abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:05:20 #1
71048 Tokay
makes your day!
pi_65976874
De naam van de man op de trapleuning graag.

quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:44 schreef Gellius het volgende:
Nou eh... Allan MacEachen?
Nou nee.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_65977153
Canadees.
Aldus.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:17:59 #3
71048 Tokay
makes your day!
pi_65977243
Nou en of.

Scherp gezien, trouwens (ik zie het nu pas!).
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_65977688
Canadese wetenschapper die de CCCP bezoekt?
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:00:44 #5
71048 Tokay
makes your day!
pi_65978497
Hmmmm ... meneers bekendste beroep bracht hem geregeld over de landsgrenzen (maar of dit plaatje is gekiekt tijdens een trip naar de USSR waag ik te betwijfelen) en zijn achtergrond is zeer beslist wetenschappelijk, ja.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_65980075
Een supporter van Allan MacEachen, dan? dat spandoek hangt daar niet voor niets, zou ik denken.
pi_65980749
Hmm ik had toch willen zweren Cyrillische karakters op dat doek te ontwaren. Misschien word ik oud
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:04:17 #8
71048 Tokay
makes your day!
pi_65980750
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:45 schreef Gellius het volgende:
Een supporter van Allan MacEachen, dan? dat spandoek hangt daar niet voor niets, zou ik denken.
Mwah, supporter ... meneer had veel respect voor hem, maar was de meerdere van Allan MacEachan.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:07:36 #9
71048 Tokay
makes your day!
pi_65980874
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef beeer het volgende:
Hmm ik had toch willen zweren Cyrillische karakters op dat doek te ontwaren. Misschien word ik oud
Misschien lijkt het zo, omdat je de letters op het plaatje in spiegelbeeld ziet?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_65981258
Daar heb ik natuurlijk wel rekening mee gehouden; ik ben niet helemaal achterlijk

Dat zeggen de stemmetjes in mijn hoofd tenminste
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:26:02 #11
71048 Tokay
makes your day!
pi_65981523
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:18 schreef beeer het volgende:
Daar heb ik natuurlijk wel rekening mee gehouden; ik ben niet helemaal achterlijk

Dat zeggen de stemmetjes in mijn hoofd tenminste
Sorry.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:06:44 #12
71048 Tokay
makes your day!
pi_65987188
Meneer was niet geheel onomstreden. Zo maakte hij ooit een pirouette achter de rug van de Britse koningin en werd hij tijdens een debat beschuldigd van het geluidloos uiten van de woorden 'fuck you'.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_65987669
!
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:21:59 #14
71048 Tokay
makes your day!
pi_65987700
Nou, raad 'm dan even!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_66010392
Da's Pierre Trudeau mensen, de meest kleurrijke politicus in de Canadese geschiedenis.


En ja, ik kan me hem nog herinneren.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  vrijdag 13 februari 2009 @ 08:57:59 #16
71048 Tokay
makes your day!
pi_66010613
Woehoe, pyl to the rescue!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_66011387
Wat een leuke man! .
quote:
Trudeau's outward actions during his premiership led many to believe he harboured republican notions; it was even rumoured by Paul Martin, Sr., that the Queen was worried the Crown "had little meaning for him." This may have had to do with the erasure of royal symbols, his documented antics around the Monarch, such as his sliding down Buckingham Palace banisters, and his famous pirouette behind the Queen, captured on film in 1977. He also glaringly breached protocol in 1978 when he vacationed in Morocco, instead of being in Canada to attend the Queen's arrival and departure
.
Let op de majesteitelijke hond:
pi_66011528
.
quote:
John Lundrigan: The question I raised to the Right Honourable Prime Minister of Canada was that the government should introduce some new programs to lift the unemployment burden over and above what has been announced since last March. The Prime Minister interrupted me in a way that you wouldn't expect on the street, by mouthing a four-letter obscenity which I've challenged him to verbally place on the record and I don't think he's done so since. And I certainly didn't expect this kind of behaviour from my Prime Minister of Canada, having worshipped and really adored men like John Diefenbaker and Mr Pearson and a lot of other people in the past. This to me is really inexcusable and, well I guess we're just going to have to grin and bear it, along with the Lapalme workers.

