abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 december 1999 @ 11:02:00 #1
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_234141
FF een fototje van me


OI is wel heel erg groot, exuus voor dat, maar beelden zeggen genoeg, toch?


[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 21 December 1999).]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_234142
Leuke pooney
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


  dinsdag 21 december 1999 @ 11:04:00 #3
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_234143
Leuke Poony!

Groetjes, Casey

  dinsdag 21 december 1999 @ 11:05:00 #4
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_234144
Zo zie je maar Ruler, gelijke geesten gelijke gedachten.....

Groetjes, Casey

  dinsdag 21 december 1999 @ 11:06:00 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_234145
dank je wel, heef me wel uren gekost om die te stylen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_234146
* Knut is jaloers op het shirt .

Maar jah er is al een design-wedstrijd dus binnekort kan ik er wel een bestellen denk ik

Gr Knut

Wie ik ben is duidelijk te lezen op mijn site

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_234147
Of je bent het of je bent een ongelooflijke editking

Maar ja Sjoerd, je moet maar denken, Jezus werd ook niet gelooft door iedereen.

Je hebt me welhaast overtuigt dus wens ik je vast veel plezier met je andere broers samen die 250 big wans eens flink over de bar heen te rammen.
Want.....BART IS WINNING THE GAME!!

Ik ben online
pi_234148
Nou, Sjoerd, je bent een lekker ding hoor! Je bent al bijna net zo populair als je broer. Bart is the best!!!!
pi_234149
Bij deze biedt ik mijn excuses aan voor het feit dat ik naar tegen je deed. Dit wist ik niet....
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_234150
Heej!

Je lijkt echt wel veel op je broer! Maar die had je denk ik nog niet gehoord :-))
Wat ik zo hier van je lees en wat ik dan weet van Bart van de tv dan kan je absoluut merken dat jullie broers zijn.

Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
  dinsdag 21 december 1999 @ 12:26:00 #11
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_234151
OPEN BRIEF AAN JUMPAROUND

Beste Sjoerd,

Allereerst bedankt voor het toch wel overtuigende bewijs dat je jezelf bent (wat niet alleen in, maar ook buiten het Big Bro huis als de grootste verdienste van de mens gezien wordt).

Nu je langzaam tot Bekende Nederlander aan het verworden bent (je schreef dat je al in de trein herkend werd) wil ik je aanraden om je ook zo te gaan gedragen. In Amerikaanse High School films zie je ook heel vaak dat het meisje met sluik haar, een bril en een stapel boeken onder haar arm in mum van tijd wordt omgetoverd in een lekker ordinair maar rééétepopulair sletje. Dat moet jij ook kunnen, Sjoerd!

Dus koop snel een paar al dan niet gekleurde lenzen, ga ff bij Kinki of Hairpolice langs (of bel de hippe kapper in uw woon- of verblijfplaats), maak desnoods een afspraak bij Leco Zadelhoff maar regel in ieder geval een mental coach. Koop naast je extreem coole FOK!-shirt nog een paar toffe kleren, want die truien van Bart kunnen ècht niet meer.

Sjoerd, ik wens je veel succes als Bekende Nederlander. Maar blijf alsjeblieft je spontane en eerlijke antwoorden hier op het forum geven, want daar hebben wij allen van genoten!

Dr.Love, mannetjesmaker

Bemint eer ge bezint
pi_234152
Je heb wel lef.....

of is het bord voor je hoof even groot als dat van je broer???

fake a dream
  dinsdag 21 december 1999 @ 13:18:00 #13
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_234153
Oke, voor mij is nu eindelijk het bewijs geleverd. Je bent echt Sjoerd.
Nu dat vaststaat, even een vraagje: hoe schat jij de kansen van Bart op de overwinning in? Zou wel retegaaf zijn als dat zou lukken. Alle keren genomineerd (behalve toen met Cyrill) en toch winnen!
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  dinsdag 21 december 1999 @ 15:29:00 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_234154
Bart kansen op de overwinning die neman volgens mij alleen maar toe, maar echt te gaan voorspellen dat durf ik niet. Nero exuus geaccepteerd, klinkt wel hoogmoedig maar dat is het niet.

Zo te zien op internet is karin nu de verliester(bron voorspel.nu) en daar zou ik me wel achter willen scharen, maar zeker weten doen iok het niet dus ik doe geen voorspelling. Iemand anders een goesd onderbouwde voorspelling? (dus niet gelijk gaan schelden) of suggesties? of belevenissen?

