abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 20 december 1999 @ 20:17:00 #1
1829 Jewel
De enige echte!
pi_233805
Er worden op internet allerlei polls gehouden over wie eruit gaat donderdag. Maar telkens lees ik ook weer dat Bart het populairst is omdat de meeste internetters jongeren zijn en dat ouderen mensen waarschijnlijk iemand anders als favoriet hebben.

Ik begin mij af te vragen of dat zo is en wie dan de favoriet van de ouderen mensen is.
Daarom dacht ik, we kennen vast allemaal wel iemand die geen internet heeft en omdat hij/zij al wat ouder is en niets heeft met computers, maar wel wat met BB.

Dus was mijn plan vraag eens aan je oma, opa,je moeder of het oudere echtpaar dat naast je woont wie hun favoriet is en zet dat dan hier neer. Zo krijgen we nog een scherper beeld van wie nou echt de favoriet van Nederland is.

Laat ik maar beginnen:

Mijn moeder is in de 5O en haar favoriet is Bart.

pi_233806
De meeste mensen in mijn omgeving (zonder internet) zijn pro Bart en anti Willem..
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  maandag 20 december 1999 @ 20:27:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_233807
De meeste die ik ken zonder internet zijn voor Bart
  maandag 20 december 1999 @ 20:29:00 #4
1642 Basiev
trouwe apostel van de Goeroe
pi_233808
het is beter een onderzoek te doen onder potentiele bellers, dat is mij oma sowieso niet, mijn moeder valt ook af, dus dat zet geen zoden aan de dijk om te bepalen hoe de einduitslag zal worden.
ik vraag me wel altijd af wie (en hoeveel mensen) nou eigenlijk belt.
Murphologie:
Alle computers wachten in hetzelfde tempo
  maandag 20 december 1999 @ 20:34:00 #5
1829 Jewel
De enige echte!
pi_233809
Basiev, mijn moeder belt wel.
  maandag 20 december 1999 @ 20:38:00 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_233810
ik denk dat het aantal reacties in de telegraaf krant een leuke indicatie kan zijn.... spannend dus want behalve Willem had iedereen even veel reacties ongeveer met iets meer voor Bart
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 20 december 1999 @ 20:41:00 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_233811
Mijn moeder is 52 en superfan van Karin (vanwege de hoge identificatiefactor denk ik). En ze is zeker een beller... ondanks mijn waarschuwingen al drie keer gestemd geloof ik.

Maar ik moet er wel bij zeggen dat ze toch al gauw 10 uur internetervaring heeft...

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 20 December 1999).]

pi_233812
mijn schoonmoeder is 57 en die vindt Bart absoluut de leukste.
ik moet zeggen dat ik de laatste dagen steeds meer mensen zonder internet hoor zeggen dat willem wel een stiekemerd is geworden.
  Admin maandag 20 december 1999 @ 20:49:00 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_233813
misschien geen slecht idee om een onderzoek te doen naar de (al dan niet aanwezige) overeenkomsten tussen de internetters (die dus de polls invullen, niet de "passieven") en de bellers...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_233814
Mijn moeder (absoluut geen beller) heeft Karin als Favoriet en Ruud en Willem als de grote 2 kwallen. Bart vindt ze ook niet echt wat, maar lang niet zo erg als Ruud of Willem.
Ik kan me eigenlijk wel heel goed in haar mening vinden, persoonlijk zou ik Karin wel het liefst zien winnen. Als ik alle nu eehhh 96? dagen tot nu toe bekijk is zij toch diegene die het normaalst, sociaalst en meest sympathiek overkomt.

Zoals de diverse polls nu gaan hoeft Bart zich geen zorgen te maken en gaat het tussen de 2 'oudjes'. Maar wel close, dus het zal me benieuwen of VOO BB Ruud nu positiever zullen afschilderen de komende dagen om Karin te 'dumpen'. Ik vrees van wel...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 20 december 1999 @ 21:09:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_233815
Als je je schoonmoeder en je oma gebeld heb stem dan zelf ff hier: http://www.fokzine.net/
  maandag 20 december 1999 @ 21:40:00 #12
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_233816
Hallo allemaal,

mijn moeder is 69 jaar jong, weet niks van computers en nog minder van internet, is BB fan en regelrechte Willemhater

Ze gaat voor Bart en vindt Karin ook wel aardig, ze is van plan deze keer voor het eerst te gaan bellen, Ruud eruit, wat haar betreft, bij gebrek aan Willem.

