abonnement Unibet Coolblue
pi_66211637
ik heb het album nu een paar keer gehoord, maar op een paar nummers na vind ik het dus echt niks! Ik had veel harder verwacht door de single GOYB. Het is veel softer geworden, en ik hoor héél veel terug van vroeger. Niet origineel in elk geval.
pi_66211660
Zag net die druiloor van een G Beelen op tv verkondigen dat het nieuwe album steeds van sites wordt geplukt en vanavond echt niet meer te vinden zou zijn. Heeft die dropstaaf nog nooit van Usenet gehoord? Als het daar op komt dan krijg je het echt niet meer weg.
En dus: binnen vijf minuten na einde uitzending DWDD heb ik 'm binnen. Zit nu te luisteren en 't valt me op het eerste gehoor niet tegen. Ik ben bij Zooropa wat afgehaakt. Daarna incidenteel nog een leuk nummer gehoord, maar het was niet helemaal mijn ding meer. Raak nu in ieder geval geboeid door de opbouw van Moment of Surrender. Eens luisteren wat er verder nog komt. Als dit zo doorzet, dan is het weer een tochtje naar de winkel waard.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_66211724
Van Get On Your Boots kun je een leuke carnavalsversie maken (Ik Word Niet Goed), als je het vergelijkt met de rest. Ik ben om: superalbum, inderdaad, eh, sferistisch de sferistiek is nadrukkelijk aanwezig.

De muziek is veel voller, bombastischer dan voorheen. Toch?
  woensdag 18 februari 2009 @ 20:41:56 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66211805
Heb hem ook binnen. Onmiskenbaar en zeer herkenbaar weer U2 muziek.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_66211806
Ik durf na 1 vluchtige luisterbeurt te zeggen dat ik het het beste album vind, van de albums na Achtung Baby uitgebracht.

Get on your Boots is echte een vreemde eend in de bijt op het album, en ik denk de perfecte opener voor een concert.

Kom maar op met die concertdata!!!!
pi_66211902
Zullen we Chiel allemaal effe een mailtje sturen dat we hem al binnen hebben
pi_66212022
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef Luni het volgende:
Zullen we Chiel allemaal effe een mailtje sturen dat we hem al binnen hebben
Eérst dansen op Magnificent en uit ons dak gaan!
  woensdag 18 februari 2009 @ 20:48:33 #83
88523 BadDay
The One I Love
pi_66212042
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef Luni het volgende:
Zullen we Chiel allemaal effe een mailtje sturen dat we hem al binnen hebben
Haha ja...
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_66212465
Oh, het lijkt er trouwens ook op dat ze binnen een jaar nog een album uit gaan brengen..
quote:
The future is another question for another interview. How long can U2 stay meaningful? Where will rock's greatest adventure end? For now, there is enough material left over from the sessions for an album that, Bono says, will be released before the end of the year. It will be "a more meditative album on the theme of pilgrimage".
Heb her en der al wat meer uitspraken van de heren gelezen die er op hinten dat dat 2e album al zo'n beetje af is..
pi_66212841
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Murray het volgende:
Oh, het lijkt er trouwens ook op dat ze binnen een jaar nog een album uit gaan brengen..
[..]

Heb her en der al wat meer uitspraken van de heren gelezen die er op hinten dat dat 2e album al zo'n beetje af is..
Dan hadden ze wel een paar van die nummers op deze cd mogen zetten. Een minuut of 53 op een CD vind ik voor een band als U2 wel wat magertjes. Kan me er anno 2009 nog altijd boos over maken dat artiesten nog altijd denken dat ze 2 vinyl-kanten van 25 minuten vol moeten maken en dan klaar zijn.

Maar goed, cd is gebrand. Morgenochtend in de file maar eens aandachtig luisteren.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:19:50 #86
88523 BadDay
The One I Love
pi_66213229
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Murray het volgende:
Oh, het lijkt er trouwens ook op dat ze binnen een jaar nog een album uit gaan brengen..
[..]