Lincoln Alexander: He mouthed two words, the first word of which started with F, and the second word of which started with O. And he said it twice to John Lundrigan, the member from Gander—Twillingate, and he also said the same thing to me. Now I think that we've reached a point where this type of conduct, it's not only disgraceful but it's unacceptable, and I tried to bring that point home. Now of course the Prime Minister wants to split hairs and states that he didn't say it, but when he mouthed it, it was readily recognizable by me as to what he said and what he meant.

Pierre Trudeau: Well what are they, lip readers or something?

Press: Did you…?

Pierre Trudeau: Of course I didn't say anything. I mean that's a…

Press: Did you mouth anything?

Pierre Trudeau: I moved my lips and I used my hands in a gesture of derision, yes. But I didn't say anything. If these guys want to read lips and they want to see something into it, you know that's their problem. I think they're very sensitive. They come in the House and they make all kinds of accusations, and because I smile at them in derision they come stomping out and what, go crying to momma or to television that they've been insulted or something?

[later in the press conference]

Pierre Trudeau: Well, it's a lie, because I didn't say anything.

Press: Sir, did you mouth it?

Pierre Trudeau: [visibly annoyed] What does “mouth” mean?

Press: Move your lips.

Pierre Trudeau: Move your lips? Yes I moved my lips!

Press: In the words you've been quoted as saying?

Pierre Trudeau: [half smile] No.

Press: (After murmurs by other press) What were you thinking… when you moved your lips?

Pierre Trudeau: What is the nature of your thoughts, gentlemen, when you say “fuddle duddle or something like that? God, you guys…! [walks away]
pi_66013716
Een markant figuur - klinkt als een goede man. Nooit van gehoord trouwens, en doet mij afvragen hoe oud pyl wel niet is
pi_66014054
Ik heb het even nagezocht:
quote:
En Adams dagen, nadat hij Seth gewonnen had, zijn geweest achthonderd jaren; en hij gewon zonen en dochteren.

5 Zo waren al de dagen van Adam, die hij leefde, negenhonderd jaren, en dertig jaren; en hij stierf.

6 En Seth leefde honderd en vijf jaren, en hij gewon Enos.

7 En Seth leefde, nadat hij Enos gewonnen had, achthonderd en zeven jaren; en hij gewon zonen en dochteren.

8 Zo waren al de dagen van Seth negenhonderd en twaalf jaren; en hij stierf.

9 En Enos leefde negentig jaren, en hij gewon Kenan.

10 En Enos leefde, nadat hij Kenan gewonnen had, achthonderd en vijftien jaren; en hij gewon zonen en dochteren.

11 Zo waren al de dagen van Enos negenhonderd en vijf jaren; en hij stierf.

12 En Kenan leefde zeventig jaren, en hij gewon Mahalal-el.

13 En Kenan leefde, nadat hij Mahalal-el gewonnen had, achthonderd en veertig jaren; en hij gewon zonen en dochteren.

14 Zo waren al de dagen van Kenan negenhonderd en tien jaren; en hij stierf.

15 En Mahalal-el leefde vijf en zestig jaren, en hij gewon Jered.

16 En Mahalal-el leefde, nadat hij Jered gewonnen had, achthonderd en dertig jaren; en hij gewon zonen en dochteren.

17 Zo waren al de dagen van Mahalal-el achthonderd vijf en negentig jaren; en hij stierf.

18 En Jered leefde honderd twee en zestig jaren, en hij gewon Henoch.

19 En Jered leefde, nadat hij pyl gewonnen had, achthonderd jaren; en hij gewon zonen en dochteren.

20 Zo waren al de dagen van Jered negenhonderd twee en zestig jaren; en hij stierf.

21 En pyl leefde vijf en zestig jaren, en hij gewon Methusalach.

22 En pyl wandelde met God, nadat hij Methusalach gewonnen had, driehonderd jaren; en hij gewon zonen en dochteren.

23 Zo waren al de dagen van pyl driehonderd vijf en zestig jaren.
Het valt nogal mee dus.
pi_66014146
Wat 'n fuckfest, hè?
pi_66014164
Ik wil die dochteren van pyl wel eens zien
pi_66017451
Ik ben vooral benieuwd naar zijn gazon.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:11:06 #24
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66033047
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar zijn gazon.
De roemruchte grasmat, waarop hij zoveel heeft gewonnen.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  zondag 15 februari 2009 @ 21:17:08 #25
71048 Tokay
makes your day!
pi_66097881
Praatjes vullen geen gaatjes. Daarom:

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')