abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 februari 2009 @ 15:01:31 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65848968
Ik vrees gewoon voor Ajax-Feyenoord, wie had dat drie weken geleden kunnen bedenken?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65849013
Vandaag was misschien nog wel de ergste uit de reeks
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zondag 8 februari 2009 @ 15:02:55 #3
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65849035
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:59 schreef peaceman het volgende:
Wat ik gewoon al jaren mis, is de instelling: wij komen hier winnen!
Dan maar arrogant voor anderen, maar met die instelling kom je een stuk verder dan met de huidige instelling!
  zondag 8 februari 2009 @ 15:03:17 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65849056
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Grappig hoor. Als van Basten de goede spelers aantrok. Ze vervolgens op de juiste plek neerzette. En er op een acceptabel niveau werd gevoetbald. Dan was ik best bereid geweest hem te blijven steunen. Maar wat er nu gebeurd is zó triest. Van Basten leert niet van zijn fouten. Hij blijft gewoon koppig en stug volhouden aan een falend systeem. Dat is dan blijkbaar een karaktergebrek van hem waar hij volgend jaar ook onder gebukt zal gaan en wat slecht is voor Ajax.
Dat dus, opbouwen met een trainer prima, maar niet met iemand die er gewoon helemaal niets van snapt.

En dat kan je het bestuur dus aanrekenen, waarom het risico na 4 jaar van een onervaren trainer als je 100% voor het kampioenschap wil gaan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65849152
Ik zie Feyenoord volgende week nog wel winnen
  zondag 8 februari 2009 @ 15:06:02 #6
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_65849180
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 15:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat dus, opbouwen met een trainer prima, maar niet met iemand die er gewoon helemaal niets van snapt.

En dat kan je het bestuur dus aanrekenen, waarom het risico na 4 jaar van een onervaren trainer als je 100% voor het kampioenschap wil gaan?
van Gaal bellen dus.
pi_65849183
Als je ook zit dat jongens bij Ajax allemaal denken dat ze beter zijn dan hun medespelers. Dat moet wel aan de grond slag liggen wil je je medespeler niet inspelen. Altijd maar naar de oplossing zoeken terwijl je gewoon die bal moet laten rollen.

inspelen en zelf vrij lopen.. makkelijke rkan het niet.
pi_65849196
Ik ben niet vaak met HW eens, maar vandaag is toch wel duidelijk geworden dat Van Basten er echt niets van snapt. Ik heb hem lang verdedigd tot deze wedstrijd.

Weer helemaal niets in Amsterdam.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:06:25 #9
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65849204
Bijna iedereen was juichend dat een clubicoon trainer werd. Oke... hij heeft weinig ervaring, maar we kiezen voor de lange termijn en we geloven in hem als trainer.
Zo was de redenatie. Maar goed, als we Heatwave zouden laten beslissen, hebben we dan elk jaar een nieuwe trainer?
pi_65849209
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:05 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Feyenoord volgende week nog wel winnen
Dan breekt de pleuris los
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_65849250
Instelling, concentratie, geen team, geen gecoach, niet luisteren naar het coachen, acties is onmogelijk situaties doorvoeren.

Het staat totaal niet en iedereen loopt maar op zijn eigen plekje te voetballen. Acties werken totaal niet, alleen maar balverlies, op het middenveld en achterin loopt iedereen op drie a vier meter te dekken.

Dat het dan de laatste 30 minuten niet beter wordt, kijk ik niet meer van op. Ik heb nog steeds genoeg vertrouwen in Van Basten en in dit team, maar er moeten echt even wat motivatieproblemen worden opgelost hoor. Er zijn er een aantal bij die echt niet snappen hoe het werkt.

Gooi het hele team maar om volgende week - niemand is zeker van een basisplaats.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:08:11 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65849279
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:06 schreef peaceman het volgende:
Bijna iedereen was juichend dat een clubicoon trainer werd. Oke... hij heeft weinig ervaring, maar we kiezen voor de lange termijn en we geloven in hem als trainer.
Zo was de redenatie. Maar goed, als we Heatwave zouden laten beslissen, hebben we dan elk jaar een nieuwe trainer?
Jezus .

Ja, als het aan mij lag zou ik idd een trainer die wel ervoor zorgt dat we goed spelen (en dan kampioen worden) onslaan, ben je nou echt zo dom? Die opmerking slaat echt nergens op!

