abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf dinsdag 3 februari 2009 @ 22:27:17 #1
145146 Andyy
pi_65712715


Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

Soortgelijke sites:
http://www.focalprice.com
http://www.kaidomain.com
http://www.volumerate.com
http://www.budgetgadgets.com
http://www.yopool.com
http://www.mymemory.co.uk

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards (dit topic is gesloten, reageren niet mogelijk)
[DS] Flashcards #2 (dit topic is deel 2, en open, dus hier kan je reageren)

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:





LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36]



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:27:24 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65712721
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:27:45 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65712739
Godverdomme, hoe moeilijk is het om even een TT te kopieren en een nummertje te veranderen?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65712748
Weg met de newbies!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 @ 22:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Godverdomme, hoe moeilijk is het om even een TT te kopieren en een nummertje te veranderen?

Is het hele ''ervaringentopic'' gedeelte nog wel nodig? Klinkt zo stom.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 februari 2009 @ 22:28:30 #5
145146 Andyy
pi_65712788
weg met bbguns en "ooh het duurt zo lang" zeikerds
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:28:36 #6
81996 Bond
License to kill
pi_65712795
En tumbs up voor RacerDKB
Geen commentaar
  FOK!fotograaf dinsdag 3 februari 2009 @ 22:29:00 #7
145146 Andyy
pi_65712982
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 @ 22:28 schreef Bond het volgende:
En tumbs up voor RacerDKB
Hoezo?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:34:08 #9
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65713128
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
Weg met de newbies!
[..]

Is het hele ''ervaringentopic'' gedeelte nog wel nodig? Klinkt zo stom.
Ik denk dat "Algemeen DX/FP/BG topic #37" het beste zou zijn, dan heb je alleen kans op noobs die gaan zeuren over waar de afkortingen voor staan .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65713205
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 @ 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik denk dat "Algemeen DX/FP/BG topic #37" het beste zou zijn, dan heb je alleen kans op noobs die gaan zeuren over waar de afkortingen voor staan .
Mwa, dat staat nog stommer
En het is van oorsprong het DX topic, en daar gaat het 90% van de tijd over.
De vermeldingen naar FP en KD en BG zal ik nog wat uitbreiden in de OP, maar om het nou in de TT te proppen?
pi_65713259
tvp
Geen referral hier.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:38:30 #12
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65713341
Ach, wat boeit het . We kunnen beter eens gaan nadenken over de users die steeds die irritatne order-updates posten .
pi_65713369
nog even wachten op mijn loon en dan weer bestellen!

(verkapte tvp)
pi_65713667
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Stinosss het volgende:
Ach, wat boeit het . We kunnen beter eens gaan nadenken over de users die steeds die irritatne order-updates posten .
Hoezo dan? Vinden jullie het niet interessant om te weten dat mijn magneten over 4 maanden pas binnen komen?

pi_65713671
TVP.

Racer, check je PM
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:46:25 #16
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65713749
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Resco het volgende:

[..]

Hoezo dan? Vinden jullie het niet interessant om te weten dat mijn magneten over 4 maanden pas binnen komen?


?
pi_65713793
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:46 schreef Stinosss het volgende:

[..]

?
?

Sarcasme?
pi_65714051
Hopelijk worden de orders in dit topic wél eens verzonden Y
Love is in the air!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:52:17 #19
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65714059
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef Resco het volgende:

[..]

?

Sarcasme?
Je bent irritant, en je kunt ook al geen grappen maken...
pi_65714165
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Je bent irritant, en je kunt ook al geen grappen maken...
De DIY "gevoel voor humor" kit is uitverkocht bij DX?
pi_65714406
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Landgeld het volgende:
Hopelijk worden de orders in dit topic wél eens verzonden Y
quote:
dealextreme #37, waar we niet gaan zeiken


Trouwens, vraagje voor de horloge-experts. Ik heb zo'n weiqin ding van DX, op zich leuk ding, maar hij staat om de haverklap stil. Dan por ik een paar keer aan dat ding waarmee ik de tijd kan verstellen en dan doet hij het weer even, maar dan staat hij een tijdje later weer stil. Is er dan wat kapot in het uurwerk of zit er gewoon een crap-batterij in die nu al leeg is?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:12:24 #22
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65714990
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef Resco het volgende:

[..]

De DIY "gevoel voor humor" kit is uitverkocht bij DX?
Dat bedoel ik
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:25:18 #23
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_65715563
Ik kan wat melden over m'n orders... Maar nee..
gewoon TVP
onbedoelde rijm
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:25:37 #24
81996 Bond
License to kill
pi_65715581
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef RacerDKB het volgende:

Hoezo?
Geeft iedereen advies
Geen commentaar
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:27:19 #25
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65715661
Wel, zodra het verzenden weer een beetje op gang komt ga ik ook maar dat horloge aanschaffen, prachtig ding zeg

En ik ga het lekker toch weer over die BB Guns hebben. Zijn er hier users die er één besteld hebben en 'm binnen hebben gekregen, en nog in staat zijn dat hier te bevestigen?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:30:31 #26
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_65715806
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Wel, zodra het verzenden weer een beetje op gang komt ga ik ook maar dat horloge aanschaffen, prachtig ding zeg

En ik ga het lekker toch weer over die BB Guns hebben. Zijn er hier users die er één besteld hebben en 'm binnen hebben gekregen, en nog in staat zijn dat hier te bevestigen?
Als je de nadruk legt op hier volgens mij niet, maar op andere forums heb ik wel ergens gelezen dat iemand (meerdere) bb-guns binnen had gekregen...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:33:57 #27
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65715948
Dan ben ik erg geinteresseerd in een linkje
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:44:05 #28
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_65716368
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Zapper het volgende:
Dan ben ik erg geinteresseerd in een linkje
Het is me een beetje verkeerd bijgebleven, maar lees maar:
http://www.ps3-media.nl/o(...)topic.html#post12215
pi_65716435
tvp,wacht nog op nieuwe lading oordopjes
pi_65717011
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
En ik ga het lekker toch weer over die BB Guns hebben. Zijn er hier users die er één besteld hebben en 'm binnen hebben gekregen, en nog in staat zijn dat hier te bevestigen?
Echt......

Vanaf je 18de mag je ook met scherp schieten, waarom moeilijk doen voor een stuk crappy plastic wat balletjes schiet?

Leg het me eens uit als je wil?
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 00:08:01 #31
145146 Andyy
pi_65717243
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Echt......

Vanaf je 18de mag je ook met scherp schieten, waarom moeilijk doen voor een stuk crappy plastic wat balletjes schiet?

Leg het me eens uit als je wil?
18+ mag je een luchtbuks aanschaffen
maargoed hoezo willen ze een crappy nep pistooltje waarmee je niks raakt ?
echte vuurwapens moet je ook een jaar voor bij een KNSA schietvereniging schieten, 18 beurten maken en dan pas kan je een wapenverlof aanvragen
pi_65719465
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Wel, zodra het verzenden weer een beetje op gang komt ga ik ook maar dat horloge aanschaffen, prachtig ding zeg

En ik ga het lekker toch weer over die BB Guns hebben. Zijn er hier users die er één besteld hebben en 'm binnen hebben gekregen, en nog in staat zijn dat hier te bevestigen?
ik heb nogal veel haar op mijn klauw, zou je er ook een leren band aan kunnen zetten?
pi_65720406
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Wel, zodra het verzenden weer een beetje op gang komt ga ik ook maar dat horloge aanschaffen, prachtig ding zeg

En ik ga het lekker toch weer over die BB Guns hebben. Zijn er hier users die er één besteld hebben en 'm binnen hebben gekregen, en nog in staat zijn dat hier te bevestigen?
Meldt.
pi_65720555
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Wel, zodra het verzenden weer een beetje op gang komt ga ik ook maar dat horloge aanschaffen, prachtig ding zeg

En ik ga het lekker toch weer over die BB Guns hebben. Zijn er hier users die er één besteld hebben en 'm binnen hebben gekregen, en nog in staat zijn dat hier te bevestigen?
Als 99 van de 100 mensen het lukt om een BB gun te importeren, is er altijd een kans dat jij er wel mee gepakt wordt. De kans is natuurlijk zeer klein, maar omdat Jan, Piet en Klaas hem binnen hebben gekregen wil dat nog niet zeggen dat jou dat ook lukt.

TVP.
pi_65721755
Gaat het weer over bbguns he
pi_65721852
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Andyy het volgende:

[..]

18+ mag je een luchtbuks aanschaffen
maargoed hoezo willen ze een crappy nep pistooltje waarmee je niks raakt ?
echte vuurwapens moet je ook een jaar voor bij een KNSA schietvereniging schieten, 18 beurten maken en dan pas kan je een wapenverlof aanvragen
Er zitten wat haken en ogen aan maar je snapt wat ik bedoel.
Te lui om een vereniging te bezoeken maar wel een groot risico lopen ivm overtreding van de WWM, schiet mij maar lek.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:15:30 #37
128384 mcwops
gat in je glas
pi_65723317
tvp. het mandje is nog niet vol, ben nog door de DX gangen aan het shoppen (en merkt dat er ook best veel troep tussen zit)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:36:15 #38
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_65723937
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
Weg met de newbies!
[..]
Word.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:36 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Koper is geen 'brass'. Dat is 'copper'.
Even opgezocht: het is messing.
"Brassen is ook een afgeleide van brassband. (een orkestvorm met koperen blaasinstrumenten en een percussiesectie uit U.K. afkomstig)"
Volgens mij ook een subtiel verschil tussen Engels en Amerikaans..

Volgens mij lijd ik aan Korsakoff.. Aangezien ik steeds hetzelfde denk te lezen. En dan _weet_ ik zeker dat ik het een topic geleden al gelezen heb, en exact dezelfde vraag al daar ook al beantwoord heb zien worden en zo.. Misschien wacht ik maar ff tot DX topic nr 47, allicht is dan het gevoel weg. Alhoewel ik daar weinig hoop voor heb.
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
18+ mag je een luchtbuks aanschaffen
Denk dat de meesten die hier consequent over posten, zichzelf nog niet eens tot de 16+ groep mogen rekenen..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_65725914
Zijn er hier eigenlijk FOK!ers die iets niet binnen hebben gehad?
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:53:58 #40
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65726406
Mijn orders van 28/1 en 29/1 staan sinds vannacht op Packaging, na een week dus. Twee andere orders staan nog op Waiting for Supplier (ook 28/1 en 29/1), waarbij bij eentje overmorgen als ETA staat. Kortom, DX is weer aan het werk.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:58:53 #41
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65726580
Dat waren ze al .
pi_65726635
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Saak het volgende:
Zijn er hier eigenlijk FOK!ers die iets niet binnen hebben gehad?
Ja, een micro SD kaartje, ik had die besteld inclusief een hoesje voor me iPod, dat hoesje van een dollar kwam aan, en in de bubbelenvelop stond een briefje dat het kaartje nog werd verzonden.
Is al 3 - 4 maanden terug oid
pi_65726692
http://dealextreme.com/fo(...)-206~threadid.264796

Post allemaal is snel dat jullie ze ook willen
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 12:26:48 #44
145146 Andyy
pi_65727350
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:36 schreef neo2000 het volgende:


[..]

