abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 december 1999 @ 14:37:00 #1
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_234217
Op de officiële site van VOO wordt Willem sinds gisteren uitermate negatief in beeld gebracht. De nominaties zijn aangegrepen om Willem zwart te maken en de lezer/kijker nog eens duidelijk te maken dat Willems gedrag niet door de beugel kan. VOO doet dit echter zo overdreven dat bijna iedereen dit VOO aanrekent en zo de emoties naar hen ventileert i.p.v. naar Willem. Mocht dit doorzetten dan bestaat de kans dat een grote groep bellers zich tegen VOO uit wil spreken en Bart nomineert, alleen om het feit dat hij de lieveling van VOO is.
Terug uit het enge bos
  dinsdag 21 december 1999 @ 14:39:00 #2
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_234218
Echt niet..... Denk je echt dat het klootjesvolk zo ver doordenkt? Ondergetekende klootjesmens in ieder geval niet.... Bovendien, wat boeit het VOO als mensen Bart nomineren? Iedere belgulden is er een, of die nou op Bart of Willem wordt uitgebracht!

Groetjes, Casey

  dinsdag 21 december 1999 @ 14:41:00 #3
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_234219
Juist Bor!!
Ik wilde hier net een topic over openen. Ik ga Willem steeds sympathieker vinden. Niet om Willem, maar Voo wil kennelijk niet dat hij wint, nou dat wil ik dat Willem WEL wint!

GO WILLEM GO!!

En al die onzin -topics over die gemene Willem...wat een onzin! Hij is geen haar beter of slechter dan de anderen!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 21 december 1999 @ 14:47:00 #4
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_234220
Een kleine aanvulling, vaak zie je dat een groep mensen zich massaal inzet voor de underdog, niet om de persoon maar om de positie van die persoon. Mocht dat nu ook gebeuren dan zal die groep zich uitspreken tegen Bart omdat dat de grootste kanshebber is.
Terug uit het enge bos
pi_234221
Veronica wil natuurlijk niet met Willem opgescheept zitten als winnaar en daardoor als boegbeeld van deze,steeds verder afglijdende,omroep aan het begin van een nieuw millennium.
Nee,Bart is meer het gezicht zoals Veronica dat van zijn aanhang voor ogen heeft.Jong,wild en eigenwijs.Let's party,weg met elke minieme vorm van diepgang en mochten we per ongeluk in een programma wat dieper graven dan sex,geweld en uitgaan,dan zetten we snel Rolf X.Wouters in.Laat ik trouwens in het midden of Bart daar ook echt voor staat.(denk het niet,op het jonge en eigenwijze na).Ik wil overigens ook niet impliceren dat Willem voor meer diepgang staat,zeker niet.
Wat is er trouwens met VOO gebeurd.Vroeger,binnen de publieke omroep,was het nog vernieuwend,nu voornamelijk nog tenenkrommend.Of is dit een topic voor een ander forum?

  dinsdag 21 december 1999 @ 14:59:00 #6
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_234222
Was eerst voor Bart, maar ik ga nu voor Willem! Voo wil Bart als winnaar? Niet als het aan mij ligt! Heb schoon genoeg van die young one marketing!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_234223
wxit
Ik ben online
pi_234224
quote:
op 12-21-1999 om 02:37 PM schreef Bor het volgende:
Op de officiële site van VOO wordt Willem sinds gisteren uitermate negatief in beeld gebracht. De nominaties zijn aangegrepen om Willem zwart te maken en de lezer/kijker nog eens duidelijk te maken dat Willems gedrag niet door de beugel kan. VOO doet dit echter zo overdreven dat bijna iedereen dit VOO aanrekent en zo de emoties naar hen ventileert i.p.v. naar Willem. Mocht dit doorzetten dan bestaat de kans dat een grote groep bellers zich tegen VOO uit wil spreken en Bart nomineert, alleen om het feit dat hij de lieveling van VOO is.



