abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:34:08 #276
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66200886
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:07 schreef navigator het volgende:
Zou het niet kunnen dat Moisander een beetje meelift op het succes van AZ en eigenlijk een beetje overrated is op het moment? Ik heb hem zelf niet vaak genoeg zien spelen om dat te bepalen.
Hwoah, ik weet wel dat ik een paar wedstrijden heb gezien waarin MoMo, om de term even over te nemen, gewoonweg niet gepasseerd werden (NEC en Groningen in vorm meen ik) omdat ze continu goed stonden en ook niet in paniekvoetbal overgingen, zoals de afgelopen tien jaar bij AZ-centrumverdedigers áltijd het geval was. Bij Jaliens en Luickx is die zekerheid er absoluut niet heb ik het idee.

Misschien zijn zij de juiste mensen achter Schaars, De Zeeuw en Mendes, zo kan je het ook verklaren.
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:59:33 #277
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66202001
Beetje combi van alles hoor. Romero, MoMo en Schaars/De Zeeuw. Erg degelijk.

Die 4-4-1-1 van dit jaar doet het toch een stuk beter dan die 4-4-2 met ruit vorig jaar. Wat dat betreft toch kudos voor Van Gaal die zelfs niet meer met 3 spitsen speelt.
Confidence through competence
pi_66206315
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Laten we nu eerst maar kampioen worden, d'r is niet zoveel mirakels aan tweede worden.

Ik word een beetje van de media. Twee jaar geleden werd Donk de nieuwe Jaap Stam genoemd, had specials op TV e.d. , maar nu? Altijd maar die waan van de dag. Alsof AZ nu al kampioen is. Belacheloos.

Retteketet AZ, volgend jaar FC Barcelona thuis in de CL! We klapperen ze omver!
Precies, ik wil helemaal nog geen 'wonder van Alkmaar' verhalen horen. Daarvoor is 'de klap' (of nachtmerrie) te groot geweest en wil ik nergens op hopen voor het veilig is. Dan maar pessimistisch zijn, maar niet nog een keer zo'n gebeurtenis aub.

Overigens Stereo, vind dat El Hamdoeidoei toch wel een uitzondering mag zijn wat betreft spelling Die mag je dus gerust aanhouden
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:02:28 #279
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66206341
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje combi van alles hoor. Romero, MoMo en Schaars/De Zeeuw. Erg degelijk.

Die 4-4-1-1 van dit jaar doet het toch een stuk beter dan die 4-4-2 met ruit vorig jaar. Wat dat betreft toch kudos voor Van Gaal die zelfs niet meer met 3 spitsen speelt.
Ja dat bedoel ik, misschien zijn ze met zn vieren wel precies op elkaar passende puzzelstukjes met een afzonderlijk misschien niet eens uitzonderlijke kwaliteit, op Schaars na.
pi_66221207
Vandaag weeeeer gesproken met Pelle in bergen aan Zee.
Wat een toffe gozer, hij zei dat Van Gaal ook heeft gezegd dat hij nog steeds de "pinchhitter" is.
Dat vind ie prima, als kaatser.
Maar er komen wedstrijden aan met Pelle en dus een soort van H'veen opstelling!

Top!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 19 februari 2009 @ 01:39:10 #281
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_66222771
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 00:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Vandaag weeeeer gesproken met Pelle in bergen aan Zee.
Wat een toffe gozer, hij zei dat Van Gaal ook heeft gezegd dat hij nog steeds de "pinchhitter" is.
Dat vind ie prima, als kaatser.
Maar er komen wedstrijden aan met Pelle en dus een soort van H'veen opstelling!

Top!
je bedoelt dat hij in de bass gaat starten?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_66227756
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

je bedoelt dat hij in de bass gaat starten?
dat begreep ik van hem, toch wat variantie aanbrengen zodat de tegenstander verrast kan worden.
Je moet wel slim blijven denk ik. Maar goed, laten we maar eens zien of onze Pelle Calzone daadwerkelijk kan schitteren op het eerste podium
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_66228015
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:21 schreef Stereotomy het volgende:


Retteketet AZ, volgend jaar FC Barcelona thuis in de CL! We klapperen ze omver!
Lijkt me een leuke wedstrijd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66235902
eerst ManU verslaan....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:37:50 #285
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66244906
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 00:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Vandaag weeeeer gesproken met Pelle in bergen aan Zee.
Wat een toffe gozer, hij zei dat Van Gaal ook heeft gezegd dat hij nog steeds de "pinchhitter" is.
Dat vind ie prima, als kaatser.
Maar er komen wedstrijden aan met Pelle en dus een soort van H'veen opstelling!

Top!
Aan zee?

Dat kan niet .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66245241
Nou om eerlijk te zijn was het in Bergen (city) en ik ben daarna naar Zee gegaan.
Maar het was bij de italiaan .

Hoe kan het ook anders.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:05:34 #287
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66258680
Hoe kom jij die gozer steeds tegen man? Stalk je 'm soms?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_66266969
Hij lult maar wat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66272434
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef Kriegel het volgende:
Hoe kom jij die gozer steeds tegen man? Stalk je 'm soms?
eigenlijk heel simpel, vriend van me heeft een winkel in bergen. En daar komt Graziano geregeld..
En ik ben ook af en toe daar om hem te helpen in zijn winkel.

En dan gaan we erna vaak lunchen/dineren bij de Italiaan.
En daar komt Graziano meerdere keren per week... Dus dan is die kans nietzo klein.
Die zilveren 6 serie bmw met italiaanse platen valt ook best op

En ik ben bijdehand zat om iemand aan te spreken, tis een aardige gast die zelf ook een praatje maakt.

Prima toch? En nee heb niet zijn handtekening noch met hem gezoend....

Lekker weer voor Almelo in het vooruitzicht trouwens.

En proud2bediepfries, dan herinner jij me weer aan Riemer en consorten..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_66272530
zozo dirkie betaalt best goed dus, een 6 serie is niet echt goedkoop
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_66276292
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef navigator het volgende:
zozo dirkie betaalt best goed dus, een 6 serie is niet echt goedkoop
das zijn eigen auto (italiaans kenteken remember..)
Bij dirk krijg je golf gti / scirocco of een passat...

Zelf heeft ie 2 seciale S klasses (mercedes) met chauf annex bodyguard....
Serious...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:33:38 #292
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66277356
Don Dirk.

En nogmaals hè, als ik zie wat Ajax en Twente deze week klaarspelen, wat doodzonde dat AZ nu niet meedoet in de UEFA Cup.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:53:38 #293
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66278311
quote:
In Europa is alleen Barça langer ongeslagen dan AZ

20/02/2009 12:30

Eredivisiekoploper AZ is in competitieverband al 21 wedstrijden op rij ongeslagen. Dat is op dit moment de op één na langstlopende serie zonder nederlaag van alle clubs in het Europese voetbal.

Slechts één club doet het in dat opzicht beter dan de Alkmaarders: het Barcelona van trainer Josep Guardiola. Voor de koploper in de Primera División is het al 22 duels geleden dat ze met lege handen van het veld stapte.

Behalve AZ gooien ook de Eredivisionisten FC Twente en PSV hoge ogen op de Europese ranglijst met ploegen die lang niet verloren hebben. FC Twente leed al dertien competitieduels geen nederlaag meer, PSV staat op twaalf duels zonder verlies.
Het langst zonder nederlaag in competitieverband

Club Competitie Duels*
Barcelona Spanje 22
AZ Nederland 21
Valletta Malta 16
Olympiakos Piraeus Griekenland 15
Liverpool Engeland 14
FC Zürich Zwitserland 14
APOEL Nicosia Cyprus 14
Inter Pesakar Azerbeidzjan 14
Manchester United Engeland 14
FC Twente Nederland 13
Aston Villa Engeland 13
CSKA Sofia Bulgarije 13
Ujpesti Hongarije 13
PSV Nederland 12
Brøndby IF Denemarken 12
Young Boys Bern Zwitserland 12
pi_66279253
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:07 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

das zijn eigen auto (italiaans kenteken remember..)
Bij dirk krijg je golf gti / scirocco of een passat...

Zelf heeft ie 2 seciale S klasses (mercedes) met chauf annex bodyguard....
Serious...
2 s klasses met chauffeur en bodyguard Wat een figuur
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:17:52 #295
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66279482
Zou ie daarvoor geleend moeten hebben?
Confidence through competence
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:56:22 #296
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66281003
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zou ie daarvoor geleend moeten hebben?
Ik zie Dirk er wel voor aan... dat ie zometeen aankomt met de duurbetaalde contracten:

"jajajaja in de kleine lettertjes staat toch echt dat je leent bij DSB bank"
pi_66286328
quote:
AZ voegt jeugdspeler aan selectie toe

(Novum) - AZ heeft Jeroen Tesselaar van het beloftenelftal overgeheveld naar de A-selectie. De 17-jarige linksback moet de keuzemogelijkheden van trainer Louis van Gaal in de uitgedunde Alkmaarse defensie vergroten. Het geplande afscheid van Ragnar Klavan, die vorige week van Heracles Almelo overstapte naar AZ, is op verzoek van AZ en de verdediger verplaatst naar een ander duel.

Van Gaal moet door schorsingen en blessures flink puzzelen om zaterdag bij Heracles een volwaardige verdediging op de been te brengen. "Het probleem op de linksbackpositie en centraal achterin is groter dan op het middenveld", meldt de oefenmeester op de clubwebsite. "Als je ziet hoe wij dit seizoen zijn doorgekomen ondanks al die blessures, is dat een groot compliment voor mijn jongens."

De koploper van de Eredivisie mist zaterdag in Almelo de voltallige laatste linie. De centrale verdedigers Hector Moreno (middenvoetsbeentje) en Niklas Moisander (knie) kwamen in december voor het laatst in actie en linksback Sébastien Pocognoli blesseerde zich begin februari aan zijn hamstring. Kew Jaliens en aanvoerder Stijn Schaars kregen zaterdag bij PSV (2-2) tot overmaat van ramp hun vijfde gele kaart van het seizoen en zijn voor een duel geschorst.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_66312917
quote:
ALKMAAR - Heracles Almelo en AZ staan zaterdag in het Polman Stadion tegenover elkaar in de Eredivisie. AZ is al 21 eredivisieduels ongeslagen. De gastheren uit Almelo staan er beduidend minder goed voor. Zij wonnen de afgelopen acht wedstrijden niet.

Wedstrijd
  • Heracles Almelo - AZ staat pas voor de vijfde keer op het programma in de Eredivisie. Beide ploegen houden elkaar in balans met een zege en twee gelijke spelen.
  • Vorig seizoen boekte Heracles Almelo de eerste thuiszege tegen AZ. Het werd op 30 september 2007 2-1. Na een eigen goal van Marnix Smit scoorden Everton en Rob Maas (penalty) voor de thuisploeg. Doelman Sergio Romero maakte in dat duel zijn officiële debuut voor AZ.
  • Eerder dit seizoen won de ploeg van Louis van Gaal thuis met 2-0. Ari en Mounir El Hamdaoui scoorden toen voor AZ.
  • Spelers die voor beide verenigingen uitkwamen zijn onder meer Hendrie Krüzen, Frank van der Geest, Rini Coolen, Marco Holster en Roy van der Mije. Van de huidige Heracles-selectie was Willy Overtoom actief in de jeugdopleiding van AZ. Ook voor Ragnar Klavan is de wedstrijd bijzonder. AZ nam de verdediger deze winterstop over van de opponent uit Almelo, waarvoor hij 95 eredivisieduels speelde en vier keer scoorde.

    Heracles Almelo
  • Heracles Almelo en Willem II zijn de enige ploegen die dit kalenderjaar nog niet hebben gewonnen in de Eredivisie.
  • De Almeloërs hebben de laatste acht eredivisiewedstrijden niet gewonnen. Het werd viermaal gelijk en evenzo vaak verloor de ploeg van Gert Heerkens.
  • De enige spelers in de huidige Heracles-selectie die ooit scoorden tegen AZ zijn doelman Martin Pieckenhagen en Everton.
  • Heracles Almelo is de enige club die dit eredivisieseizoen nog geen enkele strafschop mocht nemen.

    AZ
  • AZ is al 21 competitieduels op rij ongeslagen. Het clubrecord is 24 en dateert uit het kampioensjaar 1980-1981.
  • El Hamdaoui is de topscorer van de Eredivisie met achttien treffers. De laatste clubtopscorer van AZ die meer dan 20 goals maakte was Danny Koevermans (22) in het seizoen 2006-2007.
  • De laatste keer dat AZ de eredivisietopscorer leverde was in de jaargang 1979-1980. Kees Kist stond toen aan kop van het klassement met 27 doelpunten.
  • Kew Jaliens en Stijn Schaars zijn geschorst voor het duel van zaterdag. Demy de Zeeuw, Sébastien Pocognoli en Klavan zijn bij een gele kaart in Almelo geschorst voor de thuiswedstrijd tegen FC Groningen.

    Weet je nog…
  • Van de monsterscore van AZ tegen Heracles in het seizoen 1988-1989. Voor AZ scoorden Mark Verroen en David Loggie een hattrick. De gasten wonnen uiteindelijk met 1-7.
  • Dat AZ op 14 januari 2006 in Almelo de eerste eredivisieoverwinning op kunstgras in de historie van de club behaalde. De Alkmaarders wonnen met 0-2 door goals van Denny Landzaat en Kenneth Perez. Adil Ramzi speelde die dag als invaller zijn laatste wedstrijd voor AZ.
  •   zaterdag 21 februari 2009 @ 14:33:22 #299
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_66314016
    Zie je het al voor je? Straks De Zeeuw, Klavan, én Poco geel. Hou je geen team meer over.
    Confidence through competence
    pi_66314271
    Poulsen heeft maandag bij jong AZ op de linksbackpositie gespeeld. Ik weet niet wat ik erger vind: Poulsen op de back of Mendes centraal. Aan de ene kant heb ik niet zo'n hoge pet op van Poulsen, aan de andere kant is Mendes centraal een bewezen ramp.

    Het wordt dus al erg spannend bij het oplezen van de opstelling vanavond
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')