Denk dat de meesten die hier consequent over posten, zichzelf nog niet eens tot de 16+ groep mogen rekenen..
sorry hoor maar ik heb een jaar met vuur op een vereniging geschoten en schiet nu nog steeds met lucht
(als je mij ermee bedoelde dan)
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:49:09 #45
128384 mcwops
gat in je glas
pi_65728066
na 6 weken weer een kleine bestelling
quote:
07747 Crystal Protective Case for NDS Lite
07889 Absorption-Type Cartoon Figure (Red Spiderman Theme)
17803 Water Bottle Mounting Carabiner Snaphook Clips (2-Pack)
18876 Guitar Hero Controller for NDS Lite
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_65729532
Damn, ik heb nu ook weer dat gezeik met die creditcards bij paypal, terwijl ik toch echt genoeg geld op mijn bankrekening heb staan en niet negatief sta bij paypal.. Vanavond nog maar een keer proberen
pi_65730052
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:02 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/fo(...)-206~threadid.264796

Post allemaal is snel dat jullie ze ook willen
Had ik al gedaan
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_65730147
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:02 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/fo(...)-206~threadid.264796

Post allemaal is snel dat jullie ze ook willen
Nee.
pi_65732831
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee.
JAWEL
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_65732915
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:56 schreef Saak het volgende:

[..]

JAWEL


Nope.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:28:35 #51
128384 mcwops
gat in je glas
pi_65733882
tijd om dit topic wat op te vrolijken
seen this! new arrival! bedenk wat je er allemaal mee kan doen
(kijk uit dat je m niet kwijtraakt bij je vriendin)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20105
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:41:17 #52
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65734310
Mijn eerste order is onderhand ingepakt en staat klaar om verzonden te worden. 5Feb (Dus vannacht neem ik aan) wordt hij verstuurd . Dan is het dus nog 2 weken wachten ongeveer?
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_65734810
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee.
Waarom niet?
pi_65735156
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef lezut het volgende:
Damn, ik heb nu ook weer dat gezeik met die creditcards bij paypal, terwijl ik toch echt genoeg geld op mijn bankrekening heb staan en niet negatief sta bij paypal.. Vanavond nog maar een keer proberen
Dat heb ik ook... al drie dagen... het gaat niet weg...

PayPal maar is gemaild.
pi_65735242
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:54 schreef Wunny het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat het zinloos is daar te reageren. DX kijkt daar niet naar, DX kijkt naar product requests.
Tevens zou ik ze wel bestellen als ze in het assortiment komen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:10:14 #56
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65735301
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Omdat het zinloos is daar te reageren. DX kijkt daar niet naar, DX kijkt naar product requests.
Tevens zou ik ze wel bestellen als ze in het assortiment komen.
DX kijkt er wel, vooral raindy.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_65735377
tvp, is er een manier dat je een FM transmitter die op zo'n sigaretten aansteker aansluiting werkt, toch te gebruiken? Of is dat alleen om de transmitter op te laden? Er zit namelijk geen sigaretten aansteker aansluiting in de auto hier
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:35:37 #58
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65736124
Wat een maloten zeg op eBay..

Ik koop zo'n ice crusher van eBay: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=320335197496


En er stond bij in die producten lijst: Verzending naar nederland 3,80. Krijg ik een mail dat de verzendkosten 16,50 euro zijn. Tyf op zeg.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_65736318
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:35 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een maloten zeg op eBay..

Ik koop zo'n ice crusher van eBay: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=320335197496


En er stond bij in die producten lijst: Verzending naar nederland 3,80. Krijg ik een mail dat de verzendkosten 16,50 euro zijn. Tyf op zeg.
Waar zie jij verzendenkosten naar Nederland staan?

Ik zie alleen Duitsland staan, voor ¤3,85.
pi_65736398
GC / Dealextreme #37, waar we niet gaan zeiken

Daarbij zie ik ook niet in wat het met DX te maken heeft...
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:44:33 #61
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65736429
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef henkjan90 het volgende:
GC / Dealextreme #37, waar we niet gaan zeiken

Daarbij zie ik ook niet in wat het met DX te maken heeft...
Ik zie ook niet in wat FP, BG of KD te maken heeft met DX , behalve dat je goedkoper producten kan kopen dan Nederlandse winkels net als eBay.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:45:27 #62
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65736461
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waar zie jij verzendenkosten naar Nederland staan?

Ik zie alleen Duitsland staan, voor ¤3,85.
Dan heb ik het verkeerd gelezen, maar ik ga geen 16,50 euro betalen om dat pokke ding te laten versturen
Kan ik beter bij DX kopen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:01:42 #63
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_65737093
Weer wat besteld.
quote:
Heeft iemand ervaring met die iPhone 3G dock? Ik zie er wat wisselende verhalen staan over de video-support.

En ik hoop dat het eene duurdere Bluetooth stickie wel AD2P heeft. Want dat staat nergens echt duidelijk aangegeven. En bij die staat het op de product foto. Iemand ervaring hiermee?
pi_65737168
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik zie ook niet in wat FP, BG of KD te maken heeft met DX , behalve dat je goedkoper producten kan kopen dan Nederlandse winkels net als eBay.
Hmz, nou vooruit!

Maar die staan wel in de OP vermeld!
pi_65737270
quote:
En ik hoop dat het eene duurdere Bluetooth stickie wel AD2P heeft. Want dat staat nergens echt duidelijk aangegeven. En bij die staat het op de product foto. Iemand ervaring hiermee?
Kun je met dat goedkope ¤3-bluetooth dongeltje geen A2DP verbinding leggen? Dacht dat dat via die bluesoleil suite wel kon..
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:08:14 #66
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65737301
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef Junkie het volgende:
Weer wat besteld.
[..]

Heeft iemand ervaring met die iPhone 3G dock? Ik zie er wat wisselende verhalen staan over de video-support.

En ik hoop dat het eene duurdere Bluetooth stickie wel AD2P heeft. Want dat staat nergens echt duidelijk aangegeven. En bij die staat het op de product foto. Iemand ervaring hiermee?
Ik heb de dock hier liggen. Deze is NIET voor de iPhone 3G. Ik raad je dus aan om deze dan ook niet te kopen.
Hij is officieel voor de iPod Classic, wanneer je er dus een iphone 3G in doet zit er een huge gat achter je iPhone. Een tik tegen je iPhone dan en je connector breekt af...
pi_65737684
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:10 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

DX kijkt er wel, vooral raindy.
Ok, misschien wel kijken, maar echt actie ondernemen?
Elke keer als ik een topic zie op de DX forums over dat iemand iets in het assortiment wil zegt de mod meteen: product request?
pi_65737710
tvp
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:22:43 #69
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_65737758
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:08 schreef Stinosss het volgende:
Ik heb de dock hier liggen. Deze is NIET voor de iPhone 3G. Ik raad je dus aan om deze dan ook niet te kopen.
Hij is officieel voor de iPod Classic, wanneer je er dus een iphone 3G in doet zit er een huge gat achter je iPhone. Een tik tegen je iPhone dan en je connector breekt af...
Dan gebruik ik hem wel met me iPod 5.5G voor het audio (video?) gedeelte bij me versterker.
Werkt dan de video uitgang wel via de s-video kabel? Heb je dat al een keer geprobeerd?

Ik weet dat er sinds de iPhone en andere nieuwere iPods dat er meer beveiliging is gekomen. En dat je daardoor soms een melding krijgt bij docks e.d. als die de beveiliging niet heeft.
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:07 schreef lezut het volgende:
Kun je met dat goedkope ¤3-bluetooth dongeltje geen A2DP verbinding leggen? Dacht dat dat via die bluesoleil suite wel kon..
Met een Bluetooth dongle van Belkin was dat zelfs niet gelukt onder Vista.
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:36:11 #70
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_65738232
damn hé elke 3 a 4 dagen een nieuw topic tegenwoordig!

Ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje binnenkomt!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:42:55 #71
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65738485
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Junkie het volgende:

[..]

Dan gebruik ik hem wel met me iPod 5.5G voor het audio (video?) gedeelte bij me versterker.
Werkt dan de video uitgang wel via de s-video kabel? Heb je dat al een keer geprobeerd?

Ik weet dat er sinds de iPhone en andere nieuwere iPods dat er meer beveiliging is gekomen. En dat je daardoor soms een melding krijgt bij docks e.d. als die de beveiliging niet heeft.
[..]

Met een Bluetooth dongle van Belkin was dat zelfs niet gelukt onder Vista.
Ik heb geen iPod 5.5G, alleen een iPhone 3G. Kan dat dus niet testen.
Naar mij idee zou hij gewoon moeten werken met je iPod...
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:06:40 #72
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65739239
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:20 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Ok, misschien wel kijken, maar echt actie ondernemen?
Elke keer als ik een topic zie op de DX forums over dat iemand iets in het assortiment wil zegt de mod meteen: product request?
Kijk eens, mijn topic nog wel :-)
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.253214
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:07:49 #73
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_65739278
duurt nu wel lang met de bestellingen, wacht al 2 weekies op mn ordertjes...
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:31:53 #74
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_65739983
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef Stinosss het volgende:
Ik heb geen iPod 5.5G, alleen een iPhone 3G. Kan dat dus niet testen.
Naar mij idee zou hij gewoon moeten werken met je iPod...
Dankje voor de info Stinosss!
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:12 schreef Elias3 het volgende:
tvp, is er een manier dat je een FM transmitter die op zo'n sigaretten aansteker aansluiting werkt, toch te gebruiken? Of is dat alleen om de transmitter op te laden? Er zit namelijk geen sigaretten aansteker aansluiting in de auto hier
Staat er ergens op wat voor voltages het ding nodig heeft? Misschien kan je hem op een 9V batterij aansluiten.
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:33:06 #75
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65740014
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef junkiesietze het volgende:
duurt nu wel lang met de bestellingen, wacht al 2 weekies op mn ordertjes...

"Patience my friend"
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_65740033
net weer wat onzinnigheden besteld kan het echt niet laten! Wat van die verkleurende moodlight dingen, lieve japanse boodschappentasjes en een budha jukebox
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:35:28 #77
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65740070
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
net weer wat onzinnigheden besteld kan het echt niet laten! Wat van die verkleurende moodlight dingen, lieve japanse boodschappentasjes en een budha jukebox
Er is weer een dame die verslaafd raakt
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_65740113
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Er is weer een dame die verslaafd raakt
eerst bestelde ik er tenminste nog zinnige dingen dvdr's enzo nu echt allemaal junk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:39:18 #79
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65740186
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

eerst bestelde ik er tenminste nog zinnige dingen dvdr's enzo nu echt allemaal junk
Hihi, welcome to the club drummergirl
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:46:33 #80
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65740404
Laat die plastice troep anders gewoon in China .