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_234155
hoi Sjoerd

Dat gezeik over je haar moet nu maar eens afgelopen zijn

(Ik haal 'm zo weg als je wilt ! )

Van alles is weer waardeloos

  dinsdag 21 december 1999 @ 15:41:00 #16
1829 Jewel
De enige echte!
pi_234156
Ik was nog altijd aan het twijfelen, maar nu heb je toch redelijk bewijs geleverd. Ook omdat er in de stream verslagen iets stond dacht ik het zou Sjoerd best wel eens kunnen zijn want Bart zei iets in de richting van "Als m'n broertje weer vast zit met z'n computer dan belt hij altijd z'n vriendje en zegt:"Ik hang weer"" En hij had het over Sjoerd, dus ook al zou je iemand anders zijn geweest dan had je de juiste broer gegokt.

p.s. hoe oud ben je?
------------------
Willem over de buitenwereld:
"Ik zou het erg vinden als ze mij verachten."

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 21 December 1999).]

  dinsdag 21 december 1999 @ 15:44:00 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_234157
nu ben ik echt net een pony, staat ook wel leuk dat verdwaalde hippie haar
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_234158
Jumpy met een Fuchsschwanz.Ik moet eerlijk toegeven dit staat wel hoor.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_234159
Go Sjoerd!

Gefeliciteerd. Ik vind het (net als meerderen, lees ik) onomstotelijk bewijs. En van maffe opmerkingen over bijvoorbeeld je kapsel moet je je maar niks van aantrekken (maar dat deed je voordat je die foto postte al niet, geloof ik).

Meteen een vraagje aan de broer van Bart, hoewel dit dan een 'Hoi ik ben' topic is, maar omdat ie van Sjoerd alleen is (en de laatste 'stel je vraag' is gesloten).

Inleidend verhaaltje: Toen Ruud en Willem gisteren bespraken dat Bart niet zo fit is. En toen Ruud zei dat ie niet meer zo'n patser is. En toen Willem weer eens zei dat het een mooie jongen is. Toen was Bart in de keuken een boterham aan het klaarmaken. Hij sneed geloof ik een banaan in schijfjes en deed dat op een boterham die besmeerd leek met pindakaas.

Ik vraag bij deze: Was het inderdaad boterham pindakaas/banaan? Is dat naar jou weten een bekend recept van hem? Is dat bij jullie thuis normaal? Vind jij boterham met pindakaas/banaan ook lekker? Zo ja, waarom. Zo nee, wat dan wel?

* JayBee gaat het toch eens uitproberen op een boterhammetje - alleen geen zelfgebakken broodrammetjuh.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 21 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  dinsdag 21 december 1999 @ 15:59:00 #20
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_234160
quote:
op 12-21-1999 om 03:55 PM schreef JayBee het volgende: (...)Ik vind het (net als meerderen, lees ik) onomstotelijk bewijs.(...)
Ik ook. Doe mij ook eens zo'n make over juf?


Haalt gelijk bij rechter.
pi_234161
quote:
op 12-21-1999 om 03:59 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 12-21-1999 om 03:55 PM schreef JayBee het volgende: (...)Ik vind het (net als meerderen, lees ik) onomstotelijk bewijs.(...)
Ik ook. Doe mij ook eens zo'n make over juf?
[/quote]

Hier valt weinig aan te veranderen
LMAO

Van alles is weer waardeloos

pi_234162
Hey jump,

waarom zoek jij de publiciteit?

pi_234163
Wil je nu ook een BN'er worden. Je zult toch in de schaduw van je broer blijven staan. Lijkt met niet leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_234164
quote:
op 12-21-1999 om 03:59 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 12-21-1999 om 03:55 PM schreef JayBee het volgende: (...)Ik vind het (net als meerderen, lees ik) onomstotelijk bewijs.(...)
Ik ook. Doe mij ook eens zo'n make over juf?


[/quote]

Ik durf het bijna niet te vragen Ghaven, maaruhhhhhhhhh, kan je dat ook met een laven hoofd??????????

fake a dream
  dinsdag 21 december 1999 @ 17:33:00 #25
1234 HiZ
Istanbullu
pi_234165
Hmmm ik denk dat het ondertussen safe begint te worden jumparound te verklaren tot de broer van Bart. Onomstotelijk bewijs is er natuurlijk nooit zolang je niet verder komt dan internetcontacten. Maar de pagina waar de foto vandaan komt bevat wel meer hints die de geloofwaardigheid van Sjoerd op z'n minst als bezoeker en af en ook wel eens reageert.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')