abonnement Unibet Coolblue
pi_65989381
nee dat duurt max 3 a 4 werkdagen.

open 's een ticket zou ik zeggen?
pi_65989574
Hij staat al vanaf 2 feb op waiting for supplier..
Ticket? Dit is mijn eerste bestelling daar, idiotproof uitleg?
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:06:42 #78
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65989617
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

.
Is dat normaal bij een stel oortjes en een usbstick? De ETA stond namelijk op gisteren en nu is er nog steeds niks gebeurd.
Bij mij werd vorige week een ETA ook plotseling vier dagen vooruitgezet. Kan gebeuren. Maar, nadat mijn orders op 'Packaging' stonden had ik ze vier dagen (dagen, niet werkdagen) later binnen
pi_65989904
Dealextreme #39 - waiting for Supplier zou een betere topicnaam zijn
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:13:32 #80
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65989941
Idd, zoveel wordt er de laatste tijd niet geshipped .
pi_65990710
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef Stinosss het volgende:
Idd, zoveel wordt er de laatste tijd niet geshipped .
Mijn pakketje is vandaag nog verzonden
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_65991013
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

.
Is dat normaal bij een stel oortjes en een usbstick? De ETA stond namelijk op gisteren en nu is er nog steeds niks gebeurd.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef Flubberbal het volgende:
nee dat duurt max 3 a 4 werkdagen.

open 's een ticket zou ik zeggen?
Open nou eens geen tickets voor zulk soort dingen!
DX heeft niet alles op voorraad, dus moeten ze het eerst ontvangen van de fabriek, dat kan lang duren. Kom op zeg als jij een dollar betaalt voor iets waar je hier 6 euro voor betaalt dan verwacht je toch ook niet dat je het snel aankomt. Die Apple iPod oortjes kosten in de winkel ook iets van ¤30 en bij DX ongeveer ¤1,50 maar dan kan het wel 3 weken tot een maand duren.

----------------------
Wat betreft PayPal leeftijd / credit card toevoegen dat kan vanaf elke leeftijd.
PayPal weet niet eens hoe oud ik ben, dat hoef je namelijk niet op te geven, en ik kan ook gewoon credit cards toevoegen zonder geboortedatum op te geven of iets dergelijks.
pi_65991167
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef Granaatappel het volgende:
Open nou eens geen tickets voor zulk soort dingen!
DX heeft niet alles op voorraad, dus moeten ze het eerst ontvangen van de fabriek, dat kan lang duren. Kom op zeg als jij een dollar betaalt voor iets waar je hier 6 euro voor betaalt dan verwacht je toch ook niet dat je het snel aankomt. Die Apple iPod oortjes kosten in de winkel ook iets van ¤30 en bij DX ongeveer ¤1,50 maar dan kan het wel 3 weken tot een maand duren.
Dan moeten ze niet op hun site zetten dat stap 1 (supplier) normaal 1 tot 5 werkdagen duurt. Dan ga ik me namelijk na 10 dagen afvragen wat er aan de hand is.
pi_65991282
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:43 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dan moeten ze niet op hun site zetten dat stap 1 (supplier) normaal 1 tot 5 werkdagen duurt. Dan ga ik me namelijk na 10 dagen afvragen wat er aan de hand is.
Dat is een richtlijn.
Ik zit ook al een tijd te wachten op iets en krijg nu elke week het aanbod om te cancelen, dat wil ik niet maar wel netjes dat ze er regelmatig op terugkomen want mijn ETA is na 2 keer verschuiven nu op ooit gezet.

Gewoon even wachten, spullen moeten van ver komen en ze houden zo goed als geen voorraad aan zodat het lekker goedkoop blijft voor ons.
pi_65991880
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:43 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dan moeten ze niet op hun site zetten dat stap 1 (supplier) normaal 1 tot 5 werkdagen duurt. Dan ga ik me namelijk na 10 dagen afvragen wat er aan de hand is.
Misschien was ik iets te hard, als je voor de eerste keer iets hier hebt besteld.
Mede door het Chinese Nieuwjaar hebben ze een vertraging opgelopen. Ze zeggen de orders weer normaal te verwerken vanaf 15 februari, laten we dat maar hopen. In ieder geval kan het dan altijd nog langer duren, ze kunnen moeilijk op de website neerzetten dat stap 1 twee weken duurt, dan jaag je alle klanten weg.
pi_65992605
Maandag had ik dat hoesje voor je ipod van fp binnen (1 cent), is nog best goed ook
TvP
pi_65992654
tvp
pi_65993242
Wat ik een beetje vervelend vind aan het feit dat DX traag is, is nog geen eens dat ik lang moet wachten totdat ik de producten in mijn handen heb, maar meer dat ik eigenlijk al mijn geld parkeer in china en dat ik er niet bij kan.

Als je niet zoveel besteld is dat niet zó erg, maar als je veel besteld, weinig geld hebt en wel es wat verhandeld is het behoorlijk irritant
pi_65993366
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:37 schreef lezut het volgende:
Wat ik een beetje vervelend vind aan het feit dat DX traag is, is nog geen eens dat ik lang moet wachten totdat ik de producten in mijn handen heb, maar meer dat ik eigenlijk al mijn geld parkeer in china en dat ik er niet bij kan.