Check je PM dion.
pi_65740595
quote:
Staat er ergens op wat voor voltages het ding nodig heeft? Misschien kan je hem op een 9V batterij aansluiten.
Weet iemand het?
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:54:43 #82
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65740668
Je wilt een 12V fmtransmitter op een 9V batt aansluiten?

Ja, dat gaat wsl wel werken.
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:56:41 #83
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65740742
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:46 schreef Stinosss het volgende:
Laat die plastice troep anders gewoon in China .

Check je PM dion.

Oke.

BTW: Mp4nation is een kut site, had die zwarte FiiO speaker gekocht nog steeds op proccesing en de klantenservice reageert ook niet sterf maar
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_65740794
Mijn shocking pen is binnen!
tvp.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65740808
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

eerst bestelde ik er tenminste nog zinnige dingen dvdr's enzo nu echt allemaal junk
DVD's moet je ook bij onze alom geliefde oosterburen halen Daar zijn ze nog veel goedkoper dan bij DX.

En ik heb nog steeds die irritante melding, ik hoop dat dat ding wel uit zichzelf verdwijnt. Anders kan ik weer gaan mailen met DX en de mensen daar bij de service zijn de laatste tijd zo helder als een lamp van 2 watt volgens mij Dan stuur je een vraag, die ze geen eens lezen en ze sturen alleen een standaard antwoord terug
pi_65741591
Godver, als ik weer geld heb ga ik zo'n Sea Monkey kit bestellen
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:21:20 #87
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65741652
Kost 1,85 euro ...? Dat heb je niet?
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:28:58 #88
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_65741925
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef littledrummergirl het volgende:
eerst bestelde ik er tenminste nog zinnige dingen dvdr's enzo nu echt allemaal junk
opus.nl
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:54 schreef Stinosss het volgende:
Je wilt een 12V fmtransmitter op een 9V batt aansluiten?

Ja, dat gaat wsl wel werken.
pi_65742386
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef Stinosss het volgende:
Kost 1,85 euro ...? Dat heb je niet?
Ik wil die uber kit, met die vaas enzo
pi_65742429
http://www.dealextreme.co(...)-204~threadid.265807
quote:
Dear Valued Customers,

Lately we noticed that there are some compliants about we are not shipping orders quick enough while we back from the holiday. 

So we want to clarify this issue to let the customers know more about the situations.

1. We only take Jan 24 to Jan 30 off for the Chinese New Year Holiday.

2. But most factories in China took around 15 days to 20 days off for the holiday, and due to weak economics, some factories' holiday even longer.

3. Before the Chinese New Year, we already purchased large volume products in case products shortage during the holiday, but still some products are out of our expectation. That's why there are still some products not available.

4. We also accumulated many orders in the holiday.

Due to above reasons, we will have to alert our customers that during this special situations, you might need expect a bit longer for us to process some of the orders.

This situation might be better around Feb 15 to 20 for most factories back to normal production.

If you don't want to wait for your order then you can cancel your order for a full refund with 1 of the following methods

• Go into your DX Account > click on the order number > click on Cancel Order

or

• Use this form http://services.dealextre(...)der.aspx?type=Cancel

We will definitely process refund for you upon receiving your requests.

Again, we apologize for all inconvenience caused you.

Yours sincerely,
Tiffany
DealExtreme Support
pi_65742689
quote:
Wel netjes van DX om dit even uit te leggen!
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:53:35 #92
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65742821
Chinese die Tiffany heet? Klinkt wel geil.
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef g0dz0r het volgende:

Echt......

Vanaf je 18de mag je ook met scherp schieten, waarom moeilijk doen voor een stuk crappy plastic wat balletjes schiet?

Leg het me eens uit als je wil?
Ik ben een gadget-freak dus wil gewoon graag zo'n BB Gun, heb geen interesse bij luchtdruk
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 02:26 schreef THEFXR het volgende:

ik heb nogal veel haar op mijn klauw, zou je er ook een leren band aan kunnen zetten?
Deze snap ik niet.
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:57 schreef Granaatappel het volgende:
Als 99 van de 100 mensen het lukt om een BB gun te importeren, is er altijd een kans dat jij er wel mee gepakt wordt. De kans is natuurlijk zeer klein, maar omdat Jan, Piet en Klaas hem binnen hebben gekregen wil dat nog niet zeggen dat jou dat ook lukt.
Dat is correct. Maar nu is de kans wel groter dat 'ie aankomt dan wanneer de helft van dit topic achter tralies zou zitten
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:37 schreef TCDD het volgende:

Meldt.
Fraai Hoe lang heeft het geduurd voordat 'ie arriveerde? En welke heb je besteld?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65742941
Vraag: zijn er meerdere mensen die nog bestellingen open hebben staan vóór 20 januari?

Zo ja; ligt het niet aan mijn order
Zo nee; ga ik toch eens mailen

Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_65742958
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Zapper het volgende:
Chinese die Tiffany heet? Klinkt wel geil.
pi_65742979
Hoe zit dat met die pakketjes? Ze krijgen altijd een 3S nummer, maar die krijg ik nooit van DX... Dus nu weet ik niet waar mijn pakketjes uithangen, terwijl ik dat wel zou kunnen weten eigenlijk...

De levering duurt nogal lang, vandaar. Ik heb het idee dat mn pakketjes wel al zijn langsgeweest, maar dat ze bij het postkantoor liggen en de bezorger is te lam geweest om een briefje achter te laten. Of misschien dat het bij de buren ligt... Dat soort dingen.

TNT zegt dat ik zonder 3S niks kan, maar ik heb geen 3S gekregen...
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:59:28 #96
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65743037
[quote]Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Zapper het volgende:
Chinese die Tiffany heet? Klinkt wel geil.

Vrijwel elke Chinees daar heeft een Amerikaanse naam.
Michelle, Jacky, Alex, Josh...
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:59:53 #97
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_65743053
pan pan
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:00:09 #98
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_65743066
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:00:21 #99
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65743072
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef Sweetbeach het volgende:
Vraag: zijn er meerdere mensen die nog bestellingen open hebben staan vóór 20 januari?

Zo ja; ligt het niet aan mijn order
Zo nee; ga ik toch eens mailen


Jup, nog een stuk of 8.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:01:37 #100
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65743125
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Hoe zit dat met die pakketjes? Ze krijgen altijd een 3S nummer, maar die krijg ik nooit van DX... Dus nu weet ik niet waar mijn pakketjes uithangen, terwijl ik dat wel zou kunnen weten eigenlijk...

De levering duurt nogal lang, vandaar. Ik heb het idee dat mn pakketjes wel al zijn langsgeweest, maar dat ze bij het postkantoor liggen en de bezorger is te lam geweest om een briefje achter te laten. Of misschien dat het bij de buren ligt... Dat soort dingen.

TNT zegt dat ik zonder 3S niks kan, maar ik heb geen 3S gekregen...
3S is vaak alleen in NL. Is geen internationaal trackingnummber.

Lees de TT btw eens.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:02:07 #101
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_65743142
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Zapper het volgende:
Ik ben een gadget-freak dus wil gewoon graag zo'n BB Gun, heb geen interesse bij luchtdruk
Niet vervelend bedoeld maar (sommige) BB-guns werken ook op luchtdruk.
Maar ik begrijp je wel.
pi_65743146
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef Sweetbeach het volgende:
Vraag: zijn er meerdere mensen die nog bestellingen open hebben staan vóór 20 januari?

Zo ja; ligt het niet aan mijn order
Zo nee; ga ik toch eens mailen

Doe maar niet mailen, dat doet iedereen al.

Begrijp nou eens dat door die Holiday alles zo vertraagd is, zij kunnen er ook niets aan doen.

Als alle fabrieken en leveranciers gesloten zijn kunnen zij ook weinig doen.
pi_65743159
Ik heb die bluetoothdongle hier liggen trouwens, ik heb alleen geen idee wat een A2DP-verbinding is

En nog een vraag, wie kan mijn goeie in-ear koptelefoons aanraden op DX?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:03:09 #104
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65743179
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:02 schreef Syrena het volgende:
Ik heb die bluetoothdongle hier liggen trouwens, ik heb alleen geen idee wat een A2DP-verbinding is

En nog een vraag, wie kan mijn goeie in-ear koptelefoons aanraden op DX?
A2DP.....is je google abbo verlopen?
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:05:42 #105
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65743249
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Doe maar niet mailen, dat doet iedereen al.

Begrijp nou eens dat door die Holiday alles zo vertraagd is, zij kunnen er ook niets aan doen.

Als alle fabrieken en leveranciers gesloten zijn kunnen zij ook weinig doen.
Mijn order van 27jan is al verstuurd, maar dat waren 2 kleine dingetjes (5mW rode laser, NDS Pouch).
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_65743272
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:03 schreef Stinosss het volgende:

[..]

A2DP.....is je google abbo verlopen?
Nee. Ik weet niet hoe ik aan dat dingetje kan zien of ie het kan. Ik heb zelf geen apparaten die werken met A2DP.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:10:50 #107
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_65743433
Het probleem ligt niet alleen bij DX, dus niet bij DX gaan klagen over je orders. Het probleem ligt vooral bij de leveranciers zoals door DX verteld is op het forum. Mijn order van 2 februari staat bv. nu al op Packaging terwijl mijn order van 21 januari nog op Waiting for Supplier staat. Geduld hebben en als dit allemaal over is kun je weer rustig bestellen en het op tijd thuis ontvangen.
pi_65743515
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:01 schreef Stinosss het volgende:

[..]

3S is vaak alleen in NL. Is geen internationaal trackingnummber.

Lees de TT btw eens.
TT had ik natuurlijk al gelezen. Die conclusie (3S is alleen NL) had ik zelf natuurlijk ook al getrokken. Het is al sinds 20 januari 'shipped', vandaar dat ik lichtelijk nerveus word. Het pakket ervoor was binnen 7 dagen na de verzendbevestiging binnen.

Ik vermoed dat de bezorger te lam was voor een briefje, het zal niet de eerste keer zijn. Maar het moet toch mogelijk zijn voor TNT om mijn adres in te typen en te kijken of er een 3S geregistreerd staat op dat adres...?
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:20:15 #109
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65743841
Dion word gek van vele terugkerende vragen
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_65744006
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 @ 20:12 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:

[..]

Het is al sinds 20 januari 'shipped', vandaar dat ik lichtelijk nerveus word.
Gast, 20 januari shipped?

Hong Kong Air Mail had ook vakantie, van 22 januari tot 31 januari geloof ik, dus toen heeft je pakketje stil gelegen in Hongkong.

Wacht nou maar gewoon, het is nu pas eigenlijk 2-3 dagen verzonden.
pi_65744184
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Gast, 20 januari shipped?

