abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 22 december 1999 @ 01:07:00 #26
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_234368
Natuurlijk kwam Willem er "eventjes"(3keer) op terug, na het gejoel van buiten de schutting weet Willem dondersgoed dat hij Niet gaat winnen, en als hij dan weer terugkomt op "de gemaakte afspraak, een man een man, een woord een woord", heeft hij in ieder geval Fl 10.000,- schoon aan zijn haakje.

Overigens heeft Willem het "geldverhaal" ook aan tafel ter sprake gebracht,Bart en Karin reageerden , tot Willem's grote spijt ,niet


De Weekopdracht....Hoe wil VOO in vredesnaam vanuit "het kruis" de gevoelstemperatuur van die piepschuimsneeuwpop gaan controleren????????

  Redactie Frontpage woensdag 22 december 1999 @ 01:47:00 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_234369
quote:
op 12-21-1999 om 11:42 PM schreef Pinball het volgende:
Lekker belangrijk, daarvoor in de plaats komen 10 man die veronica live kijken en bellen omdat ze weten welke letters er ontbreken in co.merc.ele o.roep


Welke letters dan? Ik koop een q.

pi_234370
quote:
op 12-21-1999 om 11:32 PM schreef Bor het volgende:
Ik vraag me af of VOO het wel kan maken om de bewoners de weekopdracht te laten verliezen nu ze een kerstdiner willen maken met het extra geld, zeker nu VOO zo duidelijk manipuleert op hun site. Het publiek zal fel reageren en VOO afvallen als de opdracht onterecht (in de ogen van de kijkers) wordt afgekeurd.


dat is eerder een reden om het juist te doen voor VOO , blijven de mensen kijken en erover praten !!!

  woensdag 22 december 1999 @ 02:42:00 #29
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_234371
Met verbijstering gekeken naar de uitzending van vanavond. Na -tig dagen BB Ruud nog nooit op een beetje karakter weten te betrappen, gaat 'ie zowaar ten tweede male de confrontatie aan met zijn Maatje. Dat vind ik nogal wat. Iemand die je waardeert, beschermd en nog nooit hebt genomineerd twee maal aanspreken op zijn gedrag. Stond werkelijk met mijn oren te klapperen. Die Ruud, heeft zowaar een 'backbone'. Nooit gedacht, toch gekregen.
Ben te zaai voor een signature
pi_234372
IK VIND HET WEL ZOOOO ZIELIG VOOR RUUD HE !!!! ZAG JE Z`N OGEN TERWIJL HIJ MET WILLEM SPRAK !!!!Willem "maatje,makker,voetbal-vriend" Rudie is verraden , weet `t en voelt `t......Ik vin `t wel zo zielig,deze dolk in in rug had hij toch echt niet verdiend......
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_234373
Ik heb de aflevering tijdens het koken met maar een half oog gezien maar gezien de cliffhanger van gisteren viel ie me toch tegen. Nou eigenlijk lieg ik nu, ik weet al vanaf dag 3 dat die hele cliffhanger niet boeit maar OK. Geen vuurwerk in elk geval.

Wat ik wel zag is een Willem die zich in werkelijk allerlei richtingen draait om maar te proberen te verklaren waarom ie Ruud genomineerd heeft terwijl hij DE persoon is met wie hij over wil blijven. Nou hij mag van mij draaien tot ie dol wordt en omvalt want er is geen goed argument voor te geven.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_234374
HE HE HE HE HE
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAen zo is het maar net!!!!
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_234375
quote:
op 12-21-1999 om 08:29 PM schreef itsme het volgende:

By the way, waar zijn de preken van de WIllem aanhangers?


