dinsdag en die actie loopt maar tot zaterdag..
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:58:10 #284
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_66160539
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef VoreG het volgende:
O ja. De filet American is in de aanbieding bij de appie.
Tuurlijk koop je dan gelijk twee bakjes! Het is tenslotte al dinsdag en die actie loopt maar tot zaterdag..
Lol, die heb ik net meegenomen! Idd ook 2 bakjes, want je hebt nu 2 bakjes voor de prijs van 1, en ach, filet american is wel lekker en anders had je 1 bakje gekocht (volgens jezelf dus)
Heb het ook vaak gehad met spullen die dan goedkoop zijn omdat ze de volgende dag of twee dagen later over de datum gaan...zit je dus bijvoorbeeld 2 dagen je helemaal vol te proppen met filet american omdat het over de datum dreigt te gaan

Consumer Behaviour
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_66160580
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:58 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Lol, die heb ik net meegenomen! Idd ook 2 bakjes, want je hebt nu 2 bakjes voor de prijs van 1, en ach, filet american is wel lekker en anders had je 1 bakje gekocht (volgens jezelf dus)
Heb het ook vaak gehad met spullen die dan goedkoop zijn omdat ze de volgende dag of twee dagen later over de datum gaan...zit je dus bijvoorbeeld 2 dagen je helemaal vol te proppen met filet american omdat het over de datum dreigt te gaan

Consumer Behaviour
Of van die potjes in twee groottes.
Dan neem je altijd de grotere, want daar zit twee keer zo veel in en is maar 50 cent duurder! Vervolgens flikker je de helft weg .
pi_66160601
Filet American van de slager, echte verse zelfgemaakte
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:01:49 #287
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66160675
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef theKiD het volgende:
Filet American van de slager, echte verse zelfgemaakte
Dat kan zo smerig zijn

Moet je die van Fons van den Hout proberen, in de stad .
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:05:56 #288
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_66160813
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef VoreG het volgende:

[..]

Of van die potjes in twee groottes.
Dan neem je altijd de grotere, want daar zit twee keer zo veel in en is maar 50 cent duurder! Vervolgens flikker je de helft weg .
Dit is echt té herkenbaar "Nou, neem maar een kilo voor de zekerheid!" en huppetee, weer 500 gram in de prullenbak

Edit: En er iets van leren, ho maar
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:11:14 #289
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_66161002
O trouwens VoreG, ik ben er vanavond met de studievereniging
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_66161164
Ik ben blij dat ik anders in elkaar steek
Maar wellicht komt dat omdat ik op een (voor sommigen) onbegrijpelijke en eigenaardige wijze boodschappen doe.
Ik ga in de winkel recht op mn doel af, en koop het.
Verder kijk ik niet wat ze nog meer hebben, waarom zou je ook, als je het nodig had gehad dan had je dat vantevoren wel bedacht.

Zo doe ik al mijn inkopen, of het nou nieuwe schoenen of een pak chocoladevla betreft.
Wrs is dat ook de reden dat ik het liefst zelf winkel. Want ik ken verders niemand die tijdens het winkelen in een half uur tijd kan zeggen dat hij alle er toe doende winkels van de heuvelstraat heeft gehad.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:17:22 #291
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_66161226
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik ben blij dat ik anders in elkaar steek
Maar wellicht komt dat omdat ik op een (voor sommigen) onbegrijpelijke en eigenaardige wijze boodschappen doe.
Ik ga in de winkel recht op mn doel af, en koop het.
Verder kijk ik niet wat ze nog meer hebben, waarom zou je ook, als je het nodig had gehad dan had je dat vantevoren wel bedacht.

Zo doe ik al mijn inkopen, of het nou nieuwe schoenen of een pak chocoladevla betreft.
Wrs is dat ook de reden dat ik het liefst zelf winkel. Want ik ken verders niemand die tijdens het winkelen in een half uur tijd kan zeggen dat hij alle er toe doende winkels van de heuvelstraat heeft gehad.
Zo ben ik wel met kleren kopen. Ik shop eigenlijk nauwelijks, en weet van tevoren wel wat ik wil Ik pas ook maximaal 1 of 2 dingen en koop het dan ook meteen...meestal ter frustratie van mijn vriendin die mij 200 andere broeken/shirts wil laten passen
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_66161244
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:05 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dit is echt té herkenbaar "Nou, neem maar een kilo voor de zekerheid!" en huppetee, weer 500 gram in de prullenbak

Edit: En er iets van leren, ho maar
De keer erop koop je gewoon weer hetzelfde inderdaad ...
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:11 schreef PierreTT het volgende:
O trouwens VoreG, ik ben er vanavond met de studievereniging

Weet ik
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik ben blij dat ik anders in elkaar steek
Maar wellicht komt dat omdat ik op een (voor sommigen) onbegrijpelijke en eigenaardige wijze boodschappen doe.
Ik ga in de winkel recht op mn doel af, en koop het.
Verder kijk ik niet wat ze nog meer hebben, waarom zou je ook, als je het nodig had gehad dan had je dat vantevoren wel bedacht.

Zo doe ik al mijn inkopen, of het nou nieuwe schoenen of een pak chocoladevla betreft.
Wrs is dat ook de reden dat ik het liefst zelf winkel. Want ik ken verders niemand die tijdens het winkelen in een half uur tijd kan zeggen dat hij alle er toe doende winkels van de heuvelstraat heeft gehad.


Oh maar dat doe ik ook. Ik ben alleen nogal simpel dus zodra ik een groot reclamebord omver loop wil ik gelijk alles hebben dat daar omheen ligt ..
pi_66161293
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik ben blij dat ik anders in elkaar steek
Maar wellicht komt dat omdat ik op een (voor sommigen) onbegrijpelijke en eigenaardige wijze boodschappen doe.
Ik ga in de winkel recht op mn doel af, en koop het.
Verder kijk ik niet wat ze nog meer hebben, waarom zou je ook, als je het nodig had gehad dan had je dat vantevoren wel bedacht.

Zo doe ik al mijn inkopen, of het nou nieuwe schoenen of een pak chocoladevla betreft.
Wrs is dat ook de reden dat ik het liefst zelf winkel. Want ik ken verders niemand die tijdens het winkelen in een half uur tijd kan zeggen dat hij alle er toe doende winkels van de heuvelstraat heeft gehad.
Zo doe ik het ook meestal. Al moet ik toegeven dat ik het soms best leuk vind om wat beter rond te kijken, en af en toe vind ik dan onverwacht nog iets ook.
full stops and exclamation marks
pi_66161355
Waar ik zo'n hekel aan heb is als je verteld dat je bijvoorbeeld een zwarte broek wilt hebben. Dat mensen je dan toch spijkerbroeken laten zien.
Leuk, maar je hebt er zo weinig aan, want die koop ik toch niet. Ik ben immers alleen geinterreseerd in een zwarte broek op dat moment.

Wat een ander groot misverstand is, is dat shoppen en winkelen leuk is. Dat is niet zo. Dus waarom zou je het rekken...?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:22:05 #295
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66161412
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66161618
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:01 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dat kan zo smerig zijn

Moet je die van Fons van den Hout proberen, in de stad .
Ik kom dan ook niet in de stad Hier op de hoek zit een goede
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:18:46 #297
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66163654
Mensen, zal ik vanavond wraps eten?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:21:21 #298
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66163796
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, zal ik vanavond wraps eten?
Doe het niet
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:24:43 #299
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66163949
Shoarma?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:26:29 #300
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66164014
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
Shoarma?
Doe het niet

Mag jij de nieuwe maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')