Hong Kong Air Mail had ook vakantie, van 22 januari tot 31 januari geloof ik, dus toen heeft je pakketje stil gelegen in Hongkong.

Wacht nou maar gewoon, het is nu pas eigenlijk 2-3 dagen verzonden.
Oh. Ik wist niet dat die vakantie hadden... Dan zal er wel niets aan de hand zijn. Mijn excuses.

Wat voor vakantie hadden ze?
pi_65744219
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 @ 20:27 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:

[..]

Oh. Ik wist niet dat die vakantie hadden... Dan zal er wel niets aan de hand zijn. Mijn excuses.

Wat voor vakantie hadden ze?
Chinees Nieuwjaar.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:33:07 #113
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65744447
EDIT

Verkeerde topic
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_65745031
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:02 schreef Syrena het volgende:
Ik heb die bluetoothdongle hier liggen trouwens, ik heb alleen geen idee wat een A2DP-verbinding is

En nog een vraag, wie kan mijn goeie in-ear koptelefoons aanraden op DX?
Ik heb goede van DX die met bose er op.
Maar ik kan ze nu niet meer vinden misschien zijn ze verwijdert
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:49:13 #115
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65745069
Bose dat is het merk dat het meest ondergekost wordt door hi-fi kenners
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:13:39 #116
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65745912
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef RacerDKB het volgende:

[ afbeelding ]
Niet alleen d'r naam dus!
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:02 schreef Granaatappel het volgende:

Niet vervelend bedoeld maar (sommige) BB-guns werken ook op luchtdruk.
Maar ik begrijp je wel.
Yes, dat snap ik. Laat ik het dan zo stellen: ik heb geen behoefte aan een zwaar lomp ding
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Dionysiou het volgende:
EDIT

Verkeerde topic
Hoevaak heb jij nu al gezondigd deze maand?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65747521
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 @ 20:48 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Ik heb goede van DX die met bose er op.
Maar ik kan ze nu niet meer vinden misschien zijn ze verwijdert
quote:
Dear members,

Because of demands made by stakeholders of this product, we have to remove the product from display and stop accepting orders of the earphone (SKU 18470 Auto-Link: SKU 18470 ).

Apologize for any inconvenience and will much appreciate your understanding.

Raindy
Was het die soms? Sku 18470?

Die schenen wel goed te zijn, werd in dit topic ook besproken, dat waren de Premium Noise Isolation In-Ear Earphones with Leather Case (3.5mm Jack/110cm Cable) voor $8,50.
Jammer dat ze weg zijn.
pi_65747822
Wtf had ik zo'n chobits figuurtje voor iemand besteld en bleek er een hoofd afgebroken te zijn... ik dus mailen zeggen ze dat ze $3 korting willen geven op me volgende order, ik vind het best..
Heb ik nu gezegd geef maar korting op een order(die naar een ander adres gaat) hebben ze gewoon het hele setje er gratis bij gedaan.

Naar het verkeerde adres....... ik had hem al opnieuw besteld en wou alleen die $3 korting op die order .
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:04:57 #119
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65747880
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]


[..]

Was het die soms? Sku 18470?

Die schenen wel goed te zijn, werd in dit topic ook besproken, dat waren de Premium Noise Isolation In-Ear Earphones with Leather Case (3.5mm Jack/110cm Cable) voor $8,50.
Jammer dat ze weg zijn.
Slechte oordopjes icm met de Cowon D2.
Had ze vandaag toevallig binnen gekregen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_65750371
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Zapper het volgende:
Ik ben een gadget-freak dus wil gewoon graag zo'n BB Gun, heb geen interesse bij luchtdruk
Dat snap ik dus echt niet.
Je kan prima luchtdrukpistolen hier halen voor weinig of je melden bij een vereniging en met scherp schieten (mits 18+) maar je kiest voor goedkope chineze rotzooi met plastic balletjes met de kans dat je een strafblad oploopt?

Dan ben je geen gadget-freak maar gewoon oerdom, 9 jaar oud of behept met het IQ van een demente bejaarde.
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 23:06:03 #121
145146 Andyy
pi_65750471
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Je kan prima luchtdrukpistolen hier halen voor weinig of je melden bij een vereniging en met scherp schieten (mits 18+)
ik schoot al met vuur toen ik 15 was.
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 23:07:46 #122
145146 Andyy
pi_65750541
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:13 schreef Zapper het volgende:

[..]

Yes, dat snap ik. Laat ik het dan zo stellen: ik heb geen behoefte aan een zwaar lomp ding
nee zo'n replica nep stalen pistooltje is licht wil je zeggen ?
en verklaar eens waarom vrijwel alle match pistolen zwaarder zijn dan een gemiddelde pistool ?
juist, omdat het dan stabieler is
pi_65750762
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:06 schreef Andyy het volgende:

[..]

ik schoot al met vuur toen ik 15 was.
Ik ken gevallen van 13 maar goed, die zitten in het wereldje. Als je zo binnen loopt is 18+ de norm voor zover ik weet.

Ik vraag me alleen af of het hebben van dit soort prul de risico's waard zijn...
Je kan legaal met het echte werk schieten maar oh jee, daar moet je voor naar buiten. Nee dan kies je voor "anoniem" bestellen van bbguns bij een webshop met enorme risico's.

Als iemand het mij uit kan leggen? Ik ben echt zoekende hier.
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 23:26:23 #124
145146 Andyy
pi_65751218
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:14 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik ken gevallen van 13 maar goed, die zitten in het wereldje. Als je zo binnen loopt is 18+ de norm voor zover ik weet.

Ik vraag me alleen af of het hebben van dit soort prul de risico's waard zijn...
Je kan legaal met het echte werk schieten maar oh jee, daar moet je voor naar buiten. Nee dan kies je voor "anoniem" bestellen van bbguns bij een webshop met enorme risico's.

Als iemand het mij uit kan leggen? Ik ben echt zoekende hier.
er is wettelijk geen minimum leeftijd vastgesteld
een kind van 2 zou bij wijze van spreken mogen schieten.
ik schoot gewoon op een vereniging van de KNSA (was ik zelf ook lid van )
en er zijn vast wel verenigingen waar je pas vanaf 18+ met vuur mag schieten, zijn gewoon de regels van de vereniging dan
pi_65759331
Ik denk steeds dat ik alles al gezien heb daar maar mèèèn ik blijf dingen vinden. M'n wishlist wordt veul te groot. Echt verslavend

En ff iedereen jaloers maken: Vorige week donderdag 10 dingen (apart) besteld en vannacht 8 dingen shipped^^die andere 2 dingen zijn niet op voorraad Ik verwacht ze zaterdag of maandag. Maar zo erg is een weekje wachten toch niet? Kan je je wishlist weer een beetje bijvullen
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:49:35 #126
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65759712
Alles wat bij mij sinds gisteren op "Packing" stond is ook "Shipped" sinds vannacht.
pi_65761206
Ik heb op 2 feb wat dingen besteld, is het normaal dat er nu ETA 2/11/2009 staat?

Of is de notatie month/day/year?
pi_65761301
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef -Trinity- het volgende:
Of is de notatie month/day/year?
Wat denk je zelf?
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:53:30 #129
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65761614
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb op 2 feb wat dingen besteld, is het normaal dat er nu ETA 2/11/2009 staat?

Of is de notatie month/day/year?
Levertijden van negen maanden, conform een zwangerschap, zijn compleet normaal in Hong Kong. Geduld is een schone zaak!
pi_65761625
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:44 schreef g0dz0r het volgende:
Wat denk je zelf?
Ik ben ook niet altijd even scherp.
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:00:18 #131
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65761908
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb op 2 feb wat dingen besteld, is het normaal dat er nu ETA 2/11/2009 staat?

Of is de notatie month/day/year?
11 februari 2009

Dus: maand / dag / jaar.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:19:00 #132
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_65766238
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef -Trinity- het volgende:
ETA 2/11/2009 staat?
Dat betekent toch dat die producten weer terug in stock zijn op 11 februari i.p.v. ontvangstdag?
pi_65766472
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:19 schreef Granaatappel het volgende:
Dat betekent toch dat die producten weer terug in stock zijn op 11 februari i.p.v. ontvangstdag?
Ik weet niet of ETA in dit geval op 'arrival' bij mij thuis of 'arrival' bij hen slaat, ik hoopte eigenlijk het eerste.
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:31:04 #134
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65766687
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:25 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik weet niet of ETA in dit geval op 'arrival' bij mij thuis of 'arrival' bij hen slaat, ik hoopte eigenlijk het eerste.
Dat is de verwachtte leveringstijd bij DX
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_65766747
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:25 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik weet niet of ETA in dit geval op 'arrival' bij mij thuis of 'arrival' bij hen slaat, ik hoopte eigenlijk het eerste.
Het is het laatste!
pi_65767015
Racer, had je die extusb adapter voor je Touch Pro al binnen gekregen? Heb de afgelopen topics niet meer gevolgd, dus ik vraag 't zo maar even.


Ik heb er intussen ook eentje besteld en zojuist binnen gekregen, helaas is 't antennesignaal niet zo sterk om goed radio te ontvangen, maar 't werkt wel als antenne
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:01:10 #137
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_65767780
Voor de mensen die zo'n horloge van IK Colouring willen kopen, zou ik wel even een CSE ticket maken om er 'extra bubble wrap paper' bij te vragen. Heb dat gedaan en heb ook antwoord gekregen dat ze het zullen doen. O.a. om dit te voorkomen:

  donderdag 5 februari 2009 @ 15:01:16 #138
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65767783
DX heeft een order van mij opgesplitst, en nu is dit met een trackingnummer verzonden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12996

En de Xbox 360 controller van 30$ wordt waarschijnlijk normaal verzonden .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65769222
toch wel jammer dat ze naast die gare DXpoints geen andere vorm van reseller/affiliate hebben...
pi_65770362
Heeft er ooit weleens iemand een pakket van karton gehad ipv bubble envelop?
pi_65770626
volgens mij zijn ze nog steeds erg preuts in deal extreme land ze hebben wel tien dingen waarin je condooms kan verstoppen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_65770695
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Racer, had je die extusb adapter voor je Touch Pro al binnen gekregen? Heb de afgelopen topics niet meer gevolgd, dus ik vraag 't zo maar even.
Nee, hij is nog niet eens verzonden
Weet niet waarom het zo lang duurt bij Budgetgadgets, ik heb hem rond 15 januari besteld.
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef MacorgaZ het volgende:
DX heeft een order van mij opgesplitst, en nu is dit met een trackingnummer verzonden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12996

En de Xbox 360 controller van 30$ wordt waarschijnlijk normaal verzonden .
Nee hoor, dan doen ze alles met Tracked Air Mail, als de totale waarde van de order meer dan $15 dollar is gaat elke zending via tracked air mail
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 @ 16:15 schreef THEFXR het volgende:
Heeft er ooit weleens iemand een pakket van karton gehad ipv bubble envelop?
Dat is alleen als je het via EMS laat doen volgens mij, en als je enorm veel bestelt
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:42 schreef athlonkmf het volgende:
toch wel jammer dat ze naast die gare DXpoints geen andere vorm van reseller/affiliate hebben...
Wat is er gaar aan DX points?
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2009 @ 16:25:17 #143
145146 Andyy
pi_65770713
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:15 schreef THEFXR het volgende:
Heeft er ooit weleens iemand een pakket van karton gehad ipv bubble envelop?
bij lightinabox ja.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:35:53 #144
81996 Bond
License to kill
pi_65771106
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
volgens mij zijn ze nog steeds erg preuts in deal extreme land ze hebben wel tien dingen waarin je condooms kan verstoppen
Deze is helemaal mooi
Geen commentaar
pi_65771299
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 @ 16:35 schreef Bond het volgende:

[..]