Hmmm, ik ga me bijna aangesproken voelen. Ben 1 van degenen die af en toe nog wat nuance hier probeert aan te brengen, maar blijkbaar mag dat zelfs in de topic van de tv uitzendingen (dus niet het grote anti-Willem topic) al niet meer. Heb helaas geen video en al vrij lang geen uitzending meer gezien en kan dus ook niet voor de 14e keer gaan kijken om Willem te verdedigen!!
Dat verdedigen valt volgens mij ook wel mee, de meeste niet anti-Willem posters hier zijn over het algemeen juist niet pro Willem maar irriteren zich aan de hoeveelheid anti Willem posts en het groffe taalgebruik daarin (althans dat is mijn idee). Blijkbaar wordt zo'n afwijkend bericht niet echt gewaardeerd, met als gevolg dat steeds meer afwijkende meningen niet meer geplaatst worden aangezien ze toch niet meer overkomen en je enkel het gehele FOK!-forum over je heen dreigt te krijgen. Gevolg zou een heel erg eenzijdig forum zijn waarin iedereen het lekker met elkaar eens is, wat natuurlijk ook heel gezellig kan zijn.
Voor mensen die de nuance nog zoeken is nog 1 topic over, de VvP, maar zelfs daar dreigt het geschreeuw en gescheld nu al door te dringen.

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

  woensdag 22 december 1999 @ 09:38:00 #34
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_234376
Ik wil ook nog even reageren op het gedrag van W tegenover R.
W heeft toch precies wat 'ie de hele tijd al wilde? R heeft hem niet genomineerd en omdat 'ie al zeker wist dat K hem ook niet zou nomineren, is hij wederom de dans ontsprongen.
Zag je niet hoe fel hij reageerde toen R zei dat als 'ie alles van te voren geweten had, W had genomineerd om het publiek te laten beslissen. Dat vond W niet fair. Nee, je maatje nomineren, dat is fair.
Het viel me trouwens ook op, toen W aan R een deel van het geld beloofde, dat R toen zei: Een man een man, een woord een woord. Nee Ruud, ik dacht dat je dat nu eindelijk toch doorhad: Willem is geen man die z'n woord houdt. Na dit gedoe zou je toch beter moeten weten jongen.


--------

Ik hab gezegd

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_234377
Goeroe Pavlov, daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik kan Willem wel gaan zitten verdedigen maar naar argumenten wordt in de meeste topics niet geluisterd. Ik kan hier een betoog over het gekonkel en gespeel van Bart ophangen, maar daar wordt al helemaal niet naar geluisterd.

Gisteren ging ie dan ook voor Ruud maar eens op de rode stoel zitten. Ja, ammahoela ! Tuurlijk zegt Ruud alleeen nog maar poeslief positieve dingen. Bart heeft hem immers niet genomineerd ! En Bart en Ruud kennende mag dat best onder de noemer manipuleren geschaard worden. Ruud gaat ook nog eens even vertellen tegen Bart dat ie ineens heeft zitten twijfelen tussen Willem en Bart. Ammahoela ? Als dat zo is is het net zo'n draaikont als Willem met zijn maatjes gedoe. Heeft ie alleen net de keuze gemaakt waarom fok!forum niet over hem heenvalt! Trouwens, laten we eerlijkzijn. Ruud beschouwde bijna iedereen als een maatje in het huis, dus om DIE reden kan ik het stemmen op Ruud niet kwalijk nemen. Maar om nou te zeggen ik snap het van Willem ? Nee !?

Nee, het stemmen van Willem was berekenend. Maar het zorgde ervoor dat hij er met Kerst nog inzit. Dat ie niet wint weet Willem al weken, dat heeft ieaan de anderen al vaak gezegd ! Maar het zou mij niets verbazen als Willem van het scenario uitging dat Alleen Ruud en Bart genomineerd zouden zijn. Immers, we weten ook dat Bart het gekissebis met Karin wel amusant vindt.

Herinnert iedereen zich wel dat Bart ook al eens op Ruud heeft gestemd ?

O ja, en als laatste over de uitzending van gisteren: Bart is niet de bart zoals hij is ! Gisteren in de uitzending over zijn gevoelens: "Ja, niet hier met al die Camera's en microfoons"......

Blijft zich verbazen
pi_234378
Count me in, Goeroe Pavlov.
Ik vind mezelf geen grote Willem-fan. Wat mij betreft mogen ze allemaal winnen, al zie ik ruud liever niet winnen. Maar ja, het feit dat je willem de winst gunt maakt je hier al een Willem-fan, dus....
Waarom wil iedereen alleen maar de manipulatieve kant van Willem zien? Ik geloof echt niet dat hij zo doortrapt is, want dan had hij het vele malen slimmer aangepakt. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij voor zijn gevoel alleen Bart kon nomineren, omdat hij die jongen gewoon niet mag.
Hij kon noch Ruud, noch Karin met enig fatsoen nomineren, maar hij moest wel. Als hij Ruud zou nomineren, zou dat verraad zijn, immers Ruud is zijn 'maatje'. Als hij Karin zou nomineren, zou dat ook verraad zijn, want hij kan met Karin prima overweg, en wil haar een beetje sparen na het vertek van Maurice.
Hij koos dus maar voor Ruud, omdat hij de vorige keer Karin had genomineerd.
Ik weet zeker dat als hij Karin had genomineerd, hij zich erg schuldig tegenover haar had gevoeld, en had zich dan bij haar verontschuldigd, zoals hij nu bij Ruud deed.
Zoals Moor al elders opmerkte, is Willem een erg onzekere man, die door iedereen aardig gevonden wil worden. En deze nominatieronde is voor een man als Willem een gruwlijk dilemma, waaruit alleen maar ellende kan voorkomen.
Natuurlijk probeert hij Ruud niet te bewerken. Hij laat zijn schuldgevoel merken en doet zijn best zijn excuses aan Ruud aan te bieden, en hoe het zover heeft kunnen komen.
Ik wil hiermee Willem niet promoten, maar probeer slechts wat nuance aan te brengen. Anders wordt ieder topic vanzelf een anti-Willem topic, en dat is toch wel een tikje saai.
Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

*******

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

  woensdag 22 december 1999 @ 10:15:00 #37
1642 Basiev
trouwe apostel van de Goeroe
pi_234379
Pavlov, ik ben het absoluut met je eens.
Zo lanzamerhand ben ik geneigd helemaal niet meer te kijken op deze pagina's omdat er alleen nog maar gehakt wordt gemaakt van Willem
Murphologie:
Alle computers wachten in hetzelfde tempo
pi_234380
quote:
op 12-22-1999 om 09:59 AM schreef karmozijn het volgende:
Zoals Moor al elders opmerkte, is Willem een erg onzekere man, die door iedereen aardig gevonden wil worden. En deze nominatieronde is voor een man als Willem een gruwlijk dilemma, waaruit alleen maar ellende kan voorkomen.

zijn onzekerheid is een feit inderdaad. ik vrees echt 't ergste voor hem als ie straks alle kritiek over zich heen krijgt.


quote:

Natuurlijk probeert hij Ruud niet te bewerken. Hij laat zijn schuldgevoel merken en doet zijn best zijn excuses aan Ruud aan te bieden, en hoe het zover heeft kunnen komen.

Dat is nou juist het enige dat er aan ontbrak: zijn excuses. Als ie die maar aangeboden had, dat was dapperder geweest. En wat eerlijkheid had 'm ook niet misstaan.
Nee, hij was alleen maar zichzelf aan het verdedigen en het op Ruud aan 't spelen: 'Jij zit er nog mee he...'

Toch heb ik momenteel vooral met W. te doen, zou niet graag in zijn schoenen staan. Heel nederland getuige van je onzekerheid en daaruit voortvloeiende laffe gedrag.

Maar de hoofdprijs voor laf gedrag gaat inderdaad naar VOO zelf met hun verwerpelijke zwartmakerij. Wat een stomme actie zeg. En dat op zo'n moment dat toch iedereen al zo'n beetje anti-Willem geworden is. Ik snap de reden hierachter eigenlijk helemaal niet. Wat heeft VOO hierbij te winnen? Ze verliezen hiermee het laatste restje respect dat ik nog voor ze had. Ze probéren niet eens meer objectief over te komen. Heel vreemd.

anyway 't is bijna voorbij deze toestand, pffff. (maar niet voor willem)

pi_234381
Is het niet Willem die gehakt maakt van zichzelf?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')