Als je niet zoveel besteld is dat niet zó erg, maar als je veel besteld, weinig geld hebt en wel es wat verhandeld is het behoorlijk irritant
Moet je maar je zaakjes beter regelen, en als je gewoon bijhoudt hoeveel voorraad je nog hebt aan verhandelbaar spul, bijbestellen.

Je had makkelijk 1-2 weken voor het Lunar New Year even een voorraadje kunnen kopen, iedereen wist dat rond die periode DX heel traag zou zijn.
pi_65993853
Nouja, aan de ene kant heb je wel gelijk, met dat ik voorraad moet opbouwen enzo, maar aan de andere kant, Lunar New Year zag ik niet aankomen. Opeens gingen bepaalde dingen naar ETA 32 days

Ik heb ook eens wat mensen bij made-in-china benaderd. Klinkt opzich wel goed, goede prijzen en snelle levering. Maarja, om nou ¤300 via Western Union naar China te sturen... Dilemma
pi_65994111
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:57 schreef lezut het volgende:
Lunar New Year zag ik niet aankomen.
Niet verkeerd bedoelt maar dat is toch nog weleens voorbij gekomen hier, ook op de fora van DX en via de andere sites die het in banners hebben gemeld op hun website.
Als je dan toch enigzins afhankelijk bent van ze qua handel dan loont het natuurlijk ook om even de feestdagen aldaar op te zoeken.
pi_65994112
vandaag in de Mediamarkt in een opwelling een kabeltje met allemaal verloopstukken gekocht om mijn pc met de tv te verbinden, zie ik op de DX-site een veel betere kabel (zonder verloopstukken, maar precies wat ik wil) voor 2,50 dollar

bij Mediamarkt was de hele set 20 euro

morgen setje terug brengen en wachten op het kabeltje van DX

waarom nog bij Mediamarkt kopen???
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:11:47 #93
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_65994291
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:06 schreef JoPiDo het volgende:
vandaag in de Mediamarkt in een opwelling een kabeltje met allemaal verloopstukken gekocht om mijn pc met de tv te verbinden, zie ik op de DX-site een veel betere kabel (zonder verloopstukken, maar precies wat ik wil) voor 2,50 dollar

bij Mediamarkt was de hele set 20 euro

morgen setje terug brengen en wachten op het kabeltje van DX

waarom nog bij Mediamarkt kopen???
Dat is so true, afzetters van de media markt.
Sku van je kabeltje?
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_65994352
dat was overigens de meest zinloze post ooit
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:22:06 #96
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65994594
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:57 schreef lezut het volgende:
Ik heb ook eens wat mensen bij made-in-china benaderd. Klinkt opzich wel goed, goede prijzen en snelle levering. Maarja, om nou ¤300 via Western Union naar China te sturen... Dilemma
Mensen die geld via western union overmaken verdienen het om opgelicht te worden.
Voor jou dus: DOEN!

pi_65994879
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:22 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Mensen die geld via western union overmaken verdienen het om opgelicht te worden.
Voor jou dus: DOEN!


Inderdaad, Western Union
Alleen doen als je iemand persoonlijk kent, je hebt nl. geen kopersberscherming zoals bij PayPal het geval is.
pi_65994900
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:32 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Inderdaad, Western Union
Alleen doen als je iemand persoonlijk kent, je hebt nl. geen kopersberscherming zoals bij PayPal het geval is.



kopersbescherming
pi_65995474
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:22 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Mensen die geld via western union overmaken verdienen het om opgelicht te worden.
Voor jou dus: DOEN!


Ja, klopt, ik ben ook geen idioot, dus daarom doe ik het waarschijnlijk ook niet
Zo moeilijk is het voor die gasten immers ook niet om een PayPal account te maken.
Ze accpeteren ook T/T, dat gaat volgens mij via de gewone bank, voor mij dus Postbank. Maarja, lijkt me net zo fraude-gevoelig, koperbescherming ala PayPal is wel een vereiste. Maarja, die chinezen zien mij ook al onterecht claimen, dan zijn zij hun geld net zo goed kwijt...

@JoPiDo, als je een MaleTulp naar Male 3.5mm kabel zoekt kun je die ook voor 70ct oid bij de Action halen.
pi_65996221
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:54 schreef lezut het volgende:

[..]

Ja, klopt, ik ben ook geen idioot, dus daarom doe ik het waarschijnlijk ook niet
Zo moeilijk is het voor die gasten immers ook niet om een PayPal account te maken.
Ze accpeteren ook T/T, dat gaat volgens mij via de gewone bank, voor mij dus Postbank. Maarja, lijkt me net zo fraude-gevoelig, koperbescherming ala PayPal is wel een vereiste. Maarja, die chinezen zien mij ook al onterecht claimen, dan zijn zij hun geld net zo goed kwijt...

@JoPiDo, als je een MaleTulp naar Male 3.5mm kabel zoekt kun je die ook voor 70ct oid bij de Action halen.


s-video naar tulip

en de Action is net te ver weg om voor een euro besparing langs te fietsen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')