Deze is helemaal mooi
[afbeelding]
Het mooiste is nog wel de titel
Doublemint Chewing Gum Packaging with Discreetly Hidden Condom

Discreetly hidden
pi_65771409
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat is er gaar aan DX points?
Het is geen geld.
pi_65771535
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:43 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Het is geen geld.
Je kan het gebruiken als geld.

En als je er 100 hebt kan je ze omzetten naar geld geloof ik, vroeger in ieder geval wel. Gewoon naar 10 dollar dus.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:47:16 #148
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65771558
Vraagje: wat is nou echt de must-have? Of wat is echte value daar? Ik zie door de bomen het bos niet op die site, zoveel meuk!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_65771704
quote:
Nee, hij is nog niet eens verzonden
Weet niet waarom het zo lang duurt bij Budgetgadgets, ik heb hem rond 15 januari besteld.
Dan zal ik toch echt een mail sturen naar budgetgadgets, ik heb die extusb adapter besteld op 27 jan. en hij is 2 feb. verzonden.
pi_65773022
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef Damzkieee het volgende:
Vraagje: wat is nou echt de must-have? Of wat is echte value daar? Ik zie door de bomen het bos niet op die site, zoveel meuk!
Het is maar net wat je zoekt. Maar volgens mij zijn de één of andere DS adapters erg goedkoop.....
Love is in the air!
pi_65773415
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Granaatappel het volgende:
Voor de mensen die zo'n horloge van IK Colouring willen kopen, zou ik wel even een CSE ticket maken om er 'extra bubble wrap paper' bij te vragen. Heb dat gedaan en heb ook antwoord gekregen dat ze het zullen doen. O.a. om dit te voorkomen:

[ afbeelding ]
Is de band van dat horloge moeilijk te verkleinen? Heb namelijk nogal smalle polsen en wou hem nu gaan bestellen
pi_65773582
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10122

Is onderweg =) of naja, besteld.
pi_65774124
Oh ja, welke DS-flashcard is goed daar?
pi_65774196
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:57 schreef athlonkmf het volgende:
Oh ja, welke DS-flashcard is goed daar?
Vraag is al honderd keer gesteld maarja. Mijn voorkeur gaat naar de acekard
pi_65774207
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Is de band van dat horloge moeilijk te verkleinen? Heb namelijk nogal smalle polsen en wou hem nu gaan bestellen
Het is niet moeilijk nee, ik heb mijne verkleint met een paperclip, en het was de eerste keer dat ik een horlogeband smaller maakte
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:08:17 #156
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65774450
BudgetGadgets.com is trouwens wel erg snel, veel sneller dan DealExtreme, volgensmij ook omdat ze zelf dingen op voorraad hebben .
Op de site stond nog dat ze pas 4 februari weer aan het werk gingen, 2 februari iets besteld, 3 februari bevestiging gekregen en het is 4 februari verzonden .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65774552
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]


[..]

Was het die soms? Sku 18470?

Die schenen wel goed te zijn, werd in dit topic ook besproken, dat waren de Premium Noise Isolation In-Ear Earphones with Leather Case (3.5mm Jack/110cm Cable) voor $8,50.
Jammer dat ze weg zijn.
Gare shit, die heb ik in bestelling staan. Al van voor 't Chinese Nieuwjaar, maar toen waren ze ook al een paar keer de ETA aan het verschuiven. Nu staat de order nog wel bij invoice, maar het sku nummer doet het niet meer. Wel staat de ETA nu op 11/2, ik ben benieuwd of ze de nog lopende bestellingen nog versturen
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:12:25 #158
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65774601
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Het mooiste is nog wel de titel
Doublemint Chewing Gum Packaging with Discreetly Hidden Condom

Discreetly hidden
!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:15:50 #159
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_65774696
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Het is niet moeilijk nee, ik heb mijne verkleint met een paperclip, en het was de eerste keer dat ik een horlogeband smaller maakte
Bij mij kwam er toch echt een schroevendraaier + hamer (!) aan te pas..

Pinnetjes zaten in mijn geval echt muur en muur vast.. Dan maar domweg rammen. Op zich werkte het wel. Bandje is uiteindelijk kleiner geworden en door de kinetische energie die vrij komt bij het rammen op die pinnetjes begon het horloge spontaan te lopen. Klassieke win-win situatie dus.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_65774790
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Bij mij kwam er toch echt een schroevendraaier + hamer (!) aan te pas..

Pinnetjes zaten in mijn geval echt muur en muur vast.. Dan maar domweg rammen. Op zich werkte het wel. Bandje is uiteindelijk kleiner geworden en door de kinetische energie die vrij komt bij het rammen op die pinnetjes begon het horloge spontaan te lopen. Klassieke win-win situatie dus.
Als het maar te doen is he heb zojuist de zilveren bestelt
pi_65774901
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:08 schreef MacorgaZ het volgende:
BudgetGadgets.com is trouwens wel erg snel, veel sneller dan DealExtreme, volgensmij ook omdat ze zelf dingen op voorraad hebben .
Op de site stond nog dat ze pas 4 februari weer aan het werk gingen, 2 februari iets besteld, 3 februari bevestiging gekregen en het is 4 februari verzonden .
Kijk ik er over heen, of kan je niet zien of iets in stock is?
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Bij mij kwam er toch echt een schroevendraaier + hamer (!) aan te pas..

Pinnetjes zaten in mijn geval echt muur en muur vast.. Dan maar domweg rammen. Op zich werkte het wel. Bandje is uiteindelijk kleiner geworden en door de kinetische energie die vrij komt bij het rammen op die pinnetjes begon het horloge spontaan te lopen. Klassieke win-win situatie dus.
Hmm, die zilveren bij mij ging toch simpeler
Gewoon een paperclip (een sterke metalen) rechtbuigen, en dan, met de paperclip rechtophoudend, zo'n pinnetje er tegen aan duwen, en dan dus hard duwen. Dan kan je hem makkelijk een paar milimeter eruit krijgen, en dan gewoon verder met een tangetje.
pi_65775318
Tip voor de BudgetGadgeters, bij het bestellen, als je de Payment Method moet invullen, kan je een coupon invullen.

De volgende code geeft 5% korting op je hele bestelling:
SM5OFF3

Bij mij werkte hij in ieder geval gewoon
pi_65775477
quote:
BEST® High-grade 1.0mm Desoldering Soldering Wire

????
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:45:06 #164
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_65775515
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:08 schreef MacorgaZ het volgende:
BudgetGadgets.com is trouwens wel erg snel, veel sneller dan DealExtreme, volgensmij ook omdat ze zelf dingen op voorraad hebben .
Op de site stond nog dat ze pas 4 februari weer aan het werk gingen, 2 februari iets besteld, 3 februari bevestiging gekregen en het is 4 februari verzonden .
Eigenlijk binnen precies dezelfde tijd bij Focal Price bij mijn order daar. Besteld, verwerking, verzending en zeer snel!
pi_65776272
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

????
Wat snap je er niet aan?
Gewoon desoldering draad dus.

Je kan het het best vergelijken met een spons, je legt een strookje van dat draad op een stuk soldeer wat je wilt de-solderen, dan verwarm je het gewoon met het soldeerbout, en dan smelt het soldeersel (zoals normaal dus), maar dat desoldering wire neemt het soldeersel op, dus is het weg.

Werkt perfect als je weet hoe je er mee om moet gaan
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:11:43 #166
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_65776530
Aah solderen, wel leuk hoor om gewoon kunstwerkjes/frutsels te maken, heb nog een mooie soldeerbout hier. Misschien dat draad aanschaffen tegen die klonters .
pi_65776783
Ligt de site van focalprice plat?
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:25:38 #168
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_65777021
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef lezut het volgende:
Ligt de site van focalprice plat?
Half-half. Het duurt een eeuw om de pagina's te laden.
pi_65777822
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Half-half. Het duurt een eeuw om de pagina's te laden.
Hetzelfde hier
pi_65783281
doet t hier helemaal niet
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:17:35 #171
128384 mcwops
gat in je glas
pi_65783418
in het Dealextreme-topic posten dat de Focal Price-site strontraag is. tsss
ga lekker je eigen Focalprice topic aanmaken


on topic please.!

iemand ervaring met deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18314
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_65783930
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat snap je er niet aan?
Gewoon desoldering draad dus.

Je kan het het best vergelijken met een spons, je legt een strookje van dat draad op een stuk soldeer wat je wilt de-solderen, dan verwarm je het gewoon met het soldeerbout, en dan smelt het soldeersel (zoals normaal dus), maar dat desoldering wire neemt het soldeersel op, dus is het weg.

Werkt perfect als je weet hoe je er mee om moet gaan


ik weet hoe het werkt, maar het is heel duidelijk soldeer-draad en geen desoldeerdraad, maar ze noemen het desoldeer soldeerdraad
pi_65783961
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65784081
Nou wow er staan wel 52 items op budgetgagets..kom wel terug als ze meer hebben.
pi_65784198
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou wow er staan wel 52 items op budgetgagets..kom wel terug als ze meer hebben.
Wat lul jij nou?
Ze hebben 3645 items.
pi_65784383
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat lul jij nou?
Ze hebben 3645 items.
Wow...hoeveel heeft DE? Ik zie verrekte veel 0 en achter categorien staan.
pi_65784426
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:44 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Wow...hoeveel heeft DE?
Ruim 20.000
pi_65784435
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:46 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ruim 20.000
Ik rest mijn kees.
pi_65784641
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19838 zou ik deze kunnen bestellen in NL? m'n pakketjes zijn nog nooit open gemaakt maar als het niet mag durf ik 't niet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65784852
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef bijdehand het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19838 zou ik deze kunnen bestellen in NL? m'n pakketjes zijn nog nooit open gemaakt maar als het niet mag durf ik 't niet
Koop eerst maar eens een speen.
pi_65784901
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:58 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Koop eerst maar eens een speen.
Eikel. iemand?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65785450
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eikel. iemand?
Ik heb een besteld en binnengekregen. No Problems. 2e is onderweg.
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:16:47 #183
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65785469
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eikel. iemand?
Het kan wel, een aantal Nederlandse mensen hebben hem al gekocht op DX en zijn niet gepakt, maar als je gepakt word ben je wel het zaadje.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_65785676
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:46 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik rest mijn kees.
Concurrentie is goed vandaar dat ik BG hier genoemd heb.
pi_65786036
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:16 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik heb een besteld en binnengekregen. No Problems. 2e is onderweg.
En ik moest een speel kopen?