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 20 december 1999 @ 22:08:00 #13
2227 Nanina
I Object!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_233817
Hoi

Mijn moeder is 55 jaar en is ook fan van Bart. Ze gaat deze keer 25 keer bellen en stemmen op Ruud. Ze wil dat Bart erin blijft en dat kan alleen door op Ruud te stemmen, want zegt ze "er zijn veel vrouwen die zich met Karin kunnen identificeren, vanwege ziekte en kinderen" die krijg je er niet uit. Dus stemt ze op Ruud! (haar logica)

Ik zelf weet niet op wie ik moet stemmen. Ruud of Karin? Wat is het verstandigst om te doen, zodat Bart erin blijft. Wie heeft advies?

"Heu, patior telis vulnera facta meis"
pi_233818
Ik bel even met Maurice de Hondt
Van alles is weer waardeloos

  maandag 20 december 1999 @ 22:53:00 #15
1201 tina
Fok!Member
pi_233819
De meeste mensen (zonder internet) die ik ken zijn voor Bart daarna Karin en daarna Ruud. Willem is absoluut niet geliefd.... daarom is het ook zo ontzettend jammer dat hij niet is genomineerd
Greetz Tina

  maandag 20 december 1999 @ 23:16:00 #16
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_233820
Als je kijkt naar de polls op internet bijv. voorspellen.nu (ofzo), hebben die altijd op zo'n 5% na gelijk gehad. Ik denk dat het niet veel uitmaakt of je wel of niet 'Internetter' of 'Fok!ker' bent, qua voorkeur en ook mijn Oma heeft Internet.

Daarbij:

Steeds meer mensen hebben ook op werk/studie etc een aansluiting dus de polls hebben wel gelijk:

Nu al zie je Karin met 50%, Ruud met 35 en Bart met 15%........

pi_233821
't Is fijn dat jullie je zorgen maken over de betrouwbaarheid van de schaduwpolls, maar hoe zit het met de betrouwbaarheid van de enige echte poll. Ik heb Rolf nog niet horen zeggen: "En notaris, hou ons niet langer in spanning, wat is de uitslag?" Er verschijnen wat staafdiagrammetjes op het scherm en daar moeten we het maar mee doen.
De telefoonlijn verbindt ons met het bedrijf dat ook de telefoonspelletjes van Live TV, Call TV, Nacht Suite en al die andere uiterst betrouwbare flauwekulprogramma's regelt. Lijkt me niet echt een garantie.
pi_233822
quote:
op 12-20-1999 om 10:08 PM schreef Nanina het volgende:
Ik zelf weet niet op wie ik moet stemmen. Ruud of Karin? Wat is het verstandigst om te doen, zodat Bart erin blijft. Wie heeft advies?

Stem op degene (Ruud of Karin) die vlak voor sluitingstijd van de stemronde al de meeste stemmen heeft van de twee (en dan moet je je baseren op Internetpolls, helaas, maar beter dan niks), zodat diegene nog een grotere uitloop krijgt. En oh ja.....25 keer graag. Je moeder is super!

..vol verwachting klopt mijn hart..
  dinsdag 21 december 1999 @ 03:56:00 #19
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_233823
quote:
op 12-20-1999 om 11:35 PM schreef Sorrow het volgende:
't Is fijn dat jullie je zorgen maken over de betrouwbaarheid van de schaduwpolls, maar hoe zit het met de betrouwbaarheid van de enige echte poll. Ik heb Rolf nog niet horen zeggen: "En notaris, hou ons niet langer in spanning, wat is de uitslag?" Er verschijnen wat staafdiagrammetjes op het scherm en daar moeten we het maar mee doen.
De telefoonlijn verbindt ons met het bedrijf dat ook de telefoonspelletjes van Live TV, Call TV, Nacht Suite en al die andere uiterst betrouwbare flauwekulprogramma's regelt. Lijkt me niet echt een garantie.

Sorrow, ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt. Bij de meest lullige flauwekulspelletjes moet een notaris zitten, maar daar heb ik ze bij BB nog nooit over gehoord.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_233824
Zoals Sorrow al stelde, is vooral bij dicht op elkaar liggende populariteit het voor VOO heel makkelijk om 'ff te vroeg op te houden met tellen' : het beruchte Martin-incident en Rolphies verspreking.