Ik wil helemaal niet elk jaar een nieuwe trainer ik wil na 5 jaar drama een GOEIE!!!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65849288
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:06 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben niet vaak met HW eens, maar vandaag is toch wel duidelijk geworden dat Van Basten er echt niets van snapt. Ik heb hem lang verdedigd tot deze wedstrijd.

Weer helemaal niets in Amsterdam.

Het klopte vandaag van geen enkele kant bij ajax . En dat is volledig op het conto van marco te zetten
pi_65849305
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:06 schreef peaceman het volgende:
Maar goed, als we Heatwave zouden laten beslissen, hebben we dan elk jaar een nieuwe trainer?
na iedere nederlaag denk ik
  zondag 8 februari 2009 @ 15:09:32 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65849333
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

na iedere nederlaag denk ik
Hahaha, die HW, die snapt er niets van, die lachen we al 5 jaar uit om zijn onverstand hahahahahah!

Open die ogen man...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 8 februari 2009 @ 15:09:36 #16
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65849339
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Instelling, concentratie, geen team, geen gecoach, niet luisteren naar het coachen, acties is onmogelijk situaties doorvoeren.

Het staat totaal niet en iedereen loopt maar op zijn eigen plekje te voetballen. Acties werken totaal niet, alleen maar balverlies, op het middenveld en achterin loopt iedereen op drie a vier meter te dekken.

Dat het dan de laatste 30 minuten niet beter wordt, kijk ik niet meer van op. Ik heb nog steeds genoeg vertrouwen in Van Basten en in dit team, maar er moeten echt even wat motivatieproblemen worden opgelost hoor. Er zijn er een aantal bij die echt niet snappen hoe het werkt.

Gooi het hele team maar om volgende week - niemand is zeker van een basisplaats.
Gooi Vermeer, Silva, Lindgren en Leonardo maar eens in de basis elf.
pi_65849349
Gvd nou, wat een drama vandaag!! Leek helemaal nergens op; geen enkele combinatie, niks geen wil om te winnen, alle duels werden verloren. In één woord; DRAMA
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  zondag 8 februari 2009 @ 15:10:27 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65849373
Sowieso, waar was de keuze voor Marco van Basten op gebaseerd?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65849375
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:06 schreef Silaz het volgende:

[..]

Dan breekt de pleuris los
Dat is wel te hopen ja.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:12:21 #20
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65849474
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jezus .

Ja, als het aan mij lag zou ik idd een trainer die wel ervoor zorgt dat we goed spelen (en dan kampioen worden) onslaan, ben je nou echt zo dom? Die opmerking slaat echt nergens op!

Ik wil helemaal niet elk jaar een nieuwe trainer ik wil na 5 jaar drama een GOEIE!!!!
Waarom zo agressief? Ik vraag het toch netjes?
En die redenatie van velen die ik omschreef heb ik niet bedacht, zo werd het verwoord toentertijd.

Nieuwe vraag dan: Wie is dan wel een goede trainer voor dit elftal? En wat doen we met die trainer als die onverhoopt 4 keer verliest in anderhalve maand?
pi_65849488
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso, waar was de keuze voor Marco van Basten op gebaseerd?
Zijn imago en prestaties als voetballer...
Jack does it in real time...
  zondag 8 februari 2009 @ 15:12:48 #22
82589 S-Two
barba macacu
pi_65849493
Dat was weer fijn wakker worden vanmiddag .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 8 februari 2009 @ 15:13:13 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65849513
Luis Suárez bij ontbreken van Dario Cvitanich centraal opstellen is een blunder, voor de tweede keer alweer. Suárez moet (net als Miralem Sulejmani) vanaf de flank komen, maar goed.

Als zelfs ik dat al ziet, waarom ziet Marco van Basten dat niet?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 8 februari 2009 @ 15:13:39 #24
51286 w00h00
Digital man!
pi_65849534
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso, waar was de keuze voor Marco van Basten op gebaseerd?
Waarschijnlijk had hij voor ogen om zo snel mogelijk op de helft van de tegenstander te voetballen, maar dat is er geen moment van gekomen, omdat we op fel heid zijn afgetroefd door Vitesse.

Van Basten moet eens vasthouden aan vaste opstellingen, want nu gaat het van kwaad naar erger...
pi_65849538
Laat de pleuris maar uitbreken vanmiddag. Hopen dat mvb niet zo laf is om Zaterdag binnen te trainen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')