Als je er een naar mij stuurt, krijg je 10 euro extra, k durf 'm niet zelf te bestellen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2009 @ 23:48:03 #186
145146 Andyy
pi_65786481
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:17 schreef mcwops het volgende:

iemand ervaring met deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18314
jup, geeft felle vonken als je het met een (zak)mes doet
maar het is enorm nutteloos
pi_65787374
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja wat. Ben veel te jong voor een strafblad ofzo als je die krijgt iig. En de boete wil ik niet betalen uiteraard.


tussen willen en moeten zit een groot verschil

bestel maar zo'n ding, als je daar gelukkig van wordt en je er je vrienden mee kunt imponeren
pi_65788352
Iemand enig idee of DX of goede oplaadbare AAA batterijen verkoopt?

Of kan ik die beter gewoon in NL kopen?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 04:38:32 #189
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_65788800
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 02:03 schreef henkjan90 het volgende:
Iemand enig idee of DX of goede oplaadbare AAA batterijen verkoopt?

Of kan ik die beter gewoon in NL kopen?
lidl/aldi
pi_65789047
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_65790320
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 07:19 schreef nachtdier2 het volgende:
Iemand zoiets al geprobeerd?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18347
Nog niet geprobeerd, maar er is daar ook zo'n writer te koop. Ik heb er geen doel voor, maar anders zijn het wel leuke apparaten.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:30:38 #192
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65792238
Wat heb je eraan als je niks wat elektronica weet?
pi_65797546
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Tip voor de BudgetGadgeters, bij het bestellen, als je de Payment Method moet invullen, kan je een coupon invullen.

De volgende code geeft 5% korting op je hele bestelling:
SM5OFF3

Bij mij werkte hij in ieder geval gewoon
Bij mij werkt hij ook
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:07:05 #194
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65799272
De ETA van mijn DS-kaartje is vannacht met 4 dagen vooruitgeschoven Maar vier andere producten zijn onderweg Ik hoop dat ze op vier verschillende dagen worden bezorgd zodat de postbode meer moeite moet doen, omdat het kan
pi_65799733
Ik ben al een half uur op zoek op de paypal site om de hun huidige koersen te vinden, maar kan het echt niet vinden. Iemand een link? Heb ook pondkoers nodig namelijk!

BVD

EDIT: ik keek niet goed! Heb hem gevonden!

[ Bericht 29% gewijzigd door bierjoost op 06-02-2009 14:20:53 (blindheid) ]
pi_65801508
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:07 schreef TNA het volgende:
De ETA van mijn DS-kaartje is vannacht met 4 dagen vooruitgeschoven Maar vier andere producten zijn onderweg Ik hoop dat ze op vier verschillende dagen worden bezorgd zodat de postbode meer moeite moet doen, omdat het kan
Rot eens op met je orderupdates
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2009 @ 15:14:30 #197
145146 Andyy
pi_65801830
+1
vandaar ook de TT, het boeit ons geen pleister
pi_65801889
http://dealextreme.com/details.dx/sku.20147

Maakt het iets uit dat die Refurbished is?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:16:56 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65801923
Kunnen we onderling weer even wat vriendelijker doen? heb wat weggehaald, maar voor de vorm zeg maar.

Niet boeiend wat iemand besteld heeft, dat melden is NOG onboeiender...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:21:15 #200
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65802077
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we onderling weer even wat vriendelijker doen? heb wat weggehaald, maar voor de vorm zeg maar.

Niet boeiend wat iemand besteld heeft, dat melden is NOG onboeiender...
Ik heb sku 1888 besteld
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_65802081
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we onderling weer even wat vriendelijker doen? heb wat weggehaald, maar voor de vorm zeg maar.

Niet boeiend wat iemand besteld heeft, dat melden is NOG onboeiender...
Sorry maar het viel me op dat die TNA bijna alleen orderupdates post
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:22:53 #202
188787 Tollywood
Ik parkeer em der zo in!
pi_65802138
tvp
Ik schenk geld aan de armen.... in het bijzonder mijn linker en mijn rechterarm.
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 15:32:47 #203
9859 crew  Karina
Woman
pi_65802482
Ik zag deze Professional Ear Piercing Gun, ik vraag me af of je dat nou echt zomaar kunt gebruiken, bij jezelf of bij een ander. En voor nog geen 8 euro?

Niet dat ik het wil kopen, ik heb al 2 gaten in elk oor, maar het lijkt me nou niet echt verstandig om dat zelf te gaan zitten proberen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:37:44 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65802614
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:21 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Sorry maar het viel me op dat die TNA bijna alleen orderupdates post
Was niet perse tegen jou alleen. Maar ik snap best dat sommige dingen niet boeiend zijn, maar daarna 5-6 posts die dat bevestigen schiet ook niet op...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65802737
Vandaag 'n behoorlijk pakket ontvangen van DX

- 'n Bubblewrap-apparaatje voor m'n vriendin die nogal verslaafd is aan 't knallen van die luchtbelletjes
- 'n Tripod voor m'n digitale camera, werkt ook prima en stevig
- 2 Wii-stuurtjes, ziet er goed uit
- batterijdoosjes voor AA-batterijen, makkelijk en ook degelijk

* Eric_Cantona is weer blij met DX die 't ondanks Nieuwjaar snel gestuurd heeft.
"If you're not a manc, you're a wank"
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2009 @ 15:43:07 #206
145146 Andyy
pi_65802787
bubblewrap apparaatje ?:P
pi_65802934
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:43 schreef Andyy het volgende:
bubblewrap apparaatje ?:P
Jah

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19268

't Klinkt niet echt als bubble wrap, maar ach
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_65803418
Iemand ooit de live-support van DX gebruikt? Zag het op het forum van DX staan.

http://live.dealextreme.com//request.php?l=admin&x=1&deptid=0&pagex=http%3A//www.dealextreme.com/livechat.html

Edit: linkje naar topic op dx:
http://www.dealextreme.co(...)-201~threadid.127243
pi_65803753
Ik begin echt een beetje te balen van DX, ze zijn gewoon echt aan het klooien de laatste tijd. Orders bij elkaar krijgen suppliers duurt lang, maar goed, dat kan gebeuren. Maar orders picken duurt soms ook echt dagen, terwijl ik gisteren bij Focalprice een order heb geplaatst, het item was in stock en hij is net verzonden. Daarbij zit PayPal nog steeds te miepen dat ik een creditcard moet koppelen aan mijn account, anders kan ik niets kopen :S.
pi_65805105
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef lezut het volgende:
Ik begin echt een beetje te balen van DX, ze zijn gewoon echt aan het klooien de laatste tijd. Orders bij elkaar krijgen suppliers duurt lang, maar goed, dat kan gebeuren. Maar orders picken duurt soms ook echt dagen, terwijl ik gisteren bij Focalprice een order heb geplaatst, het item was in stock en hij is net verzonden. Daarbij zit PayPal nog steeds te miepen dat ik een creditcard moet koppelen aan mijn account, anders kan ik niets kopen :S.
DX heeft natuurlijk ook veel meer orders per dag
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:55:49 #211
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65805460
Ik begin nu een beetje boel te balen van DX
27/12 een Wii controller besteld, "typically ships in 2-5 days".. Een week later werd dat aangepast naar een week later, toen ging het over het chinees nieuwjaar heen, toen werd het ETA 2/5/2009 en nu kijk ik vandaag en staat ie op ETA 2/28/2009
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65805765
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:46 schreef Elias3 het volgende:

[..]

DX heeft natuurlijk ook veel meer orders per dag
Ja, dus verdienen ze meer en kunnen ze meer volk inhuren om de boel te verwerken
pi_65805972
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:04 schreef lezut het volgende:

[..]

Ja, dus verdienen ze meer en kunnen ze meer volk inhuren om de boel te verwerken
Dat is waar
pi_65806005
Points available for use: -347

tyfus dx, heb maar 1x iets gecancelled met een totaalwaarde van 320$
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:48:12 #215
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65807106
Mooi. Ga nu maar weer weg.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65807127
Hahahaha!
pi_65807283
pi_65807371
tvp
pi_65808266
Ik weet niet of het al een keer langs is gekomen maar ik kwam op het forum van DX iets interessants tegen
http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.232856

Als je met cc betaald via paypal dan kun je er voor zorgen dat de koers van de cc maatschappij wordt gehanteerd en niet de veel te onvoordelige koers van paypal.
pi_65808385
Jep, dat is hier al een keer voorbij gekomen volgens mij.

Leuk trucje als je letterlijk op je centen zit, maar het scheelt dusdanig weinig dat ik het iig de moeite niet waard vind.

Ik ga zo toch maar even een mailtje sturen naar DX, mijn paypal doet nog steeds brek terwijl hij er bij Focalprice zo door komt. Ik hoop dat ik dit keer een antwoord krijg wat er op duidt dat ze de moeite hebben genomen om het verhaal van me door te lezen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:28:10 #221
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65809778
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef aardappelkroket het volgende:
Iemand ooit de live-support van DX gebruikt? Zag het op het forum van DX staan.

http://live.dealextreme.com//request.php?l=admin&x=1&deptid=0&pagex=http%3A//www.dealextreme.com/livechat.html

Edit: linkje naar topic op dx:
http://www.dealextreme.co(...)-201~threadid.127243
Heeft geen zin voor ons mits je een nachtbraker bent, hun beginnen pas met werken rond 2 uur 's nachts tot 11 uur 's ochtends.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:29:40 #222
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65809835
Oja mijn Mosquito helicopter was kapot, en ik had maar 1 foto gegeven aan Jack en hij zei ik regel een nieuwe voor je, dus ik kijk tussen mijn orders, een Mosquito!
Hoef hem niet eens terug te sturen..
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:46:32 #223
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65810421
Heb je toevallig een verliefdheid/mancrush op Jack ofzo?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:51:53 #224
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_65810614
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Dionysiou het volgende:
Oja mijn Mosquito helicopter was kapot, en ik had maar 1 foto gegeven aan Jack en hij zei ik regel een nieuwe voor je, dus ik kijk tussen mijn orders, een Mosquito!
Hoef hem niet eens terug te sturen..
Hey ik mis een onderdeel , kan je hem dan ook als kapot rma'en ? Ik mis zo'n onderdeel wat de twee rotoren verbind
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:15:15 #225
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65811494
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Dionysiou het volgende:
Oja mijn Mosquito helicopter was kapot, en ik had maar 1 foto gegeven aan Jack en hij zei ik regel een nieuwe voor je, dus ik kijk tussen mijn orders, een Mosquito!
Hoef hem niet eens terug te sturen..
En dat terwijl je deze maand niet eens een order hebt geplaatst!