ik herinner me een gesprek met hummie
die nu bij big brother is
ze zei dat bart de meeste kans had om te winnen
ik weet niet meer wanneer dat was

pi_234225
VOO krijgt nu precies wat ze wil, Bart leeft enorm onder het publiek en zeker hier bij fok, dat terwijl VOO hier afgeschoten wordt. Om VOO lekker te dwarsbomen moeten we Bart eruit halen en iemand van de oude garde laten winnen, daar gaat VOO met dat 'the young one' image!
fake a dream
  dinsdag 21 december 1999 @ 21:11:00 #10
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_234226
Ik heb nog even verder gedacht,
Stel, zuiver hypothetisch, dat Willem zou winnen. Nadat hij de videobanden heeft teruggezien en heeft ervaren hoe negatief de mensen over hem denken, zal hij geen goed woord over hebben voor VOO. Maar hij is dan wel de winnaar waarmee ze de VOO-promotiecampagne moeten voeren.
Terug uit het enge bos
  dinsdag 21 december 1999 @ 21:30:00 #11
1088 @nette
Liever eigenwijs
pi_234227
Bij VOO weten ze volgens mij al wie ze laten winnen. Bewijs: Op 30 december gepland gesprek Ruud-Ruud(PdL). Dus VOO weet al dat Ruud blijft, wist dat zelfs al voor de nominatieronde. Nou, dan heeft stemmen geen enkele zin meer, want om dit hot item niet te missen, zal VOO altijd de stemmen zo manipuleren dat Ruud tot het eind blijft.
pi_234228
Hummie heeft bij B&vD gezegt dat ze denkt dat Bart wint.
Bart is ook overigens mijn favoriet en als iemand zegt dat Bart geen diepgang heeft, dan heeft die persoon de afgelopen maanden met het geluid uit gekeken!!!
Overigens ben ik geneigd om Ruud als winnaar te kiezen, juist om VOO dwars te zitten.
Bart is een jonge vent en komt er nog wel, in mijn ogen te jong om 250.000 in z'n schoot geworpen te krijgen. De jongen heeft nog wat werk moraal nodig.
Ruud is ouder en die gun ik het gewoon meer.
En Willem........... had die lul maar niet vreemd moeten gaan, had hij nu de centjes niet zo nodig. Eigen schuld dikke buld!!!!
leef! want je bent wie je bent

pi_234229
Ik denk zeker dar Voo zichzelf in de vingers snijdt. Hoewel het grootste gedeelte van mijn kennisenkring absoluut tegen Willem is hebben ze nog meer kritiek op VOO .
De gewone t.v kijker loopt n.l hopeloos achter op de feiten alles wat ze zien is al een keer uitgezonde of gedateerd.
Dus diegene die niet op het internet zit loopt hopeloos achter Foei!!!!! VOO.

Enne by the way please please please weg met Karin en dat nog niet eens om haarzelf maar meer om te zorgen dat Willem niet wint.
Het nederlandse publiek is heus zo gek niet om hem te laten winnen als hij overblijft met Bart en Ruud.

don't be sad ,don't be bleu Frankenstein was ugly too
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 1999 @ 22:41:00 #14
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_234230
Zou eigenlijk wel lachen zijn als VOO opgescheept wordt met Willem de Winnaar.
Weinig aanvragen voor leuke schnabbeltjes.

En Willem die geeft links en rechts van alles weg, krijgt dan een claim van de belastingdienst, vervolgens een claim van de advocaat van Tessa in de boedelscheiding.
Want hij vergeet dat alles ook wat hij aan Tessa geeft komt uit zijn helft.
Als Willem wint zit hij zwaar aan de grond.

The future is after you
pi_234231
En weer is bij een paar mensen het kwartje gevallen. Dat doet me op deze sombere dag goed. Somber niet vanwege de nominaties maar vanwege de idiote scheldpartijen die helaas het forum beginnen te domineren.