Barend en van Dorp (geen familie, gelukkig) maar wel smaakmakend bij een groot publiek, vonden Willem al heel achterbaks bezig toen ze Maurice interviewden. Als dit leidt tot pro-Bart beïnvloeding (het Karin-Maurice gerucht wordt nog stééds aangehaald), dan betekent dat weer een grote toestroom van bellers in Barts voordeel.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 21 December 1999).]

  dinsdag 21 december 1999 @ 04:24:00 #21
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_233825
quote:
op 12-21-1999 om 04:15 AM schreef Moor het volgende:
Barend en van Dorp (geen familie, gelukkig) maar wel smaakmakend bij een groot publiek, vonden Willem al heel achterbaks bezig toen ze Maurice interviewden. Als dit leidt tot pro-Bart beïnvloeding (het Karin-Maurice gerucht wordt nog stééds aangehaald), dan betekent dat weer een grote toestroom van bellers in Barts voordeel.

Nu je dat zegt... denk je ook niet dat het feit dat Maurice nu in de picture staat in het voordeel van Karin zou kunnen werken? De kijkers worden in ieder geval wel op haar geprimed...

pi_233826
Mijn moeder is 69 jaar en denkt dat de CD-Rom een soort tosti-rooster is en dat dat ding wat op de grond staat een soort muziektoren is, de monitor kan ze wel indentificeren als een soort TV, dus ze heeft veel verstand van computers en nog meer van internet . Maar hoe erg ik het ook vindt haar favoriet is Willem. Ik lijkt dus duidelijk niet op haar. Echt heel erg vindt ik dat en heb er al om moeten . Ik kan zeggen wat ik wil maar ze vindt hem echt ok. Maar gelukkig mag Karin ook winnen van haar en dan wordt ik weer helemaal blij. Mijn vader daar lijk ik ook niet op, die vindt Ruud wel leuk en ook Willem vindt hij een leuke man. Bart vindt hij een arrogant mannetje met zijn tegen de draads karakter zoals hij zelf zegt.

Ze bellen gelukkig nog niet, want ze denken dat het toch al bekend is. Een pak van mijn hart.

Verder zou ik wel eens willen peilen op mijn werk (verpleeghuis), maar daar ben ik de laatste 4 jaar helaas niet meer geweest wegens ziekte. Maar mijn ervaring zegt als je vraagt wat BB is, dan zullen de meesten zeggen: "Huh?..is dat boerenkool met klapstuk zuster?"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 21 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233827
In mijn omgeving, zowel werk, sport als kennissenkring heerst vooral een anti-Willemstemming. Ik ken - bijna - niemand die Willem graag ziet winnen. Gisteren veel teleurstelling over het feit dat hij niet genomineerd is.

Verder veel pro-Ruud (de mannen) en pro-Karin (de vrouwen). Bart heeft de laatste tijd - in mijn omgeving tenminste - wat negatieve reacties opgeroepen met zijn kinderachtige gedrag. Toch hoor ik ook niet echt dat hij er perse uitmoet, het is vooral Willem die iedereen weg wil hebben. Dit is voor mij precies de reden dat ik hoop dat Bart en Ruud in het huis blijven, zodat Willem het nog moeilijk krijgt de komende periode!

Mzl

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_233828
Ik heb eens rondgevraagd op mijn werk, waar naar eigen zeggen vrijwel niemand een computer met internetverbinding heeft (zal wel enigszins in de buurt komen van het landelijk gemiddelde of zo: 4 internetters op de 15 man)...en waar de Big Brother hype nog geen bekende vormen heeft aangenomen (meer dan de helft zegt niet of nauwelijks te kijken en er niets aan te vinden ?!)..
en waar dus iedereen een mening heeft wie er moet winnen. Daarbij gaat het voornamelijk tussen Ruud en Bart... Willem en Karin zijn absoluut niet favoriet voor de eindoverwinning.
Dit in samengang met de huidige nominatiestand kan ik concluderen dat Karin er volgens hen dus uit moet aanstaande donderdag...
net niet te oud
  dinsdag 21 december 1999 @ 13:56:00 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_233829
Mijn moeder is 49 en is, moet ik tot mijn schande bekennen, een Willem-fan. Stemmen zal ze niet doen, want dat heb ik haar verboden.
Mijn vader kijkt niet...zegt-ie....
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')