abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf maandag 30 maart 2009 @ 14:37:31 #126
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_67546871
Of je geeft zo iemand een giftige paddenstoel en zegt dat je hem kan eten

"Hier, hij is niet giftig hoor "
*Omnomnom*
HAHAH!!! stiekem wel, nu ga je dood 1 april
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  maandag 30 maart 2009 @ 14:59:33 #127
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_67547563
Alle klokken een uur terug zetten
Veters aan elkaar knopen
Jaszakken dichtnaaien

Zo, nog een paar standaarddingen
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 30 maart 2009 @ 15:05:43 #128
243180 AlfrekJodokusZak
is niet zo vrolijk
pi_67547740
De islamisering in NL is gestopt!
Fok start een nieuwe omroep!
Een aanslag op Obama!
AlfrekJodokusZak wint een blowjob van Chantal Janzen!


1 april!!!11
pi_67547891
alle websites die je intikt naar fok.nl doorsturen
pi_67586444
Zoektocht naar labrador Hillary Clinton

Volgens mij is dat een 1 april grap, geen andere bron bericht hierover.
pi_67588779
Deze blijft mooi:
quote:
Walibi World haalde vandaag wel een heel verrassende stunt uit. Een week geleden maakte het park bekend dat het op 1 april om tien uur 's ochtends entreebewijzen zou regenen boven het park. Velen dachten dat het om een 1 april grap zou gaan, maar niets bleek minder waar!

De hele week werd er druk gespeculeerd of de aangekondigde stunt echt zou zijn. Ongeveer 150 mensen durfden toch het risico aan om vanochtend vroeg naar Walibi World te komen. Er kwamen zelfs mensen uit Rotterdam en België. Tot vlak voor tienen bleef het een groot raadsel of er echt entreebewijzen uit de lucht zouden gaan vallen.

Terwijl de mensen werden opgewarmd met koffie, thee en natuurlijk de warme knuffels van Walibi, ontstond er ineens hilariteit. Er vloog een klein vliegtuigje boven het park en ja hoor, er viel ook nog wat uit! Toen de eerste kinderen een Walibi knuffeltje en een écht entreebewijs hadden gevangen, begon de menigte alle kanten op te rennen om er ook één te bemachtigen.


Uiteindelijk hadden ongeveer 25 mensen geluk, maar natuurlijk werd de rest niet teleurgesteld, want Walibi World bood hen alsnog een gratis entreebewijs aan. "Mijn vrienden lachten me uit omdat ik ging, ze dachten allemaal dat het een 1 april grap zou zijn. Weet je wat pas een grap is, dat ik tóch thuis kom met een gratis entreebewijs!" lachte één van de aanwezigen.

Vanaf 14 april kunnen de bemachtigde entreebewijzen worden verzilverd voor een dag die eruit springt in Walibi World.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_67591292
Op het werk bij ons, in een fabriek, worden pennen vastgelijmd met super-über-düber-lijm en dan als ze een pen nodig hebben, willen ze hem pakken en dan zit ie gewoon vast. Wat ook leuk is, is om van iemand zn blikjes drinken te jatten, en dan een laagje vloeibaar warm metaal op een blikje gieten, ander blikje erop en dan laten afkoelen. Dan zitten ze aan elkaar vast en om ze los te krijgen moet je dus je drinken ook verwarmen, en dan is t niet meer lekker

Helaas is het niet meer origineel, omdat dit dus de situatie van vorige week was morgen maar wat leuks verzinnen.
Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
pi_67591557
TVoorPowned1aprilgrappen
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:25:38 #134
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_67592359
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:36 schreef UncleSam het volgende:
Zoektocht naar labrador Hillary Clinton

Volgens mij is dat een 1 april grap, geen andere bron bericht hierover.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_67604633
Ik weet 2 leuke als je met computers werkt

1: druk bij de computer van een collega op ctrl+ pijltje rechts (of links) en het scherm zal een kwartslag gedraait worden.

2: (heeft wel ietsje langer nodig, in de koffiepauze bijv?) maak een printscreen van het scherm van een collega, plak die in paint. sla dit nu op een zet het als achtergrond van het bureaublad. Trek dan de startbalk helemaal plat zodat hij dus niet meer zichtbaar is. Klik dan rechts op het bureaublad en stel in bij beeld dat de pictogrammen niet worden weergeven. Klaar. zodra hij nu waar dan ook op klikt (startbalk, pictogrammen) zal er niks gebeuren, en zal hij waarschijnlijk nogal gestressed worden, aangezien ook overnieuw opstarten er niks aan veranderd
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 1 april 2009 @ 11:11:00 #136
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_67605686
Bij ons ging net het brandalarm af
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_67606134
Kwam toevallig op deze wiki maar vind dat nu niet echt een leuke grap?



http://en.wikipedia.org/wiki/United_States
---
  woensdag 1 april 2009 @ 15:22:00 #138
248793 Elize1
live life to the max!
pi_67614020
Die grap om bij je collega's het beeldscherm te veranderen vind ik super. Ga kijken of het me lukt in haar sigaretten pauze :-)

Verder schrok ik vanochtend ook wel toen ik naar mijn auto liep, zat er gewoon een parkeerbon op, terwijl ik toch zeker wist dat ik had betaald. Gelukkig bleek het om een 1 april grap te gaan en was het een actie van een nieuw hotel (citizenM) dat hier schijnbaar in de buurt (a'dam zuid) binnenkort opengaat.
Phieeeuww, gelukkig! En erg fijn dat ze een grap met je uithalen waar je zelf ook nog wat aan hebt, mag er nu met flinke korting slapen, relaxed want ziet er best goed uit als je op de website kijkt.
  woensdag 1 april 2009 @ 16:21:42 #139
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_67616389
Ik had een paar jaar geleden op school de vloer van alle plee's met boter ingesmeerd. Je kan ook het uiteinde van de kraan voor een deel afplakken (maar net niet helemaal, zodat wanneer iemand de kraan aandoet, de straal op zijn kleren terechtkomt ). Je wilt niet weten hoe laat sommige mensen het pas doorhebben dat hun trui zeiknat is.

Of alle deurknoppen insmeren met gel, veel mensen hebben dat pas door als ze de deur open hebben.

Ook had ik een keer van die eierbommetjes gekocht, en dat in het trappenhuis en de liften van mijn school gegooid.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:11:00 #140
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_67618127
ik hoorde vandaag een leuke grap: tegen iemand zeggen dat z'n veters los zitten. gaat die persoon kijken.... wat een lol. jippie 1 april!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_67619168
gizmodo.com heeft ook wel een leuke grap, alsof het door een virus/hackers gegrepen is.

permanent kittens
  woensdag 1 april 2009 @ 18:45:17 #142
249386 slaaf_fikkie
lang leve de lol
pi_67620902
ff kotsen gelukkig ist weer voorbij

Kun je tenminste het hele jaar weer normaal iemand een poot uitdraaien
Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik doe mee aan FOK! Idols, stem op mij!!
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen
  woensdag 1 april 2009 @ 20:30:44 #143
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_67624670
iemand naar de zoo laten bellen en naar mijnheer de Leeuw laten vragen....deze had ik vorige week ergens meegekregen dus vanochtend maar ff testen...briefje op bureau van mijn collega, dat het dringend was met het nummer van de Zoo van Antwerpen. Zegt die stem doodserieus: Mijnheer de Leeuw heeft vakantie vandaag want het is één april.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')