Waar is je usericon gebleven?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:38:56 #226
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65812388
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:05 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Rot eens op met je orderupdates
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:21 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Sorry maar het viel me op dat die TNA bijna alleen orderupdates post
Ik heb genoeg andere dingen gepost. Als je mijn posts irritant vindt, kun je het ook op een normale manier zeggen.

En voordat er weer een nieuwe discussie begint, ik zal geen orderupdates meer posten, kunnen we wat mij betreft op een normale manier verder omdat DX een toffe site is.

[ Bericht 2% gewijzigd door TNA op 06-02-2009 21:06:02 ]
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2009 @ 20:41:13 #227
145146 Andyy
pi_65812478
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef lezut het volgende:
Ik begin echt een beetje te balen van DX, ze zijn gewoon echt aan het klooien de laatste tijd. Orders bij elkaar krijgen suppliers duurt lang, maar goed, dat kan gebeuren. Maar orders picken duurt soms ook echt dagen, terwijl ik gisteren bij Focalprice een order heb geplaatst, het item was in stock en hij is net verzonden. Daarbij zit PayPal nog steeds te miepen dat ik een creditcard moet koppelen aan mijn account, anders kan ik niets kopen :S.
FP mailt je dan wel, maar hoeft niet te betekenen dat het is verzonden (is bij FP zo in tegenstelling tot DX)
pi_65813359
Wanneer komen die oordopjes nou!! Elke dag vragen mensen 'yoo heb je al oordopjes?' en ik moet ze telkens teleurstellen

order dateert nu al weer van 23 januari
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:05:00 #229
139330 TNA
For the stars that shine
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2009 @ 21:18:48 #230
145146 Andyy
pi_65813888
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20166
picklocks, throwing knives ....
pi_65814878
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef julian6 het volgende:
Wanneer komen die oordopjes nou!! Elke dag vragen mensen 'yoo heb je al oordopjes?' en ik moet ze telkens teleurstellen

order dateert nu al weer van 23 januari
13 februari 14:26.
pi_65814957
wat

ik mag hopen dat het eerder is
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:53:59 #233
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65815366
Kadooosh heeft zich vergist, het moet 14 februari 13:26 zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65816041
Oké, nou ik wacht met smart
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:34:17 #235
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65819056
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb je toevallig een verliefdheid/mancrush op Jack ofzo?
Je moet ze te vriend houden he..
Vorige keer ook had ik een pakje terug gestuurt met een kleine tube Axe showergel voor Jack

@ Wing
Ik heb geen flauw idee..

@ Zappertje
Ik weet niet hij was ineens weg
Maar ik zie nu onder m'n signature dat hij 650kb te groot was
En ik was er best trots op nu is ie weg
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:51:17 #236
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65821971
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag 'n behoorlijk pakket ontvangen van DX

- 'n Bubblewrap-apparaatje voor m'n vriendin die nogal verslaafd is aan 't knallen van die luchtbelletjes
- 'n Tripod voor m'n digitale camera, werkt ook prima en stevig
- 2 Wii-stuurtjes, ziet er goed uit
- batterijdoosjes voor AA-batterijen, makkelijk en ook degelijk

* Eric_Cantona is weer blij met DX die 't ondanks Nieuwjaar snel gestuurd heeft.
Welk statief heb je?
2000 light years from home
  zaterdag 7 februari 2009 @ 10:30:32 #237
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_65824318
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb je toevallig een verliefdheid/mancrush op Jack ofzo?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:34 schreef Dionysiou het volgende:

[..]
Je moet ze te vriend houden he..
Vorige keer ook had ik een pakje terug gestuurt met een kleine tube Axe showergel voor Jack
Dude just answered your question..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 10:31:23 #238
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65824327
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:13:33 #239
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65824844
Wat is de goedkoopste manier om iets terug te sturen naar DX?
pi_65824846
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:41 schreef Andyy het volgende:

[..]

FP mailt je dan wel, maar hoeft niet te betekenen dat het is verzonden (is bij FP zo in tegenstelling tot DX)
Nope is waar fp is vaak veel sneller maak vaak mee dan het de volgende dag verzonden is en dan binnen 6 werkdagen binnen is.
Maar focal heeft helaas niet zo veel reviews en sommige kan je niet vertrouwen(bij een of andere telefoon zaten overduidelijke nep reviews).
pi_65825047
Bij Focal hoef je volgens mij geen certified user te zijn om een review te plaatsen.. Misschien dat dat daardoor komt?
  FOK!fotograaf zaterdag 7 februari 2009 @ 11:31:25 #242
145146 Andyy
pi_65825124
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:13 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Nope is waar fp is vaak veel sneller maak vaak mee dan het de volgende dag verzonden is en dan binnen 6 werkdagen binnen is.
Maar focal heeft helaas niet zo veel reviews en sommige kan je niet vertrouwen(bij een of andere telefoon zaten overduidelijke nep reviews).
nee hoor, zijn mensen op head-fi die een mailtje hadden ontvangen, een maand later hadden gemaild met de vraag waar het bleef en kregen ze antwoord dat het nog niet was verzonden
pi_65826901
4. [Solved] We also accumulated many orders in the holiday. (Solved on Feb 07, 2009) We are now almost up to speed on orders that we have in stock. As soon as factories are back to business orders will be shipped as quickly as we can package them.



Dus als je nu gewoon iets bestelt, en het is op voorraad (ships in 1-3 days), duurt het even lang als dat het normaal altijd duurde!
pi_65827182
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Welk statief heb je?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610

Werkt prima, lekker stug dus goed in alle posities te manouvreren.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:27:21 #245
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65827257
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:23 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610

Werkt prima, lekker stug dus goed in alle posities te manouvreren.
Handig . Vind hem alleen net iets te klein.
2000 light years from home
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:33:40 #246
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65827383
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:13 schreef mstr het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om iets terug te sturen naar DX?
Priority briefpost. Zonder tracking.

Zie www.tnt.nl
pi_65827405
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Handig . Vind hem alleen net iets te klein.
Mja, zo blijft 't handzaam en makkelijk in 'n rugzak mee te nemen o.i.d.


Ik vind 'm groot genoeg, had 'm zelfs kleiner verwacht
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_65830204
Vorige week laserpointer besteld, nu 2 dagen op processing ofzo. Eerste bestelling ooit daar, hoop dat alles goed aankomt
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:38:38 #249
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65830439
Tuurlijk kom alles goed aan. Kwestie van geduld hebben.
  FOK!fotograaf zaterdag 7 februari 2009 @ 20:37:32 #250
145146 Andyy
  zaterdag 7 februari 2009 @ 21:12:44 #251
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65835157
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 21:37:31 #252
128384 mcwops
gat in je glas
pi_65835630
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef mcwops het volgende:
tijd om dit topic wat op te vrolijken
seen this! new arrival! bedenk wat je er allemaal mee kan doen
(kijk uit dat je m niet kwijtraakt bij je vriendin)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20105
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_65835847
http://www.focalprice.com(...)Pen_LP056B_6686.html Heeft iemand ervaring met deze laser op FP ?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 21:56:08 #254
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65835981
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef NextTVH het volgende:
http://www.focalprice.com(...)Pen_LP056B_6686.html Heeft iemand ervaring met deze laser op FP ?
Koop op DX, die lasers daar zijn altijd
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:02:36 #255
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65836111
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef NextTVH het volgende:
http://www.focalprice.com(...)Pen_LP056B_6686.html Heeft iemand ervaring met deze laser op FP ?
Zelfde als van DX.
pi_65837549
22 januari een order gecancelled, hij staat ook als cancelled op DX maar heb nog steeds geen geld terug ontvangen? zowel op DX als op paypal niet? is dat normaal?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 23:08:45 #257
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65837566
Ja, geduld hebben. Komt vanzelf. Anders even een ticket aanmaken.
pi_65843555
Wat betekend dit: 'Expedited Order Received - in stock' ? Dat hij binnen is en hij snel verzonden kan worden?
Love is in the air!
  zondag 8 februari 2009 @ 10:42:44 #259
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65843580
quote:
Op zondag 8 februari 2009 10:41 schreef Landgeld het volgende:
Wat betekend dit: 'Expedited Order Received - in stock' ? Dat hij binnen is en hij snel verzonden kan worden?
Dat alles binnen is en ligt te wachten om in te pakken
pi_65843598
quote:
Op zondag 8 februari 2009 10:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat alles binnen is en ligt te wachten om in te pakken
Thanks!
Love is in the air!
  zondag 8 februari 2009 @ 10:46:01 #261
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_65843621
quote:
Op zondag 8 februari 2009 10:41 schreef Landgeld het volgende:
Wat betekend dit: 'Expedited Order Received - in stock' ? Dat hij binnen is en hij snel verzonden kan worden?
Dat is gewoon stap 2.
Stap 1: Waiting for Supplier
Stap 2: Expedited Order Received - in stock'
Houdt gewoon in dat zij het in stock hebben in hun warenhuis en niet meer hoeven te wachten op de fabrikant. Stap 3: Packaging zal dan volgen.
pi_65843634
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:56 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Koop op DX, die lasers daar zijn altijd
Ik heb die op DX bestelt. 15 cent goedkoper, 15 dagen meer wachten
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_65843835
Hmm zogoed als al mijn dx punten staan nog steeds op pending... terwijl ik zeker weet dat er toch een hoop ouder dan 60 dagen zijn...moet er zeker een cse ticket voor aanmaken he.
Doe het anders wel over een paar weken als het weer wat rustiger is.
  zondag 8 februari 2009 @ 11:10:25 #264
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65843898
quote:
Op zondag 8 februari 2009 11:05 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm zogoed als al mijn dx punten staan nog steeds op pending... terwijl ik zeker weet dat er toch een hoop ouder dan 60 dagen zijn...moet er zeker een cse ticket voor aanmaken he.
Doe het anders wel over een paar weken als het weer wat rustiger is.
Kunnen ze niks aan doen, je kan gewoon bestellen met punten die ouder zijn als 60 dagen
  zondag 8 februari 2009 @ 15:24:41 #265
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_65849990


die vind ik wel tof
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 8 februari 2009 @ 15:51:32 #266
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65851226
pi_65852643
=) Sea Monkeys staan op packaging.
pi_65853580
quote:
Op zondag 8 februari 2009 11:10 schreef mstr het volgende:

[..]