Veronica/John de Mol producties overdrijft zo erg met het zwartmaken van Willem dat het nu toch echt begint op te vallen. Waarom? Willem was de populairste (Nipo enquete). En dat kunnen we niet hebben want Bart (the young one) moet winnen. Waarom Bart moet en gaat winnen is uitgebreid aan bod gekomen in de topic " Bart is de mol van BB", een aanrader:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002707.html

Bart moet winnen omdat alleen Bart op lange termijn heel veel geld kan verdienen voor meneer John de Mol (zie de oude topic). Ruud niet, Karin niet en Willem niet. Op korte termijn is het belangrijk dat de finale, wie van de drie, spannend wordt. Spannend betekent veel bellen betekent veel geld én hoge kijkcijfers op de laatste avond. Willem is kansloos gemaakt. De eindsprint gaat tussen Karin en Bart of tussen Ruud en Bart. Welke van de twee opties is het spannendst?
Juist, Ruud versus Bart. Donderdag zal Karin dus sneuvelen. Dat heeft niks met Karin te maken, dat heeft niet eens iets met al die telefoontjes te maken. Dat heeft gewoon te maken met het scenario dat klaar ligt.

Daarom ook wordt Ruud niet afgemaakt zoals Willem wordt afgemaakt. Ruud hebben ze nodig om het spannend te maken (veel bellen = veel geld). Ruud heeft bijvoorbeeld geen donder gedaan aan de lego-opdracht. Is niet of nauwelijks in beeld gebracht. Kan z’n populariteit schaden. Nee, Ruud moet opeens een sportquizje gaan doen. Waar komt dat idee vandaan denk je? Uit het zelfde ‘brein’ dat ook ooit verzon dat Willem kookles moest gaan geven lijkt me. Kortom Ruud en Bart moeten qua populariteit zo dicht mogelijk bij elkaar komen. En dan wint Bart.
Ons rest nog slechts te kijken hoe een en ander in beeld wordt gebracht. That’s all.

  woensdag 22 december 1999 @ 00:30:00 #16
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_234232

Heel helder Sorrow,

ga een heel eind met je mee en geloof absoluut dat VOO ons alleen laat zien wat ze willen dat wij zien.

Willem heeft volgens mij z'n eigen graf gegraven en VOO maakt daar handig mis-ge-bruik van.

De sportkwis van Ruud vond ik persoonlijk een intrieste vertoning, maar weet inmiddels, dat niet iedereen er zo over denkt.

Helaas geven de bewoners van BB genoeg handgrepen aan VOO om mee te doen wat ze maar willen.

Blijft overeind, dat wanneer er geen handgrepen zijn, wordt het een stuk ingewikkelder voor VOO, doodzwijgen is dan het alternatief,....... hoe dan ook zij hebben de regie.

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 22 december 1999 @ 00:50:00 #17
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_234233
Jonge, jonge, wat draven we door. Denk je dat Veronica echt een risico wil lopen om met doorgestoken kaart te spelen.
Het is toch een veel te groot gevaar. Als er maar iemand 'lekt', wat denk je dat het gevolg is. De bewoners die claims kunnen indienen, de negatieve publiciteit die de verkoop van het programma aan het buitenland negatief kan beinvloeden, dachten jullie echt dat John de Mol dit risico wil lopen?
Wordt wakker, het gaat om programma-rechten die verkocht zijn/moeten worden en daar is veel meer geld mee gemoeid dan het laten verliezen of winnen van Willem of Bart.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 22 december 1999 @ 02:25:00 #18
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_234234
quote:
op 12-21-1999 om 09:31 PM schreef coni het volgende:
Bart is ook overigens mijn favoriet en als iemand zegt dat Bart geen diepgang heeft, dan heeft die persoon de afgelopen maanden met het geluid uit gekeken!!!
Eigen schuld dikke buld!!!!

Dit uiterst negatieve stukje reactie mijnerzijds heb ik uit empatische overwegingen herzien. Maar iets moet me van het hart: buld? En ook: Diepgang?

Ben te zaai voor een signature
  † In Memoriam † woensdag 22 december 1999 @ 02:35:00 #19
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_234235
Onlangs uit betrouwbare bron vernomen:

Die cameralui van BB hebben het helemaal gehad met Willem!

Misschien daarom alle negativiteit over Willem van VOO?

