abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_234548
is het trouwens al bekend wat BB in het jaat 2000 gaat doen. Komt dit elk jaar. Ik denk het haast van wel gezien het success!.

Persoonlijk ben ik niet een superfan maar zo nu en dan kijk ik er graag naar.

rather die like a man then live like a coward


pi_234549
Yah , in September gaat BB2 van start zoals het er nu nog uitziet , maar ja ge weet niet zeker met Veronica he ?
pi_234550
waarom heeft eigenlijk iedereen zo de pik op Veronica..bedoel het is toch een commerciele zender..dan weet je dat ze allez om de kijkcijfers doen
rather die like a man then live like a coward


pi_234551
Omdat ze een format beginnen die ze compleet om zeep helpen. (op zich niet verwonderlijk want het hele concept zuigt zoals Karin aan maurice)alleen VOO kan eigenlijk niet anders want ze hebben kijkers nodig en dat is nu juist wat je niet overhoud na 3 weken kijken naar "back to basics"
pi_234552
HELEMAAL OPZEKER DAT IK ME OPGEVEN GAAT!!!!
Sept. 2000 he zei je...ik ben erbij!!!!!!!!
SUPER COOL MAN
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_234553
* Knut gaat ook wel meedoen .

Als ik mijn pjoetertje zolang kan missen
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_234554
Zou het dan weer zo'n hype worden? Ik geloof er niks van. Nu is het nieuw, de bewoners konden niet weten wat hen te wachten stond.
-De nieuwe deelnemers zullen zeker niet zo met zich laten sollen als nu het geval is.
-Gezien de grote winsten die JdM en VOO nu maken zou ik er meer tegenover willen zien staan, zijn zij bereid die te betalen?
-En hoe zit het dan met back to basic? Nu al zijn er voldoende sponsoren die evn hun naam willen zien in het programma, denk aan Mac, Lego etc. Wie zien we een volgende keer?
-Leven we de volgende keer ons weer zo in in de bewoners?
Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik denk dat mijn mening zo wel duidelijk is.
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 22 december 1999 @ 16:18:00 #8
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_234555
Bovendien gaan er de volgende keer alleen idioten in die ondanks dat ze weten wat de negatieve gevolgen kunnen zijn toch zo mediageil zijn om het te doen. Zitten we net op te wachten, zo'n stel mongolen (mijn excuses aan mensen met het syndroom van Down, jullie bedoel ik niet evenmin als de bewoners van Ulan Bator) op tv. Kijk ik wel naar Jerry Springer.

Groetjes, Casey

  Admin woensdag 22 december 1999 @ 20:47:00 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_234556
ze gaan in januari nog ff door met de donderdaguitzendingen: een soort BB - the afterlife.

* Breuls heeft een idee:.

Hotel Big Brother

maak een heel hotel zoals het BB-huis. Heb je meer te filmen... meer mensen...

* Breuls bedoelt niet dat je in-en-uit kan gaan, maar dat er mensen constant in het hotel blijven.

...eh, Romer, de Mol... alleen mijn naam in de aftiteling is voldoende...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')