Heb her en der al wat meer uitspraken van de heren gelezen die er op hinten dat dat 2e album al zo'n beetje af is..
Ik vraag het mij af. Dit hoorde ik ook na HTDAAB en daar is het ook nooit van gekomen, tenzij dit album ook materiaal bevat uit die tijd. . . . .
Birds, Happiness & Still Not Worried
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:24:50 #87
165633 eriksd
The grand facade...
pi_66213447
Kan het kloppen dat er verschillende versies van No line on the horizon (het nummer dus) zijn? Op het exemplaar dat ik heb is het een andere melodie dan de versie die eerder gelinkt werd in dit topic.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_66213699
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef eriksd het volgende:
Kan het kloppen dat er verschillende versies van No line on the horizon (het nummer dus) zijn? Op het exemplaar dat ik heb is het een andere melodie dan de versie die eerder gelinkt werd in dit topic.
Ja, op de single van Get On Your Boots staat een remix van No Line On The Horizon, die remix is een weekje geleden al uitgelekt.
pi_66215754
ik denk dat dit weleens het best album na Achtung Baby zou kunnen zijn. Wat vinden jullie?
pi_66215939
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef DrowningMan het volgende:
ik denk dat dit weleens het best album na Achtung Baby zou kunnen zijn. Wat vinden jullie?
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:41 schreef Luni het volgende:
Ik durf na 1 vluchtige luisterbeurt te zeggen dat ik het het beste album vind, van de albums na Achtung Baby uitgebracht.
pi_66215971
de scene release
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66216496
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef DrowningMan het volgende:
ik denk dat dit weleens het best album na Achtung Baby zou kunnen zijn. Wat vinden jullie?
Ben het helemaal met je eens Een vriendin vond het maar tegenvallen, die skipte zo door wat nummers, nam niet eens de moeite alles af te luisteren... Sorry maar hoe kan je dat een eerlijk oordelen geven over een album?
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:11:05 #93
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_66218424
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Sonja27 het volgende:
Een vriendin vond het maar tegenvallen, die skipte zo door wat nummers, nam niet eens de moeite alles af te luisteren... Sorry maar hoe kan je dat een eerlijk oordelen geven over een album?
Er zijn helaas zoveel mensen die muziek niet goed beluisteren. Vroeger was ik ook zo. Binnen 20 of 30 seconden al bepalen of een nummer nou leuk was of niet. Ik denk dat ik dan onbewust een repetitief "pop hook" zocht. Hoe snel je een liedje kan beoordelen hangt af van het liedje. De meeste pop muziek kan je pas beoordelen door een paar keer volledig af te luisteren. En dat is dan pop muziek. Sommige jazz nummers moet ik minimaal 10 keer afluisteren, en dan pas krijg ik maar een idee wat voor nummer het is.

En de mensen die nu al zo snel U2's nieuwe album beoordelen. Moet je niet doen. Neem de tijd, doe er een paar dagen over. Luister alle liedjes op z'n minst een paar keer goed, volledig af en dan pas oordelen. Dit geldt voor alle muziek dat je luistert, niet alleen U2.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:35:38 #94
88523 BadDay
The One I Love
pi_66219513
Ik wil niet gelijk roepen dat dit het beste album is dat ze hebben uitgebracht na Achtung Baby. Het is een goed album, dat kan ik zelfs al na een luisterbeurt zeggen. Er staat alleen gaan duidelijke echte goede singles op. ATYCLB had Beautiful Day, Elevation, Stuck In a Moment en Walk On, allemaal super singles. Dat mis ik bij dit album wel.
Birds, Happiness & Still Not Worried
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:36:33 #95
88523 BadDay
The One I Love
pi_66219557
-foutje-
Birds, Happiness & Still Not Worried
  donderdag 19 februari 2009 @ 00:37:30 #96
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_66221588
Ook U2 fan hier
Ik heb het vaak met nieuwe albums van goede bands dat ik ze eerst een paar keer moet luisteren achter elkaar, en als ik dan na een dag weer enorm zin heb om de muziek te luisteren dat dat het teken is van een goed album. Dat is hier dus zeker bij , niet alles kan ik nog even veel waarderen maar bijv. Magnificent vind ik echt een geweldig (aanstekelijk) nummer. Overigens heb ik (en m'n vader) alle U2 albums gekocht, en dat gaat hierbij ook zeker niet veranderen, ondanks de vroege download.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_66231950
Klinkt goed, maar ben nog niet helemaal overtuigd na 1 keer luisteren. Maar dat was ik ook niet bij Achtung Baby
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:17:22 #98
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66232239
Ben em nu voor het eerst aant luisteren. Tot nog toe (unknown caller) vind ik het een beetje een zondagochtend cd.
Aparte koortjes af en toe.

[edit]
En een beetje gruizige mix. Maar goed, dat kan komen door de mp3's natuurlijk.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:58:43 #99
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66233814
Ik heb em nu helemaal af gehoord. Blijf het idee van een zondagochtend cd houden. Dat is helemaal niet erg natuurlijk.
Nog een keer!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66240057
Het is niet toegestaan om links te plaatsen naar het nieuwe album of om te vragen of iemand je die link wil PMen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')