abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_234384
Op de officiele BB site staat een stukje over Karin's klaverjas capaciteiten. "Ze zal een geduchte tegenstander zijn als Bart of Ruud donderdag het huis moet verlaten"
Loopt VOO op de zaken vooruit of ligt ze in de VOO bel Poll echt achter op de 2 heren?
Is het verschil van mening tussen de bellers en de schaduwpolls op internet echt zo groot?
80 % of your succes is just showing up
  dinsdag 21 december 1999 @ 20:12:00 #2
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_234385
Goed gezien, ik heb het stukje even hier geplaatst. VOO weer op haar best!!

Van de officiële site:
Het is afgelopen met de herenclub in het Big Brotherhuis. De mannenclan bestaande uit Maurice, Bart, Willem en Ruud is met het vertrek van eerstgenoemde eerder al ruw verstoord. En met het dreigende vertrek van nog een man lijkt ook het herenkaartclubje in gevaar te komen. Er zijn namelijk weinig kaartspelen voor twee personen. Dus moet er een ‘reservespeler’ komen. Karin is hiervoor de enige aangewezen persoon.


Dus stort de laatste overgebleven vrouw zich ook op het kaarten. En dat gaat haar goed af tegen de mannen. Ze laat bovendien zien dat ze over een grote mond beschikt en niet over zich heen laat lopen. Vooral Bart moet het hierbij ontgelden. Overigens breit zij tegelijkertijd ook nog eens de sjaal voor de weekopdracht. Karin blijkt een gevaarlijke outsider te zijn die nog voor moeilijke tijden kan zorgen bij het kaarten als Ruud of Bart donderdag het huis uit moet.

21/12/99
19:35

Terug uit het enge bos
pi_234386
ik denk dat het een losse flodder is, want tot nu toe klopte de stand van de nominaties op internet altijd met wie er dan ook echt uit moest. En iedere keer dat ik op de officiele V> pagina keek, bleek Bart (de laatste keer een 8) een hoger cijfer dan Karin (5) Ruud (5) en Willem (3) te hebben. Hoe hoger hoe beter. Nee, als ik het zo zie dan is het duidelijk dat Karin eruit gaat of B. of R. moeten binnen 2 dagen zo iets stoms doen waardoor hun populariteit zakt
pi_234387
volgens mij staat er ook nog één woordje: ALS... nu nog een keer die laatste zin lezen en het valt allemaal best mee...

grtz,

Bram

pi_234388
quote:
op 12-21-1999 om 08:16 PM schreef NostraBramus het volgende:
volgens mij staat er ook nog één woordje: ALS... nu nog een keer die laatste zin lezen en het valt allemaal best mee...

grtz,

Bram


Ok, er staat inderdaad "als" en dat nuanceert de stelligheid van de bewering dat ze mag blijven. Toch vind ik de algehele toonzetting van het berichtje zeer sterk suggereren dat Karin niet voor vertrek in aanmerking komt. En ik vroeg me af wat VOO daarvoor belang bij heeft, alleen maar het binnenhalen van meer bel gelden?

80 % of your succes is just showing up
pi_234389
Het is toch zo dat de mogelijkheid erin zit dat Ruud of Bart donderdag het huis moet verlaten. En mocht dat zo zijn, in dat geval is Karin een geducht kaartmaatje. Zo lees ik het.

Als we werkelijk alles van VOO zo gaan closereaden als Bart zijn Shakespeare-boek en de kaartjes met Triviantvragen (en antwoorden ) bij hem thuis, dan gaan we vermoedelijk aan paranoia ten onder.

Het is het Gesprek waar het om draait
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 1999 @ 21:08:00 #7
862 Arcee
Look closer
pi_234390
Ik hoop echt dat Karin blijft. Zij is de leukste BB-er. Op voorspel.nu staat ze 1714 tegen 723 voor Ruud. Dat lijkt me wel erg overtrokken. Afwachten maar tot donderdag wat de ECHTE uitslag is...
pi_234391
quote:
op 12-21-1999 om 08:33 PM schreef xquise2000 het volgende:
Ok, er staat inderdaad "als" en dat nuanceert de stelligheid van de bewering dat ze mag blijven. Toch vind ik de algehele toonzetting van het berichtje zeer sterk suggereren dat Karin niet voor vertrek in aanmerking komt. En ik vroeg me af wat VOO daarvoor belang bij heeft, alleen maar het binnenhalen van meer bel gelden?


Ja, die nuancering is wel ff belangrijk ja. Ik zie ook dat dit berichtje echt suggereert dat karin erin blijft. maar waarom? misschien wel voor het geld. of voor die zeikerige regeltjes van haar. of omdat ze vrezen voor grote rellen als er drie mannen bij elkaar zitten. of omdat ze gewoon dom zijn bij veronica. ik weet het niet.

  woensdag 22 december 1999 @ 01:08:00 #9
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_234392
quote:
op 12-21-1999 om 11:46 PM schreef NostraBramus het volgende:
Ja, die nuancering is wel ff belangrijk ja. Ik zie ook dat dit berichtje echt suggereert dat karin erin blijft. maar waarom? misschien wel voor het geld. of voor die zeikerige regeltjes van haar. of omdat ze vrezen voor grote rellen als er drie mannen bij elkaar zitten. of omdat ze gewoon dom zijn bij veronica. ik weet het niet.

Dit is alleen maar omdat VOO wil dat wij reageren, ze willen zelf de regie behouden en het maakt helemaal niet uit of er tussen 17.00 uur en 18.00 uur nog bellers zijn voor 1 persoon, al zijn het er 100.000, diegene die eruit moet bepalen ze bij VOO.

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 22 december 1999 @ 02:34:00 #10
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_234393
Jongens en meisjes

Jullie kennen toch wel die promotiefilmpjes van Veronica waarin twee heerlijke heren gruwelijk worden vernederd omdat twee wulpse dames in slow-motion emmers water over hen heengooien? Dat dekt de lading mijns inziens: Veronica staat gelijk aan vrouwenemancipatie, lees, de man vernederd. Daarom wint Karin ook. Zij als vrouw in een zee van mannen, gooit op de dertigste een spreekwoordelijke emmer water over de mannen heen. Hummie (ook vrouw) heeft haar zuster al sinds dag 1 als winnaar gedoodverft, maar roept alleen maar dat Bart zal winnen om het mannelijk deel van de BB kijkers extra te prikkelen om vooral tegen de dames te stemmen, derhalve meer inkomsten te genereren qua belinkomsten.

Mocht er iemand zijn die de ironie hiervan niet inziet, gelieve niet te reageren. (Alsof iemand ooit op mijn gelul reageert, zou ik ook niet doen.)

Ben te zaai voor een signature
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')