abonnement Unibet Coolblue
pi_65976952
Ik heb een slaapkamer die ik wil laten behangen. Nu is de muur redelijk glad, maar er zitten wat minder gladde stukken in.

Ik wil een stevig behang die overschilderbaar is. Liefst zo'n behang met structuur erin. Maar ik lees van alels over vliesbehang, vinylbehang, glasvezelbehang.

Wat is nou de sterkste soort behang?
pi_65977120
Ik heb zelf gekozen voor rouwfasebehang toen ik in mijn huidige woning kwam wonen. Heeft een klein structuurtje, dus oneffenheden zie je niet en het is zeer goed betaalbaar Dit behang kun je goed overschilderen en is bij (bijna) iedere bouwmarkt te krijgen.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_65977606
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zelf gekozen voor rouwfasebehang toen ik in mijn huidige woning kwam wonen. Heeft een klein structuurtje, dus oneffenheden zie je niet en het is zeer goed betaalbaar Dit behang kun je goed overschilderen en is bij (bijna) iedere bouwmarkt te krijgen.
is er nog een ander benaming voor rouwfasebehang, want met google vind ik er bijna niks over
pi_65977850
Ik heb vorige week een groot deel van het huis behangen met glasvezelbehang. Heerlijk spul. Lekker stevig (lees: niet kapot te krijgen), dus lekker makkelijk aanbrengen. Heb in 1 dag 5 kamers behangen (en had nog nooit eerder behangen), dus het zit er ook lekker snel op.

Overschilderen is ook geen probleem: bij mij dekte de latex in 1 keer (maar dat hangt natuurlijk ook weer deels van de kwaliteit van je verf af).
Theories come and theories go. The frog remains
pi_65977922
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:31 schreef babipangang het volgende:

[..]

is er nog een ander benaming voor rouwfasebehang, want met google vind ik er bijna niks over
Geen flauw idee, ik ken het zelf alleen onder die naam. Ik gok dat ze het bij de bouwmarkt daar ook wel op herkennen Ik heb nog wel even verder gezocht voor je op google, maar kon zelf ook geen andere benaming vinden.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:08:52 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_65978749
Oneffenheden in de muur zul je altijd zien. Je kunt het hooguit verbloemen met een knap, dik behang.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_65979313
Rouwfase klinkt als..

Lees als Rauh faser oid. kan het ook zo gauw niet vinden.
pi_65979656
Het is inderdaad Rauhfaser behang
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_65993523
thnx voor de reacties tot nu toe, kan ik even vooruit met orienteren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')