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_234236
quote:
op 12-22-1999 om 12:50 AM schreef evert het volgende:
Jonge, jonge, wat draven we door. Denk je dat Veronica echt een risico wil lopen om met doorgestoken kaart te spelen.
Het is toch een veel te groot gevaar. Als er maar iemand 'lekt', wat denk je dat het gevolg is. De bewoners die claims kunnen indienen, de negatieve publiciteit die de verkoop van het programma aan het buitenland negatief kan beinvloeden, dachten jullie echt dat John de Mol dit risico wil lopen?
Wordt wakker, het gaat om programma-rechten die verkocht zijn/moeten worden en daar is veel meer geld mee gemoeid dan het laten verliezen of winnen van Willem of Bart.

Evert,
dat risico hebben ze al lang gelopen, en zo vaak getoond niet te vrezen. De verkoop-onderhandelingen die noodzakelijk waren voor het volmaken van het budget van 12 miljoen zijn al lang voltooid.
Claims indienen door de bewoners ? De contracten sluiten dat uit: zelfs de gages voor een media-schnabbel lagen al contractueel vast vóór het programma begon. Met hun huidige populariteit zouden alle bewoners veel meer hebben kunnen vragen, als niet hun handtekening.... En juist DAT werd er zo snel doorgedrukt toen, zelfs Martins overhaaste selectie werd ingelast omdat een ander vóór hem bezwaren maakte tegen bepaalde clausules uit het contract. Tegen andere bewoners werd gezegd: teken nou maar, het zit allemaal goed in elkaar.

Geloof me - diverse TV-producenten hebben het al bevestigd - alle werkelijke risicos zijn óf ingedekt, óf al niet meer relevant.
Wat je ziet aan manipulatie en blunders is voor geen enkele (juridische) aanvechting meer vatbaar.


pi_234237
van alle bewoners zijn de minder leuke beelden uitgezonden..jullie geven af op Ruud om VOO te dwarsbomen. jullie pakken Bartje , het wordt 2 tegen 1 , een dertiger en een bijna veertiger tegen de drieentwintig jarige Bartje..de arme jongen zal nog op de proef worden gesteld..zwaar.kortom,ik vind het onzin je zelf kwijt te raken in complot theorien.er is er maar een die echt dubbel is en dat is Willem en dat is niet zo leuk van..kom nou toch, Rudie is toch te stom om dergelijke praktijken te voeren en bovenal is ie te goed.Bart eveneens en de arme gezuwsloopte MOEDER Karin zal zich ook in de laatste plaats met dit soort "verwerpelijke" ideen bezig houden
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_234238
van alle bewoners zijn de minder leuke beelden uitgezonden..jullie geven af op Ruud om VOO te dwarsbomen. jullie pakken Bartje , het wordt 2 tegen 1 , een dertiger en een bijna veertiger tegen de drieentwintig jarige Bartje..de arme jongen zal nog op de proef worden gesteld..zwaar.kortom,ik vind het onzin je zelf kwijt te raken in complot theorien.er is er maar een die echt dubbel is en dat is Willem en dat is niet zo leuk van..kom nou toch, Rudie is toch te stom om dergelijke praktijken te voeren en bovenal is ie te goed.Bart eveneens en de arme gezuwsloopte MOEDER Karin zal zich ook in de laatste plaats met dit soort "verwerpelijke" ideen bezig houden
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_234239
willem has left the building
rather die like a man then live like a coward


  woensdag 22 december 1999 @ 03:39:00 #24
2250 pasha
love & peace
pi_234240
Ach, of VOO zo erg manipuleert als gezegd wordt hiero, waag ik te betwijfelen.
Als dit echt zo was, hadden ze allereerst Willem niet geselecteerd om in BB rond te wandelen en hadden ze de bewoners ook meer gemanipuleerd over wie te stemmen (door wat onthullinkjes van uitspreken van b.v. Willem in de dagboekkamer te spuien).
Volgens mij hebben ze door de gebleken overgrote populariteit van Willem besloten het beeld wat meer in balans te brengen door ook wat negatieve beelden te laten zien. Oke, dat hebben ze schromelijk overdreven, maar feit blijft dat Willem een gluiperdje is en dat mag best gezien worden.
HUP BART!!!
Ben soms een beetje in de war
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')