abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_234304
(n.a.v. uitzending 20 dec.)

God wat ben ik ziek geweest vanavond.Ik knap langzaam weer een beetje op,maar wat heb ik zitten kotsen zeg.En ik ben vast niet de enigste,want ik denk dat er maar weinig mensen bestand zijn tegen de streken die willem(bij alleen al het schrijven van zijn naam voel ik het maagzuur alweer opkomen) vanavond weer allemaal uithaalde.Toch is er e e n grote fan van hem.Deze wordt idolaat van hem zijn en begint hem,door al dat slijmen,gelieg,bedrieg,gestook en geroddel als een ware goeroe te beschouwen.Ik heb het dan natuurlijk over de koningin van de leugen,zombie van de tonnenkreek,want zelfs zij kan nog heel wat van willem leren.

Ik heb de aflevering pas 's avonds laat op video bekeken,en ik schrok van de manier waarop ikzelf intens "in" de uitzending zat.Ik zat namelijk,toen ruud aan het nomineren was,intens naar het beeldscherm te schreeuwen alsof ik dacht dat hij me daadwerkelijk horen kon,NEEEEE RUUUD WAT DOE JE NOU? NOMINEER DIE WILLEM VERDOMME,WILLLEM WWWIIIIILLLLLLEM!!!!
Zo hard dus dat ik iedereen in een straal van 40 meter gewekt heb.Ik was er namelijk,tijdens die badscene daarvoor(ruud&willem),heilig van overtuigd geraakt dat in alles wat ruud zei,doorklonk dat hij bart niet ging nomineren en dus (eindelijk!) willem.Maar willem gooide al zijn "kunnen" in de strijd(je zag door zijn slijm acuut het waterniveau stijgen)en ruud is hier,in al zijn naiviteit met open ogen(ehm) ingewillemd.
Karin ook trouwens,van haar had ik het niet verwacht,ze was immers de vorige keer ook al door willem ondergeslijmt,waarna hij haar doodleuk nomineerde.Ik had tervergeefs gehoopt dat ze hem hierdoor wel in de peiling had,Maar helaas. Hoe krijgt hij dat nou steeds voor elkaar,dat ze hem maar niet doorhebben?Gooit ie soms wat door het eten en is hij daardoor zo panisch als er iemand in zijn pannen roert? Of heeft hij wat met die vitaminenpillen uitgehaald? Want bart eet deze niet.Zou bart daardoor zo helder van geest blijven en dus willem WEL nomineren?(wat hem mijninziens automatisch een helden status opleverd wat nou anti-held?)
Toch had ik verwacht dat bart ruud ook zou nomineren,omdat ruud hem tijdens zijn coldturkey,niet e e n sigaret sponserde.
Lullig voor bart dat tabaksreclame niet mag op tv.Anders had hij zoveel tabak gesponserd gekregen dat ie de rest van de bewoners had kunnen uitroken,en als de tabaks industrie dan maar genoeg betaalde,hadden ze met gemak een paar nieuwe regels erdoor kunnen krijgen,ik denk bijvoorbeeld aan wie niet rookt is automatisch genomineert(had je willem kunnen zien kettingroken).

Willem is zoals bekent een rots in de branding,waar het roddelen,stoken, slijmen,liegen en bedriegen betreft.Van deze eigenschappen heeft hij,nu het nomineren achter de rug is,alleen het slijmen nog nodig.Ik denk dan ook dat willem de geest krijgt,en dat we vanaf nu alleen nog maar "lieve willem" te zien krijgen(om zo het publiek terug te winnen).Nu ik dit zo aan het schrijven ben doet dit me toch sterk ergens aan denken,helemaal deze tijd van het jaar(Bastard word lieverd kerst,de geest krijgen)... jahoor willem IS scrooge!

Kan het niet laten om het,naar aanleiding van ruuds presenteer aspiraties,het
ook nog even over de toekomst van de bbewoners te hebben.Er word nogal eens wat lacherig gedaan over ruuds presentatie-drang.Ik vind dit toch een beetje onterrecht,ik denk namelijk dat er een goede kans bestaat dat ruud de waardige opvolger wordt van de ongekent populaire quiz-master frank masmeier.

Maurice gaat volgend jaar het nationaal dictee presenteren,ook krijgt hij een motor programma,er wordt alleen nog getwijfeld of de titel nou "gek op motors" of "motorisch gestoord" moet gaan heten en hij krijgt ook nog een klusprogramma,waarvan de naam wel al bekent is nl. creatief met karin.Hij zoekt hiervoor alleen nog een geschikte kandidate.
Karin krijgt buiten dit programma ook nog een column in het populaire verenigings blad,van de vereniging van hoger opgeleide huisvrouwen,propere kuren,Waarin ze dan elke week een stukje schrijft over het nut van een molton.
Bart word de nieuwe presentator van de populaire quizshow "ik weet het beter",maar word ook weer snel ontslagen,omdat hij uiteraart nooit een antwoord goedkeurt.
En willem tenslotte die gaat bij endemol werken en krijgt de baan van zombie van de tonnekreek,want hij doet haar,met zijn capaciteit,toch echt verbleken (ja inderdaad nog bleker).Over een langlopende reclame campagne voor de volendammer vishandel worden nog onderhandelingen gevoerd.willem is niet al te gelukkig over de naam van de campagne:zo glad als een aal.
En hij mag vanwege zijn verdiensten op het gebied van stoken,roddelen,liegen en bedriegen de hele pagina van henk van der meijden in de telegraaf overnemen.

PC eend

ps de bovenstaande personen zijn louter fictief elke gelijkenis met in werkelijkheid bestaande personen berust op louter toeval,of zoiets.

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 21 December 1999).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_234305
quote:
op 12-21-1999 om 04:40 PM schreef PC eend het volgende:


ik denk namelijk dat er een goede kans bestaat dat ruud de waardige opvolger wordt van de ongekent populaire quiz-master frank masmeier.

Maurice gaat volgend jaar het nationaal dictee presenteren

ps de bovenstaande personen zijn louter fictief elke gelijkenis met in werkelijkheid bestaande personen berust op louter toeval,of zoiets.



----------------------

WAHAAAAAAAA

Van alles is weer waardeloos

pi_234306
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')