abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_234307
Hard schreeuwde ik gisteren dat Karin naar huis moest om Ruud en Bart het vuile werk van de laatste weken op te laten knappen,nl. het breken van Willem..Haat en een niets ontziende woede maakte zich meester van mij nadat ik moest toezien hoe Willem zijn positie bij Ruud en Karin nog even over de rug van Bart verstevigde."De rat",riep ik luid bij mijzelf en ook mijn vriendin zat te kokken bij het zien van het gedrag van de domste der achterbakse nederlanders..En nog steeds is mijn boosheid niet geminderd..en welicht om een aantal redenen waaronder Willems totale misinschatting van zijn publiek en programma makers.Onbegrijpelijk is het te zien dat hij terwijl er 26 cameras op zijn kop gericht staan gewoon de dubbelspion blijft uithangen..En om nog even te reageren op de stelling dat Willem bij ons allen in aanzien geen knip meer waard is,omdat VOO hem negatief monteerd..Totale nonsens..;Bart was vorige week knap obscenaat en dat werd prachtig door VOO in beeld gebracht.Verder werden ook Karins mindere kanten belicht..En waarom komt Ruud het meest positief naar voren als het gaat om omgang met mede-mens en mede-bewoner?Simpelweg omdat Ruudje het meest positief is.(de neanderthaler blijkt gewoon een mooi mens,niet slim,niet knap maar gewoon mooi!!!) VOO heeft ruimschoots de kans Willem in een minder mooi daglicht te plaatsen omdat Willem zelf de redactie met flink wat negatief beeldmateriaal van zichzelf opzadeld..Willem doet het zelf..Bart draait overigens uit eigen goedheid weer helemaal bij..maar het is al te laat.Het liefst zou Willem HEM slachten en met het kerst diner op tafel schuiven..je ziet het in de ogen van Willem,"Bart,wat zou ik je graag aan een spit rijgen",en Karin denkt nog steeds "hij zou zo lekker kunnen smaken"....verder moet ik nog even kwijt dat in mijn ogen Karin bij de vrouwen daadwerkelijk veruit de sterkste was maar zij begon zich in de laatste groep van 5 ernstig vast te klampen aan enerzijds Maurice en anderzijds Willem..Maurice exit en Karin had als het ware een been minder om op te leunen.Dit zelfde geld nu eigenlijk voor de gniepige Willem,zeker niet de sterkste want dat is Bart al glansrijk gebleken maar de akelige MOET ook een kruk kwijt.De kruk"Ruud"
is al bijna gebroken en daar zal Willem niet al te lang meer steun van ondervinden(hoop ik maar)...ik roep het nogmaals,het is nix persoonlijks maar....STEM KARIN WEG!!!!!!!!!!
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  dinsdag 21 december 1999 @ 17:11:00 #2
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_234308
goh, alweer een geindoctrineerde! Maakt niet uit manneke, hier wordt je wel genezen van je kwaal!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_234309
zou je denken...? dat is iets wat ik nou zo graag zou willen..,buiten de serieuze repliek dan he..
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_234310
kan hier nou echt niemand even op reageren ???
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  woensdag 22 december 1999 @ 04:09:00 #5
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_234311
Deon lieverd, niemand reageert ooit op mij, maar de overeenkomst is dan ook dat we allebei (jij en ik voor de duidelijkheid) vooral kwats schrijven. Kan frustrerend werken, maar als je je even verplaatst in de BB bewoners scheelt het een hoop, namelijk: Wat kan het jou ook maar ene bal schelen dat een stel vreemden niet luisteren naar wat jij te zeggen hebt, ook al "ken" je ze 108 dagen. Heb hier al sinds oktober last van, maar leg het volledig naast me neer. Men luistert nu eenmaal liever naar zichzelf, zowel in het BB huis, in het echte leven maar vooral hier. Niks van aantrekken hoor! Doet Willem ook niet.
Ben te zaai voor een signature
pi_234312
tja
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_234313
Kleine correctie, Roache, ik herinner me wel degelijk, op je te hebben gereageerd - misschien een kleine troost ?

En dEON,
hier een reactie voor jou:
verplaats je eens voor 1 minuutje in Willem, jij kan dus koken en betreedt het huis, hebt thuis net zo'n situatie als hij...

Hoe zou jij je in deze groep dan hebben opgesteld ?

Als je bij het nadenken hierover al meteen misselijk wordt, hoef je me dat alleen maar te antwoorden, dan weet ik genoeg

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')