Kunnen ze niks aan doen, je kan gewoon bestellen met punten die ouder zijn als 60 dagen
Mja maar ik heb gid hoeveel van me punten ouder zijn dan 60 dagen.. de lijst gaat maar tot 23 jan... heb nog veel bestellingen...
  zondag 8 februari 2009 @ 17:22:07 #269
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65854527
YoPool is ook echt relaxt, 6 februari besteld (vrijdag) en vandaag een mailtje gekregen dat de bestelling al verstuurd is .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65856085
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:22 schreef MacorgaZ het volgende:
YoPool is ook echt relaxt, 6 februari besteld (vrijdag) en vandaag een mailtje gekregen dat de bestelling al verstuurd is .
Zo ze hebben daar de htc touch voor $160:
http://www.yopool.com/htc(...)ell-phone-p-478.html
Lijkt me toch dat die wel echt is toch?
  zondag 8 februari 2009 @ 18:32:33 #271
81996 Bond
License to kill
pi_65856516
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Zo ze hebben daar de htc touch voor $160:
http://www.yopool.com/htc(...)ell-phone-p-478.html
Lijkt me toch dat die wel echt is toch?
De klopjes zien er op mijn Touch iig wel anders uit en hij heeft lang geen 1 GB intern geheugen.
De processor ofzo staat er niet bij.
Geen commentaar
pi_65856579
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef Bond het volgende:

[..]

De klopjes zien er op mijn Touch iig wel anders uit en hij heeft lang geen 1 GB intern geheugen.
De processor ofzo staat er niet bij.
Hmm heeft inderdaad idd geen 1gb intern geheugen .
CPU: OMAP850 staat er.
Maar goed ik heb hem niet nodig ofzo heb een eten x500+
  zondag 8 februari 2009 @ 22:12:43 #273
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_65864000
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef NextTVH het volgende:
http://www.focalprice.com(...)Pen_LP056B_6686.html Heeft iemand ervaring met deze laser op FP ?
Ik! en ja het is dezelfde als van DX, maar goedkoper en sneller geleverd. Sorry DX, maar je wint het niet echt meer van FP wat lasers betreft.
Al moet gezegd worden dat de doosjes van de lasers wel verschillen en die van DX iets mooier zijn. Maarja, ik koop ze niet om de doosjes
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_65864114
Ik snap niet dat mensen steeds zeggen dat FP en BG en weetikveel wat sneller is dan DX, naar mijn ervaring klopt daar namelijk geen zak van

Kwestie van geluk hebben gewoon denk ik.
pi_65864445
Mijn allereerste bestelling bij DX is verzonden!

In 2 delen helaas omdat een deel nog niet leverbaar was. Heb wat spulletjes voor de Wii gekocht
  zondag 8 februari 2009 @ 22:33:46 #276
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_65864827
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:51 schreef Stinosss het volgende:
jawel man, lekker retro
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65865085
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik snap niet dat mensen steeds zeggen dat FP en BG en weetikveel wat sneller is dan DX, naar mijn ervaring klopt daar namelijk geen zak van

Kwestie van geluk hebben gewoon denk ik.
DX was ook altijd wel snel, ze zijn de laatste tijd een beetje aan het klöten. Ik heb ze ff een mailtje gestuurd vanmiddag, kijken wat de reactie is

En mijn Paypal doet nog steeds brak, daar dus ook wat over vermeld in het mailtje, hopelijk dat ze er wat aan kunnen doen..
pi_65865125
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 22:40 schreef lezut het volgende:

[..]

Ik heb ze ff een mailtje gestuurd vanmiddag, kijken wat de reactie is
Fijn dat je dat gedaan hebt, waarschijnlijk wisten ze zelf nog niet dat ze een beetje traag zijn de laatste tijd, en ben jij de eerste die het komt melden.

Hulde!
pi_65865254
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:27 schreef Wunny het volgende:
=) Sea Monkeys staan op packaging.
Dat gaat tegenvallen als ze binnen zijn............
pi_65866468
Maar eens een gsm jammer gekocht.
Gaat leuk worden in het ov
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 8 februari 2009 @ 23:20:07 #281
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65866646
Hoop dat je gepakt wordt. Kleuter.
  zondag 8 februari 2009 @ 23:30:34 #282
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_65867093
Had 12 pennen gekocht: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7401.
(Voor februari) dus komen deze week aan de reviews zijn veelbelovend
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  FOK!fotograaf zondag 8 februari 2009 @ 23:57:48 #283
145146 Andyy
pi_65868105
1 cent deal van FP besteld
het kost de TNT veel meer dan 1 cent om het te bezorgen
pi_65868250
Zijn er geen fietslampjes daar?Heb nog nodig.
pi_65868415
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:02 schreef Flaccid het volgende:
Zijn er geen fietslampjes daar?Heb nog nodig.
Kheb deze gekocht voor me racefiets:
http://www.focalprice.com(...)Red_LF172R_4587.html
Heb al een lamp voor aan de voorkant..
Maar voor een stadsfiets ofzo kan je beter bij de Action ofzo kijken is wat goedkoper.

Deze ziet er trouwens ook wel leuk uit http://www.focalprice.com(...)ite_LF173W_4588.html

Ennuh http://www.dealextreme.com/products.dx/category.823.
pi_65868829
ik heb een kabeltje besteld, die staat al een week op waiting for supplier, 1 klein kutkabeltje maar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 9 februari 2009 @ 08:29:43 #287
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65871461
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Dionysiou het volgende:
Had 12 pennen gekocht: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7401.
(Voor februari) dus komen deze week aan de reviews zijn veelbelovend
Jij zou niet meer bestellen

Ik ga Jack mailen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65872062
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef bierjoost het volgende:
Ik ben al een half uur op zoek op de paypal site om de hun huidige koersen te vinden, maar kan het echt niet vinden. Iemand een link? Heb ook pondkoers nodig namelijk!

BVD

EDIT: ik keek niet goed! Heb hem gevonden!
Die gebruikte ik ook... totdat ik ontdekte dat die converter bij een bedrag van 20 euro 80 cent goedkoper is. Van USD naar EUR. Beetje jammer dat dat niet gewoon klopt.
pi_65874377
Ik kreeg opeens een mail van DX dat ze een order gecanceld hebben . Maar ik heb daar nooit om gevraagd en ik kan de order niet vinden die ze gecanceld hebben
  maandag 9 februari 2009 @ 11:42:06 #290
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65875690
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik snap niet dat mensen steeds zeggen dat FP en BG en weetikveel wat sneller is dan DX, naar mijn ervaring klopt daar namelijk geen zak van

Kwestie van geluk hebben gewoon denk ik.
Geluk ook ja, maar ik neem aan dat BudgetGadgets en YoPool niet net zoals DealExtreme ook honderden (of meer) bestellingen per dag binnenkrijgt, en aangezien ze nieuw zijn ze van elk product een beetje voorraad kunnen houden.
DealExtreme heeft zelf namelijk haast nooit voorraad, maar bestelt het bijna altijd bij hun leveranciers, en dat duurt dan sowieso al een paar dagen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65876992
Iemand ervaring met de iPhone oordopjes van 1 van de genoemde sites ?
  maandag 9 februari 2009 @ 12:38:52 #292
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65877292
Ik wel, ik heb de namaak van de nieuwe in-ear oordopjes, en ze zitten bij mij best fijn en geven redelijk geluid. Ook de microfoon werkt goed. Voor die 4,50$ geen miskoop .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65877890
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik wel, ik heb de namaak van de nieuwe in-ear oordopjes, en ze zitten bij mij best fijn en geven redelijk geluid. Ook de microfoon werkt goed. Voor die 4,50$ geen miskoop .
Die staan bij mij ook in bestelling+de ouderwetse standaard iPod oordopjes en een hoesje voor tijdens het sporten..

Echt fantastische zaak . Prijzen zijn zo ontzettend laag.
pi_65880187
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik wel, ik heb de namaak van de nieuwe in-ear oordopjes, en ze zitten bij mij best fijn en geven redelijk geluid. Ook de microfoon werkt goed. Voor die 4,50$ geen miskoop .
Link? Is wel erg handig voor mn ipod Touch, voip ftw.
Geen referral hier.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:43:54 #295
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65880964
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Link? Is wel erg handig voor mn ipod Touch, voip ftw.
Voip werkt alleen op de iPod touch 2G he .
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:46:50 #296
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_65881075
email
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_65881310
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:43 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Voip werkt alleen op de iPod touch 2G he .
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500
I know . Bedankt .
Geen referral hier.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:48:23 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65883177
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
email
quote:
Dear Valued Customer,

Thank you for placing orders at DealExtreme.

We deeply apologize for taking longer to ship your order than it normal takes, due to the Chinese New Year holiday, and for not making an alert about this potential wait more prominent on the DX website. We also need to express sincerely apologies for an oversight in the stock status display as it showed usual non-holiday status even when DX and our suppliers were on holiday and shipments weren't possible.

To explain the current status in short, everyone at DealExtreme has returned to normal work schedule (plus overtime) after the Chinese New Year (CNY) holiday on Jan 31, 2009. Most manufacturers and suppliers are now back in business and so right now all pending orders are shipping normally and on time.

DealExtreme values professionalism, timely shipments in particular. By not clearly alerting customers like you of the wait is definitely not professional to our standards. Mistakes were made and be assured as a matter of integrity we at DX will not let it occur again.

For more detailed information, here are the details tracing back to what happened:

1. We only took Jan 24, 2009 to Jan 30, 2009 off for the Chinese New Year statutory holiday.

2. But most factories in China took around 15 days to 20 days off for the holiday, and due to weak economics, some factories' holiday becomes even longer this year which has been unexpected for DX.

3. Prior to the holiday, DealExtreme already purchased large quantities inventory for preparedness. This wasn't able to compensate for the unexpectedly longer duration of factories' holidays. So there are still some products not available causing orders to be held up.

4. Since all DealExtreme staffs arrived back at work right after holiday we are up to speed on shipping accumulated orders that are in stock. As soon as factories are back to business orders will be shipped as quickly as we can package them (which is going to be very quick).

To summarize, we were waiting for suppliers and factories to return from holiday. As more than 90% of all factories are now back to work and starting to provide supplies, this situation is dramatically improving on a daily basis.

If you don't want to wait for your order, you can cancel your order for a full refund via one of the following methods:

1. Go into your DX Account > click on the order number > click on Cancel Order
- or -
2. Use this form http://services.dealextre(...)der.aspx?type=Cancel

Refunds will be processed for you upon receiving the requests.

Please be assured that everyone at DealExtreme are now working diligently and in good faith to make shipping and CSE ticket answering as fast as we can. Your understanding and continued supported to DealExtreme is highly appreciated.

Yours sincerely,

Tiffany Lin
ZO, hebben we het gedoe over leveringstijden ook weer gehad .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:52:19 #299
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_65883293
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]


[..]

ZO, hebben we het gedoe over leveringstijden ook weer gehad .
Dat stukje staat er toch al een week of wat op DX forums?
  maandag 9 februari 2009 @ 15:58:01 #300
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65883469
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Dat stukje staat er toch al een week of wat op DX forums?
Ja, maar niet iedereen leest de fora .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65884037
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dat gaat tegenvallen als ze binnen zijn............
Hoeso?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')