sneeuwquote:
dat ook jaquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh men... ben dr onderhand wel klaar mee. Ik wil lente! Zon, rokjes etc!
Jullie vergeten motorrijden!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee man, de zomer... zon zee strand bikini's
Idem. De Zeroes zijn nog niet eens afgelopen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:36 schreef Dandelion het volgende:
ik zie niet echt uit naar die zero's request eigenlijk...
Zijn eerstkomende dochter gaat dan Roberta hetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kon je je zoontje niet een andere naam noemenChico vind ik niet bepaalt mooi
Ja oke, maar het weer is er nu niet bepaald naar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Kan nu ook, zag gister nog twee motoragenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja oke, maar het weer is er nu niet bepaald naar.
Graadje of 20, flauw zonnetje, pakkie aan en gáán! [ afbeelding ]Mag niet, hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Me neither.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:36 schreef Dandelion het volgende:
ik zie niet echt uit naar die zero's request eigenlijk...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja oke, maar het weer is er nu niet bepaald naar.
Graadje of 20, flauw zonnetje, pakkie aan en gáán! [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |