quote:Op maandag 9 februari 2009 17:10 schreef CasB het volgende:
Als je een muziekfanaat bent koop je gewoon cd's.
Ja, of je zoekt gewoon een fatsoenlijke torrent-site en betaalt helemaal nietquote:Op maandag 9 februari 2009 17:16 schreef zoekjewat het volgende:
alleen minder kans op slagen met UTORRENT qua nummers en is vaak met virussen
4usonly is virus vrij en daar hebben ze alles
Muziekwinkels hebben nooit wat ik zoek.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:10 schreef CasB het volgende:
Als je een muziekfanaat bent koop je gewoon cd's.
Bol.com, cdnow, amazon, etc?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Muziekwinkels hebben nooit wat ik zoek.
Neh, het is te underground, zelfs voor de meeste onlineshops. Maar ik heb mijn adresjes wel, hoor. Ik zat wat te pussen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef CasB het volgende:
[..]
Bol.com, cdnow, amazon, etc?Of naar een platenzaak gaan waar ze ook andere dingen hebben dan Marco Borsato en Jordy van Loon.
die websitequote:Op maandag 9 februari 2009 17:16 schreef zoekjewat het volgende:
limewire is troep ouwegebruik http://www.4usonly.biz
voor 10 euro mag je mijn account gebruiken (geef ik je mijn acount en pass, via de PM natuurlijk) daarmee kun je onbeperkt downloaden (albums)
wil je een eigen account, dan betaal je 10 euro per maand![]()
anders kun je ook het programma : UTORRENT downloaden en dan via:
www.thepiratebay.org
www.mininova.com
www.isohunt.com
downloade
alleen minder kans op slagen met UTORRENT qua nummers en is vaak met virussen
4usonly is virus vrij en daar hebben ze alles
Idd gewoon niet meer gebruiken en overstappen op andere software.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarschijnlijk heb je inmiddels teveel virussen binnengehaald met die troep...
TNX voor de tip! Dit heeft bij mij geholpen!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:19 schreef wise het volgende:
Limewire afsluiten.
C:\Documents and Settings\username\Application Data\
en dan het mapje limewire weggooien
limewire opstarten klaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |