abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_233909
Na 95 dagen zijn alle regels die ooit door V gesteld zijn, geschonden...
Op 1 na, nl dat er maar 1 winnaar is en die krijgt 250K. De rest krijgt NOP.
Wedden dat ook deze regel eraan gaat?

Gemel.

pi_233910
quote:
op 12-20-1999 om 09:00 PM schreef Gemel het volgende:
Na 95 dagen zijn alle regels die ooit door V gesteld zijn, geschonden...
Op 1 na, nl dat er maar 1 winnaar is en die krijgt 250K. De rest krijgt NOP.
Wedden dat ook deze regel eraan gaat?

Gemel.


Deze regel is dus ook al geschonden :

Maurice duikles , Mona/Bianca fl 10.000 Anouk weekend beautifarm en zo verder .......

pi_233911
De hoofdprijs doet er al lang niet meer toe. Om een extreem voorbeeld te geven... hoeveel denk je dat Ruud volgend jaar waard is op de reclamemarkt. Ruud heeft van de overgebleven vier de meeste potentie om ingezet te worden in quizjes, reclamespotjes, advertenties, winkeltjes openen etc. Levert hem veel meer dan 250K op. Denk maar eens aan de winnaar van een groot tennistoernooi. De sponsorgelden die daarna binnenkomen zijn vele malen groter dan de eigenlijke prijs.
Er is echter 1 voorwaarde: een verdomd goeie manager.
pi_233912
quote:
op 12-20-1999 om 09:07 PM schreef Sorrow (onder andere) het volgende:
Ruud heeft van de overgebleven vier de meeste potentie om ingezet te worden in quizjes, reclamespotjes, advertenties, winkeltjes openen etc. Levert hem veel meer dan 250K op.

<knip>

Er is echter 1 voorwaarde: een verdomd goeie manager.


Hmmm, manager. beetje babbelen met mensen, je produkt verkopen, zelf een aardig graantje meepikken.... Het klinkt als de perfecte baan voor Willem!

  dinsdag 21 december 1999 @ 11:33:00 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_233913
250K is een boel geld om met reclame te verdienen... Bovendienis Ruud nu interessant, na twee mannden in ieder geval niet meer. Bovendien moeten zij sowiewo 10X voor VOO optreden (onbezoldigd?) en daarna moeten zij 50% van de direct of indirect met BB verkregen inkomen afstaan aan VOO. Lullig, want ik denk niet dat VOO 50% van de reclamegelden van Lego, Maus' duikschool, Bruna etc. etc. aan de bewoners geeft...

gaat zwaar tegenvallen wat ze gaan verdienen, in ieder geval geen 250.000.

Groetjes, Casey

pi_233914
quote:
op 12-20-1999 om 09:00 PM schreef Gemel het volgende:
Na 95 dagen zijn alle regels die ooit door V gesteld zijn, geschonden...
Op 1 na, nl dat er maar 1 winnaar is en die krijgt 250K. De rest krijgt NOP.
Wedden dat ook deze regel eraan gaat?

Gemel.


Grappig dat je dit zegt. Ik had het al eerder op het Forum willen zetten, maar aldoor vergeten.... Vorige week zat ik naar een het BB journaal (zie de archieven van BB) te kijken met Emiel Ratelbek te kijken en daar zei de interviewster dat de winnaar 125K zou krijgen. Vergissing???? Heeft ze haar mond voorbij gepraat???? Wordt de rest onder de andere twee verdeeld??? Later corrigeerde ze zichzelf wel, maar toch raar dat een medewerkster van BB zo'n fout maakt, niet?

San

pi_233915
Die 250 ruggen zijn Bruto, daar gaat nog belasting vanaf........

En inderdaad, ook deze regel is al geschonden tijdens het 'wegsturen' van Mona en Bianca.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_233916
Ik denk toch dat ik het `t meest met Casey eens ben.
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_233917
Ja, ik denk ook dat met de reclame opbrengsten meer binnen te halen is dan met een eventuele hoofdprijs. Maar dat doet niet af aan het feit dat V een programma in gedachten had, daar regels voor opstelde en zich vervolgens van die regels niets aantrekt. Zo het uitkimt zo worden de regels aangepast.
Het dient tenslotte maar 1 belang: kijkcijfers. En de rest zal V een zorg zijn.
V rulez!

Gemel.

pi_233918
quote:
op 12-20-1999 om 09:00 PM schreef Gemel het volgende:
Na 95 dagen zijn alle regels die ooit door V gesteld zijn, geschonden...
Op 1 na, nl dat er maar 1 winnaar is en die krijgt 250K. De rest krijgt NOP.
Wedden dat ook deze regel eraan gaat?

Gemel.


Jammer want Willem verdient helemaal NIETS!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_233919
Is al geschonden, willem en ruud zijn van plan om deze regel te gaan schenden, er mocht toch niet onderhandeld worden over de prijs, ik heb de oplossing!!!

Mijn bankrekening, ik deel het met niemand!!!!

  woensdag 22 december 1999 @ 14:55:00 #12
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_233920
quote:
op 12-20-1999 om 09:07 PM schreef Sorrow het volgende:
De hoofdprijs doet er al lang niet meer toe. Om een extreem voorbeeld te geven... hoeveel denk je dat Ruud volgend jaar waard is op de reclamemarkt. Ruud heeft van de overgebleven vier de meeste potentie om ingezet te worden in quizjes, reclamespotjes, advertenties, winkeltjes openen etc. Levert hem veel meer dan 250K op. Denk maar eens aan de winnaar van een groot tennistoernooi. De sponsorgelden die daarna binnenkomen zijn vele malen groter dan de eigenlijke prijs.
Er is echter 1 voorwaarde: een verdomd goeie manager.

Zijn familie houdt daar dus duidelijk al rekening mee. Kijk maar:

quote:

De Gelderlander - zaterdag 27 november 1999

Ruud als marsepeinen maatje voor maar f. 12,95

Ruud lajeniegekmake' Benard kan goud geld verdienen als hij uit de bekendste woning van Nederland stapt. De populaire knuffelbeer uit het Big Brother-huis is een gewild reclame- en marketingobject...

Door PAUL VERLINDEN
BREDA - Dick Benard heeft een verhuisbedrijf in Breda, maar sinds zijn broer Ruud een nationale beroemdheid is door zijn verblijf in het Big Brother-huis, is hij een groot deel van zijn tijd bezig met het te woord staan van zakenlui die Ruud willen inschakelen voor commerciële doeleinden. Het gaat over bier, sportspullen, kleding, auto's. Alles eigenlijk", zegt Benard. Als Ruud overal op in gaat, is-ie binnen vier maanden miljonair."Ruud Pollo' Benard is big business. Met zijn rode petje, blonde manen, uitspraken als even knuffelen', maatje' en godverdikkie' is de rijzige Bredanaar de opvallendste verschijning in het Big Brother-programma. Een type waar reclame- en marketingmensen van dromen.Ik denk dat we Ruud op veel plaatsen gaan tegenkomen. Je kunt hem een beetje vergelijken met Erik Hulzebosch. Die jongen heeft de Elfstedentocht niet gewonnen maar je ziet hem wel overal terug", zegt Gerard Gielen, eigenaar van een marketingadviesbureau in Breda en bevriend met Ruud. Je kunt Ruud aan een aantal producten koppelen. Aan een biermerk, aan kleding, aan NAC en aan alles wat met Brabant te maken heeft", is Gielens' inschatting.Inderdaad denkt Interbrew, de brouwer van het Bredase Oranjeboom-bier, al na over wat Ruud voor hen zou kunnen doen. Er is immers een link tussen Ruud en Oranjeboom. Op tv vertelde hij dat hij in de Bredase brouwerij heeft gewerkt en hij praat vaak over café De Bommel, waar hij de nodige Oranjeboompjes naar binnen werkte in zijn leven. We zien niet zo snel een rol voor hem in een commercial. Want daar hebben we andere concepten voor. Maar op het gebied van promotie zouden we misschien wel wat met hem kunnen doen", zegt woordvoerder Jan Laurijssen van Interbrew.Handige ondernemers spelen nu al in op populariteit van Ruud. Zo verkoopt de Fop-Shop in Breda Ruud-pakketten', compleet met pet en pruik. En een bakker in Haarlem haalde de publiciteit met marsepeinen Ruud-poppetjes, die f. 12,95 per stuk doen.

Vervolg Familie deponeert Ruud als handelsmerk

Om te voorkomen dat iedereen met Ruud aan de haal gaat zonder dat hij zelf een cent ziet, heeft zijn familie de naam Ruud Benard' en zijn bijnaam Pollo' als merk gedeponeerd bij het Benelux Merkenbureau. De aanvraag is ingediend door advocaat mr. E. Mulderink. Bekende uitspraken van Ruud als even knuffelen' en maatje' zijn niet gedeponeerd. Dat is heel moeilijk", zegt Mulderink. Wel kun je voor een deel terugvallen op de auteurswet. Een product met daarop een foto van Ruud en de woorden even knuffelen' kan bijvoorbeeld aangepakt worden via die wet."Volgens Mulderink heeft Ruud nog niet getekend voor de deponering bij het merkenbureau, dat kan ook later nog. Maar hij weet er wel van." De mensen in het BB-huis hebben toch geen contact met de buitenwacht? Volgens broer Dick is Ruud al in een vroeg stadium via de dagboekkamer geïnformeerd dat hij als merk' zou worden geregistreerd. Maar dat was vooral uit voorzorg, zodat hij wist dat zulke dingen zouden kunnen gebeuren."Dick Benard heeft ondertussen ook de naam van zijn verhuisbedrijf Move It' gedeponeerd. Die naam prijkt op het rode petje dat Ruud vaak draagt en dat petje begint een handelsartikel te worden. Deze week is hij begonnen met de verkoop van de petjes à f. 24,95 per stuk.Om de merchandising rond Ruud en zijn mogelijk promotionele activiteiten in goede banen te leiden, is professioneel management onontbeerlijk. We zijn op zoek naar een manager. Probleem is een integer iemand te vinden. Als je iemand benadert, zie je al snel dollartekens in zijn ogen staan", zegt Dick Benard.Ruud zal zelf aan moeten geven wat hij wil", zegt zijn broer. Misschien zegt hij wel bekijk het maar, ik ga niet overal linten doorknippen om winkels te openen'. Zelf denk ik dat hij voor meer duurzame contracten moet gaan, bijvoorbeeld in de sportwereld. Dat past bij hem."



Oeps, stukkie vergeten. Nu toegevoegd...

------------------

Ik heb gezegd

[Dit bericht is gewijzigd door Bertje (Datum 22 December 1999).]

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  woensdag 22 december 1999 @ 15:00:00 #13
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_233921
Vergeet niet de opmerkingen van Willem in de streams enige dagen geleden.
Ze zitten tot 30-04-200 onder contract bij veronica. Willem zei 10 verplichte optredens a 750.- p/keer. Ook de andere ex-bewoners zie je niet in reclames etc. verschijnen (zelfs niet in 'de" bladen). een teken aan de wand ???
ik denk het wel.
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_233922
Sabine diet toch een og andere commercial als ik me goed herinner?
Volgende maand staat ze ook in Playboy. Afgelopen maand was het Tara. Á 80K p.p.
Dat zie ik overigens Ruud en Willem nog niet vangen voor een serie in de Playgirl (bestaat die uberhaupt nog?).
Maar als je Boudewijn Buch voor rijst kunt inzetten, kun je nagaan wat je met Bart, Ruud, Wilm en niet te vergeten Karin allemaal kunt verzinnen.

Blijf toch benieuwd of de overige bewoners nop krijgen van V. Het zou me verbazen, want regels zijn er om geschonden te worden. Ze gaan zelfs een dag eerder naar huis...

Gemel

pi_233923
quote:
op 12-23-1999 om 10:41 AM schreef Gemel het volgende:
Sabine diet toch een og andere commercial als ik me goed herinner?

ja , een spotje voor veronica zelf , goede tijden , slechte tijden
quote:

Blijf toch benieuwd of de overige bewoners nop krijgen van V. Het zou me verbazen, want regels zijn er om geschonden te worden. Ze gaan zelfs een dag eerder naar huis...

Gemel


Iedere bewoner heeft tot nog toe iets gekregen van VOO , dus Willem en Ruud zullen ook nog wel wat krijgen ......

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')